BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens met pelle

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - zondag 07 juli 2013 - 09:16   quote  deeplink  
Graziano Pellè denkt dat het niet ondenkbaar is dat Feyenoord op termijn kampioen zal worden van de Eredivisie. Volgens de Italiaan van de Rotterdammers moet de mentaliteit van zijn ploeg echter wel gaan veranderen voordat het kampioenschap behaald zal worden.

Ik ben het volkomen eens met pelle. Ik ben nog steeds zwaar geiriteerd over die laatste wedstrijden van Feyenoord uit tegen RKC en Ado den Haag. Hebben jullie de nacompetitie gezien van FC twente tegen FC Utrecht. Wat een formidabele inzet van Utrecht. Ik ben 100% Feyenoorder al 40 jaar seizoenskaart, maar in deze wedstrijden heb ik echt van Utrecht genoten. Had Feyenoord in deze laatste 2 uitwedstrijden maar dezelfde instelling getoond als Utrecht tijdens deze 2 wedstrijden dan hadden we Championsleage gespeeld. Daarom geef ik Pelle volkomen gelijk. We hebben veel te veel punten gemorst door een te slappe instelling. Iedereen moet keihard werken voor zijn geld laat de spelers zich dan ook voor 100% inzetten iedere wedstrijd. Dan ja dan kunnen we echt kampioen worden.
legrande
 legrande - zondag 07 juli 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Hoop trouwens dat iedereen blijft en Myachi komt. Kijk alweer uit naar Getafe. Alle Feyenoordspupporterswens ik een heel fijne vakantie en een fantastich Feyenoordjaar toe.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juli 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Ik ben het daar zeker mee eens,de strijd en passie die Utrecht soms op de mat legt is mooi om te zien.
En idd wat Pelle zegt is dat er meer strijd in het spel moet zijn is ook waar..
Ik vind Pelle zelf ook vaak ver wegvallen in de 2de helft van een pot..
Maar als hij er niet bij is dan verloren we op zeker...

Verders wens ik jou ook een goede vakantie en een goed Feyenoord jaar ,de grote!
YugoBosna
 YugoBosna - zondag 07 juli 2013 - 09:53   quote  deeplink  
Ik denk dat miyachi haalbaar is, nog even wachten op een beetje geld en dan zal hij wel komen. bruma naar pisvee fernandez weg en fer die een transfer maakt. en we hebben en minimaal een miljoentje bij dan is hij er zeker. Het mooiste is gewoon bmi voor een stevig bedrag verkopen dan kunnen we echt versterken. ik denk dat kuijt dan sowieso komt + misschien nog wel assaidi , ik zie eerder immers verkocht worden op dit moment maar als dat gebeurt zal hij ook minimaal een 7-8 miljoen kosten. hopen dat het balletje snel begint te rollen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Helemaal gelijk legrande, maar daar ligt het probleem, ze kunnen zich schijnbaar niet voor iedere wedstrijd op laden. Vorig seizoen ook teveel wedstrijden gezien waar de inzet miste, als ze dat inderdaad iedere wedstrijd zouden kunnen opbrengen kunnen we dit seizoen ook weer ver komen..
Jij ook het beste gewenst..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 09:53 schreef YugoBosna het volgende:
Ik denk dat miyachi haalbaar is, nog even wachten op een beetje geld en dan zal hij wel komen. bruma naar pisvee fernandez weg en fer die een transfer maakt. en we hebben en minimaal een miljoentje bij dan is hij er zeker. Het mooiste is gewoon bmi voor een stevig bedrag verkopen dan kunnen we echt versterken. ik denk dat kuijt dan sowieso komt + misschien nog wel assaidi , ik zie eerder immers verkocht worden op dit moment maar als dat gebeurt zal hij ook minimaal een 7-8 miljoen kosten. hopen dat het balletje snel begint te rollen.
Duurt allemaal zo lang, andere clubs hebben wel al hun spelers binnen of slijten hun spelers wel..
craven
 craven - zondag 07 juli 2013 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 10:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duurt allemaal zo lang, andere clubs hebben wel al hun spelers binnen of slijten hun spelers wel..
Geduld vriend, van Geel tovert misschien nog wel wat uit zijn hoed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juli 2013 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 10:40 schreef craven het volgende:

[..]

