|
|
VVout
|
|
|
Hoop iets moois te gaan beleven met Woudenberg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo dan pfffffff, succes man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verdienstelijk zelfs. Zie hem Nelom er wel uit spelen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goeie tip van mij dan? Hahaha, ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand die jongen een sticker geven.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: We hebben gezien hoe dat met Boy de Jong is gegaan! :') |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. douw die gozer toch effe een veer in zn reet hoh. Kan die ook naar zn bedje :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg ijverig: "Ga het de trainer zo moeilijk mogelijk maken"
Lucas Woudenberg maakte vanavond zijn debuut voor Feyenoord in de gewonnen wedstrijd tegen Standard Luik. De verdediger verving Miquel Nelom in de basiself, die 'op scherp' stond. Woudenberg kijkt met een goed gevoel terug op de wedstrijd in België. "We konden het balletje lekker rond laten gaan", zegt hij tegenover RTV Rijnmond.
"Het is genieten, zeker de tweede helft. Het is eigenlijk een grote rondo", zegt hij. "We willen Europees ook meedoen. Je doet heel goede zaken en we kijken alweer verder naar aankomende zondag."
Woudenberg hoopt dat de wedstrijd tegen Standard Luik niet zijn enige wedstrijd in de basiself is. "Wat mij betreft kan het niet snel genoeg gaan. Je moet in jezelf investeren", zegt de jongeling "Uiteindelijk moet je er gewoon staan wanneer ze je nodig hebben. Je moet zelf presteren op de trainingen, ik ga het de trainer zo moeilijk mogelijk maken", besluit hij. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zeer goed gespeeld samen met Dammers weer twee top jeugdspelers uit de eigen school opleiding KLASSE |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg: "Hard werken om vaste waarde te worden"
Lucas Woudenberg maakte in de laatste poule-wedstrijd in de Europa League tegen Standard Luik zijn debuut in het shirt van Feyenoord. De linksback speelde in het verleden op huurbasis bij Excelsior en was een vaste waarde van de club die toen nog in de Jupiler League uitkwam.
Bij Feyenoord moet de 20-jarige verdediger Miquel Nelom voor zich dulden als linksback. Toch legt Woudenberg de lat hoog voor dit seizoen. Het is zaak dat ik een vaste waarde word, zegt hij tegenover Leidenamateurvoetbal. Ik realiseer me dat dat alleen kan door hard te werken en veel in jezelf te investeren. In het profvoetbal ligt de lat erg hoog en ik wil die grens opzoeken en iedere dag beter worden.
Naast zijn trainingen bij Feyenoord geeft Woudenberg zelf ook training aan de B-junioren van VV Zwammerdam, de club waar hijzelf begon. Ik heb er veel lol in om bij VV Zwammerdam de B-junioren te trainen. Ik breng graag mijn passie voor voetbal over op deze jongens. Uiteindelijk is het bij mij toch ook zo begonnen! Bron:Leidenamateurvoetbal |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hoort gewoon te spelen. Veel meer potentie dan Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lucas Woudenberg is genomineerd voor Sportman van het Jaar 2014. De middenvelder heeft nog een contract tot 2017 bij Feyenoord. Op 10 september 2012 debuteerde Woudenberg in het Nederlands voetbalelftal onder 19 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Schotland 19. De link om te stemmen staat hieronder.. http://sportgala-alphen.nl/sportman/index.dot |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huh middenvelder..???? Heeft Fred hem inmiddels ook al omgeschoold dan..? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2015 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:Lucas Woudenberg is genomineerd voor Sportman van het Jaar 2014. De middenvelder heeft nog een contract tot 2017 bij Feyenoord. Op 10 september 2012 debuteerde Woudenberg in het Nederlands voetbalelftal onder 19 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Schotland 19. De link om te stemmen staat hieronder.. http://sportgala-alphen.nl/sportman/index.dot Haha je weet maar nooit |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Haha je weet maar nooit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is zo niet meer bij te houden, zondag Muldert in de spits vanwege ze lengte let maar op.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Laat in die 35 min zien dat hij duidelijk meer kwaliteit heeft dan Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nou jongen, ik hoop dat je de kans krijgt van die slissert in de basis ... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik denk het wel, want hij is veel frisser dan Nelom, die het seizoen in zijn benen heeft zitten... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Verwacht ook dat Nelom wel een weekje rust kan gebruiken, daarnaast gelijk de kans aan Woudenberg om te laten zien of hij het niveau al aan kan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 16:39 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ik denk het wel, want hij is veel frisser dan Nelom, die het seizoen in zijn benen heeft zitten... Het hele seizoen?? Nou zeg , wat een watje. Niet dat ik het erg vind hoor !! Het hele seizoen al aan zitten ergen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede instelling deze jongen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen idee, maar hij viel goed in |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het hele seizoen?? Nou zeg , wat een watje. Niet dat ik het erg vind hoor !! Het hele seizoen al aan zitten ergen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe erg moet Nelom nog falen totdat hij een kans krijgt? Werkelijk een SCHANDE dat deze jongen zo weinig minuten krijgt terwijl die eikel van een Nelom er ALTIJD in staat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Begrijp dat ook niet. Nelom werkte weer een hopeloze wedstrijd af. En Woudenberg laat een goede indruk achter. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Verloren jaar voor Woudenberg. Zonde |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
Nelom voelt de hete adem al in zijn nek |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo zijn er wel meer spelers die gesneuveld ten koste van 'voetballers' die er niks van bakken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou best wel eens een paar trainingen willen bijwonen om voor mezelf bevestigd te hebben dat Woudenberg er klaar voor is, zo ja waarom laat je dan Rutten nog één minuut zijn gang gaan. Het is op dit moment toch wel duidelijk dat het tijd wordt dat Nelom ff een tijdje uit de basis moet, het loopt voor geen meter.
Geacht Feyenoord bestuur, wijs die Rutten toch aub de deur per direct als dit werkelijk klopt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nee hoor. In zijn nek ligt de arm van Fred. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 10:06 schreef VVout het volgende:Zou best wel eens een paar trainingen willen bijwonen om voor mezelf bevestigd te hebben dat Woudenberg er klaar voor is, zo ja waarom laat je dan Rutten nog één minuut zijn gang gaan. Het is op dit moment toch wel duidelijk dat het tijd wordt dat Nelom ff een tijdje uit de basis moet, het loopt voor geen meter. Geacht Feyenoord bestuur, wijs die Rutten toch aub de deur per direct als dit werkelijk klopt. Wijze woorden. We worden momenteel verneukt door een uitgebluste subtopper. Weg met die man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaan ze niet meer doen, helaas.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: De Keniaanse hitte kan Rutten niet aan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 april 2015 - 10:06 schreef VVout het volgende:Zou best wel eens een paar trainingen willen bijwonen om voor mezelf bevestigd te hebben dat Woudenberg er klaar voor is, zo ja waarom laat je dan Rutten nog één minuut zijn gang gaan. Het is op dit moment toch wel duidelijk dat het tijd wordt dat Nelom ff een tijdje uit de basis moet, het loopt voor geen meter. Geacht Feyenoord bestuur, wijs die Rutten toch aub de deur per direct als dit werkelijk klopt. Ik zie ze zeker 4 keer per week trainen en niet alleen Woudenberg zou zijn kans moeten krijgen !!! Het is niet voor niks dat vaak de reserves winnen van de basiself bij een partijtje ... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 07:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zie ze zeker 4 keer per week trainen en niet alleen Woudenberg zou zijn kans moeten krijgen !!! Het is niet voor niks dat vaak de reserves winnen van de basiself bij een partijtje ... Wie zie je nog meer graag spelen? Ben benieuwd, ben helaas niet in mogelijkheid om trainingen te zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das best wel jammer ja, vroeger kon ik vanuit mijn balkon de Varkenoordse velden zien nu woon ik helaas ook te ver weg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 08:23 schreef G-child het volgende:[..] Wie zie je nog meer graag spelen? Ben benieuwd, ben helaas niet in mogelijkheid om trainingen te zien. Jari Schuurman en Wessel Dammers zie ik graag spelen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe zou je die twee inpassen met Kuyt, want neem aan Dat Wessel voorin komt en Jari op het middenveld? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Joey Sleegers dan, die behoort ook op het middenveld.. |
|
|
|