|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 - 23:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het gaat er meer om dat we nu steeds zoveel moeten inlopen op de rest. Dat is gewoon heel hinderlijk. Ja want we staan al een straatlengte achter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
[Update] 'Ajax en Spurs akkoord: 11 miljoen' Door Bas, 28 augustus 2013 23:45, 13544 views, Bron: FOX/Telegraaf/DT
UPDATE - The Daily Telegraph meldt dat Ajax en Tottenham Hotspur een transfersom van 11 miljoen euro zijn overeengekomen voor Christian Eriksen. Eriksen zou vanavond al contact gehad hebben met de Spurs.
Jaap de Groot, sportchef bij de Telegraaf liet op Fox weten dat: 'Namens de Ajax-directie hebben Michael Kinsbergen en Marc Overmars in de Amsterdam ArenA enkele uren met de Spurs-voorzitter gesproken. Het is duidelijk dat beide clubs dichter bij elkaar zijn gekomen en dat Tottenham het bod van 8 miljoen euro tot boven de 10 miljoen heeft verhoogd. De verwachting is dat de transfer snel word afgerond.'
'Mocht het zover komen, dan zijn wij niet blij', zei Overmars. 'Zeker omdat wij denken dat Christian dit jaar steeds beter en beslissender wordt in wedstrijden.'
Overmars hoopt eigenlijk dat Eriksen nog een jaar blijft, maar in het verleden gemaakte afspraken maken het moeilijk om hem nog in Amsterdam te houden. De verwachting is dat de transfersom tussen de 11 en de 14 miljoen komt te liggen.
Ook beantwoordde Overmars de vraag of Ajax een nieuwe poging gaat wagen Lerin Duarte van Heracles vast te leggen: 'Dat willen we graag intern houden.'
UPDATE 23:45: Volgens The Daily Telegraph zijn Ajax en Tottenham al akkoord en is het wachten op een persoonlijk akkoord met de jonge Deen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zeg toch net dat we pas net onderweg zijn ofnie? Ik zeg wel dat met hoe het er nu uitziet en al helemaal nu Eriksen bijna weg is, dat we hetzelfde weer krijgen, namelijk zo'n inhaalrace.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laten we dan direct 10 miljoen voor Tadic neerlggen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Want ben je lekker sarcastisch bezig vanaaf, man hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: is goed....dan hebben we nog 17 miljoen over.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja want dat is de juiste manier van zaken doen. Wat maakt het uit wat je uitgeeft als er meer binnen komt dan er uit gaat. Pffffff |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kan mooi Bojan op de plek van Eriksen komen te spelen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Pietje. Daar heb ik hem nog nooit zien spelen. Op basis waarvan zou hij daar slagen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Serero kan (voorlopig) op de plek van Siem de Jong uit de voeten. Maar Bojan staat als rechtsbuiten verkeerd. Hij is GEEN rechterspits. Dus krijg je weer hetzelfde verhaal als dat van Theo Janssen, die ook veel te lang verkeerd werd ingezet. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Dit is toch beleid van niks..? Eriksen zou Ajax alleen verlaten voor club die CL speelt. Tottenham hoort hier dus niet bij. Ajax heeft de 11 miljoen van Eriksen ook totaal niet nodig. We zijn financieel gezond en hebben nog gevangen voor Boerrigter en waarschijnlijk voor Alderweireld en Enoh. Doelstelling is overwinteren in de CL, waarmee ook weer miljoenen worden verdient. Eriksen zou bijtekenen wanneer er geen club zou komen die in zijn rijtje zou staan (iig club die CL speelt dus). Met deze verkoop verleint Ajax de kans op overwintering in CL en Eriksen houdt zijn woord niet. 11 miljoen is belachelijk weinig. Houd Eriksen gewoon aan zijn contract en woord en laat hem bijtekenen, maar weiger iig dit bod. Eriksen is er ook niet de speer naar die moeilijk gaat lopen doen. MEt behoud Eriksen genereer je dit jaar meer geld, houd je supporters tevreden en volgend jaar verkoop je hem alsnog voor rond de 15 miljoen. Zeer teleurgesteld i deze handelswijze |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij is daar nooit door de Boer geposteerd. Bij Barcelona en in Italië speelde hij daar wel en het waren volgens mij zijn beste wedstrijden. Of anders Viktor Fischer op de plek van Eriksen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:17 schreef Gruber het volgende:Dit is toch beleid van niks..? Eriksen zou Ajax alleen verlaten