Geduld vriend, van Geel tovert misschien nog wel wat uit zijn hoed
Van Geel lijkt zijn toverstok op dit moment voor andere doeleinden te gebruiken?
ferfan
 ferfan - zondag 07 juli 2013 - 11:59   quote  deeplink  
Kuijt gaat op zekers weg bij fener.. die gast wil toch echt europa cup spelen.
Het zou toch geweldig zijn als hij terug komt. denk dat dat net dat stukje kan zijn wat het team nodig heeft om die plek 1 te pakken....
moa
 moa - zondag 07 juli 2013 - 12:32   quote  deeplink  
Vind juist dat v Geel de rust uitstekend bewaard bij Feyenoord in de transfer periodes. Overbodige spelers worden rustig aan geloosd, alle basis spelers zijn nog binnen boord en de selectie krijg wederom een impuls met nieuwe talenten.

ALS er iemand verkocht wordt zal het waarschijnlijk BMI of Immers worden, ik zie echter geen spelers vertrekken voor prijzen lager dan 7 miljoen euro, v Geel heeft de Feyenoord selectie prijstechnisch goed in de markt gezet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 10:40 schreef craven het volgende:

[..]

Geduld vriend, van Geel tovert misschien nog wel wat uit zijn hoed
Hij heeft het de afgelopen twee seizoenen ook geflikt dus heb ik wel vertrouwen in hem..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 11:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van Geel lijkt zijn toverstok op dit moment voor andere doeleinden te gebruiken?
Zou zijn vrouw het weten..
craven
 craven - zondag 07 juli 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 12:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou zijn vrouw het weten..
vast wel, die zit overal met haar neus boven op..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 juli 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 12:53 schreef craven het volgende:

[..]

vast wel, die zit overal met haar neus boven op..
Haha inclusief zijn toverstaaf..
charlotte
 charlotte - zondag 07 juli 2013 - 15:59   quote  deeplink  
ik ben het daar ook mee eens en verder wens ik iedereen ook een fijne vakantie xxxx lotte
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 juli 2013 - 09:14   quote  deeplink  
Even rustig blijven op die transfermarkt. BRUNO kán verkocht worden, maar Feyenoord heeft de haast niet. Heeft de club het geld ook niet voor.
Ander clubs zullen die laatste weken op hol slaan. In ons voordeel, kan BRUNO voor hoofdprijs vertrekken.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 08 juli 2013 - 09:57   quote  deeplink  
We hoeven niet te verkopen jongens. Zou fijn zijn als we Bruno nu kunnen verkopen, maar baal nog steeds dat we Mathijsen hebben aangetrokken. Dan kon je rustig nog 2 jaar met hetzelfde elftal doorbouwen.

Laten we hopen dat we nog 1 versterking kunnen halen en misschien iemand verkopen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 10:17   quote  deeplink  
Eens met Furr
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 09:57 schreef ViezeFurr het volgende:
We hoeven niet te verkopen jongens. Zou fijn zijn als we Bruno nu kunnen verkopen, maar baal nog steeds dat we Mathijsen hebben aangetrokken. Dan kon je rustig nog 2 jaar met hetzelfde elftal doorbouwen.

Laten we hopen dat we nog 1 versterking kunnen halen en misschien iemand verkopen.
Tsja, de beslissing kan ook makkelijk zijn.
MAthijsen is nu een goeie stand-in voor BMI.
BMI centrum, Nelom links, Joris banken.

Tenzij BMI verkocht word.

