BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële "Witte Keniaan" (Lucas Woudenberg) Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 13:28   quote  deeplink  
'Witte Keniaan' gaat volle bak bij Feyenoord

Auteur: Fabian Eijkhout Gepubliceerd:15 juli 2013 om 07:57Categorie:Reactie

Lucas Woudenberg gaat met zijn ploeggenoten Terence Kongolo, Sven van Beek en Anass Achahbar met Oranje onder 19 naar het EK in Litouwen. In de eerste trainingsweek van Feyenoord maakte hij nog indruk op de technische staf van de Rotterdammers, zijn conditie is een enorm wapen.

Tijdens een bosloop liet hij iedereen met gemak achter zich. "Wij kregen het sein dat wij volle bak mochten gaan. Dat lukte aardig, mijn conditie is erg goed", aldus Woudenberg, in gesprek met het Algemeen Dagblad. Het leverde hem de bijnaam 'De Witte Keniaan' op.

Vorig seizoen trainde Woudenberg al regelmatig mee met de selectie van trainer Ronald Koeman, maar zolang Bruno Martins Indi bij de club uit Rotterdam blijft lijkt een snelle doorbraak uitgesloten. "Ik ga nu eerst naar Litouwen. Dat is in goed overleg gegaan met de technische staf van Feyenoord. In Litouwen kan ik wedstrijden op niveau spelen, was de mening van de club."

"Of ik na terugkeer zal worden verhuurd, weet ik niet. Daar is nog niet over gesproken. En ik houd mij ook niet bezig met een eventuele verkoop van Bruno Martins Indi en de gevolgen voor mijn status als dat gebeurt. Ik wacht het af en ga ondertussen volle bak. Zo hoort het ook volgens mij", aldus Woudenberg.
JanM
 JanM - maandag 15 juli 2013 - 13:29   quote  deeplink  
Mooi scenario: BMI alsnog voor 8-10 miljoen naar AC Milan na verkoop Boateng en dan Nelom als linksback met deze "Witte Keniaan" als standin!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 juli 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Vind het wel een talentvolle speler. Vergelijkbaar met Janmaat, maar dan op links. Aanvallende ingestelde back, iets meer een kerel dan Nelom, was dacht ik ook aanvoerder bij de A1.

Maar als Indi blijft, is een verhuur wel logisch. Denk dat er genoeg clubs op zijn type speler zitten te wachten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 juli 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Woudenberg staat voor verhuur

6098-groot

Lucas Woudenberg, die momenteel met Oranje onder 19 actief is op het EK in Litouwen, lijkt volgend seizoen wel het zwarte tricot van Excelsior te dragen. De kans dat de linksback binnen de stadsgrenzen tijdelijk wisselt van club is groot, meent het AD
Bron:AD
qwerto
 qwerto - zaterdag 20 juli 2013 - 12:54   quote  deeplink  
verhuren is zeker als BMI blijft het beste ! want voor de 2 posities aan de linker kant van de verdediging hebben we Mathijsen, BMI, Nelom en Kongolo !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 juli 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Dan wel ja, had wel verwacht dat Bruno zou gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 september 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Woudenberg blij met kans bij Excelsior

600x400-woudenberg.jpg

Op de dag na de winst op Sparta stond Lucas Woudenberg voor het eerst op het veld met de selectie van Excelsior. Terwijl het basisteam van gisteren rustig uitliep, vochten de reserves fanatiek een strijd uit tijdens een partij op half veld. Alsof hij er altijd al was, deed Woudenberg direct gedreven mee.
,,Het is natuurlijk lekker binnenkomen op zo'n dag'', zegt hij. ,,Het was een goede overwinning op Sparta en dan is de sfeer uiteraard prettiger dan wanneer Excelsior puntverlies had geleden. Ik ben hier prima opgevangen en heb het meteen al erg naar mijn zin. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief, dat zegt veel over deze club en de groep.''

