|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
Volgens mij zijn er nog geen nieuwe spelers gehaald :-( Of er moet deze week nog een verrassing uit de hoge hoed komen :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ga je nu serieus hier een topic over beginnen? Of is dit een grap? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
helemaal nix in rotterdam!! lalalalala |
|
|
|
|
FR1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
ja ja de hoge hoed
zal wel de kat in de zak zijn. of Leerdam die afscheit ( ja ik weet met een D ) kom nemen. |
|
|
|
|
jerra
|
|
|
Scheelt wel een paar ruggen as ie dat ding niet laat opstijgen .....
Helemaal kappen trouwens met die onzin ........
Redbull ...DAAR krijg je vleugels van ..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die reclame bij Veronica.. Is it a bird ??? Is it a plane ???
Neeeeee het is de Feyenoord helikopter met de nieuwe spelers!!! Kom naar de opendag bla bla blabla
Toch zo ontzettend indrukwekkend ,de comunicatie van onze club. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hmm, niet gezien. Maar dan gaan ze er dus al vanuit dat er nieuwe spelers komen..? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2013 - 22:19 schreef Bosifyable het volgende:Hmm, niet gezien. Maar dan gaan ze er dus al vanuit dat er nieuwe spelers komen..? Op de radio Bosi ,en tja ik ga ervan uit dat ze de waarheid spreken en dat er dus nog wat komt.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Graziano stapt zeker weten uit de helikopter.. Omdat ie dat vorig jaar niet heeft kunnen meemaken? En vanaf dit jaar zijn contract ingaat? Zou kunnen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Volgens mij Pelle. Net gekocht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ohw nou ja veel beter kan haast niet.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Denk dat ik zelf maar in de heli stap als supporter van het jaar hahahahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mathijsen heeft het vorig jaar ook gemist toch? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Koeman zelf dan? Die is toch ook nooit uit de helikopter gestapt.... ach, zo krijgen we dat ding wel vol... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Misschien iedereen van red de kuip.. hebben ze wel verdiend na hun succesvolle campagne. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zien t zondag, mijn dochter heeft er in ieder geval zin in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo weer terug in NL voor een dag of 10 .... voor de open dag en een paar wedstrijdjes. En natuurlijk even langs de familie. Al zit een deel in Barcelona bij mij in het appartement
En jij heb me gemist zo te zien !! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo weer terug in NL voor een dag of 10 .... voor de open dag en een paar wedstrijdjes. En natuurlijk even langs de familie. Al zit een deel in Barcelona bij mij in het appartement En jij heb me gemist zo te zien !! Natuurlijk, of het positief of negatief is maakt niet uit, maar je hoort bij de inboedel he. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Natuurlijk, of het positief of negatief is maakt niet uit, maar je hoort bij de inboedel he. Is die LUL die ons het kampioenschap heeft gekost al verdwenen?? Ik had al een mooi stukje gelezen over de mentaliteit van deze meneer in een rondootje waarbij de bal zo'n 80 keer werd rond gespeeld zonder dat hij eraan kwam ... Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is die LUL die ons het kampioenschap heeft gekost al verdwenen?? Ik had al een mooi stukje gelezen over de mentaliteit van deze meneer in een rondootje waarbij de bal zo'n 80 keer werd rond gespeeld zonder dat hij eraan kwam ... Hahaha nee die is er nog hoor.. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Koeman vraagt een optimale mentaliteit lees ik net! Wat doe die Mulder dan nog in de kuip? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Koeman vraagt een optimale mentaliteit lees ik net! Wat doe die Mulder dan nog in de kuip? Hahaha welkom terug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:48 schreef lijdensweg het volgende:[..] Koeman vraagt een optimale mentaliteit lees ik net! Wat doe die Mulder dan nog in de kuip? Die Boy de Jong mocht niet mee met oranje las ik? Wat moeten we daar nu van denken? |
|
|
|
|
TheIceman
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Die Boy de Jong mocht niet mee met oranje las ik? Wat moeten we daar nu van denken? Waar naar toe dan? Jong Oranje heeft toch al gespeeld en als ie niet mee mocht dan is er waarschijnlijk een betere keeper ! Maar dan nog blijft ik hem beter vinder dan Erwin Mulder ... Daar heb ik het alleen maar over gehad toch? Dat jij er weer iets anders van wil maken dat is jouw probleem! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je Nederlands is er op vooruitgegaan daar in Barcelona: slechts 2 spelfouten in 1 zin!
Voor de rest is het nog steeds een plaat die blijft hangen ... jammer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Waar naar toe dan? Jong Oranje heeft toch al gespeeld en als ie niet mee mocht dan is er waarschijnlijk een betere keeper ! Maar dan nog blijft ik hem beter vinder dan Erwin Mulder ... Daar heb ik het alleen maar over gehad toch? Dat jij er weer iets anders van wil maken dat is jouw probleem! nee, het was gewoon een vraag, niet zo defensief! Voor onder 19 bedoel ik, hij zat er daarvoor wel altijd bij! http://www.knvb.nl/nieuws/30463/definitieve-ek-selectie-onder-19
Dit jaar mag hij het laten zien bij Excelsior, ben serieus benieuwd! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaha lijdensweg in tha house..d:-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je niet vergelijken hé , Excelsior en Feyenoord ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, maar krijgt als t goed is meer te doen. Dus niet naar t aantal tegen doelpunten kijken, maar wel naar onderscheidende acties. uitkomen, hoge ballen etc. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 11:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is die LUL die ons het kampioenschap heeft gekost al verdwenen?? Ik had al een mooi stukje gelezen over de mentaliteit van deze meneer in een rondootje waarbij de bal zo'n 80 keer werd rond gespeeld zonder dat hij eraan kwam ... Hahaha Hahaha. .. het was tijd. Geen internet in Barcelona ? |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Weet je dat zeker craven. Ziet er niet uit als nep namelijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha , dan ben ik helemaal niet bezig met Feyenoord ! Nu wel , nu ik anderhalve week in NL blijft ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Schei uit... Anfeld schrijf je om te beginnen als Anfield, en Feyenoord heeft ook niks bekend gemaakt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:[..] nee, maar krijgt als t goed is meer te doen. Dus niet naar t aantal tegen doelpunten kijken, maar wel naar onderscheidende acties. uitkomen, hoge ballen etc. Dat klopt en dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd. Al zal ik er zelf niet al te veel van zien de komende tijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahaha , dan ben ik helemaal niet bezig met Feyenoord ! Nu wel , nu ik anderhalve week in NL blijft ... Liefde tot op het vliegveld ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|