BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële "Witte Keniaan" (Lucas Woudenberg) Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 13:21   quote  deeplink  
ja
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Okay, ik vind die kant toch wat magertjes..
nr 10
 nr 10 - zondag 16 augustus 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Ja, maar liever pec of zo. Toch war hoger niveau.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 augustus 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Als verdediger heb je bij Willem II genoeg te doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 augustus 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Verhuur Nelom maar aan Willem2.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 augustus 2015 - 19:31   quote  deeplink  
Beter verkopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zondag 16 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
Heeft een geweldige carrière gehad... en nauwelijks kansen...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 augustus 2015 - 11:13   quote  deeplink  
NEC hoopt zich voor het einde van de transfermarkt nog flink te versterken. De Nijmegenaren hebben daartoe een akkoord bereikt met de bij Feyenoord overbodige aanvaller Joey Sleegers, zo meldt De Gelderlander vandaag. Een driejarig contract wacht alleen nog op een handtekening.

Volgens de regionale krant heeft NEC zich naar verluidt ook nog bij de Rotterdammers gemeld voor Lucas Woudenberg. De Nijmeegse club wil de verdediger voor dit seizoen huren. Feyenoord lijkt verder Wessel Dammers tijdelijk te stallen bij Cambuur Leeuwarden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 00:01   quote  deeplink  
Feyenoord heeft verhuur van Lucas Woudenberg afgerond

14t1vsz.jpg

Lucas Woudenberg zal aankomend seizoen verhuurd worden aan NEC. Dit meldt Lex Lammers, journalist van De Gelderlander, zojuist op Twitter. De linksback van Feyenoord zal, na Sleegers, hiermee de twede Feyenoorder in de selectie van NEC worden. Eerder vandaag kwam de club ook tot een akkoord over de transfer van Joey Sleegers.

Eerder werd Woudenberg al eens verhuurd. De linksback kwam in het seizoen 2013-2014 op huurbasis uit voor Excelsior, dat toen nog in de Jupiler League speelde. Woudenberg speelde dat seizoen nagenoeg alle wedstrijden en promoveerde toen met de club.
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Welkom in Nijmegen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
O wat erg..
Barabas
 Barabas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Nie ouwenelen hè!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:56   quote  deeplink  
Tja jij weet niet beter, kan het jou niet kwalijk nemen..😉
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Van Geel goed bezig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 augustus 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Vind ik ook, had het jammer gevonden als Lucas verkocht zou zijn..dit is prima voor zijn ontwikkeling..
G-child
 G-child - maandag 21 september 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Lucas speelde lekker bij Nec
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 september 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Is mooi voor volgend seizoen.
Halen we m terug en stellen m vervolgens niet op. Kan hij daarna voor weinig naar Heerenveen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2015 - 14:07   quote  deeplink  
Dat zou de lijn der verwachting zijn inderdaad..
MMM
 MMM - maandag 21 september 2015 - 14:08   quote  deeplink  
Alles beter dan Nelom.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 22 september 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Ik denk eerder dat Nelom richting Hoerenveen gaat. Altijd heb ik hem een dusdanig talent gevonden die oranje-waardig zou kunnen zijn, maar hij pakt het niet op. Je kunt nog zoveel talent hebben, maar als je het niet oppakt, kom je er nooit. Zonde, maar het duurt te lang met hem. Komt er niet en zal er wellicht ook nooit komen...

Woudenberg komt volgend jaar rijper terug. Woudenberg op links, Karsdorp op rechts... Kan best heel mooi werken, van die opkomende backs aan beide kanten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 16:48   quote  deeplink  
Zal Verdonk niet leuk vinden..😉
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Hij doet het prima in Nijmegen!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 september 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 16:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk eerder dat Nelom richting Hoerenveen gaat. Altijd heb ik hem een dusdanig talent gevonden die oranje-waardig zou kunnen zijn, maar hij pakt het niet op. Je kunt nog zoveel talent hebben, maar als je het niet oppakt, kom je er nooit. Zonde, maar het duurt te lang met hem. Komt er niet en zal er wellicht ook nooit komen...

