BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie stappen er uit de helikopter op de Open Dag a.s. zondag 21-07-2013 ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scffr1908
 scffr1908 - dinsdag 16 juli 2013 - 09:50   quote  deeplink  
Oussama Assaidi þ@OussamaAssaidi0 18h I'll join #Feyenoord the end of this week
I will miss the #Anfeld and #LFC fans
tomson
 tomson - dinsdag 16 juli 2013 - 09:57   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/22946-van-geel----eind-augustus-pas-kans-op-ryo-en-assaidi--.html
craven
 craven - dinsdag 16 juli 2013 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 12:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar naar toe dan? Jong Oranje heeft toch al gespeeld en als ie niet mee mocht dan is er waarschijnlijk een betere keeper ! Maar dan nog blijft ik hem beter vinder dan Erwin Mulder ... Daar heb ik het alleen maar over gehad toch? Dat jij er weer iets anders van wil maken dat is jouw probleem!
Niet zo opgefokt, was er geen zon in barca ;)
craven
 craven - dinsdag 16 juli 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:50 schreef scffr1908 het volgende:
Oussama Assaidi þ@OussamaAssaidi0 18h I'll join #Feyenoord the end of this week
I will miss the #Anfeld and #LFC fans
Nogmaals nep...
JanM
 JanM - dinsdag 16 juli 2013 - 10:26   quote  deeplink  
Daar volgt hij zijn grote liefdes Barcelona en 020!
Els
 Els - dinsdag 16 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha , dan ben ik helemaal niet bezig met Feyenoord !
Nu wel , nu ik anderhalve week in NL blijft ...
Dat kenmerkt toch wel de echte Feyenoordsupporter.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 juli 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 11:43 schreef Els het volgende:

[..]

Dat kenmerkt toch wel de echte Feyenoordsupporter.
Wat jij wil Els ... ik weet wel beter!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 16 juli 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 10:26 schreef JanM het volgende:
Daar volgt hij zijn grote liefdes Barcelona en 020!
Hier daar heb je die lul weer en dat vind ie dat ik kinderachtig reageert ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha , dan ben ik helemaal niet bezig met Feyenoord !
Nu wel , nu ik anderhalve week in NL blijft ...
L///Neppert..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Programma Open Dag 2013 bekend

20130715_opendag_vk_scaled_7.jpg

Het programma voor de Open Dag 2013, die aanstaande zondag plaatsvindt in De Kuip, is bekend. Die dag zijn de poorten van het stadion vanaf 11.00 uur geopend voor alle supporters van Feyenoord, die in en om het stadion kunnen genieten van tal van activiteiten én de presentatie van de selectie voor het nieuwe seizoen.

Vanaf 10.00 uur is op het parkeerterrein aan de voorzijde van het Maasgebouw al het Opel Voetbaldorp geopend. In het Voetbaldorp zijn tal van spelletjes en activiteiten te doen voor de jongste supporter, waaronder soccergolf, soccerbattles en polesoccer.

De hekken van het stadion zijn geopend vanaf 11.00 uur, waarmee het buitenprogramma officieel van start gaat. Rondom het stadion zijn vanaf dat moment vele activiteiten te doen waaronder abseilen, het volgen van een rondleiding door De Kuip, deelnemen aan de Wolverine 3D Experience, plaatsnemen op een voetbalrodeo of een kijkje nemen in de Giovanni van Bronckhorst Academy. Tijdens de Open Dag is bovendien het nieuwe thuisshirt van Feyenoord voor het eerst verkrijgbaar. Deze kan bedrukt worden bij de speciale stand in de blauwe zone.

Het binnenprogramma in De Kuip tijdens de Open Dag gaat om 14.00 uur van start, waarbij de presentatie van de selectie uiteraard centraal staat. Na afloop van het binnenprogramma kun je uiteraard op verschillende locaties in het stadion terecht om handtekeningen te scoren van spelers en trainers.

