|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend (FR-Fanatic)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Krijgt Rotterdam wel of geen nieuwe Kuip? Morgenavond neemt de gemeenteraad en definitief besluit en Leefbaar Rotterdam speelt daarbij een cruciale rol.
,,We hebben door de opstelling van D66 opeens een zware verantwoordelijkheid gekregen'', erkent fractievoorzitter Schneider van Leefbaar Rotterdam. ,,Andere partijen, Feyenoordsupporters en voor- en tegenstanders oefenen druk op ons uit. Dat vind ik trouwens begrijpelijk, want een stadion voor Feyenoord maakt veel emoties los en brengt veel mensen in beweging.''
Ronald Schneider vertelt vanavond in het programma Knevel & Van de Brink wat zijn fractie morgen gaat beslissen en dus of er wel of niet een nieuw Feyenoord-stadion komt.
Het programma begint vanavond om 23.10 uur op Nederland 1.
Ze maken er wel een mediacircus van zeg... Ik gok nu erop dat ze voor zijn, dat ze zichzelf de 'redders' van Feyenoord kunnen noemen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De 'redders' van Feyenoord?! Of juist de ondergang, who knows? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
een nieuwe kuip moet gewoon als je verder wilt groeien.!hoe eerder hoe beter! voor feyenoord zelf en in het algemeen ook!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Waarom zegt dat Marrokaanse mokkel van PVDA dat als het mis gaat dat de burgers een strop om hun nek van 165 miljoen krijgen..
Weten jullie waarom ze dat zegt? |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Leg die strop om haar nek dan |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik geloof er niet echt meer in leefbaar is nooit positief geweest voor hns |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
maar ik hoop dat ik het mis heb |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Zonder steun voor het stadion plan zal Feyenoord het niet en nooit meer gaan redden om een keer kampioen te worden en meer .......we zijn / worden links en rechts al ingehaald.... Open your eyes ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 20:07 schreef jerra het volgende:Zonder steun voor het stadion plan zal Feyenoord het niet en nooit meer gaan redden om een keer kampioen te worden en meer .......we zijn / worden links en rechts al ingehaald.... Open your eyes ..... Vorig jaar 2de en het afgelopen jaar 3de,terwijl als de winst naar afbetalingen gaat.. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
De jaren 30 van de vorige eeuw was er ook een crisis,nog erger dan de huidige. Toch werd er een nieuw stadion gerealiseerd en doet nog steeds heden ten dage uitstekende dienst! Toen kon het ook niet. Nu moeten we allemaal eens beseffen dat Feyenoord door en naar een hoger plan moet! Ook al worden we aan alle kanten tegen gewerkt,de media(020 kliek),de politiek,ja zelfs de grote kale laat weer van zich horen en zien.... Feyenoord is groot gebracht door eigen kracht,nu hebben we steun nodig hoe dan ook,geef ons dat dan ook... Rotterdammerts!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorig jaar 2de en het afgelopen jaar 3de,terwijl als de winst naar afbetalingen gaat.. Dan moeten we maar blijven hopen dat de stroom talenten van Varkenoord nooit opdroogd, anders gaat Feyenoord spelen naar de begroting. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
er komen een paar magere jaren aan met top talent , misschien een paar bruikbare spelers maar dat is het dan , niet de toppers die we willen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 20:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan moeten we maar blijven hopen dat de stroom talenten van Varkenoord nooit opdroogd, anders gaat Feyenoord spelen naar de begroting. je moet nooit de hoop opgeven.. |
|
|
|
|
Sunny11
|
|
|
Onze Kuip is schitterend, maar we moeten vooruit. Leefbaar toon je ballen en stem voor het stadionplan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hallo Sunny...goede eerste post. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hope for the best, prepare for the worst. ;) |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorig jaar 2de en het afgelopen jaar 3de,terwijl als de winst naar afbetalingen gaat.. Dus....is dit genoeg...dit werdt mede mogelijk gemaakt door gestuntel van die andere ....
Willen we echt weer de grootste van olanda willen worden .....hebben we verse grond nodig ....
Als dit NIET gebeurt .......blijven we een leuke club met soms een uitschieter naar boven ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is godnondajuu nog al n kwaliteitsprogamma ......pfffffffffffff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat ze er mee openen anders moet je het geneuzel ook nog uitzitten... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 22:21 schreef jerra het volgende:[..] Dus....is dit genoeg...dit werdt mede mogelijk gemaakt door gestuntel van die andere .... Willen we echt weer de grootste van olanda willen worden .....hebben we verse grond nodig .... Als dit NIET gebeurt .......blijven we een leuke club met soms een uitschieter naar boven ..... Zou jij elk jaar kampioen willen worden? |
|
|
|
|
FR-1908Arno
|
|
|
Jammer dat er voorbij gegaan wordt aan het feit dat deze kuip al zo lang staat en in de loop der jaren zijn geld al lang heeft opgeleverd! Ook de werk gelegenheid en de stad Rotterdam krijgen een behoorlijke boost als er iets gebeurt "een nieuwe kuip of een upgrade van de oude". Hoe dan ook ik blijf toch wel ieder thuis wedstrijd op vakkie U zitten :-) |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik zie het somber in , die knevel of die andere droplul is toch ook feyenoorder ? volgens mij wel , wie weet wat ie petto heeft , hoop houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door freduc -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 22:46 schreef freduc het volgende:ik zie het somber in , die knevel of die andere droplul is toch ook feyenoorder ? volgens mij wel , wie weet wat ie petto heeft , hoop houden Wat is er uit de bus gekomen in het programma dan?zijn ze voor of tegen? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wat een bijdrage weer.
Overigens lees ik net dat de hele LR partij unaniem tegen stemt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen nieuw stadion, Leefbaar stemt tegen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan zijn het mongolen eerste klas....
laten we nog maar wat moskeen bouwen dan...
de tyfus allemaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 23:22 schreef Bosifyable het volgende:Wat een bijdrage weer. Overigens lees ik net dat de hele LR partij unaniem tegen stemt. had je wat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Kuip blijft dus ons voetbalthuis.. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nou, dat was het dan. Einde verhaal voor de toekomst van Feyenoord! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
echte mongolen......................................................
dag Feyenoord! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Daaaag....."Rotterdam City of Sports" .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja, we gaan er allemaal aan. Lul niet man, er moet gewoon een beter plan op tafel komen, dan kunnen er alsnog mooie dingen gebeuren in Rotterdam en voor Feyenoord! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
D66, Leefbaar Rotterdam en Red de Kuip jullie worden bedankt. Straks zijn we subtopper door JULLIE SCHULD #NOT #fail |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Wat een lulhannes deze gast |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
10duizenden moskeen zonder protest.
en n nieuwe voetbaltempel voor Feyenoord krijgt zoveel weerstand.
Nederland is gek geworden.
nogmaals de tyfus.en geen stuiver meer erin,en met mij velen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2013 - 23:31 schreef jjh het volgende:D66, Leefbaar Rotterdam en Red de Kuip jullie worden bedankt. Straks zijn we subtopper door JULLIE SCHULD #NOT #fail Waar blijven we dan met : uit eigen kracht voortgebracht ? |
|
|
|