|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ga je niet met je talenten om. Ten tijde van Koeman moesten ze het ervan hebben om weer gezond te worden. Nu zijn we gezond en laten ze ze 'vallen'. Erg ondankbaar. De jeugdopleiding is het belangrijkste voor Feyenoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:02 schreef RenatoBos het volgende:Zo ga je niet met je talenten om. Ten tijde van Koeman moesten ze het ervan hebben om weer gezond te worden. Nu zijn we gezond en laten ze ze 'vallen'. Erg ondankbaar. De jeugdopleiding is het belangrijkste voor Feyenoord.. . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel hard van hem om te zeggen IK BEN KLAAR VOOR DE KUIP |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hard? Overtuigd van zijn eigen kunnen bedoel je.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En voor mijnheer de Bluffert zijn kwaliteiten wederom in twijfel gaat trekken.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Poeh, slordig van Feyenoord. Daar stimuleer je zo'n jongen niet mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aan de andere kant zit de hurende club niet op je te wachten. Hij is daar nu in dienst. Maar af en toe contact vanuit de trainer is t minste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah randstad verhuurt ook mensen aan ons bedrijf en komen dagelijks kijken of wij tevreden zijn en of het goed gaat. Zal in dit geval wel anders zijn maar hij blijft bezit van Feyenoord en mag Feyenoord best interesse tonen in zijn speler. Desnoods via de makelaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is overigens veel gehoorde klacht van verhuurde spelers, niet alleen bij ons. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Serieus dit is de eerste keer dat ik het hoor namelijk.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Spijkers op laag water zoeken als je het mij vraagt.
Blijkbaar je lot als je verhuurd wordt.
Persoonlijk ben ik altijd vóór een goede en open communicatie, maar dat is lang niet altijd zaligmakend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je houdt altijd contact met verhuurde spelers: over het doel van verhuur en de tussentijdse beoordeling evt. Ontwikkeling. Zeker jeugdspelers dienen daarin gevolgd te worden cq. Gemotiveerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:Je houdt altijd contact met verhuurde spelers: over het doel van verhuur en de tussentijdse beoordeling evt. Ontwikkeling. Zeker jeugdspelers dienen daarin gevolgd te worden cq. Gemotiveerd. Dat contact loopt dan toch via de zaakwaarnemer, lijkt mij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt...Andersen en Zivcovic idem |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Af en toe even contact met de TD en de coach lijkt me wel leuk voor zo'n jongen, beetje het idee krijgen dat ze je volgen en tevreden zijn.
Weer zwak van Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Je weet inhoudelijk niet hoe het zit.
En dat de club aanrekenen ook nog....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 14:02 schreef RenatoBos het volgende:Zo ga je niet met je talenten om. Ten tijde van Koeman moesten ze het ervan hebben om weer gezond te worden. Nu zijn we gezond en laten ze ze 'vallen'. Erg ondankbaar. De jeugdopleiding is het belangrijkste voor Feyenoord.. Tja, het geld gaat weer regeren helaas ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als die jongen dat zegt, waarom zou dat niet waar zijn? Nog in dienst van Feyenoord en het is zijn club, zal hij dus niet over liegen
Neem af en toe eens contact op met die jongen, is toch hartstikke leuk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Heb het over je jodenclub op je eigen forum. Dit gaat over Feyenoorders en niet over schuim.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijkt maar weer eens.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 14:46 schreef nr 10 het volgende:[..] Heb het over je jodenclub op je eigen forum. Dit gaat over Feyenoorders en niet over schuim. Bier! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 14:46 schreef nr 10 het volgende:[..] Heb het over je jodenclub op je eigen forum. Dit gaat over Feyenoorders en niet over schuim. Mijn ban is opgeheven....wen er maar aan....en zo vaak ben ik hier niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lucas Woudenberg keert komende zomer terug bij Feyenoord. De vleugelverdediger werd afgelopen seizoen door de Rotterdammers verhuurd aan NEC. Woudenberg betreurde het feit dat Feyenoord tijdens zijn periode in Nijmegen amper betrokken is geweest bij zijn ontwikkeling. Giovanni van Bronckhorst legt uit waarom.
