BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 juli 2013 - 19:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend (FR-Fanatic)

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het is zeker geen toeval als bepaalde groeperingen zich tegen alles wat vernieuwing heet keert en mensen continu bang maakt. Er zijn geen goede argumenten tegen, alleen aannames dat de cijfers niet zouden kloppen.

Dus nogmaals, tegen nostalgie kun je niet op, zeker als die mensen de grootste mond hebben. Het zijn net hooligans ;)
mwa, ik weet niet of je net dat interview bij Knevel en Van den Brink hebt gezien, maar er zijn wel een aantal steekhoudende argumenten tegen te bedenken. Maar je hebt gelijk dat heel veel andere argumenten irrationeel zijn.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als renovatie de slechtere optie is ten opzichte van nieuwbouw, mag ik toch hopen dat er een nieuw stadion komt. Ik ben voor Feyenoord, niet voor De Kuip, hoe mooi het stadion ook is.

Ik geloof dat ik in alle keren dat ik op je heb gereageerd niet duidelijk genoeg ben geweest voor je, maar nogmaals; ik wil het beste voor Feyenoord, en ben geen fanatiek voorstander van RDK. Sterker nog, het is niet eens mooi.
gelukkig zijn we toch ergens mee eens
TheMenace
 TheMenace - woensdag 10 juli 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:47 schreef freduc het volgende:

[..]

als dat nieuwe stadium er komt hoeft ie ook niet te komen die pleuris neus
zeker spartafan neusfan.gore kalebloedbak met je lelijke stinkharses.denk dat tie wat te vertellen heeft met zijn de nietszeggende partijtje.haha je kan je partij wel opdoeken in de volgende verkiezingen.trouwens zagen jullie hoe die terugkrabelt door te zeggen dat ze met een zgn beter plan moeten komen die ouwe neus.haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, ik weet niet of je net dat interview bij Knevel en Van den Brink hebt gezien, maar er zijn wel een aantal steekhoudende argumenten tegen te bedenken. Maar je hebt gelijk dat heel veel andere argumenten irrationeel zijn.
Als Boudewijn inderdaad de stukken leest, of beelden op TV ziet waar mensen alleen maar hun nostalgische gevoelens uiten, snap ik best hoe hij zijn mening vormt. Maar er is nog zóveel meer wat daartussen zit.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 juli 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:53 schreef freduc het volgende:

[..]

gelukkig zijn we toch ergens mee eens
Blij dat het eindelijk duidelijk voor je is hoe ik er over denk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:47 schreef van geil het volgende:

[..]

hahahaahahahaha
mede debet he! Ik neem aan dat je daar op doelde. Ik ben de haatzaaierij van een deel van de supporters niet vergeten. 2 vechten, 2 schuld. Er zijn geen winnaar in dit debat, alleen verliezers om maar een cliché te gebruiken. Ik hoop alleen dat de schade beperkt kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juli 2013 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:49 schreef tomson het volgende:
10-7-2013 de dag dat wim2 zich hier weer meldt. Toeval ?
Nee..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
Juist. Hier nog een voor een nieuw stadion.
Maar op een normale gezonde manier!
Gudde wil veeeeeeel te graag. Van Merwijk idemdito.
Weg ermee
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
HNS sneuvelt: Leefbaar unaniem tegen het plan

600x400-195631.jpg

Het plan voor een nieuwe Kuip is van de baan. Feyenoord krijgt morgen niet de steun van de Rotterdamse gemeenteraad om de bouw mogelijk te maken. De fractie van Leefbaar Rotterdam besloot vanavond de financiële garantstelling voor een lening van 165 miljoen euro af te wijzen. Daarmee is een meerderheid niet meer haalbaar.

Het college van b & w, dat zich vierkant achter de plannen van de 'Feyenoord-familie' had geschaard, was volledig afhankelijk geworden van de steun van de grootste oppositiepartij Leefbaar. Maar volgens fractieleider Ronald Schneider is er in Rotterdam 'te weinig draagvlak' voor het megaproject.

Tegenstemmen
Zijn veertienkoppige fractie zal morgen, bij de behandeling van het voorstel, tegenstemmen, net als de fracties van D66, GroenLinks, SP en CU/SGP. Zij zijn goed voor 24 van de 45 raadszetels. Alleen de coalitiepartijen CDA, VVD en PvdA zijn voor, hoewel bij de laatste fractie ook twee leden nog twijfelen. Het is mogelijk dat het college het plan morgenochtend intrekt.

