|
|
ar
|
|
|
Gewoon rechtsback zetten joh.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker! Schuurman nog ff een jaartje wachten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 07:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik zie ze zeker 4 keer per week trainen en niet alleen Woudenberg zou zijn kans moeten krijgen !!! Het is niet voor niks dat vaak de reserves winnen van de basiself bij een partijtje ... Kijk, dat is nou info. Wie moeten er dan doorstromen naar de basis? En beargumenteer? Sterk/zwakke voetbaleigenschappen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daarna vraag ik 'm naar inzet, energie, temperatuurschommelingen en kleur voetbalschoenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 april 2015 - 21:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kijk, dat is nou info. Wie moeten er dan doorstromen naar de basis? En beargumenteer? Sterk/zwakke voetbaleigenschappen? Lekker bezig in één keer hier, deze info omtrent wat er gebeurt op trainingen en jeugd krijg ik veel te weinig van mee zo van veraf helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg plakt geen datum op vaste basisplaats
Lucas Woudenberg maakte dit seizoen zowel zijn Europese als Eredivisiedebuut voor Feyenoord. De linksback, gekscherend de Witte Keniaan genoemd vanwege zijn ongelooflijke loopvermogen, fungeert als stand-in van Miquel Nelom.
De 21-jarige vleugelverdediger hoopt komend seizoen op meer, óók omdat er komend seizoen een nieuwe hoofdtrainer voor de ploeg staat. ''In het algemeen geldt: nieuwe ronde, nieuwe kansen'', stelt Woudenberg in de nieuwe uitgave van supportersmagazine Hand in Hand. ''Maar ik vind niet dat je teveel moet laten afhangen van de trainer. Het uitgangspunt blijft altijd dat je jezelf opstelt.''
De jeugdinternational wil dan ook niet vooruitlopen op het moment dat hij een vaste basisspeler bij Feyenoord wil zijn. ''Ik moet het zelf waarmaken. Daarom train ik hard, leef ik als een prof en maak ik extra uren in het krachthonk. Maar het heeft geen zin om daarop vooruit te lopen. We zullen zien hoe het gaat lopen na de zomer. Nu telt alleen het behalen van de derde plaats.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veel betere optie dan Nelom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag.......... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de Maas heel Limburg.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik hoop in ieder geval dat Gio het wel ziet zitten in hem ipv Nelom ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hoop dat het lukt de spelers beter te maken en Nelom zich eens beter gaat concentreren op de verdedigende taken, anders wordt het komende seizoen voor mij er één van Woudenberg op dit moment. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 14:14 schreef VVout het volgende:Ik hoop dat het lukt de spelers beter te maken en Nelom zich eens beter gaat concentreren op de verdedigende taken, anders wordt het komende seizoen voor mij er één van Woudenberg op dit moment. Dat heeft Nelom nooit gekunnen , dus opzouten met die miskleun !!!
En ik geloof ook niet dat Gio een trainer is die spelers beter gaat maken. Dan had er een andere trainer moeten staan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 15:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft Nelom nooit gekunnen , dus opzouten met die miskleun !!! En ik geloof ook niet dat Gio een trainer is die spelers beter gaat maken. Dan had er een andere trainer moeten staan! Kwam er bij jou geen rood stippellijntje onder "gekunnen"? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 15:17 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat heeft Nelom nooit gekunnen , dus opzouten met die miskleun !!! En ik geloof ook niet dat Gio een trainer is die spelers beter gaat maken. Dan had er een andere trainer moeten staan! Ik hoop gewoon op het beste voor Feyenoord en anders direct de knoop doorhakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hee Fred, misschien eens laten starten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet wel heel slecht zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geloof ik niks van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fred is al onderweg naar huis, is klaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat hem niet worden voor hem dit seizoen. Gio heeft nog eens aangegeven dat Woudenberg geen eerste of tweede keus is op linksback. Dus die zal wel verhuurd worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima dan toch, hoewel ik niet hoop dat Gio in Nelom en Vilhena een betere RB ziet.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
