BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom worden spelers van feyenoord niet verkocht?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
raket
 raket - maandag 15 juli 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Ik snap er echt niks van dat Psv zoveel spelers heeft verkocht tussen de 10 en 20 miljoen.Zijn de vrij,martins indi,pelle nou zoveel slechter als lens,mertens en toivonen?Kijk ik hou liever het grootste gedeelte van de spelers,maar martins indi voor meer als 10 miljoen de deur uit doen lijkt me wel lekker.Kunnen we de selectie sterker maken als dat die nu is
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 juli 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Wie zegt dat er niemand weg gaat.
De mensen bij PSV wilden/moesten weg. Meestal nog een contract voor een jaar.
Bij de joden gaat ook nog weinig weg tot nu toe.
jjh
 jjh - maandag 15 juli 2013 - 11:25   quote  deeplink  
Ik denk dat er nog wel wat gaat gebeuren tegen het einde van de transferperiode en anders gaan we toch lekker met dit team door. Zijn wel op elkaar ingespeeld in ieder geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2013 door jjh --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:17 schreef raket het volgende:
Ik snap er echt niks van dat Psv zoveel spelers heeft verkocht tussen de 10 en 20 miljoen.Zijn de vrij,martins indi,pelle nou zoveel slechter als lens,mertens en toivonen?Kijk ik hou liever het grootste gedeelte van de spelers,maar martins indi voor meer als 10 miljoen de deur uit doen lijkt me wel lekker.Kunnen we de selectie sterker maken als dat die nu is
Daar zijn vele redenen voor! Feyenoord spelers gaan bijna altijd voor een appel en een eitje weg bij Feyenoord! Dat komt mede omdat Feyenoord weinig salaris betaald en bijna nooit CL en/of EL speelt ... En wat ook goed is voor de marktwaarde is dat men constant presteert op een bepaald niveau. Nationaal en internationaal
raket
 raket - maandag 15 juli 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar zijn vele redenen voor! Feyenoord spelers gaan bijna altijd voor een appel en een eitje weg bij Feyenoord! Dat komt mede omdat Feyenoord weinig salaris betaald en bijna nooit CL en/of EL speelt ... En wat ook goed is voor de marktwaarde is dat men constant presteert op een bepaald niveau. Nationaal en internationaal
Ja dat vind ik ook niet normaal als je die bedragen hoort wat ze willen betalen voor een Feyenoord speler.Maar Feyenoord heeft net zoveel punten als psv gehaald dit jaar.Heel veel spelers bij het Nederlands elftal waar sommige hebben laten zien dat ze het nivo aan konden en toch worden die lampie's verkocht voor miljoenen en bij Feyenoord gebeurd er niks.Maar laten we hopen op een mega deal met martins Indi dan zijn we van een hoop geldzorgen af en kan de selectie ook nog versterkt worden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 juli 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Het is allemaal even afwachten maar Clasie had al weg kunnen gaan...
Maar moeten wij willen dat er iemand weggaat?
Op Fernandez na dan.
raket
 raket - maandag 15 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het is allemaal even afwachten maar Clasie had al weg kunnen gaan...
Maar moeten wij willen dat er iemand weggaat?
Op Fernandez na dan.
Persoonlijk zou ik graag Martins Indi zien vertrekken voor meer als 10 miljoen.Paar spelers erbij die doelpunten kunnen maken.Nelom op de back plaats en dan heb ik zin in de competitie
infamous psv
 infamous psv - maandag 15 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:17 schreef raket het volgende:
Ik snap er echt niks van dat Psv zoveel spelers heeft verkocht tussen de 10 en 20 miljoen.Zijn de vrij,martins indi,pelle nou zoveel slechter als lens,mertens en toivonen?Kijk ik hou liever het grootste gedeelte van de spelers,maar martins indi voor meer als 10 miljoen de deur uit doen lijkt me wel lekker.Kunnen we de selectie sterker maken als dat die nu is
Vaak worden aanvallende spelers sneller verkocht en zat Napoli vorig jaar al achter Mertens aan en afgelopen winter wilde Stoke city Pieters al hebben..

Maar ik ben ook verrast door de snelle transfers hoor , zowel de verkochte als de snelle aankopen..

Mr het is ook wel lekker dat het allemaal snel ging want dan kan je ook bouwen aan elftal.

Je moet niet raar opkijken als Feyenoord straks in Augustus ineens allerlei aanbiedingen van clubs krijgen..

ook heeft Lijdensweg een punt wat betreft europees voetbal..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 juli 2013 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 11:45 schreef raket het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik graag Martins Indi zien vertrekken voor meer als 10 miljoen.Paar spelers erbij die doelpunten kunnen maken.Nelom op de back plaats en dan heb ik zin in de competitie
Ja maar ik denk dat clubs wel zien dat hij talent heeft maar voorlopig
nog niet overtuigd zijn.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 12:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar ik denk dat clubs wel zien dat hij talent heeft maar voorlopig
nog niet overtuigd zijn.
en die zullen ook niet overtuigd raken om meer dan 10 miljoen aan hem uit te geven!
Gaat volgend seizoen weg voor een bedrag van zo'n 3 á 4 miljoen euro vermoed ik
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 12:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

en die zullen ook niet overtuigd raken om meer dan 10 miljoen aan hem uit te geven!
Gaat volgend seizoen weg voor een bedrag van zo'n 3 á 4 miljoen euro vermoed ik
Gaat alsnog naar AC Milan!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 15 juli 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2013 - 13:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Gaat alsnog naar AC Milan!
Als Erwin Mulder niet in de goal had gestaan en we kampioen waren geworden wel ja ....
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:31   quote  deeplink  
jij-bent-zo-goed-echt-fantastisch.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom worden spelers van feyenoord niet verkocht?









0.0059320