BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 juli 2013 - 19:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend (FR-Fanatic)

Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Ze hebben hun werk niet goed gedaan ...
Leefbaar Rotterdam wil een echt icoon voor de stad
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 juli 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja, we gaan er allemaal aan. Lul niet man, er moet gewoon een beter plan op tafel komen, dan kunnen er alsnog mooie dingen gebeuren in Rotterdam en voor Feyenoord!
Er komt geen beter plan op tafel want zo'n plan is er helemaal niet. Alleen externe geldschieters kunnen hetzelfde plan redden, maar zie jij dat gebeuren?
TheMenace
 TheMenace - woensdag 10 juli 2013 - 23:33   quote  deeplink  
hij is een vriend van die andere kale leugenaar van den herik.Als het de Bijlmer of pisvlek hadden geweest dan had die politiek wel geholpen.nu moet gudde en feyenoord ook voet bij stuk houden en niks geen renovatie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door TheMenace --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 juli 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja, we gaan er allemaal aan. Lul niet man, er moet gewoon een beter plan op tafel komen, dan kunnen er alsnog mooie dingen gebeuren in Rotterdam en voor Feyenoord!
Idd!
Alleen begrijpen dat er niet veel.
Domme opmerkingen allemaal.
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:35   quote  deeplink  
hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:27 schreef Boudewijn het volgende:
Nou, dat was het dan. Einde verhaal voor de toekomst van Feyenoord!
Was dat voor onzin, over een paar maanden of zo komen ze weer met een nieuw plan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Het nieuwe stadion komt er gewoon alleen willen ze dat er echte plannen komen en geen gebakken lucht..
Verstandige keuze van leefbaar Rotterdam...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Er komt geen beter plan op tafel want zo'n plan is er helemaal niet. Alleen externe geldschieters kunnen hetzelfde plan redden, maar zie jij dat gebeuren?
Gewoon opnieuw beginnen hè. Als zij overtuigd zijn van hun gelijk, moeten ze (minimaal) de politiek zien te overtuigen voor een garantstelling. Aangezien die er geen kaas van hebben gegeten, zouden die met de beperkte informatie en hun beperkte beoordelingsvermogen toch wel vóór moeten kunnen stemmen.
Supporters moet je ook een groot deel zien te kunnen overtuigen. En niet met zo'n klotemailtje komen om kwart over 4 's nachts, met 10 punten (totaal niet onderbouwd) waarom HNS beter zou zijn voor Feyenoord om zo je supporters er proberen bij te betrekken.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Gudde pak je koffers maar.
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
ik kap er mee.. te veel onzin.
tomson
 tomson - woensdag 10 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Voor drama zit je goed in dit topic.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:37 schreef van geil het volgende:
ik kap er mee.. te veel onzin.
Vooralsnog heb ik je allen zien roepen over mongolen en heb je zitten aftellen. Kom, overtuig je medesupporters.
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:38 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Vooralsnog heb ik je allen zien roepen over mongolen en heb je zitten aftellen. Kom, overtuig je medesupporters.
de tyfus met jou................................................xxx
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
Ik ga naar me nest ,maar ik ben niet moe?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gewoon opnieuw beginnen hè. Als zij overtuigd zijn van hun gelijk, moeten ze (minimaal) de politiek zien te overtuigen voor een garantstelling. Aangezien die er geen kaas van hebben gegeten, zouden die met de beperkte informatie en hun beperkte beoordelingsvermogen toch wel vóór moeten kunnen stemmen.
Supporters moet je ook een groot deel zien te kunnen overtuigen. En niet met zo'n klotemailtje komen om kwart over 4 's nachts, met 10 punten (totaal niet onderbouwd) waarom HNS beter zou zijn voor Feyenoord om zo je supporters er proberen bij te betrekken.
Tegen nostalgie kun je niet op.
Andere clubs, steden en politici zijn slimmer geweest en hebben gewoon doorgezet en hebben daardoor nu WEL een goed stadion en verbeterde inkomsten.
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:40   quote  deeplink  
domheid is niet te overtuigen,EIKEL
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:39 schreef van geil het volgende:

[..]