Lening
In het nu afgeschoten voorstel werd de raad gevraagd steun te geven aan een garantstelling voor een lening van 165 miljoen euro. Daarmee zou de rest van de financiering mogelijk worden gemaakt. Het besluit van de gemeenteraad is een grote klap voor Feyenoord en de Kuip, die gisteren met een 'open brief aan alle Rotterdammers' benadrukten dat een nieuw stadion voor hen van levensbelang is.

Nieuwe plannen
Maar volgens Leefbaar-fractievoorzitter Schneider zijn de leiding van club en stadion er niet in geslaagd 'mensen voor hun plan te enthousiasmeren en steun te verwerven'. Hij stelt voor dat een andere leiding nieuwe plannen opstelt. Daarbij zou nieuwbouw vergeleken moeten worden met een renovatie van de huidige Kuip.

'Vliegwieleffect'
'Terug naar af,' aldus Schneider. 'Met een fris team zonder tunnelvisie.' Hij gelooft niet dat het huidige plan (totale kosten: 362 miljoen) een 'vliegwieleffect' zou hebben voor Rotterdam-Zuid. Wat de Leefbaar-fractie betreft is dit plan voor een stadion met 63.000 plaatsen nu helemaal van de baan.
Bron:AD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:53 schreef freduc het volgende:

[..]

hij laat wel heel duidelijk merken dat ie het rdk geweldig vind
Hij ziet er wel iets in ja, maar geeft ook toe dat nieuwbouw evengoed mogelijk is. Hij zegt letterlijk dat alles open ligt.
freduc
 freduc - woensdag 10 juli 2013 - 23:58   quote  deeplink  
het gaat trouwens die LR niet eens om de nieuwe kuip of het rdk , die zijn alleen maar met stemmen winnen komende verkiezingen , mag lijen dat ze zakken als een baksteen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

zeker spartafan neusfan.gore kalebloedbak met je lelijke stinkharses.denk dat tie wat te vertellen heeft met zijn de nietszeggende partijtje.haha je kan je partij wel opdoeken in de volgende verkiezingen.trouwens zagen jullie hoe die terugkrabelt door te zeggen dat ze met een zgn beter plan moeten komen die ouwe neus.haha
Ja klopt toch ook..( op de eerste 9 woorden na)..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 juli 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:52 schreef Wim2 het volgende:
Dat ik genegeerd wordt maak me niets uit..

ik kwam alleen mijn verdriet uitten.. ik wil niets anders dan Feyenoord weer zien meestrijden, Feyenoord zien winnen in de aRENa, met vreugde op de coolsingel te staan.

Helaas zal het met dromen blijven. Gudde en van Geel zullen waarschijnlijk stoppen.
Van Geel heeft hier vrij weinig mee te maken. Gudde en zeker Van Merwijk hebben wellicht meer reden zich wat dat betreft zorgen te maken. Gudde hoeft van mij echt niet weg. Van Merwijk heeft zijn kans gehad en zal waarschijnlijk wel al dan niet vrijwillige terzijde worden geschoven. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe koppen.
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij ziet er wel iets in ja, maar geeft ook toe dat nieuwbouw evengoed mogelijk is. Hij zegt letterlijk dat alles open ligt.
heeft hij inderdaad wel gezegd maar of ie dat meende ik geloof er niks van
twitch
 twitch - donderdag 11 juli 2013 - 00:00   quote  deeplink  
ik was echt overtuigd dat dit plan wel goed in elkaar zat qua kosten plaatje
raar dat dat nu dus van niet blijkt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:54 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als Boudewijn inderdaad de stukken leest, of beelden op TV ziet waar mensen alleen maar hun nostalgische gevoelens uiten, snap ik best hoe hij zijn mening vormt. Maar er is nog zóveel meer wat daartussen zit.
Klopt, al heeft B best wel een punt. Er is ook zoveel shit naar buiten gekomen, dat het niet makkelijk is feit van fictie te onderschieden.
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:00 schreef twitch het volgende:
ik was echt overtuigd dat dit plan wel goed in elkaar zat qua kosten plaatje
raar dat dat nu dus van niet blijkt..
vvd pvda en cda vonden het wel een goed plan dus wie moet je geloven
TheMenace
 TheMenace - donderdag 11 juli 2013 - 00:04   quote  deeplink  
ach feyenoord moet elk jaar om de titel spelen dat hangt niks af van een stadion.dat hoort altijd zo te zijn dus nu ook ook al speelt feyenoord op bijveld 666
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:00 schreef twitch het volgende:
ik was echt overtuigd dat dit plan wel goed in elkaar zat qua kosten plaatje
raar dat dat nu dus van niet blijkt..
Niet alles is slecht, maar er is voldoende ruimte voor verbetering. En dat geldt evengoed voor RDK. Het zal me zeker niet verbazen als nieuwbouw er alsnog komt, want met De Kuip blijf je tegen beperkingen aanlopen die je met nieuwbouw niet hebt. We zullen wel zien. Grootste probleem is dat we waarschijnlijk weer 1-2-3-4 jaar vertraging oplopen. Verloren tijd. Aan de slag dus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:00 schreef freduc het volgende:

[..]

heeft hij inderdaad wel gezegd maar of ie dat meende ik geloof er niks van
Weet ik ook niet gozert. Zijn verhaal was in ieder geval niet volslagen onzin, vond ik. We kunnen weinig anders doen dan afwachten.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 11 juli 2013 - 00:07   quote  deeplink  
zie je nou waar stemmen op die extreem linkse rukkers toe lijdt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:07 schreef TheMenace het volgende:
zie je nou waar stemmen op die extreem linkse rukkers toe lijdt?
Ach, linksom of rechtsom, t blijven gewone mensen. En zijn er mensen waar jij het altijd mee eens bent?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 11 juli 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ach, linksom of rechtsom, t blijven gewone mensen. En zijn er mensen waar jij het altijd mee eens bent?
het heeft niks met wel of niet eens te maken.het heeft met gezond verstand te maken en ze gunnen feyenoord niks dat zie je maar weer terwijl aan alle kanten geld echt over de balk wordt gegooid en feyenoord gebruiken ze om politiek correct over te doen komen.triestelijke zielige bedoeningen op dit moment.

maja slaap lekker allemaal.

het nieuwe stadion komt er toch wel hoor hoe dan ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door TheMenace --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:23   quote  deeplink  
Voorspelbaar de berichten op oa twitter waarin velen elkaar feliciteren. Onder meer de zwak communicerende Van Merwijk en ook Gudde waren dankbare 'vijanden'. Als de stofwolken zijn opgetrokken zal het duidelijker worden dat de tegenstanders van HNS bepaald niet verenigd zijn als ze doen lijken.

En nogmaals, RDK heeft niet gewonnen, HNS heeft verloren. De tweede ronde gaat beginnen... we zijn nog lang niet van deze soap af. Zet mijn geld toch in op nieuwbouw. HNS vertoonde teveel haken en ogen, maar dat afschieten lijkt me eigenlijk uitstel van executie. Benieuwd welke varianten er ook komen rollen. Of dat RDK nog veel kan verbeteren, want nog steeds vind ik puur voor Feyenoord die variant, in de huidige vorm, nog onaantrekkelijker dan HNS.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:13 schreef TheMenace het volgende:

[..]

het heeft niks met wel of niet eens te maken.het heeft met gezond verstand te maken en ze gunnen feyenoord niks dat zie je maar weer terwijl aan alle kanten geld echt over de balk wordt gegooid en feyenoord gebruiken ze om politiek correct over te doen komen.triestelijke zielige bedoeningen op dit moment.

maja slaap lekker allemaal.

het nieuwe stadion komt er toch wel hoor hoe dan ook!
Dat denk ik ook.
T.Montana
 T.Montana - donderdag 11 juli 2013 - 00:36   quote  deeplink  
Ik heb ook liever een nieuw stadion. En ik vind de huidige kuip het mooiste stadion dat er is.

Maar mijn grootste bezwaar tegen RDK is dat als de Kuip wordt verbouwd het snel een paar jaar zal duren voordat die verbouwingswerken klaar zijn. Dan gaat Feyenoord dus de komende jaren spelen in een stadion waar elke keer een tribune in de steigers staat. Waar zal de sfeer van de Kuip dan blijven? Ik ziet het niet zitten om voor een aantal jaren in een Kuip te zitten die in de steigers staat.

