BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2013 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 09:34 schreef Robinho het volgende:
Als je wil dat Eriksen blijft moet je hem sportief gezien overtuigen. Dat is lastig, bijna onmogelijk.
Champions League, spelen om prijzen. Elke week spelen, leren omgaan met de druk van een elftal moeten leiden en in een competitie spelen waar hij zich nog altijd kan doorontwikkelen. Argumenten zat. Maar mee eens dat de Eredivisie te zwak is om echt goede spelen lang te binden.

quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 09:34 schreef Robinho het volgende: En financieel mag ie ook wel het dubbele krijgen van de 8 ton die ie nu verdient.
Chris verdient naar verluid 1.1 miljoen en Zou bij verlening hetzelfde gaan verdienen als Siem de Jong, namelijk het maximum dus 1.5 miljoen. Tel daar de prestatie bonussen bij op (kampioenschap bijvoorbeeld) en je komt toch op een competitief salaris hoor.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2013 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 09:22 schreef Eide het volgende:
Over Eriksen trouwens. In zijn eerste pot van het seizoen wel meteen laten zien waarom hij zo belangrijk is zeg. Zit toch echt niet op een vertrek van Chris te wachten.
Inderdaad, 2 wedstrijden gespeeld en hij is van de 6 goals bij 4 betrokken.. 2 bloedmooie assits en twee van zijn schoten tot goal verwerkt..

Dat is dus 66% van alle goals tot nu..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 12:42   quote  deeplink  
Gewoon aan Eriksen beloven dat hij tussen de 1 en 3 miljoen krijgt bij zijn transfer volgend jaar.
Stel je krijgt 15miljoen hou je 12miljoen over plus meer kans op meer geld verdienen in de ChamL met
Eriksen en meer kans op de Titel wat je weer veel geld opleverd vanwege de ChamL

Ach geef hem anders 5miljoen hij is het waard!!!!!!!!
Ajax heeft hem nodig dit seizoen!
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 12:42 schreef iAmsterdam het volgende:
Gewoon aan Eriksen beloven dat hij tussen de 1 en 3 miljoen krijgt bij zijn transfer volgend jaar.
Stel je krijgt 15miljoen hou je 12miljoen over plus meer kans op meer geld verdienen in de ChamL met
Eriksen en meer kans op de Titel wat je weer veel geld opleverd vanwege de ChamL

Ach geef hem anders 5miljoen hij is het waard!!!!!!!!
Ajax heeft hem nodig dit seizoen!
Als Ajax dat doet dan verloochend het zichzelf..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 13:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Als Ajax dat doet dan verloochend het zichzelf..
Nee als Ajax voor 8miljoen Maher had gekocht terwijl Eriksen en De Jong nog niet weg waren
Dan verloochent Ajax zichzelf. Maar als Eriksen een jaar zou blijven als hij een riante vergoeding
Zou krijgen dan verloochent Ajax zichzelf niet.. één jaar met Eriksen betekent veel meer kans op meer
Geld.. 2de ronde halen ChamL en de titel dus weer chamL plus je houd nog altijd meer dan 10miljoen over
Aan een transfer met Eriksen als je hem bijvb tussen de 3-5miljoen zou geven van het ingekomen transfer geld
Wat ongeveer tussen de 15-22 miljoen zou zitten... plus opvolger al in huis dus voor die positie hoef je dat
Geld niet voor te gebruiken... ik zie alleen maar voordelen voor Ajax...
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:00 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Nee als Ajax voor 8miljoen Maher had gekocht terwijl Eriksen en De Jong nog niet weg waren
Dan verloochent Ajax zichzelf. Maar als Eriksen een jaar zou blijven als hij een riante vergoeding
Zou krijgen dan verloochent Ajax zichzelf niet.. één jaar met Eriksen betekent veel meer kans op meer
Geld.. 2de ronde halen ChamL en de titel dus weer chamL plus je houd nog altijd meer dan 10miljoen over
Aan een transfer met Eriksen als je hem bijvb tussen de 3-5miljoen zou geven van het ingekomen transfer geld
Wat ongeveer tussen de 15-22 miljoen zou zitten... plus opvolger al in huis dus voor die positie hoef je dat
Geld niet voor te gebruiken... ik zie alleen maar voordelen voor Ajax...
Ajax is juist een bepaalde weg ingeslagen waardoor ze juist zulke extreme salarissen niet meer betalen en dat siert ze..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ajax is juist een bepaalde weg ingeslagen waardoor ze juist zulke extreme salarissen niet meer betalen en dat siert ze..
Ik heb het niet over salaris of over dure aankopen! Want die weg daar ben ik blij mee