voor club die CL speelt. Tottenham hoort hier dus niet bij. Ajax heeft de 11 miljoen van Eriksen ook totaal niet nodig. We zijn financieel gezond en hebben nog gevangen voor Boerrigter en waarschijnlijk voor Alderweireld en Enoh. Doelstelling is overwinteren in de CL, waarmee ook weer miljoenen worden verdient. Eriksen zou bijtekenen wanneer er geen club zou komen die in zijn rijtje zou staan (iig club die CL speelt dus). Met deze verkoop verleint Ajax de kans op overwintering in CL en Eriksen houdt zijn woord niet. 11 miljoen is belachelijk weinig. Houd Eriksen gewoon aan zijn contract en woord en laat hem bijtekenen, maar weiger iig dit bod. Eriksen is er ook niet de speer naar die moeilijk gaat lopen doen. MEt behoud Eriksen genereer je dit jaar meer geld, houd je supporters tevreden en volgend jaar verkoop je hem alsnog voor rond de 15 miljoen. Zeer teleurgesteld i deze handelswijze Tottenham speelt volgens mij wel CL??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:17 schreef Pietje het volgende:[..] Serero kan (voorlopig) op de plek van Siem de Jong uit de voeten. Maar Bojan staat als rechtsbuiten verkeerd. Hij is GEEN rechterspits. Dus krijg je weer hetzelfde verhaal als dat van Theo Janssen, die ook veel te lang verkeerd werd ingezet. Oke oke. Serero - Bojan is mischien niet slecht. Wie dan wel rechtsbuiten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nope. Spelen ze niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:18 schreef Pietje het volgende:[..] Hij is daar nooit door de Boer geposteerd. Bij Barcelona en in Italië speelde hij daar wel en het waren volgens mij zijn beste wedstrijden. Of anders Viktor Fischer op de plek van Eriksen. Bij barca speelde hij daar niet. In Italië weet ik niet. Maar daar heeft ie ook niet goed gespeeld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan heb ik wat gemist, helaas... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:21 schreef remco k het volgende:[..] Bij barca speelde hij daar niet. In Italië weet ik niet. Maar daar heeft ie ook niet goed gespeeld. Ik dacht het wel, Remco. Een soort van "10" achter de spitsen, schaduwspits. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Sana een tweede kans geven? Ik vond hem in de voorbereiding zeker niet slecht en als invaller heeft hij ook wel iets gebracht. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:24 schreef Pietje het volgende:[..] Sana een tweede kans geven? Ik vond hem in de voorbereiding zeker niet slecht en als invaller heeft hij ook wel iets gebracht. Ohja. Ik was hem ff vergeten haha. Dat is dan de beste optie ja. Tenzij ze misschien nog Cuenca huren ofzo, maar dat hoop ik niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ohja. Ik was hem ff vergeten haha. Dat is dan de beste optie ja. Tenzij ze misschien nog Cuenca huren ofzo, maar dat hoop ik niet. Cuenca had toch aangegeven niet meer bij Ajax te willen spelen, maar voor een kans bij Barcelona te gaan? Of heb ik weer iets gemist? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:28 schreef Pietje het volgende:[..] Cuenca had toch aangegeven niet meer bij Ajax te willen spelen, maar voor een kans bij Barcelona te gaan? Of heb ik weer iets gemist? Hij gaf ook aan Ajax niet uit te sluiten. Dusja, is lastig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Een beetje een jojo, dus. Inzetten op Barcelona en Ajax op het tweede plan. Dubieus. Je moet wel ECHT bij Ajax willen spelen. Daar mag je best trots op zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:38 schreef Pietje het volgende:[..] Een beetje een jojo, dus. Inzetten op Barcelona en Ajax op het tweede plan. Dubieus. Je moet wel ECHT bij Ajax willen spelen. Daar mag je best trots op zijn. Ach.. we gaan het zien. Zal wss toch niet komen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat verwacht ik ook. Hij staat er volgens mij niet geheel achter. Alleen als grotere clubs niet komen, dan "maar" naar Ajax. En op zo'n speler zit ik niet te wachten. Nogmaals, je moet trots zijn om voor Ajax te kunnen spelen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Elke krant kan wel zeggen dat het rond is. Maar het is pas rond als het contract ondertekend is. Dat zei overmars bij fox. Dat is het allerminst. Plus waarom zou chris naar spurs willen? Als hij zo graag in engeland wil spelen dan was hij niet eens naar ons toe gekomen. Oke hij was toen nog 16 jaar.
