BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Robinho
 Robinho - zaterdag 03 augustus 2013 - 00:40   quote  deeplink  
Eriksen's salaris verdubbelen en een behoorlijk percentage van de transfersom boven de 10 miljoen volgend jaar afspreken.Dat zou hem misschien hier een jaar kunnen houden
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 03 augustus 2013 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 23:47 schreef VladPavlov het volgende:

[..]

Maakt dat uit wie of wat ik ben?
Ja, want je maakt een opmerking over ons die nergens over gaat. Als jij denkt dat iedere discussie op heet vuur gemaakt word sla je de plank toch echt mis.
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 03 augustus 2013 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 01:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja, want je maakt een opmerking over ons die nergens over gaat. Als jij denkt dat iedere discussie op heet vuur gemaakt word sla je de plank toch echt mis.
Noem is een voorbeeld? Als het gaat over het sussen berichtje, neem je alles wel heel serieus, letterlijk en betuigt dat er zo weinig humor is. Dat zou zonde zijn, begin je dag met een lach.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door VladPavlov --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Ik had eigelijk wel gehoopt dat onze Ajax supporters gister in de Arena Grote Spandoeken van Eriksen hadden laten zien.
Dat hij moet blijven omdat hij belangrijk is voor Ajax, Een grote spandoek met de embleem van de ChamL en de 4de titel op rij
Met de tekst in het deens Blijf nog een jaar... Hij is heel belangrijk voor Ajax veel hangt af van hem dit seizoen,
Komop Supporters toon dat dan ook voor onze deense Godenzoon!
Was ik wel een beetje teleurgesteld over... eerste wedstrijd van het seizoen in de competitie heel veel scouts op de tribune voor Eriksen. Verleg voor heel even de aandacht van een vertrek met een mooi spandoel om te laten weten hoe belangrijk hij is voor Ajax....
Brandje
 Brandje - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 08:01 schreef iAmsterdam het volgende:
Ik had eigelijk wel gehoopt dat onze Ajax supporters gister in de Arena Grote Spandoeken van Eriksen hadden laten zien.
Dat hij moet blijven omdat hij belangrijk is voor Ajax, Een grote spandoek met de embleem van de ChamL en de 4de titel op rij
Met de tekst in het deens Blijf nog een jaar... Hij is heel belangrijk voor Ajax veel hangt af van hem dit seizoen,
Komop Supporters toon dat dan ook voor onze deense Godenzoon!
Was ik wel een beetje teleurgesteld over... eerste wedstrijd van het seizoen in de competitie heel veel scouts op de tribune voor Eriksen. Verleg voor heel even de aandacht van een vertrek met een mooi spandoel om te laten weten hoe belangrijk hij is voor Ajax....
Beetje teveel romantiek in je post. Eriksen gaat als er een mooie club en tekent bij als die club niet komt. Dat weet iedereen.
Als hij gaat dan hebben we echt een probleem want hij was gisteren met afstand de beste man op het veld. Siem laat helaas wederom zien waarom ik nooit echt fan van hem kan worden. Wat was hij, net als tegen AZ, slecht. Totaal onzichtbaar op een paar keer na. Hij is aanvoerder dus moet veel meer doen om in balbezit te komen.
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:40   quote  deeplink  
Je manier van schrijven. Komt flink arrogant over.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 08:40 schreef remco k het volgende:
Arrogant? Omdat ik een spandoek voor Eriksen een mooi gebaar vind,
Tuurlijk als hij gaat veel succes voor hem, maar door zijn opstelling naar Ajax toe
Dat hij Ajax niet zomaar verlaat en door zijn mooie Ajax jaren verdient hij dat..
En als supporter zijnde mag je best laten tonen dat je hem er heel graag bij wil houden

Flink arrogant nog wel zonder beargumentatie dat vind ik weer flink overdreven en flink arrogante
Flink popi jopie;-)

