|
|
Barabas
|
|
|
Sleegers doet het helaas stukken minder. Heeft ook nog eens Limbombe voor zich.... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Limbombe is geen verkeerde voetballer hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat bedoel ik. Wie weet hoever die jongen het nog schopt? Ik vind hem nu beter dan Sleegers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Limbombe is niet van het niveau dat Feyenoord na moet streven.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Elia overigens ook niet.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Limbombe en Santos hadden ze moeten halen vind ik. Zeker Santos.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Allebei niet goed genoeg... naar mijn bescheiden mening.
Heb ze dit seizoen beide een paar keer aan het werk gezien: De beste spelers van NEC zijn Kane, Woudenberg, Bikel, Santos en Limbombe. Alleen Kane en Woudenberg zijn interessante spelers voor ons. En Santos lijkt het goed te doen, maar als je alle pingels aftrekt van zijn gescoorde doelpunten dan valt het allemaal wel mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze kosten destijds samen nog geen drol, denk dat je ze beide voor een half miljoen had gehad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus die Santos is een soortje Kuyt..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Santos had in de winterstop gehaald moeten worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tomtidomtidom.... (eikel...) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ja!
Alleen jonger, zonder indrukwekkende carrière en hij heeft niks met vis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al krijgen alle Oranjespitsen vogelgriep dan worden Janssen Kramer en te Vrede nog eerder opgeroepen . Verder is hij veel te duur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoho, van Wolfswinkel moet je uitsluitend halen als hij bereid is salaris in te leveren. Daarnaast: mag ie 3 of 4 miljoen kosten. Als die jongen daarmee haalbaar is dan is dat -ook voor hemzelf- de kans om zijn eerdere niveau te laten zien. Een andere spits -gelijkwaardig- zie ik niet snel komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goeie investering dus.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Faber wilt hem meenemen naar Groningen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan zullen we hem wel verkopen. Wij hebben Nelom al........... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou echt zonde zijn.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nog niet goed voor een basis plaats |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het wel hoor, bij NEC doet ie het goed, Groningen toont niet voor niks interesse omdat Faber het in hem ziet zitten. Laat hem de strijd maar aangaan met Kongolo.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heeft Feyenoord niet nodig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaa één van de spitsen die mag komen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:Denk het wel hoor, bij NEC doet ie het goed, Groningen toont niet voor niks interesse omdat Faber het in hem ziet zitten. Laat hem de strijd maar aangaan met Kongolo.. Bij ons wordt meer gevraagd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt me ook, ze halen hem toch niets voor niks terug.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg: ''Ik ben klaar voor De Kuip''
Lucas Woudenberg mag zich in de voorbereiding op het nieuwe seizoen melden bij de A-selectie van Feyenoord. De linkervleugelverdediger speelt nu op huurbasis voor NEC. De 22-jarige Woudenberg is dit seizoen een vaste waarde in Nijmegen.
Met NEC strijdt hij om deelname aan de play-offs om Europees voetbal en die goede prestaties zijn in Rotterdam niet onopgemerkt gebleven. 'Ik ben klaar voor De Kuip. Je hebt altijd dromen en doelen', zegt de verdediger deze week in Voetbal International. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En wij zijn klaar voor jou in De Kuip! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Redelijke speler niet voor Feyenoord wel voor o.a. NEC en de sub top laat hem daar maar blijven |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hoeveel wedstrijden van hem had jij dit seizoen ook weer gezien? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Woudenberg baalt van Feyenoord: ''Jammer, ik zou het zelf wel anders doen''
Lucas Woudenberg is aan een uitstekend jaar bezig bij NEC en de linksback keert daardoor na dit seizoen terug bij Feyenoord. De talentvolle verdediger baalt echter van het gebrek aan communicatie met de club uit Rotterdam.
"Ik heb gedurende het seizoen geen contact gehad met Feyenoord", legt hij uit in gesprek met Voetbal International. "Raar? Zo denk ik er ook over. Ik voer gewoon mijn opdrachten uit. Ik ga daar niet over, maar ik zou het zelf wel anders doen. Ik zou in elk geval een keer bellen. Nu heeft alleen mijn zaakwaarnemer contact. Ik weet zo dat ze tevreden over me zijn", aldus Woudenberg.
"Ik vind het jammer, maar ben in hart en nieren Feyenoorder", vervolgt hij. "Ze hebben me in ieder geval een keer zien spelen. We hebben ze hier met 3-1 klop gegeven, in de tweede helft hebben we de wedstrijd helemaal naar onze hand gezet. Toen kreeg ik een wissel in de laatste minuut. Dat zijn wel momenten in je leven. Weet je, mijn zaakwaarnemer heeft op dit moment contact met Feyenoord. Wat ik wil, is duidelijkheid. Een plan, perspectief en speeltijd. Ik ben klaar voor De Kuip. Wil Feyenoord dat niet, dan leg alle mogelijkheden naast elkaar en kijk ik waar ik me het beste kan ontwikkelen", aldus Woudenberg.
"Eerst bij wijze van spreken maar eens honderd Eredivisie-wedstrijden spelen. Anders neem ik de omweg", verklaart hij. "Dat Vincent Janssen in Oranje zou komen, had ook niemand gedacht. Hij zat ook bij mij in de opleiding. Een jongen ergens uit de buurt van Oss in zijn eentje op een kamer in Rotterdam. Als je dan niet mag blijven, kun je in een hoekje gaan zitten of gewoon doorknokkken. Voor mij ligt alles open. Nou ja, Ajaks niet natuurlijk. Dat kan echt niet. Daar ben ik te veel Feyenoorder voor", benadrukt Woudenberg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik lees hier steeds: sorry, maar die en die en die zijn niet het niveau dat bij Feyenoord past. Maar noem dan eens namen van spelers die wel bij Feyenoord passen en betaalbaar zijn! Dan krijg je het welles nietes spelletje van : Jan vindt die geweldig maar Piet zegt dat hij er geen hout van kan. Dan begint het afkraken op het bedenkelijke niveau van die vreselijk negatieve, Feyenoord hatende snor uit het journalistieke rioolputje dat ze Voetbal Inside noemen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja natuurlijk het huur contract is dan afgelopen dan moet ze gewoon eerst terug moet jij weten vakantie ganger |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja natuurlijk het huur contract is dan afgelopen dan moet ze gewoon eerst terug moet jij weten vakantie ganger Faber wilt hem dolgraag mee naar Groningen nemen.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 11:26 schreef daan limbos het volgende:Ik lees hier steeds: sorry, maar die en die en die zijn niet het niveau dat bij Feyenoord past. Maar noem dan eens namen van spelers die wel bij Feyenoord passen en betaalbaar zijn! Dan krijg je het welles nietes spelletje van : Jan vindt die geweldig maar Piet zegt dat hij er geen hout van kan. Dan begint het afkraken op het bedenkelijke niveau van die vreselijk negatieve, Feyenoord hatende snor uit het journalistieke rioolputje dat ze Voetbal Inside noemen. Okay. En wat is je punt precies? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Godverdomme maat ,dit is een diep triest bericht over het reilen en zeilen bij Feyenoord. Natuurlijk is hij een held puur voor het feit dat hij überhaupt terug wil keren naar zijn Feyenoord. Ik had gezegt krijg lekker de tering ,ik ga naar Groningen. Wake up |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis zeker triest dat ze hem zo behandelen.. |
|
|
|