|
|
Per4manc
|
|
|
Volgens de berichten gaat Ajax akkoord met een bod van 8 miljoen. Is dat niet wat weinig? |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Zijn contract loopt toch over een jaar af? Ik vind het dan wel veel. Zo goed vind ik hem ook niet. Bye Toby: veel succes! |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Weinig???? Dat is juist heel veel voor een middelmatige verdediger met een contract van nog 1 jaar. Zo goed is Alderweireld niet hoor. Ik lig er niet wakker van dat ie weggaat sorry dat ik het zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed gedaan van Ajax. Voor Toby 1 woord voor deze transfer. DOM!!! Verder bedankt voor de tijd hier en succes met je carrière. Maar een geweldige Ajax speler wil ik hem niet noemen.
Ajax verruilen voor Norwich. Pffffffffff |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Blijkbaar overschat ik Alderweireld. Vond hem zeker niet de minste in de verdediging. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
8 miljoen is gewoon een mooi bedrag voor een spele als Toby. Vergeleken met Thomas en Jan is hij toch wel minder. Toch bedankt voor de jaren inzet! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Is ook wel simpel van sommige om hem nu zo af te serveren want vorig jaar was hij nog fantastisch.. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Alderweireld was gewoon een prachtige verdediger voor Ajax, stond verdedigend vaak zen mannetje en meevoetballend zeer sterk! Ik zal ´m zeker missen aankomend jaar.
Norwich is wel heel ambitieus bezig, Vwolfswinkel, Fer en Alderweireld zijn voor norwich begrippen top aankopen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 13:04 schreef infamous psv het volgende:Is ook wel simpel van sommige om hem nu zo af te serveren want vorig jaar was hij nog fantastisch.. Niet bij mij, hij heeft zijn goede wedstrijden gespeeld, maar vind niet dat hij zijn potentie er bij Ajax volledig heeft uitgehaald, had echt meer van hem verwacht..
Desalniettemin een echte Ajacied en altijd voorop in de strijd.. Maar ook niet iedere Ajacied hoeft een geweldenaar te zijn.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jezus..... Norwich. Nou ja, als Toby maar blij is |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 13:04 schreef infamous psv het volgende:Is ook wel simpel van sommige om hem nu zo af te serveren want vorig jaar was hij nog fantastisch.. Als je op mij doelt... Toby is/was een nuttige kracht. Persoonlijk vind ik niet dat hij het niveau van Thomas enJan heeft kunnen evenaren. Maar hij heeft aangegeven te willen vertrekken, prima ik heb vertrouwen in zijn opvolgers. Ik ga nu niet doen of de wereld in stort. |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
Jammer, had liever gezien dat hij bleef..rare move ook, Norwich, beetje paniekerig? Heb wel een ander beeld van hem dan de meeste hier. Vind het echt een sterke CV. Vond ook dat een aantal fouten die hem aangerekend werden eigenlijk fouten waren van Moisander...Had liever Toby gehouden en Moisander weggedaan...maar goed, ieder z'n mening. Had ook graag Heitinga zien komen(ervaring, verdedigend niet minder dan Toby,opbouwend,pass,leider,ervaring), maar ben benieuwd wie er recht centraal komt, Veldman of vd Hoorn... |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Tja, jammer. Norwich is iig wel ambiteus met al hun aankopen, dus wie weet speelt hij zich in de kijker bij grotere PL clubs. Al had hij dat net zo goed bij Ajax kunnen doen. Hij heeft ook niet heel veel keuze. Of bijtekenen of misschien op de bank plaatsnemen. Het eerste wil hij niet doen. Dat is z'n goedrecht maar hij had er naar mijn mening slimmer aan gedaan om nog een jaar te blijven en CL te spelen in een ingespeeld team. Ik ben nog steeds van mening dat hij nog stappen kan maken in zijn ontwikkeling.
