|
|
rickross
|
|
|
Beste Mensen,
Uit zeer betrouwbare bron kan ik vermelden dat Johnny Heitinga en familie weer in Amsterdam gaat wonen.
Ik zeg niet dat hij terug komt naar Ajax, maar als Toby naar Everton gaat dan zeg dat toch wel wat.
Wat denken jullie |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mooi Amsterdam is toch een wereldstad en er is op dit moment geen plek voor Johnny bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moet je er even bij vertellen dat ie zijn huis überhaupt niet verkocht heeft in Amsterdam en eigenlijk dus nooit echt verhuist is uit de mooiste stad van allemaal. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Dan is de bron toch niet zo echt betrouwbaar!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 19:12 schreef nora het volgende:Mooi Amsterdam is toch een wereldstad en er is op dit moment geen plek voor Johnny bij Ajax. Zou mooi zijn als er door Mokum een hele harde bezem gaat.......en dan heb ik het niet over de straten |
|
|
|
|
Nummer 4
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zou mooi zijn als er door Mokum een hele harde bezem gaat.......en dan heb ik het niet over de straten En een harde brandspuit;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Korps mariniers......en tot aan de grens,de noordzee mag ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nou zeg, poe poe, Privé of Story is hier niets bij. Wat een primeur man. Ik zou ze opbellen en het verhaal aan ze vertellen, misschien willen ze het uitgebreid in hun woensdageditie opschrijven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Nou zeg, poe poe, Privé of Story is hier niets bij. Wat een primeur man. Ik zou ze opbellen en het verhaal aan ze vertellen, misschien willen ze het uitgebreid in hun woensdageditie opschrijven. ghehehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:Nou zeg, poe poe, Privé of Story is hier niets bij. Wat een primeur man. Ik zou ze opbellen en het verhaal aan ze vertellen, misschien willen ze het uitgebreid in hun woensdageditie opschrijven. Tis toch wel wereld nieuws dappere strijdertje... ik zou willen dat ik die primeur had ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere....traag zooitje is het hiero.....normaal wordt ik afgemaakt.....iedereen is weg.......ik mis Joduh |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Krijg hier altijd rillingen van... wil niet zeggen dat je uit je nek lult, maar ik heb er hier te veel mee gemaakt die dat wel deden.
Maar goed, John kijkt ook vooruit en die zal na zijn Engeland avontuur vast wel weer terug willen naar zijn stad. |
|
|
|
|
rickross
|
|
|
Ey boys ik speciaal een account aanmaken dacht ik wel leuk nieuwtje, maar laat maar joh! Stelletje verbitterde zuurpruimen te lang geen voetbal gezien zeker? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
rickross
|
|
|
quote: Ga je rolstoel wielen oppompen debiel Zwakbegaafdheid is een ander woord voor laagbegaafd. Iemand die zwakbegaafd is heeft vaak moeite met leren en loopt vaak achter op zijn medemensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2013 door rickross -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 06:53 schreef rickross het volgende:Ey boys ik speciaal een account aanmaken dacht ik wel leuk nieuwtje, maar laat maar joh! Stelletje verbitterde zuurpruimen te lang geen voetbal gezien zeker? Dan kan je wel zuur en beledigend gaan reageren, ik zeg gewoon dat we helaas nogal wat mensen hier hebben gehad die onzin verkondigden op basis van zogenaamde bronnen. De hoeveelheid skepsis zal jou ongetwijfeld verklappen hoeveel van dat soort berichten we hier wel niet hebben gehad. Dat wil niet zeggen dat jij onzin verkondigt, maar je hebt de schijn niet mee.
