|
|
martje
|
|
|
eriksen heeft een akkoord met AC Milan, wie moeten we nu als een beoogd vervanger zien als hij weggaat/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2013 door martje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hans klok......pffffffffffffffff......waar is je bron ouwe ?? |
|
|
|
|
martje
|
|
|
[url]http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/281655_eriksen-akkoord-met-ac-milan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2013 door martje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
midway
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat zou nog eens een vreemde transfer zijn, AC Milan heeft geen rotte cent. Niet voor transfers maar ook niet op salarissen te betalen. De Milanesen zijn ook maximaal aan salarismatiging aan het doen.
Sportief wel een betere competitie dan de Eredivisie natuurlijk. Milan gaat voorronde CL spelen dacht ik? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 miljoen netto kan ie daar verdienen, dat is in mijn optiek toch ook geen wereldsalaris meer voor een profvoetballer die naar de top van europa vertrekt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daarbij zullen jongens als Ballotelli daar ook niet voor een appel en een ei spelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:2 miljoen netto kan ie daar verdienen, dat is in mijn optiek toch ook geen wereldsalaris meer voor een profvoetballer die naar de top van europa vertrekt.. Milaan is niet meer de top van Europa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb italiaans voetbal altijd een laffe competitie gevonden.....serie A is niet om aan te gluren |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb italiaans voetbal altijd een laffe competitie gevonden.....serie A is niet om aan te gluren Yep en die competitie en manier van voetballen, dat is het niet meer. Stadions blijven leeg. Het is over met de serie A. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 22:02 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Yep en die competitie en manier van voetballen, dat is het niet meer. Stadions blijven leeg. Het is over met de serie A. Dat denk ik ook......Berlusconi heeft het gehad......lekker met pensioen sturen,samen met die dictator van een Blatter,die passen wel bij elkaar |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 21:42 schreef Eide het volgende:Dat zou nog eens een vreemde transfer zijn, AC Milan heeft geen rotte cent. Niet voor transfers maar ook niet op salarissen te betalen. De Milanesen zijn ook maximaal aan salarismatiging aan het doen. Sportief wel een betere competitie dan de Eredivisie natuurlijk. Milan gaat voorronde CL spelen dacht ik? Ik wil het nog wel is zien of Chris zou happen als het echt zover zou komen... Ik heb het idee dat hij wacht op Engeland of Spanje... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:2 miljoen netto kan ie daar verdienen, dat is in mijn optiek toch ook geen wereldsalaris meer voor een profvoetballer die naar de top van europa vertrekt.. Ben benieuwd, nogmaals, AC Milan heeft echt geen rotte cent te makken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mocht het gerucht (want dat is het nog steeds maar) waar blijken te zijn, dan heeft Ajax de vervanger van Eriksen allang in huis: Viktor Fisher !! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 22:40 schreef Pietje het volgende:Mocht het gerucht (want dat is het nog steeds maar) waar blijken te zijn, dan heeft Ajax de vervanger van Eriksen allang in huis: Viktor Fisher !! En anders Serero. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat kan zeker ook, maar ik zie liever Fisher op die plaats spelen. En op de vorige stek van Fisher, komt Bojan te spelen (of Boerrigter). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kan ook wel, Eide, maar die heeft volgens mij nog te weinig ervaring om op die belangrijke plek te staan. Mocht Eriksen vertrekken, wat volgens mij nog lang niet zeker is, dan lijkt mij Fisher de aangewezen speler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 22:57 schreef Pietje het volgende:[..] Kan ook wel, Eide, maar die heeft volgens mij nog te weinig ervaring om op die belangrijke plek te staan. Andersen is net zo oud als Fischer toen die daar kwam te staan.