"Maandag spreek ik met Lucas over zijn toekomst", aldus Gio tijdens de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond. "Hij is gefocust op NEC, wij op Feyenoord. Daarom is er weinig contact." Woudenberg maakte afgelopen seizoen indruk bij NEC, waarop Feyenoord besloot hem terug te halen. Het is de vraag hoe Van Bronckhorst die positie komend seizoen in gaat vullen. Met Terence Kongolo en Miquel Nelom heeft de trainer al twee opties voor die positie.
Het beloftenelftal van Feyenoord zal volgend seizoen opnieuw in de reservecompetitie spelen. Feyenoord heeft niet genoeg contractspelers om twee selectie te vullen voor een betaald voetbalteam. Van Bronckhorst zag dat graag anders. "Jong Feyenoord had wat mij betreft in de Jupiler League mogen spelen, maar dat is voor ons niet haalbaar. Dat kan pas als de nieuwe trainingsaccomodatie klaar is."
Met het oog op Europees voetbal acht de trainer het niet 'ideaal' om de talenten doordeweeks te laten spelen in de Jupiler League, als de Rotterdammers zelf actief zijn in de Europa League. Van Bronckhorst kan al zijn spelers immers goed gebruiken. "Het beloftenelftal speelt in de weken dat wij ook Europees spelen. We hebben maar 35 contractspelers. Dat is niet ideaal." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is gefocust op NEC, wij op Feyenoord. Daarom is er weinig contact
Beetje slap excuus Gio. En maak van weinig maar GEEN.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is pas fair als het van tevoren besproken is. Blijkbaar niet anders was Lucas er niet meegekomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of t was afgestemd en hij had meer verwacht.
Joh, plas glas, hoor je nooit meer wat van, volgend seizoen staat ie bij ons op de back. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:Ja, of t was afgestemd en hij had meer verwacht. Joh, plas glas, hoor je nooit meer wat van, volgend seizoen staat ie bij ons op de back. Het siert die jongen dat hij vol voor Feyenoord wil gaan ,maar het goedkeuren zou kunnen betekenen dat er ééntje straks zeg ..de mazzel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat dacht ik nou ook. Er lopen er al zoveel weg. Zoiets werkt het ook wel een beetje in de hand. Je hoeft elkaar echt niet wekelijks te contacten van mij. Maar toon een beetje interesse naar elkaar van beide kanten wel te verstaan he. Lucas dus ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jonge jongens willen gekieteld worden en niet andersom. Lijk mij namelijk moeilijk om te vragen hoe doe ik het?Hoe sta ik ervoor, komt het goed? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mij niet heb ik altijd gedaan. Ik wil altijd verbeteren in mijn werk als het mogelijk is.. Als ik iemand zie die het slimmer/beter doet vraag ik het hem.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als je werkgever je een jaar verhuurt en geen interesse meer toont, dan verslapt de ambitie en gevoel naar die werkgever. Niet handig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Miereneukerij, als je wat wilt moet je het zelf doen en laten zien. Volwassen worden Lucas, ga je in je verdere loopbaan ook nodig hebben als je wat wilt voorstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 17:04 schreef VVout het volgende:Miereneukerij, als je wat wilt moet je het zelf doen en laten zien. Volwassen worden Lucas, ga je in je verdere loopbaan ook nodig hebben als je wat wilt voorstellen. Vind ik ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 april 2016 - 15:18 schreef FR-Henk het volgende:Als je werkgever je een jaar verhuurt en geen interesse meer toont, dan verslapt de ambitie en gevoel naar die werkgever. Niet handig. Maar ik ben blij dat ze hem weer terug gehaald hebben Onder een zeer goeie trainer bij NEC is hij een veel beter geworden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lucas is een mooi voorbeeld voor de jeugd van de academy.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook hij was kritisch maar heeft toch bijgetekend. Wat in zijn geval ook logisch is natuurlijk. ..held!!! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2016 - 20:58 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar ik ben blij dat ze hem weer terug gehaald hebben Onder een zeer goeie trainer bij NEC is hij een veel beter geworden Maar hij komt nu onder een trainer te voetballen die niemand beter heeft gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena is beter gaan spelen. En daar hebben we wat aan.... |
|
|
|