Maar desondanks dat mogen we niet vergeten dat deze jongen mede verantwoordelijk is voor de 3 landstitels op rij. Een belangrijke pion in de defensie. Niet zonder z'n fouten, maar wel een vechter en een echte ajacied. Dus ik hoop dat hij blij is met zijn transfer en het hem goed gaat bij z'n nieuwe club. Dat verdient hij. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 13:04 schreef infamous psv het volgende:Is ook wel simpel van sommige om hem nu zo af te serveren want vorig jaar was hij nog fantastisch.. Nee is nooit fantastich geweest maar redelijke goede verdediger techn/matig een stuk minder als Jantje, dit is een mooi bedrag wat we voor hem krijgen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Men voelt zich toch niet aangevallen he , na mijn opmerking ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zei je wat?
On. Topic Was niet de allerbeste maar wat een pegel en mooie lange trap.. Succes verder! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Goed... Norwich gaat dus niet door... Blijkbaar was het niet zijn droom club en wilde hij er flink financieel voordeel uit halen. Ben benieuwd of er nog een club speelt. Everton, werd ook genoemd. |
|
|
|
|
kane42
|
|
|
ik voel mij niet aan gevallen want toby moet straks kiezen bank of bij tekenen en dan heeft hij niet veel keus want jaar bank of spelen. en hij kan als de belgen het wk halen denk ik naar en betere club. en ik vind dat hij dat moet doen want toby heeft alles tedanken aan ajax |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 - 19:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zei je wat? On. Topic Was niet de allerbeste maar wat een pegel en mooie lange trap.. Succes verder! Had niet direkt tegen jou mr dat kon jij ook niet weten natuurlijk ;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Nee tegen mij !!! maar ik zei het al ik heb Toby altijd een redelijke voetballer gevonden maar nooit een kanjer,dus ik zeik hem niet af maar vind dat hij zich zelf en meerdere mensen hem overschatten, ook nu weer komt hij er financieel niet uit en als er niks komt blijft hij bij Ajax, maar hij rept geen woord over bijtekenen en ik vraag mij ook af of Ajax dat wel zou willen nu zij v/d Hoorn en Veltman hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2013 door nora -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:04 schreef nora het volgende:[..] Nee tegen mij !!! maar ik zei het al ik heb Toby altijd een redelijke voetballer gevonden maar nooit een kanjer,dus ik zeik hem niet af maar vind dat hij zich zelf en meerdere mensen hem overschatten, ook nu weer komt hij er financieel niet uit en als er niks komt blijft hij bij Ajax, maar hij rept geen woord over bijtekenen en ik vraag mij ook af of Ajax dat wel zou willen nu zij v/d Hoorn en Veltman hebben. Wow!!!
hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toby is een nuttige speler. Prima mandekker met een goede dieptepass. Het is ook speler die opbouwend weinig brengt en die kwetsbaar is als hij keuzes moet maken. Gaat vaak te snel voor de sliding bijvoorbeeld.
Initieel is een vertrek van Toby echt wel een verzwakking. Er vertrekt veel ervaring. In potentie zijn Veltman en v.d. Hoorn zeker niet slechter. Als die kunnen groeien wordt Ajax op termijn niet slechter van een vertrek van Toby. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed zo Toby, toch een beetje ruggengraat getoond. Ik ga niet naar Norwich |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijk, verfrissend. Een speler die gewoon bedankt omdat het hem niet aanstaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gewoon omdat ze hem het hoge salaris niet willen betalen misschien.... Toby valt mij een beetje tegen...hij weet niet hoe goed hij het heeft bij Ajax...ik vind hem een ergens een sukkel...flirten met Norwich...had dit nooit achter hem gedacht.