De negentienjarige verdediger werd gisteren op het laatste moment toegevoegd aan de selectie van Excelsior. Eerder werd al vermeld dat hij zou komen, maar later ging dat toch weer niet door. Er werd zelfs beweerd dat hij een overstap naar Excelsior niet zag zitten. ,,Onzin'', zegt hij fel. ,,Ik heb dat nooit gezegd, dus waar dat vandaan komt, weet ik ook niet. Ik wilde zelf juist heel graag, maar moest afwachten wat er zou gebeuren met Bruno Martins Indi. Ik ben heel blij dat ik hier alsnog ben.''

Woudenberg speelde vorig seizoen - net als onder meer doelman Boy de Jong - in het succesvolle A1-team van Feyenoord. In de Jupiler League wil hij meer ervaring opdoen: ,,Ik wil speelminuten maken, dat is de belangrijkste reden waarom ik graag naar Excelsior wilde. Bij Feyenoord train je op hoog niveau, maar zou ik een paar mensen voor me hebben en vooral met Jong Feyenoord spelen. Daarom is het veel beter voor mijn ontwikkeling om het seizoen bij Excelsior af te maken.''

De linksback staat niet alleen bekend als een goede verdediger, maar ook vanwege zijn mentaliteit en zijn enorme loopvermogen. ,,Ik heb bij Feyenoord negen jaar als linksback gespeeld, dus verdedigend zit dat wel goed. Conditioneel ben ik inderdaad sterk, dat is heel belangrijk bij het voetballen. Daar kun je in wedstrijden het verschil mee maken.''
Bron: SBVExcelsior.nl
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 19:33   quote  deeplink  
dit kan wel eens n basisspeler worden in de niet al te verre toekomst
JanM
 JanM - vrijdag 06 september 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 19:33 schreef van geil het volgende:
dit kan wel eens n basisspeler worden in de niet al te verre toekomst
Wordt komende winter teruggehaald en wordt de LB van oranje volgend jaar: hij, BMI, De Vrij en Janmaat als verdediging!
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2013 - 19:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Wordt komende winter teruggehaald en wordt de LB van oranje volgend jaar: hij, BMI, De Vrij en Janmaat als verdediging!
jij zegt t,,en ik dacht t....

wie weet komt t uit.
zit n goede kop op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 september 2013 - 20:06   quote  deeplink  
jep. En Nelom vind ik nog steeds niet veel. Heb Woudenberg wel eens zien spelen bij de A1. Erg gedreven speler. Doet veel denken aan Janmaat. Meer nog dan Nelom.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 september 2013 - 11:58   quote  deeplink  
Woudenberg: 'Zorgen dat ik sterker terugkeer in de Kuip'

600x400-woudenberg.jpg

Lucas Woudenberg debuteerde afgelopen weekend in een zeldzame uitoverwinning van Excelsior op MVV. De linksback mocht al na een half uur invallen in Maastricht. En dat nadat er in eerste instantie nog werd gezegd dat Woudenberg helemaal niet naar Kralingen wilde. 'Onzin', zegt hij in het Algemeen Dagblad. 'Ik weet niet waar die verhalen vandaan kwamen.'

'Ik heb dat nooit gezegd', vervolgt een verbaasde verdediger. 'Het was vrij simpel. Ik moest gewoon afwachten of Bruno Martins Indi verkocht zou worden. Ik mocht alleen verhuurd worden als Bruno zou blijven en dat was lange tijd onduidelijk. Het niveau van de wedstrijden ligt hoger dan die van het beloftenelftal.'

