|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 juli 2016 - 18:55 schreef FR-Henk het volgende:Een doelman Karsdorp-van Beek-Kongolo-Woudenberg El Ahmadi Kuijt/Gustafson-Vilhena/Vejinovic ?/Bilal-Jörgensen-Elia Toornstra....Met Europees voetbal niet geheel overbodig. Met Europees erbij heb je een brede selectie nodig inderdaad. En zoals je eerder ook al aangaf hebben we ook Tapia nog.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben dat 4-3-3 wel een beetje beu. Zeker met niet renderende vleugels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daar wil Gio zich juist nog versterken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of je past je opstelling aan want je hebt zesentwintig middenvelders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Thuis 3-5-2 Uit 5-3-2. Zoiets |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wil het wel zien, geheel afhankelijk hoe de transferperiode afloopt.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Vorig seizoen bij herhaling geroepen dat we een selectie hebben voor 5-3-2... en er is weinig veranderd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hoop voor Lucas dat hij zich in de basis weet te spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het wel Sev, Botteghin mag gaan banken denk ik.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij is goed bezig in de voorbereiding begreep ik. Komt goed met die Lucas! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoor, en lees alleen maar goede dingen over hem. Bemoedigend , Heb hem zelf nog nauwelijks gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij NEC voelt ie ook positief op meestal.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was afgelopen seizoen een zekerheid. Heb m vier keer zien spelen en dat was vier keer goed. Jammer dat Limbombe zo'n egoïstische voetballer is anders had hij veel meer assists kunnen geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die blijft in de basis lijkt me. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jou wel, maar ben toch echt benieuwd of Gio dit aandurft als Miquel weer fit is.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan geen argument bedenken waarom Nelom voorkeur heeft boven Woudenberg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niemand kan dat... behalve onze trainert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goed gedaan baasje..
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Loopt af en toe nog wel wat veel achteruit vind ik, in de 1 tegen 1. Maar goed, over het algemeen een goede pot. Zeker ook aanvallend efficiënter dan Nelom. Ik hoop dat ie mag blijven staan voorlopig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat mag ik ook hopen. Anders is Gio eigenlijk niet meer serieus te nemen.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Woudenberg is basis maar moet nog wel groeien (vooral verdedigend). Heeft trouwens een aardige voorzet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beschikt nu al over meer kwaliteiten dan Miquel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat nou als hij meer kwaliteiten heeft als Kongolo? Van Beek komt ook nog een keertje terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar heeft van beek meer in zijn mars dan Kongolo..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk van niet. Volgens mij is Kongolo zo veel beter dan wat we van hem gezien hebben. Die is echt wel toe aan een hele goede trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk op dit moment niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat denk ik dus ook. Ik schat Botteghin ook hoger in. Zou zomaar kunnen dat Sven op de bank gaat belanden.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kongolo is ook nog niet op zijn oud niveau...Als hij dat gaat halen is dat erg goed nieuws voor Feyenoord...Wat mij betreft hoeft hij voor mij niet meer linksback te spelen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat denk ik dus ook. Ik schat Botteghin ook hoger in. Zou zomaar kunnen dat Sven op de bank gaat belanden.. Voor zover het nu al te beoordelen is ,ligt hetvwel zo'n beetje in de lijn der verwachtingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 15:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor zover het nu al te beoordelen is ,ligt hetvwel zo'n beetje in de lijn der verwachtingen. Mag dus weg bij 'exorbitante' interesse..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk hoop ik dat hij het Eric en Kongolo moeilijk gaat maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist vind ik ook. Overigens wat zit er eigenlijk achter deze dre cv's..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als alles echt goed draait zou van der Heijden heus wel kunnen vervangen. In een goed draaiend team kunnen ook de mindere goden mee gaan in de flow. Daarin lig ook wel een taak voor de 12de man. Het legioen mag de misschien wel de beste 12de man zijn,maar in 5 minuten tijd kunnen ze ook een speler totaal breken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van der Heijden, pfffff die ben ik al lang vergeten. Die is ons shirt niet waard..
Dat is inderdaad de Kuip, die maakt je of die breek je. Zowel eigen spelers als die van de tegenstander.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:Van der Heijden, pfffff die ben ik al lang vergeten. Die is ons shirt niet waard.. Dat is inderdaad de Kuip, die maakt je of die breek je. Zowel eigen spelers als die van de tegenstander.. Nooit iemand uitsluiten zolang hij nog deel uitmaakt van de selectie. Tenzij hij Kazim heet. Maar hij heeft mij ook niet kunnen bekoren in iedergeval |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nooit iemand uitsluiten zolang hij nog deel uitmaakt van de selectie. Tenzij hij Kazim heet. Maar hij heeft mij ook niet kunnen bekoren in iedergeval Optyffen met die Kazim van der Heijden dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lijkt me een heel vals mannetje, het zal nooit zijn schuld zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vdH is niet zó slecht als er beweerd wordt. Maar goed, hopelijk is ie niet nodig, want dan draait de boel optimaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan hem niet maar hij heeft wel dat shirt gedragen dus heeft de schijn wel tegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:38 schreef FR-Henk het volgende:vdH is niet zó slecht als er beweerd wordt. Maar goed, hopelijk is ie niet nodig, want dan draait de boel optimaal. Als hij dan toch een keer moet invaĺlen,is het te hopen dat het in een draaiend team is. Daarbij hopend dat hij het oppakt.. Laatste kans |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als hij dan toch een keer moet invaĺlen,is het te hopen dat het in een draaiend team is. Daarbij hopend dat hij het oppakt.. Laatste kans Met energie als tegen Groningen voetballen gaat alleen een seizoen lukken als je brede backup hebt. Komt Europees en beker nog eens bij. vdH hoort bij die brede backup. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:Van der Heijden, pfffff die ben ik al lang vergeten. Die is ons shirt niet waard.. Dat is inderdaad de Kuip, die maakt je of die breek je. Zowel eigen spelers als die van de tegenstander.. Van der Heijden is prima als backup. Niet goed genoeg als basis, maar ik zou hem zonder problemen inzetten mocht het nodig zijn. Hij heeft bovendien de pech dat ie een Ajaxverleden heeft en geen eigen jeugd is. Elke fout wordt hem 3x aangewreven, terwijl zaken die bijvoorbeeld bij Kongolo misgaan met de mantel der liefde bedekt worden.
Maar goed, Van der Heijden is goed in opbouw en brengt ervaring met zich mee. Ja hij is niet de rapste of de grootste, maar vind hem zeker bruikbaar. Een stuk beter dan Dammers bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2016 - 17:47 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met energie als tegen Groningen voetballen gaat alleen een seizoen lukken als je brede backup hebt. Komt Europees en beker nog eens bij. vdH hoort bij die brede backup. Staat idd niet voor spek en bonen op de loonlijst. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou.... is gewoon een matige voetballer. Weg ermee. Hebben we niks aan. Ook niet als backup; ik zie tien anderen die eerder aan de beurt moeten komen. Is van de categorie Nee-lom en daar hebben we nu eenmaal geen zak an. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N backup die niet goed genoeg is voor de basis begrijp ik niet echt voor n aankoop/gehaalde speler. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Om in jouw termen te spreken; een vangeeltje.... |
|
|
|