Maar ik ben blij man! 3 punten!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 08:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beetje teveel romantiek in je post. Eriksen gaat als er een mooie club en tekent bij als die club niet komt. Dat weet iedereen.
Als hij gaat dan hebben we echt een probleem want hij was gisteren met afstand de beste man op het veld. Siem laat helaas wederom zien waarom ik nooit echt fan van hem kan worden. Wat was hij, net als tegen AZ, slecht. Totaal onzichtbaar op een paar keer na. Hij is aanvoerder dus moet veel meer doen om in balbezit te komen.
De Jong is de belangrijkste speler voor Ajax geweest afgelopen 3 kampioenschappen, hij scoort bijna altijd in de belangrijke wedstrijden,
Of op de belangrijkste momemten. Snikheet was het afgelopen 2 wedstrijden iedereen deed zijn best normaal speelt hij goed mee in het combinatie spel.. en tegen Az scoorde hij de winnende alweer heel belangrijke goal.. en gister de 2-0.. hij is heel belangrijk voor ons Ajax
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 08:55   quote  deeplink  
Niet voor niets de terechte en ook onverwacht goede aanvoerder
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 08:47 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Arrogant? Omdat ik een spandoek voor Eriksen een mooi gebaar vind,
Tuurlijk als hij gaat veel succes voor hem, maar door zijn opstelling naar Ajax toe
Dat hij Ajax niet zomaar verlaat en door zijn mooie Ajax jaren verdient hij dat..
En als supporter zijnde mag je best laten tonen dat je hem er heel graag bij wil houden

Flink arrogant nog wel zonder beargumentatie dat vind ik weer flink overdreven en flink arrogante
Flink popi jopie;-)

Maar ik ben blij man! 3 punten!!!!
Volgens mij was die reactie van Remco niet voor jouw bedoeld, maar voor die Vlad nog wattes. Even teruglezen, dan zie je het.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 11:21   quote  deeplink  
Dan neem ik me woorden terug
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 03 augustus 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 08:40 schreef remco k het volgende:
Dat wil ik absoluut niet zijn, dus liever niet. Maar ik probeer mijn posts altijd zo goed mogelijk weg te zetten, om eventuele misverstanden te voorkomen en dan kan er ook niemand op reageren dat mijn spelling niet klopt. Verder is het niet mijn bedoeling geweest om iemand te beledigen of te kwetsen.

Naar mijn mening mag er wat meer gelachen worden ondanks de soms wat felle discussies (zeg niet dat elke discussie fel is of de discussie in deze threat, gewoon een beleving hoe ik het ervaar). We zijn allemaal voor Ajax en verschillen wel is van mening, maar dat mag de pret niet drukken.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Ik ben blij man
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 11:48 schreef VladPavlov het volgende:

[..]

Dat wil ik absoluut niet zijn, dus liever niet. Maar ik probeer mijn posts altijd zo goed mogelijk weg te zetten, om eventuele misverstanden te voorkomen en dan kan er ook niemand op reageren dat mijn spelling niet klopt. Verder is het niet mijn bedoeling geweest om iemand te beledigen of te kwetsen.

Naar mijn mening mag er wat meer gelachen worden ondanks de soms wat felle discussies (zeg niet dat elke discussie fel is of de discussie in deze threat, gewoon een beleving hoe ik het ervaar). We zijn allemaal voor Ajax en verschillen wel is van mening, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik denk dat ik je dan verkeerd begrepen heb..
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je dan verkeerd begrepen heb..
Is oké, ik ben nieuw, dus je kent me niet en is het altijd een beetje aftasten. Dus op de vraag wie ik ben: Altijd al een Ajacied geweest, nooit een andere club in mijn hart gelaten. Volg Ajax altijd op de voet, headliner, soms een training bijwonen, elke wedstrijd kijken en pik zo af en toe een wedstrijdje mee in het stadion. Vorig jaar 3 a 4 ofzo. Woon niet echt om de hoek en dan maak ik er altijd een hele dag van. Sowieso altijd met de ''kampioenswedstrijd'' aanwezig in de stad om even lekker onder de Ajacieden te staan, kippenvel. Nu ken je me een beetje ;)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:20 schreef VladPavlov het volgende:

[..]

Is oké, ik ben nieuw, dus je kent me niet en is het altijd een beetje aftasten. Dus op de vraag wie ik ben: Altijd al een Ajacied geweest, nooit een andere club in mijn hart gelaten. Volg Ajax altijd op de voet, headliner, soms een training bijwonen, elke wedstrijd kijken en pik zo af en toe een wedstrijdje mee in het stadion. Vorig jaar 3 a 4 ofzo. Woon niet echt om de hoek en dan maak ik er altijd een hele dag van. Sowieso altijd met de ''kampioenswedstrijd'' aanwezig in de stad om even lekker onder de Ajacieden te staan, kippenvel. Nu ken je me een beetje ;)
не знаю, вы все еще
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:22 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

не знаю, вы все еще
Je hoeft me ook niet meteen door en door te kennen. Ik kom net kijken op dit forum.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:34 schreef VladPavlov het volgende:

[..]