Woudenberg merkte direct het verschil. 'Bij alle jeugdelftallen van Feyenoord draait het altijd om verzorgd voetbal. Geduldig opbouwen. Hier in de Jupiler League is het toch iets meer op hoop gericht. Af en toe een lange bal en kijken of-ie goed valt. Dat is niet erg, uiteindelijk gaat dit jaar bij Excelsior ervoor zorgen dat ik sterker terugkeer in de Kuip.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 september 2013 - 13:45   quote  deeplink  
Feyenoord-huurling Woudenberg twee duels geschorst

th?id=H.4574880085835868&pid=15.1

Excelsior-verdediger Lucas Woudenberg is door de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Woudenberg ontving vrijdag in de wedstrijd tegen Telstar al na dertig minuten een rode kaart vanwege natrappen. De Feyenoord-huurling mist hierdoor de komende twee uitduels tegen De Graafschap. Dinsdag speelt Excelsior voor de KNVB beker tegen de Superboeren, waarna de twee elkaar zaterdag in competitieverband treffen.
Bron:FR12
Milo
 Milo - maandag 23 september 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Sukkel daar gaat hij al!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 november 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Lucas over de wedstrijd tegen Oss en Feyenoord

Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 november 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Excelsior en Feyenoord scheelt elkaar niet zo veel qua voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Woudenberg gaat voor basisplaats bij Feyenoord

600x200-woudenberg.jpg

Lucas Woudenberg krijgt in de zomer een kans bij Feyenoord. De linksback speelt nu op huurbasis voor Excelsior, maarde nieuwe trainer Fred Rutten wil in de voorbereiding op het nieuwe seizoen kijken of hij de negentienjarige Woudenberg kan gebruiken bij het eerste elftal. De Nederlands jeugdinternational kijkt ernaar uit om terug te keren in De Kuip.

Feyenoord gaat de eenzijdige optie in het contract van Woudenberg lichten en hierdoor ligt hij dan tot medio 2015 vast. De Woerdenaar start in de zomer dus weer bij zijn eigenlijke werkgever: Ik ga ertegenaan en mijn best doen, dan zien we wel hoe het loopt, zegt de verdediger tegen RTV Rijnmond. Het liefst sta ik in de basis bij Feyenoord, daar ga ik voor en voor niets anders.

http://youtu.be/sltx86vtMO0

Woudenberg maakte vorig jaar zomer tijdens de trainingsweek in Ermelo indruk op Ronald Koeman. De trainer en conditietrainer Jan Kluitenberg zagen hem tijdens een bosloop iedereen op achterstand zetten. Woudenberg werd dan ook gauw omgedoopt tot De Witte Keniaan. Hij trainde met regelmaat mee met de eerste selectie van Feyenoord. Woudenberg staat dit seizoen op 24 wedstrijden in de Jupiler League voor Excelsior.
Bron:Voetbalzone
tomson
 tomson - donderdag 27 maart 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Als Bruno weggaat dan zal hij het met Nelom uit moeten vechten zeker ?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Laat het maar zien dan..
van geil
 van geil - zaterdag 31 mei 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 20:06 schreef RenatoBos het volgende:
Woudenberg gaat voor basisplaats bij Feyenoord

[ afbeelding ]

Lucas Woudenberg krijgt in de zomer een kans bij Feyenoord. De linksback speelt nu op huurbasis voor Excelsior, maarde nieuwe trainer Fred Rutten wil in de voorbereiding op het nieuwe seizoen kijken of hij de negentienjarige Woudenberg kan gebruiken bij het eerste elftal. De Nederlands jeugdinternational kijkt ernaar uit om terug te keren in De Kuip.

Feyenoord gaat de eenzijdige optie in het contract van Woudenberg lichten en hierdoor ligt hij dan tot medio 2015 vast. De Woerdenaar start in de zomer dus weer bij zijn eigenlijke werkgever: Ik ga ertegenaan en mijn best doen, dan zien we wel hoe het loopt, zegt de verdediger tegen RTV Rijnmond. Het liefst sta ik in de basis bij Feyenoord, daar ga ik voor en voor niets anders.

http://youtu.be/sltx86vtMO0

Woudenberg maakte vorig jaar zomer tijdens de trainingsweek in Ermelo indruk op Ronald Koeman. De trainer en conditietrainer Jan Kluitenberg zagen hem tijdens een bosloop iedereen op achterstand zetten. Woudenberg werd dan ook gauw omgedoopt tot De Witte Keniaan. Hij trainde met regelmaat mee met de eerste selectie van Feyenoord. Woudenberg staat dit seizoen op 24 wedstrijden in de Jupiler League voor Excelsior.
Bron:Voetbalzone
tja
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 31 mei 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Die kans zou ie wel mogen krijgen inderdaad.. Die jongen heeft een goede indruk achter gelaten bij Excelsior.