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 12:19 schreef Eide het volgende:Toby is een nuttige speler. Prima mandekker met een goede dieptepass. Het is ook speler die opbouwend weinig brengt en die kwetsbaar is als hij keuzes moet maken. Gaat vaak te snel voor de sliding bijvoorbeeld. Initieel is een vertrek van Toby echt wel een verzwakking. Er vertrekt veel ervaring. In potentie zijn Veltman en v.d. Hoorn zeker niet slechter. Als die kunnen groeien wordt Ajax op termijn niet slechter van een vertrek van Toby. Dat dan weer wel.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:Gewoon omdat ze hem het hoge salaris niet willen betalen misschien.... Toby valt mij een beetje tegen...hij weet niet hoe goed hij het heeft bij Ajax...ik vind hem een ergens een sukkel...flirten met Norwich...had dit nooit achter hem gedacht.... Nou ja, er was interesse, Ajax en Norwich waren eruit. Toby is in Engeland geweest en wil nu niet. Lijkt mij eigenlijk een hele weloverwogen keuze zoals Toby die nu maakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 - 22:20 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, er was interesse, Ajax en Norwich waren eruit. Toby is in Engeland geweest en wil nu niet. Lijkt mij eigenlijk een hele weloverwogen keuze zoals Toby die nu maakt. Hij gaf daarstraks zelfs aan niet eens in Engeland geweest te zijn. Ik denk dat bet zelfs meer uit beleefdheid is geweest dat je hun verhaal heeft aangehoord |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Even heel off topic... gebeurd het bij jullie ook wel eens dat een bepaalde topic vast loopt en je internet doet afsluiten? |
|
|
|
|
maaktnietuit
|
|
|
Hij gaat vast nog wel, de betere clubs wachten schijnbaar af en doen alles op het laatste moment. Ik ga er vanuit dat hij vertrekt, dit jaar nog. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb het idee dat er na de wedstrijd om de JC-schaal (27 juli), geen spelers meer weg gaan. Dat Eriksen gaat bijtekenen en Alderweireld alsnog met ajax om tafel gaat om bij te tekenen. De Jong heeft nog 2 seizoenen te gaan, dus die hoeft ook niet persé weg.
Als bovenstaande zo zal zijn, denk ik dat we met de huidige selectie een heel mooi seizoen tegemoet gaan.
ajax 4FR
op naar landstitel 33 (***+3) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Met 3 spelers op zijn positie Toby-v/d Hoorn en Veltman is het beter dat hij weg gaat, zodat Veltman en v/d Hoorn ervaring kunnen op doen. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 11:13 schreef nora het volgende:Met 3 spelers op zijn positie Toby-v/d Hoorn en Veltman is het beter dat hij weg gaat, zodat Veltman en v/d Hoorn ervaring kunnen op doen. Denk dat vd Hoorn de strijd gaat winnen van Veltman. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 08:38 schreef chukkie76 het volgende:Even heel off topic... gebeurd het bij jullie ook wel eens dat een bepaalde topic vast loopt en je internet doet afsluiten? Ehh.. Nee? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 08:38 schreef chukkie76 het volgende:Even heel off topic... gebeurd het bij jullie ook wel eens dat een bepaalde topic vast loopt en je internet doet afsluiten? Is het bij een willekeurig topic of eentje die je zelf gestart bent? Misschien word je te opgewonden en land je kwakkie zo op de CTRL F4 knop :-) |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Als ik afgelopen week zie hoe goed Rekik en Bruma bij PSV spelen denk ik dat de Alderweirelds, De Vrij's en Moisanders (nog) niets te zoeken hebben bij de Europese top en maar snel moeten bijtekenen in Nederland als ze af- en toe een wedstrijd in de competitie willen winnen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 21:46 schreef morkanne het volgende:Als ik afgelopen week zie hoe goed Rekik en Bruma bij PSV spelen denk ik dat de Alderweirelds, De Vrij's en Moisanders (nog) niets te zoeken hebben bij de Europese top en maar snel moeten bijtekenen in Nederland als ze af- en toe een wedstrijd in de competitie willen winnen Oja, want je hebt bruma en Rekik nu 1 wedstrijd zien spelen... Man, dat ze nog niet bij oranje zitten... ze waren zoooooo geweldig.