Ik denk dat ajax best chris kan overhalen om hier te blijven. Spurs bied geen perspectief. Geen CL. Geen kampioenschap. Ja wel de miljoenen en mooie wedstrijden. Maar speel je wel daar. Kan je niet beter als grote meneer worden gehaald.. van wie leer jij meer van bergkamp of villas boas.
Alsof ze volgend jaar hem niet meer willen haha. Hij is altijd gewild en zal dat altijd blijven.. chris heeft geen haast.
Als hij voor het geld zou gaan Dan was hij wel in rusland gaan voetballen of in de zandbak.. Als hij voor de competitie zou gaan Dan was hij op eerder al naar engeland gegaan. Niet naar ajax dus. Hjj koos voor zijn ontwikkeling. De vraag is is hij uitgeleerd bij ajax? Ik vind van niet. Spurs ook niet anders bood je ook geen 8 miljoen en daarna 11. Ik zou gewoon weigeren en mijn contract verlengen bij ajax voor 2 a 3 jaar. Als ze hem echt willen hebben dan komen ze in de winter wel met een beter bod.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik denk dat ajax best chris kan overhalen om hier te blijven. Spurs bied geen perspectief. Geen CL. Geen kampioenschap. Ja wel de miljoenen en mooie wedstrijden. Maar speel je wel daar. Kan je niet beter als grote meneer worden gehaald.. van wie leer jij meer van bergkamp of villas boas. Wat denk je zelf....geen perspectief ??.....uiteindelijk draait alles om geld.....bij jou bij mij en ook voor die jongens
Hij kan het dubbele verdienen daar......hij ziet dat hij bij Ajax niet verder komt.....wij belanden in de kelder van het voetbal......NL heeft geen oliesjeiken en of multimiljardairs die het voetbal als speeltje zien.....over 5 jaar is het voetbal voor de elite.....alles wordt opgekocht,kijk maar naar Fox.....Bale,RM.PSG en Monaco...en die kut russen
Ben benieuwd hoe jij positief blijft.....en dan heb ik het niet eens over je arrogantie.....voetbal word naar de klote geholpen......champions leage zullen de zelfde clubs blijven die het uitmaken.......daar komt geen Ajax,Feijenoord of pak hem beet Anderlecht tussen.
Spek en bonen zijn wij.....ben ik gek op......kaviaar en kreeft vind ik niet te vreten.
Oja deze/niet de mijne bondslullo helpt ons voetbal helemaal naar de klote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Gadverdamme 11 miljoen in termijnen bah bah nare smaak in mijn mond! |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
11 miljoen is zeker niet veel.voor die 11 miljoen tadic kopen voor de rechtsbuiten fischer op de plek van eriksen en bojan op linksbuiten |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Is eriksen echt zo goed als iedereen zegt?
Zoals pietje al aangaf denk ik ook dat bojan het beter zal doen op deze positie..
