BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Ik hoop en denk dat ze begrip hebben voor mijn keuze voor Ajax

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - maandag 08 juli 2013 - 18:06   quote  deeplink  
nee natuurlijk hebben wij daar geen begrip voor wie jij ook mogen zijn want op jouw zitten we niet te wachten anders hadden we wel van je gehoord. hahaha en wij hebben genoeg talenten.ajax niet.die heeft het halve deense elftal en gekochte jeugd......
maar je geeft wel een respectvolle normale uitleg.dat siert hem een beetje.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2013 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 19:50   quote  deeplink  
tja, wat moet je der van zeggen.. uit sportief oogpunt is Ajax een logische keuze met de CL en een vergelijkbare speelwijze als Barcelona.

Boek dicht en kijken wie er wel naar Feyenoord komt.
TheMenace
 TheMenace - maandag 08 juli 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 19:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, wat moet je der van zeggen.. uit sportief oogpunt is Ajax een logische keuze met de CL en een vergelijkbare speelwijze als Barcelona.

Boek dicht en kijken wie er wel naar Feyenoord komt.
dat meen je toch niet he dat je dit durft te zeggen.vergelijkbare speelwijze moewwhahahahahahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 juli 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 19:54 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat meen je toch niet he dat je dit durft te zeggen.vergelijkbare speelwijze moewwhahahahahahahaha
Niet op hetzelfde niveau natuurlijk Dennis! Ik hoopte nog wel dat ik er dat niet bij hoefde te zetten.. ;)
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 juli 2013 - 20:42   quote  deeplink  
kort edoch snel antwoord op topic.
NEE (lul we hebben geen begrip)
moa
 moa - maandag 08 juli 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Boeiend, huurspelers moeten we helemaal niet willen, ook niet als ze ons op korte termijn sterker maken. Huren is 100% kapitaalvernietiging, alleen huren wanneer er een optie tot koop bedongen kan worden.

Ajax betaald overigens het volledige salaris voor deze huurling en dat schijnt zo rond de 2 miljoen euro te liggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:55   quote  deeplink  
Er boven heb ik ik begrepen..

Maar het huren van Guidetti en pelle heeft toch goed uitgepakt..
sevillana
 sevillana - maandag 08 juli 2013 - 23:58   quote  deeplink  
die jongen hoopt op CL voetbal, that's it
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 juli 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 23:58 schreef sevillana het volgende:
die jongen hoopt op CL voetbal, that's it
Dat ze vet voor schut gaan in Europa..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Voor 2 miljoen per jaar zwets ik ook maar wat.
Doe ik voor niks trouwens ook.
Eide
 Eide - dinsdag 09 juli 2013 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2013 - 20:58 schreef moa het volgende:

Ajax betaald overigens het volledige salaris voor deze huurling en dat schijnt zo rond de 2 miljoen euro te liggen.
Bijna. Ajax betaald naar verluidt 1 miljoen bruto per jaar aan salaris voor Bojan. Dit volgens de Televaag, vaak beter ingevoerd bij Ajax dan de Ajax directie zelf.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 11:10   quote  deeplink  
En jij gelooft de Telegraf..
Eide
 Eide - dinsdag 09 juli 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 11:10 schreef RenatoBos het volgende:
En jij gelooft de Telegraf..
Veelal een dramatisch niveau maar toch ook met afstand de best ingevoerde krant (best ingevoerde bedrijf in heel medialand) bij niet alleen Ajax, maar op talloze fronten. In deze ben ik eerder geneigd de telegraaf te geloven dan Spaanse media.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 juli 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Benieuwd of de werkelijkheid nog naar boven komt..
craven
 craven - dinsdag 09 juli 2013 - 11:47   quote  deeplink  
slotje...
JanM
 JanM - dinsdag 09 juli 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Boeien!
JanM
 JanM - dinsdag 09 juli 2013 - 13:19   quote  deeplink  
Whahahahahahahaha, maar dan krijg je er wel een konijnenhok + ren + 55 bossen wortel bij ;-)

'Liverpool stelt vraagprijs Soarez op 55 miljoen'

Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:09 juli 2013 om 12:36Categorie:Nieuws

In een gesprek met de leiding van Liverpool heeft de zaakwaarnemer van Luis Soarez aangegeven dat de speler openstaat voor een vertrek. De Uruguayaan wil graag in de Champions League spelen.

Dat meldt de BBC dinsdag. Belangenbehartiger Pere Guardiola, de broer van Bayern München-coach Josep, was maandag op bezoek op Anfield. Hoewel hij geen officieel transferverzoek indiende, zei hij dat Soarez graag vertrekt naar een club die wél in het kampioenenbal actief is.

Het voedt de geruchten over een transfer naar Arsenal, dat al een bod van 35 miljoen euro op de oud-Ajacied deed. Liverpool is echter niet van plan Soarez te laten vertrekken en peinsde er niet over het bod te accepteren. Volgens de BBC overweegt Liverpool een transfer pas als er een bod van 55 miljoen euro of meer binnenkomt.

Soarez maakte vorig seizoen 30 treffers in 44 wedstrijden, maar raakte ook in opspraak. Hij beet Chelsea-verdediger Branislav Ivanovic en werd voor tien wedstrijden geschorst. Daardoor mist hij ook de eerste wedstrijden van het komende seizoen. Soarez zelf is momenteel nog op vakantie nadat hij met Uruguay actief was op de Confederations Cup.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 juli 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Veel geld voor een kannibaal.
salemi
 salemi - dinsdag 09 juli 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Ik denk dat die Pipo de Clown bedoelt dat zijn vader en Ronald Koeman al een jaar bezig zijn geweest om hem naar Feyenoord te halen. Als wij CL hadden gehaald had hij misschien wel voor ons gekozen. Dus dank zij de zaadpartijen tegen RKC, PEC, Heerenveen en Den Haag uit.......... vul het zelf maar verder in.
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juli 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juli 2013 - 00:02 schreef FR-Henk het volgende:
Voor 2 miljoen per jaar zwets ik ook maar wat.
Doe ik voor niks trouwens ook.
Ook nog iets aan nieuws te melden,Henk? ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 10 juli 2013 - 02:08   quote  deeplink  
Kansloos topic!!!!!

Welke gek opende dit??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Ik hoop en denk dat ze begrip hebben voor mijn keuze voor Ajax









0.0061221