We zullen wel zien. Vooralsnog geloof ik het pas als het gebeurt, net als met alle andere geruchten rond Ajax. En wat jij daar van vindt zal me echt waar aan mijn bips oxideren. Niet vervelend bedoelt maar zo is het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis toch wel wereld nieuws dappere strijdertje... ik zou willen dat ik die primeur had ;-) Strijdertje? Met wie denk je dat je aan het spreken bent? Met tje spreek je maar als je zeker weet dat het een kind is waartegen je praat. Ik ben in ieder geval geen kind. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 06:53 schreef rickross het volgende:Ey boys ik speciaal een account aanmaken dacht ik wel leuk nieuwtje, maar laat maar joh! Stelletje verbitterde zuurpruimen te lang geen voetbal gezien zeker? Misschien had het beter geweest als je een account had aangemaakt bij het forum van 1 of ander roddelblad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 08:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Strijdertje? Met wie denk je dat je aan het spreken bent? Met tje spreek je maar als je zeker weet dat het een kind is waartegen je praat. Ik ben in ieder geval geen kind. Je hebt in ieder geval lange tenen zuurpruim.....maar met wie spreek ik dan?? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Dan wens ik Johnny heel veel woonplezier! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Geen ruzie maken jongens, het leven is al zo kort... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 06:53 schreef rickross het volgende:Ey boys ik speciaal een account aanmaken dacht ik wel leuk nieuwtje, maar laat maar joh! Stelletje verbitterde zuurpruimen te lang geen voetbal gezien zeker? Je klinkt als n talkshow-host!!!
LADIES AND GENTLEMEN. WELCOME TO THE TONIGHT SHOW!! AND HERE IS YOUR HOST!!!
RICK ROSS!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 09:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je hebt in ieder geval lange tenen zuurpruim.....maar met wie spreek ik dan?? Ja sorry man, beet net in een zure appel toen ik het bericht typte. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 17:01 schreef infamous psv het volgende:[..] Je klinkt als n talkshow-host!!! LADIES AND GENTLEMEN. WELCOME TO THE TONIGHT SHOW!! AND HERE IS YOUR HOST!!! RICK ROSS!!!!!!!!!!!!!!!! Haha geweldig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 07:10 schreef rickross het volgende:[..] Ga je rolstoel wielen oppompen debiel Zwakbegaafdheid is een ander woord voor laagbegaafd. Iemand die zwakbegaafd is heeft vaak moeite met leren en loopt vaak achter op zijn medemensen. Sorry dat ik je zo aanviel dan, wist echt niet dat je zwakbegaafd was. Wel fijn dat je het even uitlegt, nu weet ik in ieder geval hoe ik met je om moet gaan.
Verder nog iets om rekening mee te houden?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:[..] Sorry dat ik je zo aanviel dan, wist echt niet dat je zwakbegaafd was. Wel fijn dat je het even uitlegt, nu weet ik in ieder geval hoe ik met je om moet gaan. Verder nog iets om rekening mee te houden?? Hihihihi......touché |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:[..] Sorry dat ik je zo aanviel dan, wist echt niet dat je zwakbegaafd was. Wel fijn dat je het even uitlegt, nu weet ik in ieder geval hoe ik met je om moet gaan. Verder nog iets om rekening mee te houden?? Hehehe, BURN! :) |
|
|
|
|
rickross
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
wtf heeft die link ermee te maken droplul. |
|
|
|
|
Fransiscus
|
|
|
PSV koopt koopt koopt maar die denken dat ze n kampioensschap kunnen kopen nu gaat het gerucht weer dat ze Toornstra willen kopen moet er wel om lachen hoor jongens ga er maar van uit dat we aan het einde van het seizoen weer n feesie te vieren hebben bij de arena 4 maal achter elkaar KAMPIOEN van Nederland Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2013 - 14:44 schreef Fransiscus het volgende:PSV koopt koopt koopt maar die denken dat ze n kampioensschap kunnen kopen nu gaat het gerucht weer dat ze Toornstra willen kopen moet er wel om lachen hoor jongens ga er maar van uit dat we aan het einde van het seizoen weer n feesie te vieren hebben bij de arena 4 maal achter elkaar KAMPIOEN van Nederland Yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Je gaat me toch niet vertellen dat het je dwarszit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha. Frustie???