We hoeven niet te verkopen.
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 10:37   quote  deeplink  
Wel als je een serieuze versterking in de voorhoede nodig hebt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 10:54   quote  deeplink  
`huren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 juli 2013 - 11:26   quote  deeplink  
Als je vindt dat Feyenoord kampioen MOET worden, doneer dan al je geld aan de club.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 08 juli 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 11:26 schreef FR-Henk het volgende:
Als je vindt dat Feyenoord kampioen MOET worden, doneer dan al je geld aan de club.
Haha daar schieten ze (in mijn geval) weinig mee op!
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:
`huren.
Owkeee :')
legrande
 legrande - maandag 08 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord een paar grasopvreters nodig heeft. Spelers als Guidetti die er voor gaan en tomelose inzet tonen. Je kunt zeggen van immers wat je wilt hij mist veel kansen maar wel fantastische inzet net als janmaat. Maar sommige anderen blijven ver achter. Knallen moeten ze vanaf de eerste minuut. Dat viel me ook beetje tegen van Koeman in de wedstrijden tegen RKC en den Haag. Hij had ze echt moeten inpeperen dat ze moeten knallen vanaf minuut 1. Een heel goed trainer zorgt daarvoor. Maar ja laten we maar hopen dat hetgoed komt.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 08 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 17:12 schreef legrande het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een paar grasopvreters nodig heeft. Spelers als Guidetti die er voor gaan en tomelose inzet tonen. Je kunt zeggen van immers wat je wilt hij mist veel kansen maar wel fantastische inzet net als janmaat. Maar sommige anderen blijven ver achter. Knallen moeten ze vanaf de eerste minuut. Dat viel me ook beetje tegen van Koeman in de wedstrijden tegen RKC en den Haag. Hij had ze echt moeten inpeperen dat ze moeten knallen vanaf minuut 1. Een heel goed trainer zorgt daarvoor. Maar ja laten we maar hopen dat hetgoed komt.
Daar hoef je dus juist geen goede trainer voor te zijn. Vergeet niet dat ook grote trainers soms een nederlaag nodig hebben om de boel op scherp te zetten.
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 19:47   quote  deeplink  
Dat moet een speler helemaal niet nodig hebben. Als je dat vanuit jezelf niet snapt heb je niks te zoeken in het Feyenoordshirt..
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 juli 2013 - 20:43   quote  deeplink  
pelle respect maar open deurtje deze opmerking.
En even terzijde wie trok zijn shirt uit en werd toen geschorst................
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Guidetti
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Maar die legde er ook een zooitje belangriijke goals in. En stichtte flink wat herrie als ie meedeed.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 juli 2013 - 21:23   quote  deeplink  
o ja maar deed onze pelle ook niet iets doms waardoor wij zonder spits moesten spelen vanwege een schorsing ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 22:44   quote  deeplink  
mwa, aanvallersovertreding, waardoor hij Heerenveen-uit moest missen. Hij had natuurlijk wel in een eerder stadium zijn shirt uitgetrokken na de gelijkmaker tegen Ajax.

Al is 5 gele kaarten voor een aanvaller wel wat overdreven inderdaad, maar ik geloof dat hij beterschap had beloofd.
tomson
 tomson - maandag 08 juli 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Heeft toen heel lang op scherp gestaan... En een keer een fout maken.. Tja, het zijn net gewoon mensen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2013 - 22:50   quote  deeplink  
En ook met Pellè had je bij Heerenveen waarschijnlijk niet gewonnen...
Immers vond ik een adderlating toen hij van t veld ging.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 21:02 schreef Stylzz het volgende:
Guidetti
dcfoi.jpg
infamous psv
 infamous psv - maandag 08 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De stalkert!!!
legrande
 legrande - maandag 08 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
Maar we zullen echt meer strijd moeten leveren willen we echt gaan meedraaien en daar blijf ik echt bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
Denk dat het qua strijd wel goed zit, er zijn maar een paar wedstrijden geweest waarin Feyenoord op inzet werd afgetroefd. We kwamen vorig seizoen denk ik vooral wat kwaliteit tekort om kampioen te worden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
2zogrvb.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Denk dat het qua strijd wel goed zit, er zijn maar een paar wedstrijden geweest waarin Feyenoord op inzet werd afgetroefd. We kwamen vorig seizoen denk ik vooral wat kwaliteit tekort om kampioen te worden.
Yep en hadden ze toen die wilskracht in die wedstrijden wel getoond hadden we best kampioen kunnen zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Denk dat het qua strijd wel goed zit, er zijn maar een paar wedstrijden geweest waarin Feyenoord op inzet werd afgetroefd. We kwamen vorig seizoen denk ik vooral wat kwaliteit tekort om kampioen te worden.
Yep.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 09 juli 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 09:16 schreef legrande het volgende:
Graziano Pellè denkt dat het niet ondenkbaar is dat Feyenoord op termijn kampioen zal worden van de Eredivisie. Volgens de Italiaan van de Rotterdammers moet de mentaliteit van zijn ploeg echter wel gaan veranderen voordat het kampioenschap behaald zal worden.