Ik heb het over meeprofiteren van het transferbedrag! Wel goed lezen;-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 augustus 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:19 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik heb het niet over salaris of over dure aankopen! Want die weg daar ben ik blij mee

Ik heb het over meeprofiteren van het transferbedrag! Wel goed lezen;-)
Dan krijgt hij geen extreem salaris mr wel een flinke vergoeding in de vorm van een bonus dus..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dan krijgt hij geen extreem salaris mr wel een flinke vergoeding in de vorm van een bonus dus..
Er zijn uitzonderingen vind ik.. want zonder Eriksen minder kans op meer geld 2de ronde chamL en de titel
Dus een bonus zou een goede inverstering zijn en de beste transfer van het seizoen voor Ajax als Eriksen
Nog een jaar blijft
Brandje
 Brandje - zondag 04 augustus 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:44 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen vind ik.. want zonder Eriksen minder kans op meer geld 2de ronde chamL en de titel
Dus een bonus zou een goede inverstering zijn en de beste transfer van het seizoen voor Ajax als Eriksen
Nog een jaar blijft
Wat jij doet is speculeren over inkomsten die je misschien binnen gaat krijgen terwijl je Eriksen veel dingen toezegt dat is juist de rede waarom Ajax in de problemen is gekomen. We kopen Sulejmani en dachten hem wel even met winst te verkopen met als resultaat totaal een kleine 28 miljoen winst.
Mijn idee is gewoon een contractverlenging met daarin een transfersom van tussen de 17 en 20 miljoen dat hij daar voor weg gaat. Als je bij een nieuwe club tekent dan ontvang je al een behoorlijk bedrag aan tekengeld
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 04 augustus 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 17:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat jij doet is speculeren over inkomsten die je misschien binnen gaat krijgen terwijl je Eriksen veel dingen toezegt dat is juist de rede waarom Ajax in de problemen is gekomen. We kopen Sulejmani en dachten hem wel even met winst te verkopen met als resultaat totaal een kleine 28 miljoen winst.
Mijn idee is gewoon een contractverlenging met daarin een transfersom van tussen de 17 en 20 miljoen dat hij daar voor weg gaat. Als je bij een nieuwe club tekent dan ontvang je al een behoorlijk bedrag aan tekengeld
Ja dat bedoel ik toch;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:34 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Lult hier voor het eerst en meteen grote bek haha
Of is het een nieuwe account;-)
Misschien moet jij dat niet gaan roepen aangezien je het zelf ook niet al te prettig vond hoe sommigen tegen je deden aan de hand van jou posts. Weet je nog ;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:
Terug naar Eriksen....voor een mooi bedrag verkopen....niks terug halen.....over winteren in de CL.....flink potten en potten en potten....en dan gouw van die beurs af.
Ajax is dan gewoon weer Ajax
Dit dacht ik eigenlijk in een vroeg stadium ook al.
Zou het heel graag zo zien gebeuren.
Beurs op is altijd al de grootste fout geweest.
Qua geld wat ze dan moeten betalen is het jammer dat we nu zo succesvol zijn. Anders had de koers een stuk lager geweest dus goedkoper.
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 02:21 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Misschien moet jij dat niet gaan roepen aangezien je het zelf ook niet al te prettig vond hoe sommigen tegen je deden aan de hand van jou posts. Weet je nog ;-)
Ik begon toen ook niet dus ik vroeg er niet.. hij vraagt erom groot verschil
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 augustus 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 10:39 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik begon toen ook niet dus ik vroeg er niet.. hij vraagt erom groot verschil
hahaha zit je te dollen man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door Peterhs --
iAmsterdam
 iAmsterdam - maandag 05 augustus 2013 - 13:10   quote  deeplink  
Daarom, als het zou kloppen dan was het pas grappig;-)
VladPavlov
 VladPavlov - dinsdag 20 augustus 2013 - 08:15   quote  deeplink  
Nu wordt er gezegd dat de overstap naar Milan een droom is voor Eriksen. Zijn jullie het daarmee eens? Het lijkt mij dat Eriksen niks in Italie te zoeken heeft, dan kan hij nog beter bij Ajax blijven omdat de Italiaanse competitie nog meer een lachertje is tegenwoordig dan de Nederlandse competitie al schijnt te zijn.