Leuk gevonden die link man. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Moet zeggen dat rickross er prima tussen past ;) |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 - 17:01 schreef infamous psv het volgende:[..] Je klinkt als n talkshow-host!!! LADIES AND GENTLEMEN. WELCOME TO THE TONIGHT SHOW!! AND HERE IS YOUR HOST!!! RICK ROSS!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahaha
Geweldig!!! |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
|
|
|
rickross
|
|
|
quote: Ik kon het nieuwsbericht nog herinneren, maar gozerts. Volgens mij moetuh jullie geen nieuwelingen, dus laterss |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2013 - 22:58 schreef rickross het volgende:[..] Ik kon het nieuwsbericht nog herinneren, maar gozerts. Volgens mij moetuh jullie geen nieuwelingen, dus laterss Ach wel nee. We zijn talloze nieuwe lui hier. Dit is het internet, er wordt nu eenmaal hard gereageerd. Schouders ophalen, door gaan met ademhalen. Wees welkom en zie dit alles als een heel bijzonder welkom :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2013 - 22:58 schreef rickross het volgende:[..] Ik kon het nieuwsbericht nog herinneren, maar gozerts. Volgens mij moetuh jullie geen nieuwelingen, dus laterss Je haalt zelf hard naar iemand uit. Wordt daarna klemgeluld en dan hebben wij het gedaan?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha een beetje sarren mag toch wel ? als je daar niet tegen kan ja dan is het beter om eenmans forum te starten. |
|
|
|
|
rickross
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 08:17 schreef remco k het volgende:[..] Je haalt zelf hard naar iemand uit. Wordt daarna klemgeluld en dan hebben wij het gedaan?? Daar komt het wel op neer ja |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
beste rickross, Als beginnend forumlid is het niet altijd even handig om een topic te beginnen. Jij hebt er voor gekozen om wel een topic te beginnen. Aan de reacties van de medeforumleden te merken, was het misschien niet zo'n handig topic onderwerp. Voornamelijk heeft dit te maken dat er al meerdere topics bestaan over onze Johnny. Daarin is ook uitvoerig beproken of we hem bij de selectie willen zien.
Het tweede punt is, maar dat kun jij als nieuw forum lid niet weten, dat er meerder (nieuwe) forumleden beginnen met "uit betrouwbare bron heb ik vernomen" Geen van al deze personen kon zijn of haar bron vermelden en geen van alle geruchten bleken te kloppen. Vandaar dat er lachwekkend op jouw topic wordt gereageerd. In de trant van daar heb je erweer één. Wat mij betreft, en ik denk dat idereen hierzo over denkt, ben je van harte welkom. Je hebt je "vuurdoop" gehad en hoop je nog vaak te lezen op dit mooie en soms pittige forum. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 10:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:beste rickross, Als beginnend forumlid is het niet altijd even handig om een topic te beginnen. Jij hebt er voor gekozen om wel een topic te beginnen. Aan de reacties van de medeforumleden te merken, was het misschien niet zo'n handig topic onderwerp. Voornamelijk heeft dit te maken dat er al meerdere topics bestaan over onze Johnny. Daarin is ook uitvoerig beproken of we hem bij de selectie willen zien. Het tweede punt is, maar dat kun jij als nieuw forum lid niet weten, dat er meerder (nieuwe) forumleden beginnen met "uit betrouwbare bron heb ik vernomen" Geen van al deze personen kon zijn of haar bron vermelden en geen van alle geruchten bleken te kloppen. Vandaar dat er lachwekkend op jouw topic wordt gereageerd. In de trant van daar heb je erweer één. Wat mij betreft, en ik denk dat idereen hierzo over denkt, ben je van harte welkom. Je hebt je "vuurdoop" gehad en hoop je nog vaak te lezen op dit mooie en soms pittige forum. Amen :-) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Haha wat een moraalridder hè? -) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou kop op dan man, stel je niet zo aan en ga gewoon lekker posten hiero.. |
|
|
|
|
rickross
|
|
|
quote: Ja toch, trouwens die bron is een maat van me die verhuizingen doet, en die beweerde hele hoop zooi in huis heitinga gezet te hebben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach kerel, dat zal allemaal best mogelijk zijn, maar de afgelopen 5 jaar hebben we hier wel 100 mensen gehad met een bron en nooit komt iets daarvan uit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 18:23 schreef rickross het volgende:[..] Ja toch, trouwens die bron is een maat van me die verhuizingen doet, en die beweerde hele hoop zooi in huis heitinga gezet te hebben Opvallend, zou kunnen, ik weet niet hoe oud de kinderen van John zijn, misschien dat dat er iets mee te maken heeft (school bijvoorbeeld) |
|
|
|