Je hoeft me ook niet meteen door en door te kennen. Ik kom net kijken op dit forum.
Я только шутил с вами
Peet1112
 Peet1112 - zaterdag 03 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Waarom lul je niet ergens op een russische site?Of bel elkaar?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 19:51 schreef Peet1112 het volgende:
Zeik niet zo;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:28   quote  deeplink  
geweldige eerste post ook...
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 19:51 schreef Peet1112 het volgende:
Lult hier voor het eerst en meteen grote bek haha
Of is het een nieuwe account;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:28 schreef NatjosFC het volgende:
geweldige eerste post ook...
Hahahaha....ik vind het wel grappig....nog zo'n notoire reller erbij
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vast een rel nicht van de Bootjes parade;-)
Peet1112
 Peet1112 - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
@ iAmsterdam---> Je kan wel NL praten? F****N Gruwelijk ouwe..

Waar ging het topic ook weer over?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:18 schreef Peet1112 het volgende:
@ iAmsterdam---> Je kan wel NL praten? F****N Gruwelijk ouwe..

Waar ging het topic ook weer over?
Ehm....voetbal ??
Peet1112
 Peet1112 - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:21   quote  deeplink  
Ja precies.

Beetje jammer dat lampies het net even over de streep trekken.....
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

ze zijn niet zo erg als ze na een tijdje weer weggaan, maar van somige wordt je echt helemaal gek...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ze zijn niet zo erg als ze na een tijdje weer weggaan, maar van somige wordt je echt helemaal gek...
Hehehe....maar ik ben er nog steeds...al 3 jaar
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehe....maar ik ben er nog steeds...al 3 jaar
van jou komen we ook niet meer af hé;)
is niet erg... maar de manier waarop die andere gasten puur komen om te zuigen en te jennen irriteert me gewoon. met jou valt nog te praten kerel!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Ik heb mijn buien....meestal richt ik dan mijn pijlen op mijn grote vriend Remco....die bekt lekker terug....heeft ons allebei al bannen opgeleverd ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik heb mijn buien....meestal richt ik dan mijn pijlen op mijn grote vriend Remco....die bekt lekker terug....heeft ons allebei al bannen opgeleverd ;-)
dat jij en Remco niet altijd even beste vrienden zijn hebben we inmiddels allemaal wel door denk ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:38 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat jij en Remco niet altijd even beste vrienden zijn hebben we inmiddels allemaal wel door denk ik.
Spielerei....af en toe vind ik het een eikel en hij mij...iam irriteert me ook....die vindt alle clubs op hun eigen forum ook geweldig....maakt er zelfs de opstellingen.....gaat ook nog wel botsen met mij
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Spielerei....af en toe vind ik het een eikel en hij mij...iam irriteert me ook....die vindt alle clubs op hun eigen forum ook geweldig....maakt er zelfs de opstellingen.....gaat ook nog wel botsen met mij
hahahaha, je hebt er al eens 1 weggejaagd... die Jihutsu gehehe...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahahaha, je hebt er al eens 1 weggejaagd... die Jihutsu gehehe...
Pfffff toen was ik heel fanatiek....nu niet meer ouwe, de lol is er een beetje vanaf....tenzij ze woord kanker gaan misbruiken....dan ga ik ouderwets weer los
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 03 augustus 2013 - 22:22   quote  deeplink  
en terecht... dat hoeft niet getolereerd te worden!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Terug naar Eriksen....voor een mooi bedrag verkopen....niks terug halen.....over winteren in de CL.....flink potten en potten en potten....en dan gouw van die beurs af.
Ajax is dan gewoon weer Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door Nenam_tiL --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:
Terug naar Eriksen....voor een mooi bedrag verkopen....niks terug halen.....over winteren in de CL.....flink potten en potten en potten....en dan gouw van die beurs af.
Ajax is dan gewoon weer Ajax
Helemaal eens man. Zouden ze werkelijk zo min mogelijk proberen uit te geven om van die beurs af te komen? Begint er wel op te lijken namelijk.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens man. Zouden ze werkelijk zo min mogelijk proberen uit te geven om van die beurs af te komen? Begint er wel op te lijken namelijk.
Zou mij helemaal niks verbazen.....Overmars is niet achterlijk .....heb laatst een heel stuk over zijn bedrijf gelezen....is een echte zakenman
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou mij helemaal niks verbazen.....Overmars is niet achterlijk .....heb laatst een heel stuk over zijn bedrijf gelezen....is een echte zakenman
Wanneer dat gebeurd gaat bij mij thuis de vlag uit.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb niks met champagne.....maar dan gaat het hier ploppen ;-)
VladPavlov
 VladPavlov - zaterdag 03 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Ik ben hier ook om te blijven! Niet om te jennen, maar lekker over voetbal te praten. Vind het logisch dat Eriksen verder wilt kijken, zelf denk ik dat hij nog beter kan worden op een hoger niveau. Alleen jammer dat hij het in de eredivisie zelf niet een lat hoger kan leggen waardoor hij nog meer opvalt.
Robinho
 Robinho - zondag 04 augustus 2013 - 00:29   quote  deeplink  
ploppen kan ook zonder champagne Nenam, is ook best lekker ;-)
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2013 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 23:09 schreef VladPavlov het volgende:
Ik ben hier ook om te blijven! Niet om te jennen, maar lekker over voetbal te praten. Vind het logisch dat Eriksen verder wilt kijken, zelf denk ik dat hij nog beter kan worden op een hoger niveau. Alleen jammer dat hij het in de eredivisie zelf niet een lat hoger kan leggen waardoor hij nog meer opvalt.
Toch denk ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij Ajax, hij kan in dit seizoen de onbetwiste beste voetballer van de ED worden, 15 goals en 20 assists maken. Dan sta je er ook heel anders voor bij een eventuele transfer..
VladPavlov
 VladPavlov - zondag 04 augustus 2013 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 01:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch denk ik dat hij nog niet uitgeleerd is bij Ajax, hij kan in dit seizoen de onbetwiste beste voetballer van de ED worden, 15 goals en 20 assists maken. Dan sta je er ook heel anders voor bij een eventuele transfer..
Nee, dat is hij zeker niet. Precies wat jij zegt, hij zou dit seizoen moeten gebruiken om te schitteren! Echt laten zien dat hij er staat, gewoon bijtekenen jaartje en dan naar Duitsland of Engeland gaan.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 21:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik kan gewoon over andere clubs praten zonder die krampachtige leuzen erbij te doen, ik praat gewoon lekker over voetbal
Ik ben een die hard Ajacied maar ik laat iedereen in zijn waarden en ik weiger clubs te haten of wat dan ook dat leer ik me zoontje ook
En als dat mensen irriteren dan is dat gelukkig niet mijn probleem;-) en zegt niks over mij maar meestal over hen