Kijk voor meer informatie over de Open Dag 2013 op http://www.feyenoord.nl/opendag. De komende dagen worden op deze website nog verschillende programmaonderdelen toegelicht.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:51   quote  deeplink  
Manu, Steenvoorden en Sleegers in helikopter

600x400-01031803.jpg

Ondanks dat de club geen nieuwe spelers heeft gehaald, zal de helikopter toch weer landen op de Open Dag komende zondag. Martin van Geel meldt in het Algemeen Dagblad dat de talenten Elvis Manu, Matthew Steenvoorden en Joey Sleegers met de helikopter zullen arriveren. Volgens Feyenoord is de helikopter traditie en moet die dus blijven. Eerder stapten Clasie en Nelom in de helikopter en die schopten het zelfs tot international. 'Misschien kunnen we over twee seizoenen hetzelfde zeggen over de spelers die nu aan boord stappen,' aldus Van Geel.
Bron: Netwerk.to
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 18:59   quote  deeplink  
238ffe98237912dd83fb0312c15aa242.png

makaay.jpg

Aanstaande zondag 21 juli is er weer de traditionele Open Dag in de Kuip.

Niet alleen de selectie van Ronald Koeman wordt tijdens het binnenprogramma gepresenteerd maar ook de talenten van Feyenoord A1 zijn in de Kuip aanwezig.

Roy Makaay zal voorafgaande het binnenprogramma (aanvang: 13:30 uur) met een bijna geheel nieuwe A1 selectie de eerste training van het seizoen afwerken in een volle Kuip, wat voor met name de spelers natuurlijk een prachtige ervaring zal zijn.

Roy Makaay krijgt met ingang van volgend seizoen Feyenoord A1 onder zijn hoede, hij is de opvolger van Damiën Hertog, die vanaf het nieuwe seizoen hoofd opleiding wordt.
Bron:FRfanatic
legrande
 legrande - dinsdag 16 juli 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Zou wel wat wezen als Assaidi ineens uit de heli zou stappen samen met Guidetti hahahah. Even dromen mag wel he.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 juli 2013 - 19:29   quote  deeplink  
Dat mag zeker..d :-)
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juli 2013 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 18:51 schreef RenatoBos het volgende:
Manu, Steenvoorden en Sleegers in helikopter

[ afbeelding ]