11 miljoen is niet verkeerd, maar geef basisspelers toch een contract van 5 jaar als ze nog maar 2 jaar vastliggen.. Psv doet dit goed hoor
Ik weet niet of we minder worden, ben alleen bang voor de vleugels.. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Ondanks dat dit er al maanden aan zit te komen voel ik me als supporter totaal niet lekker bij deze transfer - een veel te laag bedrag, hoezo gaat Overmars hier mee akkoord? Houd vast aan 15m als je 15m wilt!!! Helemaal in de laatste dagen. Of heeft Ajax centen nodig? Geloof t niet. - Mahler laten lopen en nu wel voor rond de 3,5m duarte halen. Belachelijk!!! - Eriksen houdt zich niet aan z'n woord - doelstellingen kunnen worden bijgesteld. III overwinter cl, dat mag je nu niet verlangen van Ajax. - moment van transfer niet goed! In verleden al vaker gebeurd. Ajax moet stellen dat ze in laatste week niet meer hun beste spelers verkopen. - lamela voor 35m, Eriksen voor 12... WTf!!! - wil Ajax groeien? Of is bestuur tevreden met middelmaat?
Ben er III goed ziek van!!!
Na vermalen, vertonghen dan nu Eriksen als het koopje van t jaar. We zijn toch geen marktkraam? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Maher 7, 5 Djuricic 6 Chadli 6, 5
Duarte 3, 5 ik kan wel janken! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gaat Eriksen weg dan? Misschien om ze zelf uit te leggen dat ze geen CL spelen en dat hij dus niet naar Tottenham komt. En anders staat er vast wel weer iemand anders op en worden we weer kampioen na een inhaalrace.
Kom op jongens, de wereld vergaat niet.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE ***+2 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Nederlandse competitie staat niet meer zo goed op de kaart, spelers die weggaan worden geen toppers bij hun team, zoals het vroeger wel was met Van Basten, Gullit, Rijkaard, Zlatan, Sneijder. Welke speler is echt een ster geworden buiten van Persie. Iedereen mislukt, omdat het niveau verschil te groot is met de nederlandse competitie in mijn ogen.
Denk dat het wel OK is, al had ik Eriksen nog 1 jaar in de eredivisie willen zien voetballen en op CL niveau, maarja het is niet anders. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Een paar maand geleden had ik reeds een keer dit scenario gemeld. En dat de kans dat Frank opnieuw kan beginnen reëel is. In feite lever je kwaliteit in t.o.v. het vorige seizoen. Hiermee vergroot je het risico in het begin nog meer punten te verspelen. Persoonlijk vind ik de houding van Overmars te passief. Hij had juist veel sneller moeten anticiperen op de situatie die je kon verwachten. I.p.v. te gaan afwachten. Hoe wil men dit de supporters gaan verkopen? Ajax is verdomme geen feyenoord. Gaan we nu zuinig doen en mag Frank opnieuw gaan beginnen? Waarom neemt Ajax dit risico? Waar is het voor nodig? Je kunt het Frank misschien niet kwalijk nemen, maar hij mag het wel weer gaan oplossen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 11:02 schreef Ajax we love you het volgende:Nederlandse competitie staat niet meer zo goed op de kaart, spelers die weggaan worden geen toppers bij hun team, zoals het vroeger wel was met Van Basten, Gullit, Rijkaard, Zlatan, Sneijder. Welke speler is echt een ster geworden buiten van Persie. Iedereen mislukt, omdat het niveau verschil te groot is met de nederlandse competitie in mijn ogen. Denk dat het wel OK is, al had ik Eriksen nog 1 jaar in de eredivisie willen zien voetballen en op CL niveau, maarja het is niet anders. wel 1 van de slechtste reacties in tijden.