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 22:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] Oja, want je hebt bruma en Rekik nu 1 wedstrijd zien spelen... Man, dat ze nog niet bij oranje zitten... ze waren zoooooo geweldig.... Serieus. Ik viel bijna van me stoel hahaha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 22:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] Oja, want je hebt bruma en Rekik nu 1 wedstrijd zien spelen... Man, dat ze nog niet bij oranje zitten... ze waren zoooooo geweldig.... Tja met van Gaal kan dat zomaar gebeuren die is toch de weg kwijt |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 22:02 schreef NatjosFC het volgende:[..] Oja, want je hebt bruma en Rekik nu 1 wedstrijd zien spelen... Man, dat ze nog niet bij oranje zitten... ze waren zoooooo geweldig.... Als je een beetje begrijpend kunt lezen gaat dit niet over het feit dat de verdedigers van PSV zo goed zijn, maar dat bijvoorbeeld Alderweireld blij mag zijn dat Norwich City belangstelling heeft in hem. Hij moet niet de illusie hebben dat hij op dit moment het niveau van Arsenal en Spurs aan kan. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
quote:Op donderdag 01 augustus 2013 - 21:46 schreef morkanne het volgende:Als ik afgelopen week zie hoe goed Rekik en Bruma bij PSV spelen denk ik dat de Alderweirelds, De Vrij's en Moisanders (nog) niets te zoeken hebben bij de Europese top en maar snel moeten bijtekenen in Nederland als ze af- en toe een wedstrijd in de competitie willen winnen En waarom wordt dit geplaatst in het ''Aldeweireld naar Norwich City'' topic. Ik schrik me rot op deze vroege morgen joh. Dus jij noemt Norwich City de Europese Top? Zeker omdat ze Toivonen ook benaderd hebben ofzo?
Het moet nog blijken of de weg die PSV is ingeslagen goed uitpakt, bij Ajax heeft het wel goed uitgepakt 3j geleden. Ik betwijfel of zulke jongelingen het hele seizoen vol gaan houden op dit niveau, conditioneel maar ook mentaal. Er is natuurlijk een gebrek aan ervaring. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 08:11 schreef morkanne het volgende:[..] Als je een beetje begrijpend kunt lezen gaat dit niet over het feit dat de verdedigers van PSV zo goed zijn, maar dat bijvoorbeeld Alderweireld blij mag zijn dat Norwich City belangstelling heeft in hem. Hij moet niet de illusie hebben dat hij op dit moment het niveau van Arsenal en Spurs aan kan. maar je zegt het op een manier alsof Bruma en Rekik wel Europese top zijn... nou man... tegen de tijd dat Ajax tegen PSV speelt over een paar maand dan kijken we wel hoe goed ze zijn. als ik nu naar het hele elftal van PSV kijk wordt ik er niet warm of koud van... denk niet dat er 1 van PSV bij Ajax in de basis zou staan op het moment... zelfs Maher niet... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 19:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar je zegt het op een manier alsof Bruma en Rekik wel Europese top zijn... nou man... tegen de tijd dat Ajax tegen PSV speelt over een paar maand dan kijken we wel hoe goed ze zijn. als ik nu naar het hele elftal van PSV kijk wordt ik er niet warm of koud van... denk niet dat er 1 van PSV bij Ajax in de basis zou staan op het moment... zelfs Maher niet... Ik bedoel dat die 2 van PSV absoluut geen Europese top zijn, maar de verdedigers die nu in Nederland rondlopen zijn niet beter (ook niet veel slechter|) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 19:38 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar je zegt het op een manier alsof Bruma en Rekik wel Europese top zijn... nou man... tegen de tijd dat Ajax tegen PSV speelt over een paar maand dan kijken we wel hoe goed ze zijn. als ik nu naar het hele elftal van PSV kijk wordt ik er niet warm of koud van... denk niet dat er 1 van PSV bij Ajax in de basis zou staan op het moment... zelfs Maher niet... Eens, er is een paar keer druk op Bruma en Rekik gezet en gelijk hebben ze het moeilijk vooral Bruma raakt dan de weg kwijt. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Rekik en Bruma doen het nu goed, maar idd Psv heeft niet veel druk tegen gehad maar als dat gebeurde dan zagen ze er niet zeker uit. Op talent en potentie kun je niet heel een jaar een verdediging leiden naar de titel, er gaan nog veel moeilijke wedstrijden Voor ze komen |
|
|
|