Leeftijd is een relatief begrip, talent en (taak)volwassenheid moet wat mij betreft zwaarder wegen, zeker op een frivole positie als linksb uiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Klopt wel, maar Fisher heeft het afgelopen seizoen veel krediet opgebouwd. Hij heeft immers een heel seizoen gespeeld. Die ervaring heeft hij en heeft Andersen (nog) niet. Als de opstelling tegen Werder Bremen bekend wordt gemaakt, weten we meer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Selectie voor duel met Osasuna: 1. Jasper Cillessen 2. Ruben Ligeon 3. Mike van der Hoorn 4. Stefano Denswil 5. Nicolai Boilesen 6. Lasse Schöne 7. Tobias Sana 8. Thulani Serero 9. Danny Hoesen 10. Davy Klaassen 11. Derk Boerrigter 12. Peter Leeuwenburgh 15. Toby Alderweireld 16. Riechedly Bazoer 17. Marvin Höner 18. Fabian Sporkslede 19. Sven Nieuwpoort
Selectie voor Werder Bremen: 1. Kenneth Vermeer 12. Peter Leeuwenburgh 2. Ricardo van Rhijn 3. Joël Veltman 4. Niklas Moisander 5. Daley Blind 6. Christian Poulsen 7. Bojan Krkic 7. Riechedly Bazoer 8. Christian Eriksen 9. Kolbeinn Sigthórsson 10. Siem de Jong 11. Viktor Fischer 15. Toby Alderweireld 16. Dico Koppers 17. Lesley De Sa 18. Marvin Höner 19. Fabian Sporkslede 20. Sven Nieuwpoort
Andersen is trouwens momenteel geblesseerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juli 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juli 2013 - 22:57 schreef Pietje het volgende:[..] Kan ook wel, Eide, maar die heeft volgens mij nog te weinig ervaring om op die belangrijke plek te staan. Mocht Eriksen vertrekken, wat volgens mij nog lang niet zeker is, dan lijkt mij Fisher de aangewezen speler. Ach ervaring is ook zo maar een woord.het eerste wat FdB deed toen hij aan het roer kwam te staan was Eriksen in de basis zetten en wat had die nou voor een ervaring. Als die jongen het talent heeft en dat is zo als ik zo om mij heen lees laat hem dan lekker de kans krijgen. Serero vind ik toch wat te blind voor de plek van Eriksen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik zou toch Derek nog wel een kans geven die heeft het in zijn begin periode ook goed gedaan wie weet dat hij zijn vorm weer terug krijgt. |
|
|
|
|
Bert korthaar
|
|
|
Ik zou fischer op de plek van eriksen doen, bojan op links en sana op rechts |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blijf het gaaf vinden hoe Bazoer er steeds weer bij zit trouwens. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
fischer op de plek van eriksen bojan op linksvoo en dan meleg voor de leeuwen gooien als rechvoor en cuenca een jaartje huren ook al is hij gebleseerd het gaat de goede kant op met hem begin september kan hij weer voetballen. en dan cuenca als rechtsbuiten en meleg op de bank als vaste invaller voor cuenca |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 - 13:48 schreef f-side het volgende:fischer op de plek van eriksen bojan op linksvoo en dan meleg voor de leeuwen gooien als rechvoor en cuenca een jaartje huren ook al is hij gebleseerd het gaat de goede kant op met hem begin september kan hij weer voetballen. en dan cuenca als rechtsbuiten en meleg op de bank als vaste invaller voor cuenca Volgens mij ben je ene Bojan vergeten in je relaas. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 - 13:48 schreef f-side het volgende:fischer op de plek van eriksen bojan op linksvoo ........... en dan cuenca als rechtsbuiten en meleg op de bank als vaste invaller voor cuenca |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: *knipper* nee, inderdaad. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
De Boer heeft meerdere opties waar hij uit kan kiezen, mocht het tot een vertrek van Eriksen komen. Serero, Klaassen, Fischer en Schöne kunnen daar allemaal prima spelen en zijn naar mijn idee ook de voornaamste kandidaten. Een nadeel van Fischer zou zijn dat je dan op 2 plekken een nieuwe speler moet in passen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je op een haar na barca uitschakeld vind ik wel dat ze nog bij de top horen. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Zal er nu dan toch eindelijk een transfer komen vanuit Engeland? Arsenal of Tottenham. Het zou mooi zijn als Bale weggaat voor een monsterlijk bedrag. Dit heeft een positief effect op de biedingen voor Eriksen. Laat Arsenal 25 miljoen bieden en Tottenham gaat eroverheen met 5 miljoen, zou mooi zijn.
Liever zie ik Eriksen bij Ajax blijven dit seizoen, ik denk dat Fisher/Serero nog meer ervaring nodig hebben op eredivisie niveau. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Galatasaray zou niet onwillend zijn tegen een vertrek van Sneijder...Niet realistisch maar.....Als Sneijder voor 1 jaar wat salaris wilt inleveren om het WK te halen?Bij Ajax speelt hij zich meer in de picture dan in turkye voor de bondscoach, in een vertrouwde omgeving bij Ajax met trainers zoals F De Boer en Bergkamp die het spelletje nastreven waar Sneijder zich het prettigst bij voeld. Bij Ajax zou hij aan een comeback kunnen werken. 1jaar minder salaris om een goed seizoen te draaien met ChamL. Met Oranje meegaan naar het WKOm zodoende nog één keer een grote transfer te realiseren. Als Sneijder wilt inversteren in zijn carriere dan zou Ajax de beste optie zijn naar mijn mening... Als Eriksen vertrekt waarom geen poging wagen...Ik weet niet helemaal realistisch maar ook weer niet helemaal onmogelijk wat ik heb beargumenteerd..Enig risico hij moet 6-8 miljoen koste en een verkoop volgend jaar is nooit zeker..zekerheid heb je nooit..Maar ik heb nog steeds vertrouwen in hem. Ik denk dat Frank en Dennis het beste uit Wesley weer kan halen.Blijft in mijn ogen nog steeds een topper alleen komt het er nu door verschillende factoren er niet uit.