En Gudde heeft gewoon gefaald. De enige reden dat ze hem hebben laten zitten en als onervaren directeur hebben aangenomen is omdat zijn ervaring en connecties bij de gemeente zouden moeten zorgen voor een nieuw stadion. We zijn nu 6 jaar verder sinds zijn aanstelling en geen stap verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door T.Montana --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 juli 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
HNS vertoonde teveel haken en ogen, maar dat afschieten lijkt me eigenlijk uitstel van executie. Benieuwd welke varianten er ook komen rollen. Of dat RDK nog veel kan verbeteren, want nog steeds vind ik puur voor Feyenoord die variant, in de huidige vorm, nog onaantrekkelijker dan HNS.
Welke haken en ogen heb je het dan over?
Ik heb die second opinions doorgelezen waarnaar telkens wordt verwezen dat ze zo negatief zijn over HNS, maar in die conclusies komt dat helemaal niet voor. Ik lees alleen dat de verbouwkosten hoger kunnen uitvallen, met een marge naar beneden en naar boven.
De enige conclusies die wel worden getrokken is dat het opbrengstpotentieel van RDK (renovatie groot/renovatie klein) sterk achter zal lopen op dat van HNS.
fer1971
 fer1971 - donderdag 11 juli 2013 - 00:57   quote  deeplink  
Dit is de ondergang voor feyenoord. Morge moslim bij gemeente. Lening nieuwe moskee. Tuurlijk komt ie er dan. Flikker op met het stadsbestuur. Ons cluppie kan zo niet doorgroeien. Het zit die adammers wel mee. Straks niets meer van de uefa en knvb meer in onze voetbal tempel. Geef feyenoord nog drie jaar en dan zakken we naar de middenmoot. Bedankt red de kuip.
Boca
 Boca - donderdag 11 juli 2013 - 01:03   quote  deeplink  
Dat noem ik nou goed nieuws.
DY
 DY - donderdag 11 juli 2013 - 01:11   quote  deeplink  
Als we afhankelijk zijn van een nieuw stadion dan moeten we misschien de slogan ' uit eigen kracht voortgebracht' ook maar schrappen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Welke haken en ogen heb je het dan over?
Ik heb die second opinions doorgelezen waarnaar telkens wordt verwezen dat ze zo negatief zijn over HNS, maar in die conclusies komt dat helemaal niet voor. Ik lees alleen dat de verbouwkosten hoger kunnen uitvallen, met een marge naar beneden en naar boven.
De enige conclusies die wel worden getrokken is dat het opbrengstpotentieel van RDK (renovatie groot/renovatie klein) sterk achter zal lopen op dat van HNS.
Dat laatste klopt zeker, daarom, als de keuze was HNS òf RDK (met de huidige voorstellen) zou ik persoonlijk, puur vanuit het Feyenoord perspectief kiezen voor HNS. HNS komt er ook beter uit bij de second opinions, heb ik elders ook gepost:

quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 14:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Belangrijkste conclusies:

Beide varianten kennen haken en ogen. Beide varianten vallen eerder duurder dan goedkoper uit. RDK kent meer vraagtekens op technologisch gebied. RDK voldoet niet aan de eisen van de UEFA en kent waarschijnlijk een lagere omzet dan HNS.

HNS --> Feyenoord moet structureel top 7 spelen om rendabel te zijn.
RDK --> Feyenoord moet structureel top 4 spelen om rendabel te zijn.
Maar er spelen meer dingen. En die man van leefbaar haalde een paar belangrijke punten aan. Vanuit het perspectief van de gemeente zijn er nogal wat aanmerkingen te maken. Hoe je het went of keert 169 miljoen (of iets in die richting) is een groot bedrag voor een garantstelling voor de gemeente Rotterdam. Kijk, 4 van 5 keer is er niets aan de hand, het gaat om die vijfde keer dat er wèl iets misloopt en daarvoor is momenteel niet voldoende zekerheid dat dat opgevangen kan worden.

In de second opinions wordt bijvoorbeeld een 'bad case' scenario beschreven waarin derden beslag leggen op de garanties van de gemeente. Dus dat het de gemeente veel geld kan gaan kosten is een reëel risico. Het 'worst case' scenario wordt niet als realistisch omschreven en zal ik dus niet verder benoemen.

