|
|
ferfan
|
|
|
DUDEK
VAN GOBBEL DE WOLF BRONCKHORST
METGOD
ONO VAN GASTEL
THOMASSON
COEN KINDVALL VAN PERSIE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
nachtdienst.. maar moe ben ik ja :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Redelijke opstelling ferfan mis enkel van Hanegem eigenlijk.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan zou je je eigen opstelling ff moeten posten ;) |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
Er is voorlopig nog maar één all-time centraal duo: Rinus Israel en Theo Laseroms. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen me te herinneren dit vorig jaar al eens gedaan te hebben.. Zet Willem dan maar wissel in dit geval.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 08:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Meen me te herinneren dit vorig jaar al eens gedaan te hebben.. Zet Willem dan maar wissel in dit geval.. Willem op de bank is godslastering.. |
|
|
|
|
Hans Kemperman
|
|
|
Dudek Wijnstekers Israél Nielsen Heus Hasil van Hanegem Jansen Taument Kindvall Moulijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bruma Rekik Ake Indi Fer Wijnaldum Cabral Castaignos |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar hij voelde zich niet lekker D.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij solliciteert naar een plekje in het deserteur topic d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha maar ik word gek van al die weglopers die dan terugkeren bij concurenten. Misselijke kutventjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juli 2013 - 10:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha maar ik word gek van al die weglopers die dan terugkeren bij concurenten. Misselijke kutventjes Dat gaan flinke fluitconcerten opleveren aankomend seizoen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat we maar masaal het woord verraders moet gaan scanderen....minuten lang !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
_____________Kiprich_________Kindvall_________ _____Taument__________________________________ ______________________van Gastel_____________ ______________van Hanegem___Jansen__________ Wijnstekers___Israël_______de Wolf___Janmaat ________________________Dudek________________
10 van de 11 niet zien spelen, wtf lul ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 7 van de 8 blijven nog steken in hun ontwikkeling. Was bij Feyenoord anders.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zoveel mensen een verkeerde keuze kunnen maken he.. |
|
|
|