|
|
piet de paler
|
|
|
wat een opmerking van ons mannetje ik noem zijn naam uit minachting niet. Ja zegt het mannetje er zijn zoveel dingen gebeurd, maar dat vertel ik nog wel een keer. Gewoon de waarheid anders blijven we denken dat je het voor het geld deed overstappen naar PSV..................................... Bah nest vervuiler. Of zie ik het verkeerd forum leden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb jij zijn nummer op internet gezet Piet..? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wij hebben ook nergens spijt van... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Waarom moet die SCHIJNnaldum het eigenlijk nog over ons hebben ?? Ik ben gewoon een duiten-dief zonder clubliefde, dat had hij moeten zeggen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee dat doe ik niet, en ik beledig het mannetje ook niet! Maar jongens wie is hij nu ? Bah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 16:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee dat doe ik niet, en ik beledig het mannetje ook niet! Maar jongens wie is hij nu ? Bah Okay.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Een Nep-mannetje, Je mag hem met een gerust hart beledigen hoor... Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga er vanuit dat hij flink is geraakt door bepaalde gebeurtenissen rondom hem bij Feyenoord. Soms is er maar 1 uitweg door een beter leven te zoeken... Hij heeft anders als enige vertrokken talent een aanzienlijk bedrag geschonken aan de jeugdopleiding..
Slotje! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik ga er vanuit dat hij flink is geraakt door bepaalde gebeurtenissen rondom hem bij Feyenoord. Soms is er maar 1 uitweg door een beter leven te zoeken... Hij heeft anders als enige vertrokken talent een aanzienlijk bedrag geschonken aan de jeugdopleiding.. Slotje! En beloofde bij te tekenen wanneer hij geen transfer zou maken die zomer. I.t.t. bv de Ferretjes en de De Guzmannetjes van deze wereld.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 16:06 schreef piet de paler het volgende:wat een opmerking van ons mannetje ik noem zijn naam uit minachting niet. Ja zegt het mannetje er zijn zoveel dingen gebeurd, maar dat vertel ik nog wel een keer. Gewoon de waarheid anders blijven we denken dat je het voor het geld deed overstappen naar PSV..................................... Bah nest vervuiler. Of zie ik het verkeerd forum leden. ferrader zwijnaldum of mevrouw Leerdam?haha uiteraard zwijnaldum natuurlijk maja hij is nu de zwarte versie van de grote kale leugenaar haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hij heeft zelf in ze contract op laten nemen dat als clubs er niet uit komen hij 1 jaar bijtekent zodat ie nooit transfervrij zal weg gaan Hij heeft een bedrag geschonken aan de jeugd opleiding van Feyenoord En mensen die roepen dat die voor t geld koos sla nergens op want dan was die wel naar Rusland of Engeland gegaan ipv psv
Was een pijnlijke overstap maar om je daar nu nog druk om te maken |
|
|
|