de tyfus met jou................................................xxx
Aaaahw, wat lief.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gewoon opnieuw beginnen hè. Als zij overtuigd zijn van hun gelijk, moeten ze (minimaal) de politiek zien te overtuigen voor een garantstelling. Aangezien die er geen kaas van hebben gegeten, zouden die met de beperkte informatie en hun beperkte beoordelingsvermogen toch wel vóór moeten kunnen stemmen.
Supporters moet je ook een groot deel zien te kunnen overtuigen. En niet met zo'n klotemailtje komen om kwart over 4 's nachts, met 10 punten (totaal niet onderbouwd) waarom HNS beter zou zijn voor Feyenoord om zo je supporters er proberen bij te betrekken.
Klabammm eens!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gewoon opnieuw beginnen hè. Als zij overtuigd zijn van hun gelijk, moeten ze (minimaal) de politiek zien te overtuigen voor een garantstelling. Aangezien die er geen kaas van hebben gegeten, zouden die met de beperkte informatie en hun beperkte beoordelingsvermogen toch wel vóór moeten kunnen stemmen.
Supporters moet je ook een groot deel zien te kunnen overtuigen. En niet met zo'n klotemailtje komen om kwart over 4 's nachts, met 10 punten (totaal niet onderbouwd) waarom HNS beter zou zijn voor Feyenoord om zo je supporters er proberen bij te betrekken.
Hahahaha zo waar dit!
twitch
 twitch - woensdag 10 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
en nu dan .. wat is nu de oplossing
nieuw plan ??? of toch gerenoveerde kuip ???
plan mogen ze dan wel even rap mee bezig gaan en het financiele plaatje overduidelijk maken.
want er moet wel verbetering komen dat weet iedereen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door twitch --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tegen nostalgie kun je niet op.
Andere clubs, steden en politici zijn slimmer geweest en hebben gewoon doorgezet en hebben daardoor nu WEL een goed stadion en verbeterde inkomsten.
Ah, daar heb je 'm weer.

Is het toeval dat de meerderheid van het college, de gemeenteraad, de inwoners van Rotterdam en de supporters niet overtuigd zijn van het plan? Of leven die allemaal nog op de roze Feyenoord wolk uit de jaren '70, toen we nog zo succesvol waren? Onzin man.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:43   quote  deeplink  
Geen fan van Leefbaar, maar die vent had geen slecht verhaal. Het zij zo, deze variant is van de baan. Hopen dat er snel een andere variant komt of dat RDK beter wordt uitgewerkt, elk jaar dat Feyenoord langer moet wachten, is weer een jaar dat we broodnodige miljoenen mislopen om definitief weer ten minste NL'se top te zijn, want met de huidige Kuip ben je wel erg beperkt.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 10 juli 2013 - 23:43   quote  deeplink  
je kan het beter leefbaar neus noemen! hahaha

nog zo een kale nsber
wat een schande!
ze proberen feyenoord zo klein te houden!triestelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door TheMenace --
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 23:44   quote  deeplink  
10 -7 - 2013

De datum waar dat Feyenoord officieel een subtopper werd. Zonder nieuw stadion kan Feyenoord totaal niet meer meedraaien in de top. Minstens 7 clubs in de eredivisie halen veel meer geld uit hun stadion. RdK heeft zijn zin gekregen, Feyenoord zal nu afzakken.

Alle supporters die nu blij zijn dat ze op hun vertrouwde nest kunnen blijven: deze twee jaren waren puur incidenteel. Wanneer Feyenoord dadelijk weer 13e staat zullen ze natuurlijk weer anders miepen en Eric Gudde de schuld van alles geven.

Helaas, een tragisch verlies voor het Nederlands voetbal.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:44   quote  deeplink  
dit was juist een goed plan , maar die klootzakken van d66 en LR verzieken het weer , bijna alle gemeentes steunen hun profclub behalve weer in rotterdam
feyenoord moet gewoon voet bij stuk houden niks rdk goedkoop is duurkoop gewoon doorgaan gaat alleen weer een paar jaar langer duren
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klabammm eens!!!!!
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha zo waar dit!
Nee joh, ik ben maar een domme eikel met nostalgische tyfus. Overigens heb ik er geen verstand van, dus moet je mijn mening vooral niet serieus nemen :')
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
De toekomst van onze mooie club is verloren.. ik kan wel janken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
En dit lijkt me ook wel einde Van Merwijk. Hij is er wel mede debet aan dat er zo weinig draagvlak is onder de supporters. Gudde heeft ook wel gezichtsverlies geleden.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:44 schreef freduc het volgende:
dit was juist een goed plan , maar die klootzakken van d66 en LR verzieken het weer , bijna alle gemeentes steunen hun profclub behalve weer in rotterdam
feyenoord moet gewoon voet bij stuk houden niks rdk goedkoop is duurkoop gewoon doorgaan gaat alleen weer een paar jaar langer duren
Zoals LR net bij Knevel en van den Brink zei, ze zijn niet per se vóór RDK, maar momenteel tegen HNS zoals het er nu ligt. Verbeter die plannen, en je hebt 14 stemmen extra.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
:'( ik huil hier.. :'(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:43 schreef TheMenace het volgende:
je kan het beter leefbaar neus noemen! hahaha