Een chille dag nog laterz
Brandje
 Brandje - zondag 04 augustus 2013 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach als het beleid zoals nu blijft heb ik totaal geen probleem met de beurs. Je kan best beusrgenoteerd zijn en een echte voetbalclub zijn. Vergeet niet dat het zo'n 50 miljoen kost om van de beurs af te komen. Dat is heel veel geld.
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2013 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 08:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach als het beleid zoals nu blijft heb ik totaal geen probleem met de beurs. Je kan best beusrgenoteerd zijn en een echte voetbalclub zijn. Vergeet niet dat het zo'n 50 miljoen kost om van de beurs af te komen. Dat is heel veel geld.
Mee eens, terwijl beursgenoteerd zijn Ajax verder niets kost. Die aandelen maken weinig verschil. Het gaat erom hoe mensen die club leiden, dat bepaald de uitstraling van de club.
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2013 - 09:22   quote  deeplink  
Over Eriksen trouwens. In zijn eerste pot van het seizoen wel meteen laten zien waarom hij zo belangrijk is zeg. Zit toch echt niet op een vertrek van Chris te wachten.
Robinho
 Robinho - zondag 04 augustus 2013 - 09:34   quote  deeplink  
Als je wil dat Eriksen blijft moet je hem sportief gezien overtuigen. Dat is lastig, bijna onmogelijk. Kijk gewoon een weekendje samenvattingen, nec,roda,den haag,twente, rkc (wat is die Lamey langzaam zeg!)
Daar tegenover staat CL.
En financieel mag ie ook wel het dubbele krijgen van de 8 ton die ie nu verdient. Geef hem daarnaast een flink percentage van een transfersom (bijvoorbeeld 25% van het bedrag boven de 10 miljoen)ofzo. Maar hij vertrekt gewoon, volgens mij is er wel interesse

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

0.0075528