De Bruyne huren? Poulsen-De Jong-Fischer Bojan-Siggi-De Bruyne
Ik weet het ook niet helemaal realistisch... Eriksen is niet te vervanger voor Ajax want die spelers zijn niet te halen Serero en Klaasssn goede voetballers maar dat verschil merk je wel op het middenveld... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sneijder zou wel een verrassende move zijn, maar ook een onvoorstelbare. Dat hij niet geselecteerd wordt is vervelend, maar hij heeft ook in Turkije een heel seizoen om zich te bewijzen. Hij verdient een vorstelijk salaris en leidt een bevoorrecht leven in Istanbul waar "the rich and famous" op een voetstuk staan. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja precies. Sneijder heeft altijd puur voor het geld gekozen en deze gaat dus never nooit niet terugkomen bij Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat je zegt is pertinent niet waar. Real MAdrid was een logische keuze die geen enkele speler zou weigeren. Toen hij naar Inter ging had hij ook voor veel meer geld naar Rusland gekund, uiteindelijk heeft ie daar dan ook zijn sportieve hoogtepunten behaald dus gewoon een goede keuze.
En ook nu heeft hij een keue gemaakt niet om het geld, aangezien hij ook nu in diverse andere landen veel meer geld kon verdienen..
Of die wel of niet terug zal komen naar Ajax is in deze dus totaal niet relevant. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Jij weet aan elk klein dingetje altijd je eigen draai te geven, dus dat ben ik gewend. Nee ik denk dat Sneijder voor een aardappel en een ui naar Inter vertrokken is... Ik denk dat hij ook veel geld inleverde toen hij naar Turkije ging...
Kom op zeg niet zo naief. Dat hij elders nog meer kon verdienen oo, dat zal best, maar het is geen speler die genoegen neemt met minder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sneijder verdient naar verluidt 5 miljoen in Turkije waarmee hij nog altijd de best betaalde Nederlandse voetballer is. In Turijn toucheerde hij 7.5 perjaar.
Hij is dus echt wel aanzienlijk minder gaan verdienen maar hij ontvangt toch nog een aanzienlijk bedrag. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Aanzienlijk minder misschien wel ja, maar nog steeds superveel. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 15:15 schreef remco k het volgende:Wat je zegt is pertinent niet waar. Real MAdrid was een logische keuze die geen enkele speler zou weigeren. Toen hij naar Inter ging had hij ook voor veel meer geld naar Rusland gekund, uiteindelijk heeft ie daar dan ook zijn sportieve hoogtepunten behaald dus gewoon een goede keuze. En ook nu heeft hij een keue gemaakt niet om het geld, aangezien hij ook nu in diverse andere landen veel meer geld kon verdienen.. Of die wel of niet terug zal komen naar Ajax is in deze dus totaal niet relevant. He-le-maal mee eens! Hij verdient veel geld maar voor deze eergevoelige voetballer op prestatie gebied is geld geen drijfveer Madrid was een keuze omdat het Madrid is natuurlijk! Daar verdien je veel maar dat komt er bij erboven op Zijn eerste keuze was Madrid het niveau op de eerste plaats en geld niet op de eerste plaats.
Veel verdienende spelers krijgen heel snel de stempel van geldwolf... onterrecht En komt het over als calimero gedrag omdat de gewone man niet zoveel verdient.
Advocaat bijvb die koos wel voor het geld, met Belgie begon hij ergens aan en toen Rusland voorbij kwam was hij weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik vind het niet altijd zo onterecht hoor. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Niet altijd idd want er zijn echt wel gevallen die puur voor het geld kiezen, maar Sneijder hoort daar niet bij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2013 - 16:11 schreef Peterhs het volgende:Jij weet aan elk klein dingetje altijd je eigen draai te geven, dus dat ben ik gewend. Nee ik denk dat Sneijder voor een aardappel en een ui naar Inter vertrokken is... Ik denk dat hij ook veel geld inleverde toen hij naar Turkije ging... Kom op zeg niet zo naief. Dat hij elders nog meer kon verdienen oo, dat zal best, maar het is geen speler die genoegen neemt met minder. Het zijn gewoon de keiharde feiten kerel. Daarbij is hij een voetballer van wereldklasse en is het dus logisch dat hij ergens ook verschrikkelijk veel verdient.
Ik geef er dus totaal mijn eigen draai niet aan, het zijn gewoon de feiten. Jij post blijkbaar iets zonder dat je weet of het waar is. |
|
|
|
|
VladPavlov
|
|
|
Hehe, beginnen we weer jochies? Zal ik het dan even sussen. Sneijder ging voor de sportieve prestatie en het geld! Zo! Eat that!...BOOOM...haha nee even serieus.
Sneijder ging naar Galatasaray omdat hij daar meer aan spelen toe zou komen om zich te bewijzen en bij Inter ging het allemaal niet meer goed, blessureleed, niet meer in vorm en daarom ging hij het avontuur bij Galatasaray aan. Dit omdat hij bij Inter was gepasseerd en daardoor zijn plek in Oranje zou verliezen. Bij Galatasaray kwam Sneijder wel aan spelen toe, alleen is hij nog steeds niet meer in vorm, in ieder geval niet meer de vorm die we van hem kennen. En is hij wederom gepasseerd in Oranje. En hij verdient nog steeds miljoenen per jaar, als hij echt iets wilde bereiken was hij vorig jaar al terug naar Ajax gegaan ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
VladPavlov