Dan moet er dus geen Van Aanholt gehaald worden. Eerst eigen jeugd de kans geven. Centen opsparen voor de posities waar het nodig is. En natuurlijk spelers als Kongolo verlengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 mei 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - zaterdag 31 mei 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Die kans zou ie wel mogen krijgen inderdaad.. Die jongen heeft een goede indruk achter gelaten bij Excelsior.

Dan moet er dus geen Van Aanholt gehaald worden. Eerst eigen jeugd de kans geven. Centen opsparen voor de posities waar het nodig is. En natuurlijk spelers als Kongolo verlengen.
100 procent eens!!!!
MMM
 MMM - zaterdag 31 mei 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

Zijn de meningen over verdeeld, een Excelsior fan die ik regelmatig spreek was niet erg onder de indruk van hem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 juni 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 mei 2014 - 23:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn de meningen over verdeeld, een Excelsior fan die ik regelmatig spreek was niet erg onder de indruk van hem.
tja dat kan. Ik weet ook niet of hij goed genoeg is. Ik heb hem maar een handvol keren gezien. Maar daarin maakte hij wel een positieve indruk. Maar bij Feyenoord zien ze er blijkbaar nog wel wat in. Gezien het feit dat ie mag aansluiten in de voorbereiding.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 12:08   quote  deeplink  
Excelsior hoopt op oude bekende: 'Willen hem graag huren'

600x400-DSCF5138.JPG

Lucas Woudenberg speelde afgelopen seizoen zijn wedstrijden in het shirt van Excelsior. De linksback wist samen met zijn ploeggenoten promotie met de club uit Kralingen af te dwingen, waardoor Excelsior dit seizoen in de Eredivisie uitkomt. Marinus Dijkhuizen, trainer van Excelsior, hoopt om dit seizoen opnieuw Lucas Woudenberg in zijn selectie te mogen begroeten. 'Het is alleen afwachten', zegt hij in gesprek met Voetbal International.

'Wij hopen nog steeds van harte dat we hem opnieuw kunnen huren, vervolgt Dijkhuizen. 'Het is alleen afwachten of en zo ja wanneer Feyenoord groen licht geeft.' 'Bij Feyenoord komen en gaan momenten de nodige spelers, dus wij kunnen voorlopig niks doen dan afwachten', besluit hij.

Woudenberg gaf mei dit jaar nog tegenover FR12.nl aan dat hij in het nieuwe seizoen graag bij Feyenoord wil spelen. 'Ik heb de ambitie om volgend seizoen een x-aantal wedstrijden in het eerste van Feyenoord te spelen', zei hij. 'Ik heb zin om gas te gaan geven in het shirt van Feyenoord.'
Bron:VI
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 juli 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Ik wist het wel als ik Van Geel zou zijn. Ik zou het contract opwaarderen en met twee jaar verlengen, evt. een optie voor nog meer tijd erbij in, om deze jongen eerst ervaring op te laten doen bij Excelsior. Prima leerschool. Daarna komt hij al redelijk ervaren terug. Tot die tijd doen wij het met Nelom, Kongolo en evt. een andere verdediger, dan wel middenvelder die ook op de backpositie uit de voeten kan.... (als back-up voor het geval het nodig is)...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 12:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik wist het wel als ik Van Geel zou zijn. Ik zou het contract opwaarderen en met twee jaar verlengen, evt. een optie voor nog meer tijd erbij in, om deze jongen eerst ervaring op te laten doen bij Excelsior. Prima leerschool. Daarna komt hij al redelijk ervaren terug. Tot die tijd doen wij het met Nelom, Kongolo en evt. een andere verdediger, dan wel middenvelder die ook op de backpositie uit de voeten kan.... (als back-up voor het geval het nodig is)...
Ik vind niet dat ie terug naar Excelsior moet, gewoon de nieuwe linksback van Feyenoord maken
Daar heb ik alle vertrouwen in , meer dan in Miquel Nelom ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 16 juli 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Als dat zo is, moet hij gewoon eerste back worden. Ik moet bekennen dat ik hem afgelopen jaar niet zo gevolgd heb.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als dat zo is, moet hij gewoon eerste back worden. Ik moet bekennen dat ik hem afgelopen jaar niet zo gevolgd heb.
Dat is mijn mening hé, die wordt hier niet gewaardeerd!
JanM
 JanM - woensdag 16 juli 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 13:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tissue-boxen.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 16 juli 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 14:04 schreef JanM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha , moet je er van janken ???
sportverteller
 sportverteller - woensdag 16 juli 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Het gaat zoals gebruikelijk. In de voorbereiding op het nieuw seizoen wordt beken welke spelers van nut zijn en welke spelers elders kunnen rijpen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 juli 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 13:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Klopt die word hier opgedrongen..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 november 2014 - 14:18   quote  deeplink  
WOUDENBERG LANGER BIJ FEYENOORD

Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Lucas Woudenberg over het verlengen van zijn contract. De twintigjarige linkervleugelverdediger is daardoor tot medio 2017 aan de club verbonden. Zijn huidige verbintenis liep tot het einde van dit seizoen. Woudenberg is na Elvis Manu en Rick Karsdorp de derde speler met wie Feyenoord deze maand een akkoord heeft bereikt over een langere verbintenis. De verdediger zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het contract, waarmee de overeenstemming wordt bekrachtigd.

Woudenberg wilde graag langer bij Feyenoord blijven, zo laat hij weten in een eerste reactie. Feyenoord is van kleins af aan mijn club. Dat Feyenoord met mij verder wil, zie ik als een positief signaal waar veel vertrouwen uit spreekt. Ik wil me hier de komende jaren graag verder ontwikkelen. Onder de huidige technische staf zie ik daarvoor veel mogelijkheden.

Woudenberg keerde deze zomer terug in De Kuip, nadat hij vorig seizoen op huurbasis uitkwam voor Excelsior. Ik heb een topjaar gehad op Kralingen, vertelt de verdediger. Mede dankzij de ontwikkeling die ik daar heb doorgemaakt, zit ik nu voor het eerst vast bij de eerste selectie van Feyenoord. Hoewel ik dit seizoen nog geen speelminuten heb gehad in de competitie, leer ik ontzettend veel. De technische staf is veel met me bezig en daarnaast investeer ik veel in mezelf om beter te worden. Mijn doel blijft om zo snel mogelijk mijn officiële debuut voor Feyenoord te maken.

Eerder dit jaar lichtte Feyenoord al de optie in het contract van Woudenberg. Martin van Geel is content met het feit dat de talentvolle verdediger ook de komende jaren aan de club verbonden blijft. Wij zien veel toekomst in Lucas, stelt de technisch directeur. Hij is een jongen van de club, die een groot deel van zijn jeugdopleiding op Varkenoord heeft doorlopen. Wij zijn tevreden over zijn ontwikkeling en zijn ervan overtuigd dat hij zich de komende jaren bij ons nog verder kan verbeteren.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/woudenberg-langer-bij-feyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 14 november 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Weer een jeugdproduct wat langer bij de club kan en wil blijven. Yay!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Feyenoord is dus uitermate tevreden over hem, jammer dat die dan zo weinig speelminuten krijgt van Fred. Tuurlijk doet Nelom het ook een stuk beter dan voorheen en verdiend daarmee een basisplaats, maar zou ook best wel eens Lucas weer aan het werk willen zien..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 14 november 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom hij geen kans krijgt van angsthaas Rutten. Iedereen kan zien dat Nelom niet het niveau heeft waar Feyenoord naar streeft. Volgens mij heeft deze gozert veel meer potentie dan Nelom.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Blijkbaar niet, volgens de trainer en wees nou realistisch Joop, Nelom doet hetbstukken beter dan voorheen..
Sensi
 Sensi - vrijdag 14 november 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:
Blijkbaar niet, volgens de trainer en wees nou realistisch Joop, Nelom doet hetbstukken beter dan voorheen..
Doet het wel stukken beter als voorheen maar ik blijf het een 'net niet' voetballer vinden. Af en toe is een mooie voorzet maar daarbij ook nog te veel opbouwende fouten.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 14 november 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:
Daar heb je wel gelijk in maar hij zit nu wel aan zijn top. En volgens mij heeft Woudenberg meer potentie. Geef hem iig een eerlijke kans. Dan kunnen we zien wie beter is. Ik ben gewoon benieuwd naar Woudenberg.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 15:21 schreef Sensi het volgende:

[..]

Doet het wel stukken beter als voorheen maar ik blijf het een 'net niet' voetballer vinden. Af en toe is een mooie voorzet maar daarbij ook nog te veel opbouwende fouten.
Je mag van mij weten, ik vind het net een homo zoals ie loopt, met die reet naar achter. Maar aanvallend vind ik hem best behoorlijk aan het worden verdedigend vind ik hem wat minder eigenlijk, daar liggen voor hem zeker nog wel wat verbeteringspunten..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 15:25 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in maar hij zit nu wel aan zijn top. En volgens mij heeft Woudenberg meer potentie. Geef hem iig een eerlijke kans. Dan kunnen we zien wie beter is. Ik ben gewoon benieuwd naar Woudenberg.
Ik ben daar ook heel benieuwd naar inderdaad..
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 14 november 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Nelom kan altijd nog pinch-hitter worden met zijn verre inworp.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Of gigolo..
MMM
 MMM - vrijdag 14 november 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Ik vind Nelom vooralsnog wel voldoen als linksback. Zou Woudenberg weleens willen zien maar Nelom heeft slechtere tijden gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 november 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:14 schreef MMM het volgende:
Ik vind Nelom vooralsnog wel voldoen als linksback. Zou Woudenberg weleens willen zien maar Nelom heeft slechtere tijden gehad.
Als de stand het toelaat en je hebt nog wissels over gewoon eens inbrengen dan..
Nelom heeft zijn plaats wel verdient nu, en voor die andere jongens is het dan een goede leerschool die invalbeurten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:27   quote  deeplink  
Woudenberg wil groeien bij Feyenoord: ''Dit is mijn club''

29le7me.jpg

Feyenoord verlengde onlangs de contracten van twee vleugelverdedigers. Waar Miquel Nelom een nieuwe driejarige verbintenis tekende, ligt Lucas Woudenberg tot 2017 vast. Beide spelers zijn verguld met hun nieuwe contract. Zo ziet Woudenberg kansen om zichzelf nog verder te ontwikkelen.

"Er waren twee voorname redenen om mijn contract te verlengen. Ten eerste omdat ik me verder wil ontwikkelen en daarnaast omdat Feyenoord mijn club is." Dat Woudenberg voorlopig vooral genoegen moet nemen met een plaats op de bank was geen reden de nieuwe verbintenis te weigeren. "Ik leer op de trainingen veel. Dat komt zeker door Rutten. Hij kan goed met spelers omgaan en helpt me waar nodig."

Woudenberg ziet ook daadwerkelijk kans om beter te worden bij Feyenoord. "Op trainingen is het niveau hoger dan bij Excelsior, waar ik vorig jaar een topjaar kende. Natuurlijk heb ik er in de zomer over nagedacht om weer voor Excelsior te gaan spelen, maar Feyenoord wilde me niet laten gaan. Nu zie ik wel de voordelen van een langer verblijf hier."

Ook zijn concurrent Miquel Nelom blijft dus langer in De Kuip. Of dat voor Woudenberg gunstig is valt nog te bezien, maar Nelom is in ieder geval erg tevreden. "Ik hoefde niet lang te onderhandelen met Feyenoord. Ik speel als sinds de jeugd bij de club en ben dus blij dat ik bij kon tekenen."