Woudenberg komt volgend jaar rijper terug. Woudenberg op links, Karsdorp op rechts... Kan best heel mooi werken, van die opkomende backs aan beide kanten.
Had ik 6 jaar geleden al gezien dat Nelom het NOOIT zou oppakken! Gewoon om de doodnormale redenen:
Hij komt kwaliteit tekort ... Dat jij pas zoveel jaar later tot die conclusie komt zegt wel iets over je!
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Kun je nagaan... ooit was er een bondscoach die hem selecteerde... Ik heb ook nooit gezien dat het er wél in zat.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 september 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 20:43 schreef Barabas het volgende:
Kun je nagaan... ooit was er een bondscoach die hem selecteerde... Ik heb ook nooit gezien dat het er wél in zat.
Doe bondscoach die hem selecteerde was waarschijnlijk dronken! En het was in een vakantie periode toch?
Barabas
 Barabas - woensdag 30 september 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Volgens mij had ie net een joint op toen ie de selectie samenstelde...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 september 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 20:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Had ik 6 jaar geleden al gezien dat Nelom het NOOIT zou oppakken! Gewoon om de doodnormale redenen:
Hij komt kwaliteit tekort ... Dat jij pas zoveel jaar later tot die conclusie komt zegt wel iets over je!
Ja, dat jij goed gokt en er geen kijk op hebt.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 september 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 22:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, dat jij goed gokt en er geen kijk op hebt.
1 keer verkeerd 'gegokt' dan? Boy de Jong ... voor de rest is het allemaal aardig uitgekomen , dat 'gokken'!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 07:37   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kan iemand Lijdensweg een stickert geven want hij is zoooooo geweldig..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 oktober 2015 - 08:29   quote  deeplink  
Nee, hij heeft al een stempel
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 09:13   quote  deeplink  
O is ie al zover..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 oktober 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nou, dat zie je dus verkeerd. Hij heeft talent(dus kwaliteit) genoeg. Helaas blijft hij steken in zijn ontwikkeling. In mijn ogen heeft hij nog steeds de potentie nederlands elftal-waardig te zijn, maar zoals hij de laatste tijd speelde was het niet goed genoeg.... (die cap was trouwens die bekende wedstrijd tegen indonesië, waardoor nederland dusdanig op de FIFA-ranking daalde waardoor we de status van groepshoofd misliepen).

Jij hoort ongetwijfeld bij die lui die Kazim laatst uitfloten. Dat doe je bij Feyenoord niet bij eigen spelers, maar lui zoals jij hebben een bord voor hun kop. Jij denkt met je misplaatste arrogantie dat jij, en iedereen die het met je eens is, altijd gelijk hebt, maar laat ik je uit een droom helpen, mister Barcelona: dat is niet zo!
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Je ziet het verkeerd Arie. Hij is echt niet goed genoeg en het zit er ook niet in.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Dat wisten we allang van Lijdensweg hoor Bas..
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 10:26   quote  deeplink  
😉
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 oktober 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 09:56 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, dat zie je dus verkeerd. Hij heeft talent(dus kwaliteit) genoeg. Helaas blijft hij steken in zijn ontwikkeling. In mijn ogen heeft hij nog steeds de potentie nederlands elftal-waardig te zijn, maar zoals hij de laatste tijd speelde was het niet goed genoeg.... (die cap was trouwens die bekende wedstrijd tegen indonesië, waardoor nederland dusdanig op de FIFA-ranking daalde waardoor we de status van groepshoofd misliepen).