Ik ben het volkomen eens met pelle. Ik ben nog steeds zwaar geiriteerd over die laatste wedstrijden van Feyenoord uit tegen RKC en Ado den Haag. Hebben jullie de nacompetitie gezien van FC twente tegen FC Utrecht. Wat een formidabele inzet van Utrecht. Ik ben 100% Feyenoorder al 40 jaar seizoenskaart, maar in deze wedstrijden heb ik echt van Utrecht genoten. Had Feyenoord in deze laatste 2 uitwedstrijden maar dezelfde instelling getoond als Utrecht tijdens deze 2 wedstrijden dan hadden we Championsleage gespeeld. Daarom geef ik Pelle volkomen gelijk. We hebben veel te veel punten gemorst door een te slappe instelling. Iedereen moet keihard werken voor zijn geld laat de spelers zich dan ook voor 100% inzetten iedere wedstrijd. Dan ja dan kunnen we echt kampioen worden.
Dat heeft ook te maken met de kleine selectie. Mentaal waren ze op. Met een bredere selectie is het langer vol te houden, wantde wil was er wel. Daar lag het niet aan. Plus dat er wat knakte in de weken dat Pellè rood pakte, waardoor hij er een wedstrijd uit lag, net na een interlandweekend (oftewel twee weken geen Pellè in actie) plus dat er nogal wat jongens van hun roze wolk geschopt werden doordat Van Gaal ze selecteerde voor Oranje... De roes die eventueel aan het ontstaan was, werd dusdanig verstoord dat er nooit geloof is geweest in goed resultaat.... als dat geloof er überhaupt al was....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 09 juli 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juli 2013 - 11:59 schreef ferfan het volgende:
Kuijt gaat op zekers weg bij fener.. die gast wil toch echt europa cup spelen.
Het zou toch geweldig zijn als hij terug komt. denk dat dat net dat stukje kan zijn wat het team nodig heeft om die plek 1 te pakken....
Ik voel inderdaad een helicopter die landen gaat... het is te stil rondom Kuyt.... (zul je zien dat hij morgen bij Parma of zo tekent, haha)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 09 juli 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tsja, de beslissing kan ook makkelijk zijn.
MAthijsen is nu een goeie stand-in voor BMI.
BMI centrum, Nelom links, Joris banken.

Tenzij BMI verkocht word.

We hoeven niet te verkopen.
Niet mee eens dat BMI beter is dan Mathijsen. Mathijsen is de beste in het centrum. Met zijn ervaring en inzicht is hij stukken beter dan de andere twee. Hij leest het spel stukken beter dan de andere twee.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 13:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet mee eens dat BMI beter is dan Mathijsen. Mathijsen is de beste in het centrum. Met zijn ervaring en inzicht is hij stukken beter dan de andere twee. Hij leest het spel stukken beter dan de andere twee.
Die zal per wedstrijd minder worden. Dat is nu eenmaal zo.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die zal per wedstrijd minder worden. Dat is nu eenmaal zo.
Niet minder, niet beter.
Komend seizoen dan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 09 juli 2013 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 13:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die zal per wedstrijd minder worden. Dat is nu eenmaal zo.
Wie zegt dat dat komend jaar al zo is. Afgelopen jaar begon hij inderdaad stroef, maar hij werd beter en beter. In tegenstelling tot vorig jaar hoeft hij dit jaar hoeft hij niet meer ingespeeld te worden. Dat neemt niet weg dat het eigenlijk zonde is dat BMI er niet speelt, maar nu hebben we daar een luxeprobleem... Kan ook wel lekker zijn...
MMM
 MMM - vrijdag 12 juli 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
HELD!!!!
legrande
 legrande - vrijdag 12 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 13:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met de kleine selectie. Mentaal waren ze op. Met een bredere selectie is het langer vol te houden, wantde wil was er wel. Daar lag het niet aan. Plus dat er wat knakte in de weken dat Pellè rood pakte, waardoor hij er een wedstrijd uit lag, net na een interlandweekend (oftewel twee weken geen Pellè in actie) plus dat er nogal wat jongens van hun roze wolk geschopt werden doordat Van Gaal ze selecteerde voor Oranje... De roes die eventueel aan het ontstaan was, werd dusdanig verstoord dat er nooit geloof is geweest in goed resultaat.... als dat geloof er überhaupt al was....
Dan nog was de instelling waar pelle het waarschijnlijk over heeft en waar hij volkomen gelijk in heeft tegen RKC en den Haag heel ver te zoeken. Er stond champions leage op het spel en wat een vertoningen. Je moet het aan het eind van het seizoen met dit in je achterhoofd toch 2 maal 90 minuten toch vol in kunnen gaan.(de dood of de gladiolen) We hebben toch allemaal wel eens dat we extra hard moeten werken. De instelling was als watjes tegen rkc en den haag. Neem ik nogmaals utrecht als voorbeeld in de nacompetitie tegen twente. Was ook aan het eind van het seizoen. Dat was een instelling die feyenoord had moeten hebben en die aankomend jaar echt noodzakelijk is. Hoop dat met steun van het publiek dit gaat lukken. Ik had als ik koeman was in deze wedstrijden de kleedkamer laten schudden van kwaadheid. Helaas was er niets van te merken.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 13 juli 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja Renato,

Dat zijn nog eens beelden. Geweldig !!
Dat zou mooi zijn als die gozert terugkomt. Wat een mogelijkheden Koemand dan heeft....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eens met pelle









0.0080389