nog zo een kale nsber
wat een schande!
ze proberen feyenoord zo klein te houden!triestelijk
Naar eigen zeggen is hij Feyenoorder. Geen reden om aan te nemen dat hij dat niet is.
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:43 schreef TheMenace het volgende:
je kan het beter leefbaar neus noemen! hahaha

nog zo een kale nsber
wat een schande!
ze proberen feyenoord zo klein te houden!triestelijk
en t gros trapt er nog in ook..
ik ben er klaar mee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

[..]

Nee joh, ik ben maar een domme eikel met nostalgische tyfus. Overigens heb ik er geen verstand van, dus moet je mijn mening vooral niet serieus nemen :')
Whahahahaha dat weten we toch d:-)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
Lul :')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door Bosifyable --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:43 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, daar heb je 'm weer.

Is het toeval dat de meerderheid van het college, de gemeenteraad, de inwoners van Rotterdam en de supporters niet overtuigd zijn van het plan? Of leven die allemaal nog op de roze Feyenoord wolk uit de jaren '70, toen we nog zo succesvol waren? Onzin man.
Het is zeker geen toeval als bepaalde groeperingen zich tegen alles wat vernieuwing heet keert en mensen continu bang maakt. Er zijn geen goede argumenten tegen, alleen aannames dat de cijfers niet zouden kloppen.

Dus nogmaals, tegen nostalgie kun je niet op, zeker als die mensen de grootste mond hebben. Het zijn net hooligans ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:44 schreef freduc het volgende:
dit was juist een goed plan , maar die klootzakken van d66 en LR verzieken het weer , bijna alle gemeentes steunen hun profclub behalve weer in rotterdam
feyenoord moet gewoon voet bij stuk houden niks rdk goedkoop is duurkoop gewoon doorgaan gaat alleen weer een paar jaar langer duren
mwa, ook de second opinions lieten zien dat het weliswaar de betere variant was dan RDK voor Feyenoord, maar dat het bepaald niet waterdicht is.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen is hij Feyenoorder. Geen reden om aan te nemen dat hij dat niet is.
als dat nieuwe stadium er komt hoeft ie ook niet te komen die pleuris neus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door freduc --
van geil
 van geil - woensdag 10 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En dit lijkt me ook wel einde Van Merwijk. Hij is er wel mede debet aan dat er zo weinig draagvlak is onder de supporters. Gudde heeft ook wel gezichtsverlies geleden.
hahahaahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:46 schreef Bosifyable het volgende:
Lul :')
Je was te snel met aanpassen jammer d:-)
TheMenace
 TheMenace - woensdag 10 juli 2013 - 23:48   quote  deeplink  
moet je op die kale nsber letten wat voor fucking grote neus die hebt.leefbaar likmehol.kan nu ook gelijk de inkomsten van CL stopgezet worden anders komen we nog verder achterop.stelletje prutsers d66 en die minkukel partijtje van niks en partijen van niks.zie je zo denkbelangrijk te zijn
het nieuwe stadion komt er toch hoe dan ook met of zonder hulp!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is zeker geen toeval als bepaalde groeperingen zich tegen alles wat vernieuwing heet keert en mensen continu bang maakt. Er zijn geen goede argumenten tegen, alleen aannames dat de cijfers niet zouden kloppen.