Dit wordt in een ander rapport van een ingeschakeld bureau:

quote:
Deze garantie is zo gestructureerd om de Gemeente Rotterdam en de banken gezamenlijk een deel van het blanco (niet gedekt door zekerheden) risico te dragen. Het risico voor de Gemeente Rotterdam bij het verstrekken van deze garantie is hoog.
Alle bureaus benadrukken dat het risico bij de gemeente ligt en dat het gewenst is meer zekerheden in te bouwen (voor de gemeente) en dat het risico nader bestudeerd dient te worden.

Er is een niet te onderschatten risico voor de gemeente. Dan heb je wat mij betreft het recht dat risico te groot te vinden. Betekend niet dat ik blij of opgelucht ofzo ben met deze beslissing, maar tis denk ik niet helemaal onterecht dat de gemeente er moeite mee heeft. Andere argumenten zijn eigenlijk goed verwoord door de man van Leefbaar. Ik had persoonlijk ook grote twijfels bij de stelling dat het de wijk enzo enorm zal bevorderen. Zal een leuk duwtje in de rug zijn, maar of je er de Tour mee wint...? En de kritiek op de stelling dat het een nieuw icoon zou worden deel ik ook wel half. Heel veel groter wordt het stadion niet en het komt praktisch op dezelfde plek en niet aan de Maas ofzo. Dus of het echt op Varkenoord nog méér een icoon kan worden dan De Kuip? Twijfelachtig.

EDIT en dan is er nog 35 miljoen aan investeringen in infrastructuur rondom HNS die de gemeente voor de rekening had moeten nemen.

Maar goed het blijft klote, wat er ook gekozen zou worden. Daar hebben beide kampen wel voor gezorgd. Zit nog altijd met een heel dubbel gevoel. Hoewel, eigenlijk overwegend negatief. Baal er vooral van dat het nog wel even gaat duren voor we bij een definitieve oplossing zijn. HNS was geen perfect alternatief, maar m.i. wel een stuk beter dan RDK. Zo snel mogelijk aan de slag met een update, aantrekkelijker nieuwbouw of een zwaar verbeterde versie van RDK. En pronto, want de tijd wacht echt niet tot iedereen binnen Feyenoord en Rotterdam nog eens heeft besloten wat er gaat gebeuren. Chop chop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 11 juli 2013 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:57 schreef fer1971 het volgende:
Dit is de ondergang voor feyenoord. Morge moslim bij gemeente. Lening nieuwe moskee. Tuurlijk komt ie er dan. Flikker op met het stadsbestuur. Ons cluppie kan zo niet doorgroeien. Het zit die adammers wel mee. Straks niets meer van de uefa en knvb meer in onze voetbal tempel. Geef feyenoord nog drie jaar en dan zakken we naar de middenmoot. Bedankt red de kuip.
Het is nog niet over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juli 2013 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:44 schreef freduc het volgende:
dit was juist een goed plan , maar die klootzakken van d66 en LR verzieken het weer , bijna alle gemeentes steunen hun profclub behalve weer in rotterdam
feyenoord moet gewoon voet bij stuk houden niks rdk goedkoop is duurkoop gewoon doorgaan gaat alleen weer een paar jaar langer duren
Ja het was zeer overtuigend? Not
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 07:06   quote  deeplink  
Hoe kan je het een goed of slecht plan vinden zonder details.
Fucking soap man.
VVout
 VVout - donderdag 11 juli 2013 - 09:00   quote  deeplink  
De ondergang van Zuid, geen evolutie van de wijk jammer. En vooral jammer voor Feyenoord.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 11 juli 2013 - 09:21   quote  deeplink  
Je moet even groot zijn bij verlies als winst, en daarom feliciteer ik alle RDK aanhangers van harte met het slagen van hun campagne om Feyenoord tot stilstaan te dwingen.
Peckerwood
 Peckerwood - donderdag 11 juli 2013 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 00:57 schreef fer1971 het volgende:
Dit is de ondergang voor feyenoord. Morge moslim bij gemeente. Lening nieuwe moskee. Tuurlijk komt ie er dan. Flikker op met het stadsbestuur. Ons cluppie kan zo niet doorgroeien. Het zit die adammers wel mee. Straks niets meer van de uefa en knvb meer in onze voetbal tempel. Geef feyenoord nog drie jaar en dan zakken we naar de middenmoot. Bedankt red de kuip.
+1 Sparta wordt regelmatig uit de stront getrokken door die prachtwijkbouwers, op Zuid kunnen de mensen het lazerus krijgen.....worden ze opgezadeld met Turkse PVDA maffia.
Rotterdan kiest om tweederangs en afbraakstad te worden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:21 schreef Nick4F het volgende:
Je moet even groot zijn bij verlies als winst, en daarom feliciteer ik alle RDK aanhangers van harte met het slagen van hun campagne om Feyenoord tot stilstaan te dwingen.
nee die hebben ook niet gewonnen, want RDK gaat ook niet gebeuren.