Wat is jullie mening hierover? En zou Eriksen er goed aan doen om naar Milan te gaan mochten ze doorgaan naar de CL?

Nu meldt Tottenham zich af voor Eriksen, vergroot de kans dat Eriksen dit jaar gewoon bijtekent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2013 door VladPavlov --
Ajax Forum
 Ajax Forum - dinsdag 20 augustus 2013 - 09:52   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dat Eriksen helemaal nog niet toe is aan een volgende stap. Je moet voordat je naarde top wilt in mijn ogen eerst de stap maken dat je week in week uit bij Ajax uitblinker bent en je ook ontwikkeld tot een leider in je linie. Beste voorbeeld vind ik Verthongen. Die maakte in zijn laatste seizoen echt de stap dat hij elke wedstrijd 90 minuten gefocust was, goed speelde en ook echt zich als leider neerzette. Eriksen is nog een jochie dat goed is aan de bal, maar nog niet die echte stap heeft gezet in zijn ontwikkeling. We hebben zondag kunnen zien hoe afhankelijk hij is van de Jong. Ik vind dat hij nog beter minstens 1 jaar bij Ajax kan blijven. Mijn mening hoor.

Ben overigens helemaal eens dat hij niet in Italië hoort, voetbal van niks daar.
VladPavlov
 VladPavlov - dinsdag 20 augustus 2013 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 09:52 schreef Ajax Forum het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Eriksen helemaal nog niet toe is aan een volgende stap. Je moet voordat je naarde top wilt in mijn ogen eerst de stap maken dat je week in week uit bij Ajax uitblinker bent en je ook ontwikkeld tot een leider in je linie. Beste voorbeeld vind ik Verthongen. Die maakte in zijn laatste seizoen echt de stap dat hij elke wedstrijd 90 minuten gefocust was, goed speelde en ook echt zich als leider neerzette. Eriksen is nog een jochie dat goed is aan de bal, maar nog niet die echte stap heeft gezet in zijn ontwikkeling. We hebben zondag kunnen zien hoe afhankelijk hij is van de Jong. Ik vind dat hij nog beter minstens 1 jaar bij Ajax kan blijven. Mijn mening hoor.

Ben overigens helemaal eens dat hij niet in Italië hoort, voetbal van niks daar.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat Eriksen er ook geen goed aan gaat doen om nu al te gaan. Eerst wat meer CL ervaring is beter voor hem en dat kan hij bij Ajax beter doen dan een team wat hij niet kent en nieuw binnenkomt. Verder zie ik Eriksen graag langer bij Ajax, ook voor meer dan 1 jaar. Maar wat ik zo schrijnend vind is dat de Jong heel duidelijk is geweest, ''ik blijf bij Ajax'', terwijl Eriksen toch echt zit te wachten dat hij weg mag. Het niveau van de mogelijke transfers is ook gedaald, misschien omdat ze in de picture staan of heeft de Boer misschien gezegd; ''speel wat minder goed ;)''
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Als ik Eriksen zo zie dan is het komende seizoen het allereerste seizoen waarin hij niet meer als talent beoordeelt hoeft te worden, maar als een van de dragende spelers. Hij lijkt fysiek verder en het schijnt zo te zijn dat hij ook binnen de groep op het veld de mond op de juiste plek heeft zitten..

Ik vind het dan ook gewoon voor zijn carrière onverantwoordelijk om nu al te vertrekken..

T.o.v. de eredivisie is de Italiaanse uiteraard wel gewoon een flinke vooruitgang, misschien is Milan niet meer de top van Europa, maar men moet even niet vergeten dat ze afgelopen seizoen thuis wel even met 2-0 van Barca wonnen..