Dat Nelom dit seizoen vaak in de basis speelt heeft hem naar eigen zeggen geholpen om akkoord te gaan met het nieuwe voorstel. "Dat heeft zeker meegeholpen." Verdedigend gaat het natuurlijk ook lekker met de ploeg, getuige het geringe aantal tegendoelpunten in de competitie. "Dat is lekker, maar dat komt niet alleen door de verdediging. Iedereen vecht voor elkaar en dat is het belangrijkste."

Lucas Woudenberg in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/lYzgGelj65Q)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 november 2014 - 01:20   quote  deeplink  
WOUDENBERG: OFFICIEEL DEBUUT IS DE VOLGENDE STAP

334oepi.jpg

Lucas Woudenberg ligt officieel tot medio 2017 vast bij Feyenoord. De twintigjarige linkervleugelverdediger bereikte eerder deze maand met de club overeenstemming over een langere verbintenis en ondertekende dinsdagmiddag in De Kuip het contract. Woudenberg behoort dit seizoen voor het eerst vast tot de A-selectie van Feyenoord, nadat hij al een groot deel van de jeugdopleiding op Varkenoord doorliep.

Woudenberg, voor wie het de tweede keer was dat hij een contract tekende bij Feyenoord, sprak na het zetten van zijn handtekening van een heel bijzondere dag. Dit is iets dat ik niet snel vergeet. Mijn vorige contract was heel speciaal omdat het mijn eerste was, maar eigenlijk is deze ondertekening net zo mooi. Feyenoord is al van jongs af aan mijn club, dus het voelt heel goed om hier langer te kunnen blijven.

De linksback tekende zijn contract in het bijzijn van onder meer zijn ouders, broertje en zijn vriendin. Hun aanwezigheid was niet voor niets, benadrukte hij. Zij staan altijd achter me en ik ben hen dankbaar voor de steun die ze me altijd geven. Daarom vind ik het belangrijk dat ze hier bij kunnen zijn. Het is ook de bedoeling dat we vanavond een hapje gaan eten met zn allen, om dit moment gezamenlijk te vieren.

29d8q3m.jpg

Tijdens het officiële tekenmoment in De Kuip kon Woudenberg rekenen op warme woorden Martin van Geel. Volgens de technisch directeur ziet Feyenoord veel toekomst in de linkspoot. Op dit moment komt Lucas nog niet aan spelen toe in het eerste elftal, maar we zijn heel tevreden over zijn ontwikkeling. Wij zijn ervan overtuigd dat hij de concurrentie, die in De Kuip logischerwijs groot is, kan aangaan en op termijn wellicht ook kan winnen. Daarbij kan hij rekenen op het volste vertrouwen vanuit de club.

Voor Woudenberg bleef een debuut in het eerste elftal van Feyenoord tot dusver uit, al was hij afgelopen zaterdag dichtbij. De verdediger zat tegen FC Dordrecht namelijk voor het eerst bij de wedstrijdselectie voor een officieel duel. Natuurlijk hoopte ik op mijn eerste speelminuten, al leende de wedstrijd zich daar uiteindelijk niet voor, zei Woudenberg. Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, ook omdat ik kan terugkijken op een sterk jaar bij Excelsior en daar kennis heb gemaakt met het spelen van profvoetbal. De volgende stap is een officieel debuut voor Feyenoord. Daarnaast hoop ik natuurlijk om mezelf elke dag zoveel mogelijk te verbeteren. Daar zie ik bij Feyenoord, een topclub in Nederland, uiteraard alle mogelijkheden voor.

xm7215.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 10 december 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Hop Hop morgen op Top.

http://www.fr12.nl/nieuws/29472-lucas-woudenberg-krijgt-hesje-en-zal-starten-tegen-standard.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door JoopieKlepzeikerT --
ar
 ar - woensdag 10 december 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Ben benieuwd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële "Witte Keniaan" (Lucas Woudenberg) Topic

0.0075590