BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 25 miljoen voor Toby & Christian, doen of niet ??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
danior
 danior - maandag 15 juli 2013 - 10:55   quote  deeplink  
..??
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 juli 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Als Ajax supporter zeg ik niet doen, hopen dat deze twee nog één jaar blijven. Dan kunnen we een super seizoen krijgen, waarbij de kans groot is dat we overwinteren in de CL.
Echter financieel voor de club denk ik dat het geen slechte deal is en dat je het gewoon moet doen. Voor beide spelers staan al vervangers klaar, maar je zult er kwalitatief wel op achteruit gaan. Overwinteren we in de CL beuren we natuurlijk ook extra geld, terwijl de kans op overwinteren in de CL zonder deze twee sterkhouders een stukje kleiner is.
danior
 danior - maandag 15 juli 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Volgens mij is overwinteren in de cl goed voor 30+ miljoen, blijft een gok maar als de loting een beetje gunstig is zie ik een Ajax met Eriksen,Siem & Toby misschien wel de laatste 8 halen zoals Schalke afgelopen seizoen., dus misschien nog effe jaartje houden, Christian verlengd dan sowieso en siem contract loopt nog 2 jaar.
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 juli 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Je krijgt niet zo snel zo'n bedrag voor 2 spelers met aflopende contracten. Ook al zal 1 hiervan bijtekenen mits er niets komt. Ik verwacht dat het bijtekenen dan wederom om 1 jaar gaat, dus blijft hetzelfde seizoen erna.
Is dus mooi bedrag en het verlies is op te vangen.
Dat er 20 mil betaald word voor die strootsmoel is onbegrijpelijk, maar dat staat er los van.
tinus123
 tinus123 - maandag 15 juli 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Ik zeg nog jaartje bij ajax blijven en cl overwinteren!
nora
 nora - maandag 15 juli 2013 - 13:13   quote  deeplink  
Verkopen of bijtekenen !!!! om het even
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Sportief gezien houden.
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 juli 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 14:03 schreef remco k het volgende:
Sportief gezien houden.
Sportief gezien niet. Hij wil niet verlengen sowieso. Daarnaast hebben we 2 directe vervangers voor zijn plek.
sdb
 sdb - maandag 15 juli 2013 - 15:15   quote  deeplink  
Het word toch een rot maand die er aankomt tot 2 september alles is dan nog mogelijk, verkocht worden ze toch, dan maar 25 miljoen
Het is toch competitie vervalsing.
danior
 danior - maandag 15 juli 2013 - 15:38   quote  deeplink  
Ajax moet eigenlijk gewoon zodra de competities zijn begonnen principieel geen spelers meer van de hand doen die niet verkocht/verhuurd mogen worden, geen populaire maatregel maar zo maak je wel een statement t.o.v de kapitaalkrachtige clubs.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 juli 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 15:38 schreef danior het volgende:
Ajax moet eigenlijk gewoon zodra de competities zijn begonnen principieel geen spelers meer van de hand doen die niet verkocht/verhuurd mogen worden, geen populaire maatregel maar zo maak je wel een statement t.o.v de kapitaalkrachtige clubs.
Dit zou gewoon via de FIFA geregeld moeten worden! Transfer window van 1 juni t/m 1 augustus. Geen transfers in de winterstop. Je begint op 1 augustus met een team, en dit houd je tot het einde van de competitie. Ik vind juist ook de wintertransfers competitie vervalsing. Pech als je enkele (langdurige) blessures in je team hebt.
danior
 danior - maandag 15 juli 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Eens maar de fifa doet dit niet.., dus dan moet je als club(s) een statement maken !!
danior
 danior - maandag 15 juli 2013 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 16:20 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dit zou gewoon via de FIFA geregeld moeten worden! Transfer window van 1 juni t/m 1 augustus. Geen transfers in de winterstop. Je begint op 1 augustus met een team, en dit houd je tot het einde van de competitie. Ik vind juist ook de wintertransfers competitie vervalsing. Pech als je enkele (langdurige) blessures in je team hebt.
Eens maar de fifa doet dit niet.., dus dan moet je als club(s) een statement maken !!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 juli 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 16:23 schreef danior het volgende:

[..]

Dat krijg je nooit voor elkaar. Processen worden aangespannen, ontevreden spelers, noem maar op. Alleen als je wereldwijdt deze regel invoerd gaat het lukken.
Breijan
 Breijan - maandag 15 juli 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 15:38 schreef danior het volgende:
Zo'n regel zou vanuit de FIFA/UEFA moeten komen. Als club is het kiezen uit twee kwaden. Als een speler namelijk zou willen verkassen, dan worden alle registers geopend. Arbitragezaken, sfeer verpesten en ga zo maar door. En lukt het niet om te verkassen, dan spelen ze niet met liefde voor het Ajax-shirt.

Frank en Ronald de Boer hebben dat destijds als speler Ajax ook 'aangedaan' om een transfer naar Barcelona af te dwingen. Daar ging de voorbereiding van Morten Olsen en vooral Dani werd daar achteraf slachtoffer van.