Dus nogmaals, tegen nostalgie kun je niet op, zeker als die mensen de grootste mond hebben. Het zijn net hooligans ;)
Ga de stukken maar eens lezen, en kom terug als je de juiste informatie hebt. Zoals T al aangeeft in zijn post, de second opinions lieten zien dat het plan niet klopte. Maar die hebben ook last van nostalgie? Zijn dat ook maar boe-roepers?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 juli 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zoals LR net bij Knevel en van den Brink zei, ze zijn niet per se vóór RDK, maar momenteel tegen HNS zoals het er nu ligt. Verbeter die plannen, en je hebt 14 stemmen extra.
Maar hoe moet het verbeterd worden dan?
Wat zijn de exacte, gegronde redenen waardoor ze nu tegen zijn?
tomson
 tomson - woensdag 10 juli 2013 - 23:49   quote  deeplink  
10-7-2013 de dag dat wim2 zich hier weer meldt. Toeval ?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar hoe moet het verbeterd worden dan?
Wat zijn de exacte, gegronde redenen waardoor ze nu tegen zijn?
Meer lezen.

Edit: Te beginnen met de second opinions.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door Bosifyable --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ga de stukken maar eens lezen, en kom terug als je de juiste informatie hebt. Zoals T al aangeeft in zijn post, de second opinions lieten zien dat het plan niet klopte. Maar die hebben ook last van nostalgie? Zijn dat ook maar boe-roepers?
Geef jij mij de exacte paginas dan eens waar ik het uit zou moeten halen?
Ik kan ze niet vinden.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ga de stukken maar eens lezen, en kom terug als je de juiste informatie hebt. Zoals T al aangeeft in zijn post, de second opinions lieten zien dat het plan niet klopte. Maar die hebben ook last van nostalgie? Zijn dat ook maar boe-roepers?
gefeliciteerd jongen met je overwinning , mag hopen dat die kuip nooit gerenoveerd wordt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:46 schreef van geil het volgende:

[..]

en t gros trapt er nog in ook..
ik ben er klaar mee.
Vind ik iets te makkelijk. Een boel mensen staren zich blind op Kuipbehoud, maar er zijn er genoeg die wel openstaan voor nieuwbouw, maar alleen niet overtuigd zijn van deze variant...

Ik had zelf ook een lichte voorkeur voor nieuwbouw, maar de gemeente beslist en eerlijk is eerlijk, zij hebben waarschijnlijk de beste toegang tot alle benodige kennis. Niet dat ze meteen neutraal of objectief zijn, maar die vent van leefbaar haalt wel een paar belangrijke argumenten aan. Nieuwbouw is niet van de baan. Alleen willen ze niet gaan voor een plan dat volgens hen te veel rammelt.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:50 schreef freduc het volgende:

[..]

gefeliciteerd jongen met je overwinning , mag hopen dat die kuip nooit gerenoveerd wordt
Als renovatie de slechtere optie is ten opzichte van nieuwbouw, mag ik toch hopen dat er een nieuw stadion komt. Ik ben voor Feyenoord, niet voor De Kuip, hoe mooi het stadion ook is.

Ik geloof dat ik in alle keren dat ik op je heb gereageerd niet duidelijk genoeg ben geweest voor je, maar nogmaals; ik wil het beste voor Feyenoord, en ben geen fanatiek voorstander van RDK. Sterker nog, het is niet eens mooi.
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 juli 2013 - 23:52   quote  deeplink  
Dat ik genegeerd wordt maak me niets uit..

ik kwam alleen mijn verdriet uitten.. ik wil niets anders dan Feyenoord weer zien meestrijden, Feyenoord zien winnen in de aRENa, met vreugde op de coolsingel te staan.

Helaas zal het met dromen blijven. Gudde en van Geel zullen waarschijnlijk stoppen.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik iets te makkelijk. Een boel mensen staren zich blind op Kuipbehoud, maar er zijn er genoeg die wel openstaan voor nieuwbouw, maar alleen niet overtuigd zijn van deze variant...

Ik had zelf ook een lichte voorkeur voor nieuwbouw, maar de gemeente beslist en eerlijk is eerlijk, zij hebben waarschijnlijk de beste toegang tot alle benodige kennis. Niet dat ze meteen neutraal of objectief zijn, maar die vent van leefbaar haalt wel een paar belangrijke argumenten aan. Nieuwbouw is niet van de baan. Alleen willen ze niet gaan voor een plan dat volgens hen te veel rammelt.
hij laat wel heel duidelijk merken dat ie het rdk geweldig vind

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend









0.0072541