|
|
Barabas
|
|
|
Dat heb ik nooit gezegd. Begrijp heel goed dat Nicolai nu de voorkeur krijgt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem een van de minste vandaag. Hij liet al zijn man lopen bij de tegengoal, maar vind hem hem in de passing erg behoudend. Niet altijd even overtuigend in de duels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Woudenberg de witte keniaan is, wat is Karsdorp dan in godsnaam... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schei uit man. ;)
Maar Woudenberg moet nog wel een stapje beter dan dit, anders is het lood om oud ijzer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kwastimodo op de brommer dan.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 - 22:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Schei uit man. ;) Maar Woudenberg moet nog wel een stapje beter dan dit, anders is het lood om oud ijzer. Grapje he.. Maar eens hoor, maar toch heeft ie van in nog steeds mijn voorkeur.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Keniaan vanwege uithoudingsvermogen niet snelheid Marathon loper |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat snap ik, maar Karsdorp is de hele wedstrijd op vol vermogen langs de rechterkant aan het blazen...zelden zoiets gezien...Het is niet altijd efficient, maar als linksbuiten van de tegenpartij wordt je wel gek... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik had hem door. :)
Mijn voorkeur heeft ie ook nog steeds. Hopelijk start ie ook volgende wedstrijden weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies geef die jongen het vertrouwen en hopelijk betaald zich dat uit.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog liever een aangereden hert dan Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Liever Nelom aanrijden d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn minste wedstrijd dit seizoen inderdaad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg: ''Het voetbal moet beter''
Lucas Woudenberg begon het Eredivisie-seizoen als basisspeler bij Feyenoord. De jongeling, die vorig seizoen op huurbasis uitkwam voor NEC, hield Miquel Nelom voor zich, maar moest tegen Manchester United en PSV plaatsnemen op de reservebank. In de bekerwedstrijd tegen FC Oss (4-1 winst) kreeg de verdediger weer een kans om zich te bewijzen.
“De trainer zei dat ik door tactische redenen niet speelde tegen Manchester United en PSV”, zegt hij tegenover RTV Rijnmond. “Je wilt altijd spelen maar het geeft extra energie om nog harder te gaan werken. Gelukkig mocht ik vandaag weer starten. Het was een moeizame wedstrijd. Het tempo moest hoger waardoor de linkerkant ook dynamischer zou worden, maar dit lukte niet altijd.”
“Van te voren zeiden we tegen elkaar dat het draaide om het resultaat en het liefst met goed voetbal en veel goals. Het voetbal moet beter, maar al met al zijn we nu wel een ronde verder”, besluit Woudenberg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff wat viel die tegen ja.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vroeg me op een gegeven moment af of hij wel een bal naar de juiste kleur gespeeld had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onder andere maar verdedigend ook gewoon zo slap.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig hebben we Kongolo voor die positie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja dit was weer niet goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Lijkt erop dat hij niet beter is dan Nelom. Laat maar lekker Kongolo op linksback. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie het niet zo zitten in Woudenberg....Ik mis vuur en gif... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet rap verandering in komen, dit is niet wat we zoeken.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik mis ook een stukje voetbalintelligentie bij hem. Het is wel heel eendimensionaal hoe hij speelt. Ik zie hem te vaak ruimtes dichtlopen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sorry, maar ik vind dit helemaal niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb ook nog niets gezien wat echt goed is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn loopvermogen is bovengemiddeld. Het valt me wel op trouwens dat hij niet eens heel rap is. Karsdorp is een stuk sneller. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2016 - 20:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn loopvermogen is bovengemiddeld. Het valt me wel op trouwens dat hij niet eens heel rap is. Karsdorp is een stuk sneller. Je zou idd meer snelheid verwachten van een witte Keniaan.. Maar goed toch degelijk gespeeld vandaag In de tijd dat hij speelde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m niets goeds zien doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2de helft in de keuken gestaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee echt, zelfs inworpen waren ruk? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..Kongolo had dat ook. Gooit hem gewoon naar de verkeerde kleur..:-D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat klopt en een snelle rush over de zijlijn zit er ook niet echt in..Maar hij heeft wel een paar goed verdedigt.Daar zit het verschil met Nelom in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die ben ik al vergeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk echt dat oa deze positie echt verbeterd moet worden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja. Zeker wanneer Kongolo aan het eind van het seizoen verkocht zou worden. Maar dat is allemaal nog zo ver weg. Misschien gaat die Verdonk er nog wel doorheen komen in Zwolle, heeft daar in ieder geval prima leerjaar, lekker onder druk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien verbeterd Woudenberg zich ook nog, was een tijdje best positief over hem. Ik zou niet weten waarom hij dat niet weer terug op pakt en we hem na een paar slechte wedstrijden gelijk afschrijven. Oh wat hebben we om hem geschreeuwd toen Neelom daar stond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, ik had toen al aangegeven dat hij mij bijn NEC ook niet echt opviel, maar ja Nelom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg: ''Trainer is tevreden over mij''
Lucas Woudenberg moet het de laatste wedstrijden vooral doen met spaarzame invalbeurten. Ondanks dat de linksback het seizoen nog was begonnen als basisspeler zit de linksback niet verbitterd op de bank.
Na zijn verhuurperiode bij NEC wist Lucas Woudenberg dat het dit seizoen moest gaan gebeuren. De vaste linksback van Feyenoord worden was zijn doel. Dat proces kent zijn pieken en dalen en dat geeft de Witte Keniaan dan ook toe in een interview met De Gelderlander. "Ik ben tevreden over hoe het nu gaat. Voor de wedstrijd tegen Manchester United koos de trainer voor een tactische wissel en kwam Terence Kongolo op mijn plek te staan. Maar de trainer had aangegeven dat hij tevreden was over mij.
Woudenberg weet dat de verwachtingen na de perfecte seizoensstart van Feyenoord in de Eredivisie hoger gespannen zijn dan normaal. Ondanks een uitglijder in de uitwedstrijd tegen Fenerbahce voor de Europa League werd alles gewonnen sinds de start van de competitie. Onder de supporters leeft dan ook het gevoel dat Feyenoord voor het eerst sinds 1999 kampioen kan worden. "We zijn goed begonnen, maar moet daar helemaal nog niet over praten", geeft Woudenberg aan. "Het seizoen is nog heel lang en er kan nog veel gebeuren." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet te veel lullen ja. Rond de kerst praten we verder. |
|
|
|