Zeggen de namen: Sneijder, Robben, Ibrahimovic, Suarez, Chivu, Vertonghen, Huntelaar je misschien iets? Of zijn dit geen toppers in jouw ogen? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: ????? Ik weet niet hoe je aan deze wijsheid komt, maar ik heb hier niets over gelezen. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ben er goed ziek van en m'n geduld raakt ook een beetje op, als al het geld naar de jeugd gaat waar blijven onze suarezjes, sneikdertjes en vd vaartjes dan? En dan vervolgens wel 3,5 miljoen neer leggen voor duarte, als wij zo'n type speler nog niet eens uit onze jeugd kunnen halen krijg ik zo langzamerhand wel m'n vraagtekens bij onze passieve beleid. Je kan toch niet met sana, serrero en lukoki ( is gelukkig al vertrokken) aantreden tegen psg of bayern München?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Staat gewoon op headliners.. Iedereen doet net of hij blijft maar hij is gewoon weg hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iets zegt mij dat Ajax voor Tadic gaat. Dat ze hebben gewacht of PSV de CL haalt. In dit geval niet waardoor Ajax bijna 15 miljoen casht |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:50 schreef Loetje het volgende:Iets zegt mij dat Ajax voor Tadic gaat. Dat ze hebben gewacht of PSV de CL haalt. In dit geval niet waardoor Ajax bijna 15 miljoen casht Ik hoop het maar zal heel duur zijn. Fischer op Erikssen zijn plek Finbogasson vanaf links lijkt me ook wel wat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 12:38 schreef Gruber het volgende:[..] wel 1 van de slechtste reacties in tijden. Zeggen de namen: Sneijder, Robben, Ibrahimovic, Suarez, Chivu, Vertonghen, Huntelaar je misschien iets? Of zijn dit geen toppers in jouw ogen? Wie van deze spelers is er de afgelopen 5 jaar uit Nederland vertrokken en speelt jaarlijks mee om de titels en het winnen van de CL dan??
Suarez en Vertonghen spelen niet eens CL.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:50 schreef Loetje het volgende:Iets zegt mij dat Ajax voor Tadic gaat. Dat ze hebben gewacht of PSV de CL haalt. In dit geval niet waardoor Ajax bijna 15 miljoen casht Twente heeft hem voor 7.7 miljoen gekocht heeft een contractt voor 2 jaar dat door Twente met twee jaar verlengd kan worden, dus een speler met een contract voor 4 jaar waarvan Munsterman heeft egzegd dat ie 15 miljoen moet kosten, als Ajax komt wordt ie nog eens 2.5 miljoen duurder. Kortom, onhaalbare speler die ik echt niet zie komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik hoop het maar zal heel duur zijn. Fischer op Erikssen zijn plek Finbogasson vanaf links lijkt me ook wel wat.. Een speler zonder actie vanaf de zijkant laten spelen??? Iemand die alleen maar kan afmaken??? Mag jij me uitleggen waarom dat een van onze vleugeldspelers zou moeten gaan worden?? |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Wie van deze spelers is er de afgelopen 5 jaar uit Nederland vertrokken en speelt jaarlijks mee om de titels en het winnen van de CL dan?? Suarez en Vertonghen spelen niet eens CL.. Wie heeft het over de afgelopen 5 jaar? De reactie waarop ik reageerde werden namen als van Basten, Rijkaard en Gullit genoemd. De topclubs weten de Nederandse competitie nog prima te vinden. Suarez staat al tijden nadrukkelijk n belangstelling van Real en VErtonghen in belangstelling van Barca. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Ajax had allang moeten anticiperen op dit vertrek. Nu zijn er inderdaad weinig opties. Maar ene Adam was een zeer welkome versterking geweest. Als of Overmars niet al lang wist van vertrek Eriksen. Timing en niet anticiperen is alleen redelijk onprofessioneel te noemen. Of er moet echt vertrouwen zijn in Serero... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:30 schreef Gruber het volgende:[..] Wie heeft het over de afgelopen 5 jaar? De reactie waarop ik reageerde werden namen als van Basten, Rijkaard en Gullit genoemd. De topclubs weten de Nederandse competitie nog prima te vinden. Suarez staat al tijden nadrukkelijk n belangstelling van Real en VErtonghen in belangstelling van Barca. Die 5 jaar staat voor het afglijden en het bewijs daarvan, vrijwel niemand die het nog red vanuit Nederland naar de top.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:33 schreef Gruber het volgende:Ajax had allang moeten anticiperen op dit vertrek. Nu zijn er inderdaad weinig opties. Maar ene Adam was een zeer welkome versterking geweest. Als of Overmars niet al lang wist van vertrek Eriksen. Timing en niet anticiperen is alleen redelijk onprofessioneel te noemen. Of er moet echt vertrouwen zijn in Serero... Er is allang geanticipeerd op dit vertrek, of wou je zeggen dat Andersen, Fischer, Serrero Meleg voor de grap gehaald zijn?? |
|
|
|