Dus hoe jammer dat ook moge zijn, dan maar weg! Nu kun je, indien nodig, nog een alternatief kopen/huren.
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 14:24 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Sportief gezien niet. Hij wil niet verlengen sowieso. Daarnaast hebben we 2 directe vervangers voor zijn plek.
Het gaat om 2 spelers, daarbij is Toby nog steeds beter dan vd Hoorn of Veltman en SPORTIEF gezien is het dus altijd beter om je beste spelers te houden.
Nummer 4
 Nummer 4 - maandag 15 juli 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal eens! Het is belachelijk als je al een maand met een elftal in de competitie speelt, er theoretisch nog een heel elftal kan worden leeggekocht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 juli 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Inderdaad, verder niets aan toe te voegen.
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 15 juli 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Mensen hebben het hier over dat je met behoud van die twee zo goed als zeker overwintert..... tja als je dat kunt garanderen... maar dat lijkt me niet.... dan kan je ze beter voor een goede prijs verkopen en kijken hoe je het met het overgebleven spelersmateriaal doet
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 juli 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 21:19 schreef Blaatkoe het volgende:
Mensen hebben het hier over dat je met behoud van die twee zo goed als zeker overwintert..... tja als je dat kunt garanderen... maar dat lijkt me niet.... dan kan je ze beter voor een goede prijs verkopen en kijken hoe je het met het overgebleven spelersmateriaal doet
Moeilijk als ze bijtekenen kun je ze beter een jaartje houden..
Het is wel een erg mooi bod voor spelers met jaar contracten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 juli 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Heel eerlijk gezegd zou ik zeggen doen. We hebben genoeg talenten die er weer aankomen
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 juli 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 21:19 schreef Blaatkoe het volgende:
Je kunt het ook anders zien. Eriksen heeft nu nog voor 1 jaar een contract, verkopen we hem niet en tekent hij bij heeft hij volgend jaar nog steeds een 1 jarig contract. Als hij komend seizoen een geweldig seizoen, zowel ED, CL en in het deens team, speelt dan kan het zomaar zijn dat hij zelf al ruim €20 milj. waard is. Voor de CL beuren we ook nog dus....
Ik weet het zijn wat mitsen en maren, maar niet geheel onlogisch gedacht, dacht ikzelf -)
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Strootman is in zijn uppie al 20 miljoen waard ;)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 15 juli 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 22:49 schreef infamous psv het volgende:
Precies, en daarom zou ik Eriksen in ieders geval nog niet verkopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 juli 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Waarom dan??.....bullshit,maar goed die mazzel hebben jullie
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom dan??.....bullshit,maar goed die mazzel hebben jullie
Omdat hij een goed smoelwerk heeft ;)
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 juli 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Dat komt omdat ze alleen voor die smoel van hem al 10 mil moeten neerleggen.
Ze weten alleen nog niet dat het mijn zijn muil nooit meer goedkomt.
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 23:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

hahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 23:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Moe ouwe.....???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 juli 2013 - 23:45   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd...........ken die hele Strootman niet.....volg alleen Ajax en Feijenoord.....die laatst club alleen door mijn vrouwtje....pffff die is pas fanatiek
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 16 juli 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:
Eerlijk gezegd...........ken die hele Strootman niet.....volg alleen Ajax en Feijenoord.....die laatst club alleen door mijn vrouwtje....pffff die is pas fanatiek
volgende maand de 18e jonge...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 juli 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 17:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

volgende maand de 18e jonge...
4-1 voor Ajax.....dus ik maak me nergens zorgen om,vrouw de pest er in ik waarschijnlijk lam
soccer
 soccer - dinsdag 16 juli 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 17:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

4-1 voor Ajax.....dus ik maak me nergens zorgen om,vrouw de pest er in ik waarschijnlijk lam
En hoogst waarschijnlijk een maand niet op het vogeltje;-). Daarom ga ik mooi met mijn vrouw nar HC Den Bosch kijken(dames) sucses verzekerd;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 juli 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2013 - 20:40 schreef soccer het volgende:

[..]

En hoogst waarschijnlijk een maand niet op het vogeltje;-). Daarom ga ik mooi met mijn vrouw nar HC Den Bosch kijken(dames) sucses verzekerd;-)
hahahahaha.....valt wel mee hoor......HC ?? hockey ??
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 17 juli 2013 - 22:41   quote  deeplink  
van die hockey dames van Den Bosch zouden we nog wat kunnen leren...
zijn de afgelopen 16 jaar 14 keer kampioen geworden...
chukkie76
 chukkie76 - woensdag 17 juli 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja, kan ik me ook heel goed in vinden. Ik vind het van de zotte om straks vier duels gespeeld te hebben en opeens drie bepalende spelers kunnen zien vertrekken... Van mij mag Ajax dat invoeren. Een week voor de competitie gaat de selectie op slot...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 juli 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Hij had nog een contract voor een lange periode, dus kan niet anders zeggen, dat heeft PSV goed gedaan, maar de 20 miljoen is nog niet helemaal binnen. Het kan oplopen tot 20m en er gaat wat geld naar Sparta. ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 juli 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2013 - 22:57 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Ja, kan ik me ook heel goed in vinden. Ik vind het van de zotte om straks vier duels gespeeld te hebben en opeens drie bepalende spelers kunnen zien vertrekken... Van mij mag Ajax dat invoeren. Een week voor de competitie gaat de selectie op slot...
En dan komt iemand met een bod van 30 miljoen op Eriksen op de slotdag....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 25 miljoen voor Toby & Christian, doen of niet ??

0.0056469