Of hij daar wel niet tot zijn recht komt?? Tsjaa, spelers als Pirlo slagen er ook..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Tottenham aast op overbodige Mata en wil bieden op Eriksen

Auteur: Gijs Meijerink 26 Augustus 2013 om 16:06

De transfersom van Gareth Bale gaat Tottenham Hotspur niet alleen maar op de bank zetten. Naar verluidt is de club van plan om zich te gaan versterken. Geruchten gaan de ronde over zowel Christian Eriksen als Juan Mata.

Volgens het Deense dagblad BT is Tottenham van plan om veertien miljoen euro te gaan bieden op Eriksen. De middenvelder van Ajax is het seizoen in Amsterdam goed begonnen en lijkt nog altijd te azen op een transfer naar een grotere club, maar dan moet de juiste club er wel tussen zitten. Vooralsnog is dat niet het geval geweest. Het contract van Eriksen loopt na dit seizoen af. Mocht de Deen niet vertrekken, dan zal hij verlengen bij Ajax.

Naast Eriksen zou Tottenham ook azen op de handtekening van Mata. De Spaanse middenvelder lijkt bij Chelsea niet voor te komen in de plannen van trainer José Mourinho. Een vaste waarde lijkt de spelverdeler niet te gaan worden. De komst van Willian naar Stamford Bridge maakt het vooruitzicht op speeltijd niet veel beter voor Mata. Naar verluidt hebben The Spurs al bij Chelsea gevraagd naar de beschikbaarheid van de international van Spanje.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/206118/Tottenham_aast_op_overbodige_Mata_en_wil_bieden_op_Eriksen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2d6l4Hr3x
Eide
 Eide - dinsdag 27 augustus 2013 - 09:34   quote  deeplink  
14 miljoen klinkt prima, dat zit namelijk ruim onder de vraagprijs ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 09:34 schreef Eide het volgende:
14 miljoen klinkt prima, dat zit namelijk ruim onder de vraagprijs ;)
1e bod is al vrij hoog...dus voor 18 miljoen is mogelijk...
nora
 nora - dinsdag 27 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Dan gaan ze beiden voor 16 miljoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Wat te denken van Daniel Pranjic wanneer Eriksen vertrekt??
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat te denken van Daniel Pranjic wanneer Eriksen vertrekt??
Is wel heel stuk minder geworden...
Zie dan liever een spler met meer potentie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Dan van Ginkel halen van Chelsea...hahahaha...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dan van Ginkel halen van Chelsea...hahahaha...
Zou een giller zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Zou Vitesse niet blij zijn....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zou Vitesse niet blij zijn....
Wij des te meer...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Die kunnen we volgend jaar best bij Chelsea op halen .
Die wil dan vast wat anders dan de bank...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:44 schreef NatjosFC het volgende:
Die kunnen we volgend jaar best bij Chelsea op halen .
Die wil dan vast wat anders dan de bank...
In de winterstop al....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Hem huren zouden we eigenlijk moeten proberen alvast.
Missen Siem nu toch, en je speelt tijdelijk in op vertrek Eriksen en je hebt dan Iig tijd om opvolgers te scouten...
Kunje dan kijken hoe ver splers uit de opleiding zijn of ziyech halen ofzo...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 22:28 schreef NatjosFC het volgende:
Hem huren zouden we eigenlijk moeten proberen alvast.
Missen Siem nu toch, en je speelt tijdelijk in op vertrek Eriksen en je hebt dan Iig tijd om opvolgers te scouten...
Kunje dan kijken hoe ver splers uit de opleiding zijn of ziyech halen ofzo...
Dat is een idee....van Ginkel huren....hahahaha
dennie
 dennie - woensdag 28 augustus 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Grappig hoe snel het kan gaan.. van de gedoodverfde favoriet naar een overschatte ploeg, zeker zonder Eriksen. Word een lastig seizoen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 28 augustus 2013 - 23:23   quote  deeplink  
tsja, shit happends.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 augustus 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
tsja, shit happends.....
Begin jij nu ook al? ^^