LB bedoel je. En het is duidelijk dat Gio wel de voorkeur geeft aan die 2 op die positie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LB inderdaad..in deze snap ik dan niks van Gio.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ik vind het experiment Vilhena op die positie alles behalve geslaagd. En ik zie ook niet in wat hij daar te zoeken heeft. Ja aan de bal zal het nog wel lukken, maar de rest.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Nelom is ook niet veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, ik vind het experiment Vilhena op die positie alles behalve geslaagd. En ik zie ook niet in wat hij daar te zoeken heeft. Ja aan de bal zal het nog wel lukken, maar de rest.. Ook veel ballen geeft ie terug hoor.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met Botteghin zijn er ineens heel veel opties als iedereen fit is. zonder Nelom en Wilkshire en vd Heijden op de plek van Clasie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:13 schreef van geil het volgende:[..] Met Botteghin zijn er ineens heel veel opties als iedereen fit is. zonder Nelom en Wilkshire en vd Heijden op de plek van Clasie. 3 man in het centrum dus. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mocht Botteghin nog komen, zullen Kongolo en Nelom wel de eerste en twee linksback zijn zeker? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe zit het nu met het verhaal Kongolo en zijn LB positie, hij wou dan toch vertrekken.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wellicht zo'n verzonnen media verhaaltje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou goed kunnen, jammer dat ze niet naar buiten treden bij zulke onzin verhalen. Kun je aan de gang blijven waarschijnlijk.. |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Hij kan wel willen, maar hij blijft gewoon een 'medewerker' van de club met contract tot jun-2017 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verhuur aan Cambuur.
of zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien wel Vilhena. Die staat in geval hoger in de pikorde dan Woudenberg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom, Kongolo, Vilhena, Woudenberg?
Dan ben je wel heel slecht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blijkbaar. Als de lamme en de blinde je concurrenten zijn, wat is Woudenberg dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij lijkt n beetje op Lex. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is die jongen nu zoveel minder dan Nelom? Als dat zo is volgens de staf moet er ook nog een back bij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik begrijp helemaal niks van hoe het nou zit met deze jongen: Ik dacht dat hij Nee-lom er simpel uit zou spelen, maar dat spelen heeft hij juist niet of nauwelijks kunnen doen. Inmiddels denk ik dat we hem beter elders kunnen stallen, maar het blijft, in mijn ogen, een vreemde gang van zaken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ongelooflijk dat jij nog geen eerste keus ben !!! Wat een slapjanus is Gio toch ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Om Gio nou meteen een slapjanus te noemen...
Maar vraagtekens roept het wel op ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom kan absoluut niet meer, ga nu maar voor Lucas.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik zou een soort 5122 spelen met woudenberg links, karsdorp rechts. beide veel opkomen, bilal op links, kuyt op rechts (beide meer naar binnen trekkend) dan kan je belachelijk veel druk zetten op je tegenstander zonder teveel risico's te nemen.
Met een wing back die er overheen kan gaan om de voorzet te geven maak je ruimte zodat verkapte vleugelspits kan kiezen: afgeven voor voorzet en naar midden voor afvallende bal of de ruimte gebruiken en dwars door t midden rennen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bilal moet echt op links vind ik.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Dat zowiezo met aanvallende backs. Anders bestrijken ze hetzelfde stuk veld. Als je echte box to boxies hebt die lege ruimtes om kunnen vullen moet je met wingers spelen en je backs zijn dan meer aansluiting. maar met woudenberg kan je aanvallend meer. Maar als keuze voor nelom blijft, dan zou ik zeggen maak er dan direct hollandsche school van, tover VD Heijden om tot sweeper/DM (afhankelijk van wel of geen balbezit) en zet kongolo, botteghin en van beek ervoor. 1351 zonder bal, 3133 met bal. Zou me leuk lijken op feyenoord in dat systeem te zien selen en ze hebben er de selectie voor (lees: geen goeie backs). Daarnaast kan je dan je jeugdspelers inpassen, wetende dat er altijd rugdekking is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad geen goede backs..vreemd dat het centrum juist zo word versterkt...(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou het verstandig zijn Lucas aan Willem2 te verhuren..(?) |
|
|
|