Ondanks dat de club geen nieuwe spelers heeft gehaald, zal de helikopter toch weer landen op de Open Dag komende zondag. Martin van Geel meldt in het Algemeen Dagblad dat de talenten Elvis Manu, Matthew Steenvoorden en Joey Sleegers met de helikopter zullen arriveren. Volgens Feyenoord is de helikopter traditie en moet die dus blijven. Eerder stapten Clasie en Nelom in de helikopter en die schopten het zelfs tot international. 'Misschien kunnen we over twee seizoenen hetzelfde zeggen over de spelers die nu aan boord stappen,' aldus Van Geel.
Bron: Netwerk.to
nu maar hopen dat ze geen last van vliegangst hebben .. ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 juli 2013 - 10:19   quote  deeplink  
Ach, voor hun kunnen we gerust een uitzondering maken... zij mogen best van een trapje komen, als ze maar komen.... (deed koeman toch ook als speler? ik kan me nog herinneren dat hij door zo'n megaposter stapte (net als ome willem die door die papieren deur heen trapt??? Of lul ik nou uit mijn nek?)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 juli 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 10:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ach, voor hun kunnen we gerust een uitzondering maken... zij mogen best van een trapje komen, als ze maar komen.... (deed koeman toch ook als speler? ik kan me nog herinneren dat hij door zo'n megaposter stapte (net als ome willem die door die papieren deur heen trapt??? Of lul ik nou uit mijn nek?)
Doe je altijd toch: Lullen uit je nek !
SGS
 SGS - donderdag 18 juli 2013 - 11:37   quote  deeplink  
Lijdensweg -> NEPSUPPORTER
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 18 juli 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Ik zit nu ook in Barca bij mijn familie. Om precies te zijn Santacoloma.
En ik kan niet zonder Feyenoord.Denk er de hele dag aan!
Ekte jood die lijdensweg
kuipje
 kuipje - donderdag 18 juli 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op vakantie ook niet met feyenoord bezig ben.. Check wel een of twee keer per week of er transfers oid zijn geweest, maar meer ook niet. Dan hoef je toch niet per definitie een nep supporter te zijn?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 18 juli 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Of ben ik gek? Kijk 3/4 keer per dag.
Waar ik ook kom. Ik moet alles weten!
Het kan mij geen reed schele waar ik ben, of wat ik doe. Ik maak tijd voor mijn club, want niets is sterker dan dat ene woord!!!!!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 juli 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Als je minder tijd aan Feyenoord nieuws spendeert tijdens je vakantie dan een andere supporter, maakt dat je natuurlijk geen nep supporter. Wie dat beweert is zelf een jood.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 17:08 schreef kuipje het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op vakantie ook niet met feyenoord bezig ben.. Check wel een of twee keer per week of er transfers oid zijn geweest, maar meer ook niet. Dan hoef je toch niet per definitie een nep supporter te zijn?
Ik ook niet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 18:32 schreef Bosifyable het volgende:
Als je minder tijd aan Feyenoord nieuws spendeert tijdens je vakantie dan een andere supporter, maakt dat je natuurlijk geen nep supporter. Wie dat beweert is zelf een jood.
Juist. Dat noemde ze toch vroeger NSb-ers, mensen die hun eigen volk verraden zeg maar
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 18 juli 2013 - 19:59   quote  deeplink  
Wanneer is de laatste keer geweest dat er echt een verassing uitstapte?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juli 2013 - 20:02   quote  deeplink  
Nooit
salemi
 salemi - donderdag 18 juli 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Juist een heel goed teken dat er behoudens een paar jeugdspelers niemand in de helikopter zit. Wij hoeven gelukkig geen nietszeggende jeugdspelers van de Graafschap of Armina Bielefeld te halen om fe selectie op te krikken. Of jezelf helemaal ongelukkig kopen zoals die koopclub uit lampjesstad. Die spenderen gewoon structureel ieder jaar 20 miljoen aan nieuwe aankopen en uiteindelijk halen ze ook niets.
Zo wel mooi zijn als Assadi toch kwam, of wellicht Ryo
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juli 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Elke aankoop van pisvee lijkt een verzwakking ten opzichte watgegaan is
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 18 juli 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ook niet..
Grapjas :')
TheMenace
 TheMenace - donderdag 18 juli 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:50 schreef scffr1908 het volgende:
Oussama Assaidi þ@OussamaAssaidi0 18h I'll join #Feyenoord the end of this week
I will miss the #Anfeld and #LFC fans
mooi goed nieuws nu nog ryo en hopelijk guidetti
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 juli 2013 - 21:39   quote  deeplink  
Toen werd je wakker.
Er komt nix.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 21:35 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Grapjas :')
d:-)
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 juli 2013 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2013 - 20:05 schreef salemi het volgende:
Juist een heel goed teken dat er behoudens een paar jeugdspelers niemand in de helikopter zit. Wij hoeven gelukkig geen nietszeggende jeugdspelers van de Graafschap of Armina Bielefeld te halen om fe selectie op te krikken. Of jezelf helemaal ongelukkig kopen zoals die koopclub uit lampjesstad. Die spenderen gewoon structureel ieder jaar 20 miljoen aan nieuwe aankopen en uiteindelijk halen ze ook niets.
Zo wel mooi zijn als Assadi toch kwam, of wellicht Ryo
Merendeels mee eens. Ik vind het ook eerder positief dan negatief. Door het beleid om alleen nog spelers te kopen die niet via de jeugdopleiding op korte termijn instromen én die passen binnen het aankoop en salarisbeleid van het nieuwe Feyenoord, wordt de spoeling automatisch dun.

Feyenoord is nog weer financieel beter geworden. Dat zal de jaarrekening over het afgelopen seizoen aantonen. We zitten op een goede koers, we moeten alleen nog wat geduld hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 juli 2013 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 09:16 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Merendeels mee eens. Ik vind het ook eerder positief dan negatief. Door het beleid om alleen nog spelers te kopen die niet via de jeugdopleiding op korte termijn instromen én die passen binnen het aankoop en salarisbeleid van het nieuwe Feyenoord, wordt de spoeling automatisch dun.