Jij hoort ongetwijfeld bij die lui die Kazim laatst uitfloten. Dat doe je bij Feyenoord niet bij eigen spelers, maar lui zoals jij hebben een bord voor hun kop. Jij denkt met je misplaatste arrogantie dat jij, en iedereen die het met je eens is, altijd gelijk hebt, maar laat ik je uit een droom helpen, mister Barcelona: dat is niet zo!
Spelers uitsluiten doen we niet! Niet klappen zal zeker gebeuren bij dat soort miskleunen
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 oktober 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 09:56 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Al met al zijn ze allemaal verdwenen! Of ik nu wel of geen gelijk heb .....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 01 oktober 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Ja, die is gemakkelijk. Bijna iedereen verdwijnt tegenwoordig binnen een paar jaar.. Dat was een gemakkelijke hoor....
MMM
 MMM - donderdag 01 oktober 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Waarom zou dat makkelijk zijn? Iedereen zag al JAREN dat Mulder een clown van een keeper was, dat Wilkshire er niks van kon, Steenvoorden niet goed genoeg, dat Nelom een matig backje is, dat Immers er geen reet van kan, Te Vrede een hele beperkte spits is etc. etc.

Maar bij Feyenoord duurde het even..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2015 door MMM --
Barabas
 Barabas - donderdag 01 oktober 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Geen poen, geen fatsoenlijke spelers....
van geil
 van geil - donderdag 01 oktober 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Die stripwinkel barabas.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 oktober 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:17 schreef van geil het volgende:
Lijkt me n ander onderwerp.
van geil
 van geil - donderdag 01 oktober 2015 - 22:11   quote  deeplink  
😂
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 oktober 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 15:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, die is gemakkelijk. Bijna iedereen verdwijnt tegenwoordig binnen een paar jaar.. Dat was een gemakkelijke hoor....
Spelers die we niet konden aanzien zijn bijna allemaal nog tijdens hun contractduur uit de basis elf van Feyenoord verdwenen ... dus inderdaad meestal binnen een paar jaar !!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 december 2015 - 09:15   quote  deeplink  
NEC wil huurling Woudenberg definitief overnemen

2mnjfb5.jpg

Lucas Woudenberg doet het goed in het shirt van NEC en dat vindt ook de technische staf van de promovendus. De linksback, die deze zomer wordt gehuurd van Feyenoord, speelde zich snel naar een plek in de basiself van de club uit Nijmegen. De club is zelfs zo enthousiast over 'De Witte Keniaan', dat NEC Woudenberg definitief wil overnemen.

"Wij zijn heel tevreden over hem", begint Bart van Ingen, algemeen directeur van NEC, tegenover Omroep Gelderland. "Ik weet dat Lucas het erg naar zijn zin heeft hier. Wij hebben al aangegeven bij Feyenoord dat we interesse hebben, maar zij willen er toch nog wat meer tijd voor nemen."

Eerder gaf Woudenberg aan te willen slagen bij Feyenoord. "Ik wil het liefste spelen bij Feyenoord volgend seizoen, dat is nog altijd mijn droomclub", zei hij in oktober tegenover Voetbal.com. Woudenberg speelde dit seizoen twaalf wedstrijden in de Eredivisie namens NEC en gaf daarin twee assists en was één keer trefzeker. Het contract van Woudenberg bij Feyenoord loopt tot de zomer van 2017.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 december 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Laat ze Nelom maar overnemen..
nr 10
 nr 10 - woensdag 09 december 2015 - 09:39   quote  deeplink  
De tyfus voor nek. Terughalen die jongen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 09 december 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Dit jaar lekker bij Nec laten, volgend jaar terughalen. Kan hij de vrijgekomen plek van Kongolo innemen, want Kongolo houden we vast niet. Die is dit jaar zo verschrikkelijk goed. Eindelijk een verdediger die ook kan voetballen en andersom ook. De meeste backs kunnen alleen maar voetballen, maar echt verdedigen kunnen ze niet of ze kunnen alleen maar verdedigen, maar voetballen kunnen ze niet (komt veel minder vaak voor trouwens)
VVout
 VVout - woensdag 09 december 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 09:39 schreef nr 10 het volgende:
De tyfus voor nek. Terughalen die jongen.
Dacht het wel.
Barabas
 Barabas - woensdag 09 december 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 09:15 schreef RenatoBos het volgende:
Laat ze Nelom maar overnemen..
Beter idee...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële "Witte Keniaan" (Lucas Woudenberg) Topic

0.0104949