Nee, maar het gaat gewoon net weer zoals afgelopen jaren. Wij zuigen aan het begin en één club blijft de hele tijd bovenaan en dan ineens worden we beter en beginnen we aan de inhaalrace. De vraag is alleen of we daar voor een vierde keer mee weg komen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 28 augustus 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al? ^^

Nee, maar het gaat gewoon net weer zoals afgelopen jaren. Wij zuigen aan het begin en één club blijft de hele tijd bovenaan en dan ineens worden we beter en beginnen we aan de inhaalrace. De vraag is alleen of we daar voor een vierde keer mee weg komen.
sorry, val ik even uit m'n rol zeg ;-)

maar idd, zoals gewoonlijk moeten wij het hebben van de 2e helft....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 augustus 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:26 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al? ^^

You believe in mirakels...blijft niet duren pik....eens is het afgelopen....
Gruber
 Gruber - woensdag 28 augustus 2013 - 23:54   quote  deeplink  
De kans dat Eriksen deze transferperiode zou vertrekken was natuurlijk vrij groot. Enige dat ik niet begrijp is dat Ajax zich toch weer beetje laat piepelen door een transfer op laatste moment. Waarom geen afspraak dat Eriksen na begin competitie NL niet meer mag vertrekken? Met vertrek nu van Eriksen valt het team toch echt een stuk terug en je past ook niet 1,2,3 een andere speler in op zijn positie. Hier had Ajax toch op kunnen anticiperen? Of gaan ze dat doen met halen van Duarte? MEt alle respect maar Duarte zie ik niet als een waardige Ajax speler. Tevens koop je als supporter al je seioenskaart en CL ticket. Als doelstelling wordt gesteld kampioenschap en CL overwintering, maar hoe kan je dit nu stellen als je in laatste dagen je team nog gaat afzwakken? Met name de CL overwintering zie ik somber in met vertrek Toby en Chris. De enige reden dat je nu nog een speler laat vertrekken is als een andere club de hoofdprijs betaalt. Zo handelt Tottenham zelf ook. LAmele geven ze rond de 30 miljoen aan uit en en ERiksen voor prikkie ophalen. Volgende week staat er weer in engelse pers 'Eriksen bargin of the year'. Nu het toch zo ver lijkt te komen dat beide spelers verkassen voor ok transferbedragen, voelt het zeer matig dat Ajax weer veel gaat inleveren aan kwaliteit.
remco k
 remco k - woensdag 28 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja want drie keer op rij is een wonder en beeft niks met kwaliteit te maken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het is al afgelopen.....Sjakie
Wij hebben geen olieboeren en miljarders ....het voetbal gaat naar de klote door die eikels
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vandaar ook de vraag op het einde ;)
Ik hoopte dat het dus dit jaar anders zou worden.
Tot nog toe is dat niet het geval, maar we zijn pas net onderweg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 28 augustus 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want drie keer op rij is een wonder en beeft niks met kwaliteit te maken
Het gaat er meer om dat we nu steeds zoveel moeten inlopen op de rest.
Dat is gewoon heel hinderlijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is al afgelopen.....Sjakie
Wij hebben geen olieboeren en miljarders ....het voetbal gaat naar de klote door die eikels
Dat klopt maar wij hebben straks ook knaken....
Gruber
 Gruber - woensdag 28 augustus 2013 - 23:59   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/72812/-ajax-en-spurs-akkoord-11-miljoen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Showtime meldt akkoord van 11 miljoen.

Houd gewoon vast aan die 15 miljoen als ze hem willen verkopen. Zijn nog paar dagen te gaan en Spurs bulkt straks van de centen. Die komen echt wel over de brug.

toch echt bang dat ERiksen morgen geen Ajacied meer is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Gruber --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat klopt maar wij hebben straks ook knaken....
Knaken eens.....blanco checks niet......ik ga met mijn dochter naar de kindermarkt....jij met die van jou naar de intertoys....cappiche ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:01   quote  deeplink  
Niet bang zijn....Eriksen is een goede voetballer maar gelukkig hebben we Siem nog....en die is veel belangrijker....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Oke cappiche!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Tyfuszooi.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

0.0130798