Je hebt nu een impasse van kudtmesteijn.
Nick4F
 Nick4F - donderdag 11 juli 2013 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee die hebben ook niet gewonnen, want RDK gaat ook niet gebeuren.

Je hebt nu een impasse van kudtmesteijn.
Iedere RDK aanhanger wist dat die optie geen enkele kans van slagen had, - tenzij ze het zelf financierden. Al die tegengeluiden hadden dus nog maar 1 doel: Geen HNS, en dus stilstand en de langzame dood. Dat is ze gelukt, en dus is dat een hartelijke felicitatie waard!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 09:44   quote  deeplink  
Ik lees op Rijnmond vooral dat mensen niet per definitie tegen een nieuw stadion zijn, maar wel 1 gefinancierd door de gemeente. Een garantstelling is geen financiering, maar de Feyenoord familie heeft dan niet goed duidelijk kunnen krijgen hoe klein of groot het risico is wat Rotterdam loopt.

Feyenoord heeft de plank misgeslagen bij de start. Ze hadden een promo campagne moeten laten starten, zich overal laten zien. Filmpjes maken van een Kuip die transformeert naar een nieuw stadion op een locatie waarin je laat zien dat je de kernwaarden van de Kuip mee wilt nemen naar het nieuwe stadion, inloopdagen in de Kuip organiseren voor supporters etc. etc.

Allemaal niet gebeurd. MAcht Verandering onder dwang, weerstand. Verandermanagement 101. Als de macht eenmaal gevormd is kunnen veranderingen worden afgedwongen, maar het steeds manoeuvreren met de machtsbalans blijft een constante opgave.Als je de macht dus al niet kan vormen, is je verandering bij voorbaat kansloos.
JanM
 JanM - donderdag 11 juli 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:47 schreef freduc het volgende:

[..]

als dat nieuwe stadium er komt hoeft ie ook niet te komen die pleuris neus
Het is STADION!
JanM
 JanM - donderdag 11 juli 2013 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:52 schreef Wim2 het volgende:
Dat ik genegeerd wordt maak me niets uit..

ik kwam alleen mijn verdriet uitten.. ik wil niets anders dan Feyenoord weer zien meestrijden, Feyenoord zien winnen in de aRENa, met vreugde op de coolsingel te staan.

Helaas zal het met dromen blijven. Gudde en van Geel zullen waarschijnlijk stoppen.
Waarom ben je eigenlijk teruggekomen?
JanM
 JanM - donderdag 11 juli 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2013 - 23:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik iets te makkelijk. Een boel mensen staren zich blind op Kuipbehoud, maar er zijn er genoeg die wel openstaan voor nieuwbouw, maar alleen niet overtuigd zijn van deze variant...

Ik had zelf ook een lichte voorkeur voor nieuwbouw, maar de gemeente beslist en eerlijk is eerlijk, zij hebben waarschijnlijk de beste toegang tot alle benodige kennis. Niet dat ze meteen neutraal of objectief zijn, maar die vent van leefbaar haalt wel een paar belangrijke argumenten aan. Nieuwbouw is niet van de baan. Alleen willen ze niet gaan voor een plan dat volgens hen te veel rammelt.
Helder! Het plan is/was blijkbaar onvoldoende. Dus beter plan maken! Simpel!
Nick4F
 Nick4F - donderdag 11 juli 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:
Ik lees op Rijnmond vooral dat mensen niet per definitie tegen een nieuw stadion zijn, maar wel 1 gefinancierd door de gemeente. Een garantstelling is geen financiering, maar de Feyenoord familie heeft dan niet goed duidelijk kunnen krijgen hoe klein of groot het risico is wat Rotterdam loopt.