Feyenoord is nog weer financieel beter geworden. Dat zal de jaarrekening over het afgelopen seizoen aantonen. We zitten op een goede koers, we moeten alleen nog wat geduld hebben.
Daarom is een nieuw stadion ook van levensbelang voor de langere termijn ... en geen opgedirkte kuip zoals vele hier dat graag zien !!!
eko-sporter
 eko-sporter - vrijdag 19 juli 2013 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 09:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daarom is een nieuw stadion ook van levensbelang voor de langere termijn ... en geen opgedirkte kuip zoals vele hier dat graag zien !!!
Helemaal mee eens.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 juli 2013 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 09:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daarom is een nieuw stadion ook van levensbelang voor de langere termijn ... en geen opgedirkte kuip zoals vele hier dat graag zien !!!
Haha, meneer snapt er weer eens niets van.
JanM
 JanM - vrijdag 19 juli 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 10:15 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Haha, meneer snapt er weer eens niets van.
Tell me something new!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 juli 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2013 - 10:15 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Haha, meneer snapt er weer eens niets van.
Haha hij moet weer eens zijn gelijk hebben ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 juli 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Belangrijke informatie voor bezoekers Open Dag

600x400-1039384.jpg

De NS laat aanstaande zondag op de Open Dag van Feyenoord vier keer per uur doorgaande treinen extra stoppen op station Rotterdam Stadion. Supporters die met de trein naar De Kuip komen, stappen dus uit voor de deur. De vertrektijden van de treinen zijn te checken op www.ns.nl, of raadpleek de affiches op de NS stations rond De Kuip voor vertrektijden van deze extra treinenstops naar Rotterdam Stadion.

Vervoerbewijs

Wil je niet in de rij staan bij de kaartautomaat? Koop dan van tevoren je treinkaartje. Je kunt ook reizen op een E-ticket. Je regelt dit gemakkelijk en snel via www.ns.nl/eticket. Heb je een NS-abonnement? Dan kun je die ook als OV-Chipkaart in de trein gebruiken. Maak dan wel eerst je kaart geschikt voor reizen op saldo. Kijk op ns.nl/OV-Chipkaart <> voor meer informatie.

Auto
Kom je zondag toch met de auto naar de Open Dag bij Feyenoord? Hou dan rekening met werkzaamheden op de A15 tussen knooppunt Ridderkerk en knooppunt Gorinchem (richting Nijmegen). Deze afsluiting geldt van zaterdag 20 juli 22.00 uur tot maandag 22 juli 05.00 uur. De opritten 21 Hendrik-Ido-Ambacht, 22 Alblasserdam, 23 Papendrecht, 24 Wijngaarden, 25 Sliedrecht-Oost, 26 Hardinxveld-Giessendam en 27 Gorinchem zijn dicht.

Rijkswaterstaat biedt alternatief vervoer aan. Kijk op www.vanAnaarBeter.nl voor de mogelijkheden.

Parkeren
Het is zondag niet mogelijk om te parkeren op P1, P2, P3, P4 of P6. Dit betekent dat van de reguliere parkeerplaatsen alleen P5 geopend is.
Bron:Feyenoord.nl
Alexi
 Alexi - zaterdag 20 juli 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Misschien toch een GROTE verrassing uit de helikopter....................!
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 20 juli 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:
Uit t oog...
uit me lul.....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 20 juli 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Ik mag hopen een heel nieuw elftal na dat drama in Dordrecht ...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 20 juli 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 - 22:22 schreef lijdensweg het volgende:
Ik mag hopen een heel nieuw elftal na dat drama in Dordrecht ...
Geen geld.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 21 juli 2013 - 00:15   quote  deeplink  
Misschien leuk als ik uit de helikopter kom?
tomson
 tomson - zondag 21 juli 2013 - 00:29   quote  deeplink  
Komt niet van de grond af met jou aan boord :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 21 juli 2013 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 00:29 schreef tomson het volgende:
Komt niet van de grond af met jou aan boord :)
Wahahaa vriend, op deze zat ik te wachten. :)
Alleen dacht ik dat RB je voor zou zijn. :)
sevillana
 sevillana - zondag 21 juli 2013 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 00:15 schreef hoogvliet010 het volgende:
Misschien leuk als ik uit de helikopter kom?
mwah, ... hebbie niks anders? ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2013 - 08:21   quote  deeplink  
Mijn dochter staat al klaar. Over half uurtje rijden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 juli 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Zoek een plaatsje in de zon en wordt gebraden.

Heet in de Kuip
VVout
 VVout - zondag 21 juli 2013 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2013 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:
Zoek een plaatsje in de zon en wordt gebraden.

Heet in de Kuip
Gewoon ff elke 5 minuten kijken en dan gaat het weer een stuk beter.

20101220_kuip_sneeuw_vk_scaled_7.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie stappen er uit de helikopter op de Open Dag a.s. zondag 21-07-2013 ?









0.0072820