Feyenoord heeft de plank misgeslagen bij de start. Ze hadden een promo campagne moeten laten starten, zich overal laten zien. Filmpjes maken van een Kuip die transformeert naar een nieuw stadion op een locatie waarin je laat zien dat je de kernwaarden van de Kuip mee wilt nemen naar het nieuwe stadion, inloopdagen in de Kuip organiseren voor supporters etc. etc.

Ik ben vreselijk gefrustreerd. De politiek in Rotterdam kiest voor stilzitten en hopen dat de economie zichzelf omkeert. Dit was juist een geweldige kans om zelf beleid te maken en de hele boel op sleeptouw te nemen. Enfin: Is zinloos er nog langer over door te oudehoeren. Ik ben het verder helemaal met je eens Stylzz, maar kan het momenteel niet verder opbrengen dan gefrustreerd en cynisch te zijn.
VVout
 VVout - donderdag 11 juli 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee die hebben ook niet gewonnen, want RDK gaat ook niet gebeuren.

Je hebt nu een impasse van kudtmesteijn.
Hier heeft in zuid niemand geworden, de toekomst is een verpaupert getto te worden zonder nieuwe toekomstplannen je kent ze wel van die verouderde wijken ergens in een grootse stad.

Jullie worden hartelijk bedankt voor het fantastische inzicht in deze.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juli 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:
Hoe kan je het een goed of slecht plan vinden zonder details.
Fucking soap man.
Jij stond er toch altijd achter...
Elk woord dat uit de mond van van Merwijk vond jij toch logisch
,goed overdacht en erg slim...Vanwaar die ommezwaai ineens?
Wij hebben er zovaak discusies gehad over die man die alles heeft verkloot..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juli 2013 door Leon FR1908 --
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 06:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja het was zeer overtuigend? Not
cda , pvda en vvd waren voor en vonden het blijkbaar toch een goed plan , kijk van d66 kan je het verwachten dat is al zo'n potten en poten partij , maar LR is gewoon duidelijk voor rdk , formeel lummelt ie wel dat hns er aardig is en kan komen als eraan gewerkt wordt maar daar meent ie niks van hij is duidelijk zo'n rdk neus
freduc
 freduc - donderdag 11 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee die hebben ook niet gewonnen, want RDK gaat ook niet gebeuren.

Je hebt nu een impasse van kudtmesteijn.
klopt maar die rdk figuren hebben wel voor 2spalt gezorgd , ik ben ervan overtuigd als dat rdk plan er niet was het hns 50% meer kans had
LR kiest duidelijk voor stemmen en niet wat het beste is voor feyenoord
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij stond er toch altijd achter...
Elk woord dat uit de mond van van Merwijk vond jij toch logisch
,goed overdacht en erg slim...Vanwaar die ommezwaai ineens?
Wij hebben er zovaak discusies gehad over die man die alles heeft verkloot..
nee, ik was niet tegen, zowel RDK als HNS.
Ik heb altijd geroepen dat ik het beste wil voor Feyenoord.
Dat is dit niet. Dit is een impasse, dit kent alleen verliezers.

Ik heb eigenlijk ook helemaal niet zo veel discussie hierover gevoerd volgens mij?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juli 2013 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juli 2013 - 10:16 schreef freduc het volgende:

[..]

cda , pvda en vvd waren voor en vonden het blijkbaar toch een goed plan , kijk van d66 kan je het verwachten dat is al zo'n potten en poten partij , maar LR is gewoon duidelijk voor rdk , formeel lummelt ie wel dat hns er aardig is en kan komen als eraan gewerkt wordt maar daar meent ie niks van hij is duidelijk zo'n rdk neus
Ik begin dat stomme gelul een beetje zat te worden...
Heb jij en de meeste nou nooit het idee gehad alsof Feyenoord
het hele plan gepromoot heeft alsof ze een pakkie boter gingen kopen?
Rot toch op joh ....het was nooit een plan A geweest,zelfs geen B of C
Nee plan D kwam eerst...
Iedereen gunt Feyenoord dat nieuwe stadion maar kom dan met iets
moois en concreets.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leefbaar maakt vanavond bij Knevel & Van den Brink hun beslissing bekend









0.0075891