BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 29 augustus 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 14:50 schreef Loetje het volgende:
Iets zegt mij dat Ajax voor Tadic gaat. Dat ze hebben gewacht of PSV de CL haalt. In dit geval niet waardoor Ajax bijna 15 miljoen casht
Ik hoop, dat je gelijk krijgt, Loetje.
Tadic is een machtig mooie speler, zo ééntje waarvoor je naar het stadion komt. Maar ik vrees, dat FC Twente de hoofdprijs plus wat extra's voor Tadic gaat vragen. En die bedragen gaat Ajax pertinent niet meer betalen. Dat hebben zij in het verleden wel gedaan, maar ze hebben het -terecht- afgezworen. Maar jammer is het wel. Toen Tadic nog bij FC Groningen speelde had ik ook al hoop, dat hij ooit voor Ajax zou spelen. Toen was hij enigszins te betalen, maar nu vrees ik dat zijn waarde alleen maar is toegenomen. Meneertje Munsterman (of is het Monsterman ;-)) heeft een absolute bloedhekel aan Ajax en hij laat in principe geen van zijn spelers de overstap naar Ajax maken, zonder stennis te maken.
Pietje
 Pietje - donderdag 29 augustus 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is allang geanticipeerd op dit vertrek, of wou je zeggen dat Andersen, Fischer, Serrero Meleg voor de grap gehaald zijn??
Eens !!!
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 15:48   quote  deeplink  
Ik begrijp niet waarom Andersen niet gewoon voor de leeuwen wordt gegooid op die positie, de Boer deed destijds hetzelfde met Eriksen en dat is vrij goed uitgepakt..

Ik vind dat de Boer soms vrij lang wacht met het definitief laten doorbreken van jonge spelers..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 16:07   quote  deeplink  
komt allemaal goed, gewoon weer lekker 30e speelronde bovenaan komen...

t' moet een beetje spannend blijven...
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop, dat je gelijk krijgt, Loetje.
Tadic is een machtig mooie speler, zo ééntje waarvoor je naar het stadion komt. Maar ik vrees, dat FC Twente de hoofdprijs plus wat extra's voor Tadic gaat vragen. En die bedragen gaat Ajax pertinent niet meer betalen. Dat hebben zij in het verleden wel gedaan, maar ze hebben het -terecht- afgezworen. Maar jammer is het wel. Toen Tadic nog bij FC Groningen speelde had ik ook al hoop, dat hij ooit voor Ajax zou spelen. Toen was hij enigszins te betalen, maar nu vrees ik dat zijn waarde alleen maar is toegenomen. Meneertje Munsterman (of is het Monsterman ;-)) heeft een absolute bloedhekel aan Ajax en hij laat in principe geen van zijn spelers de overstap naar Ajax maken, zonder stennis te maken.
Toch krijg ik langzaam twijfels bij het beleid Pietje. Waarschijnlijk krijg ik nu een karrenvracht aan kritiek over me heen maar ik vind het echt vreemder en vreemder worden.

Ajax verkoopt haar spelers redelijk goedkoop en op hele foute momenten op de transfermarkt. Ajax wil 15 miljoen hebben voor Eriksen en gaan ineens met aanzienlijk minder akkoord. Het is best een mooie prijs maar wat doen we, gaan we verdomme voor Duarte. Ik heb daar zeer sterk mijn twijfels over. Ajax koopt Van der Hoorn voor maarliefst 4 miljoen. Ze wilde zelfs 7 miljoen betalen voor Van Ginkel maar 7 miljoen voor Maher is te veel? Dat was in mijn optiek de ideale opvolger geweest van Eriksen.

Dit Ajax is volledig afhankelijk van Siem De Jong en Christian Eriksen. De Jong ligt er voorlopig uit en Eriksen vertrekt. Als je dan ook ziet dat er nu al cruciale wedstrijden aankomen in de Eredivisie en de CL gaat beginnen zonder deze twee hebben we in mijn optiek een groot probleem.
Kijk, Ajax hoeft geen absurde bedragen te betalen maar voor een goede speler zal je wat over moeten hebben.
Ajax moet ook weer volledig opnieuw beginnen. De kwaliteit is er grotendeels uit en Overmars komt uit bij Duarte, dat gaat mij te ver Pietje.
Klaasen en Serrero hebben kwaliteit maar zullen never nooit nu op kunnen staan op Ajax op sleeptouw te nemen, dat kan pas over een langere termijn.

Ik vind echt dat Ajax nu moet inversteren. PSV plaatst zich niet voor de CL dus krijgen we nog 7 miljoen extra. Probeer verdomme een fatsoenlijke VCM en een opvolger voor Eriksen te halen, probeer op zijn minst een poging bij Tadic. Haal een fatsoenlijke vleugelaanvaller.

Als Ajax bij Duarte uitkomt ga ik me ook sterk zorgen maken over onze jeugdopleiding, daar zal toch zeker wel iemand rondlopen die beter dan Duarte is??? Bovendien wil Heracles een belachelijk hoge prijs.

Haal a.u.b. een aantal versterkingen en anders is de ellende niet te overzien in mijn ogen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 16:49   quote  deeplink  
Elk elftal heeft bepalende spelers nodig. Ik zie op dit moment ook niemand die nu op zal staan bij Ajax
Breijan
 Breijan - donderdag 29 augustus 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch krijg ik langzaam twijfels bij het beleid Pietje. Waarschijnlijk krijg ik nu een karrenvracht aan kritiek over me heen maar ik vind het echt vreemder en vreemder worden.

Ajax verkoopt haar spelers redelijk goedkoop en op hele foute momenten op de transfermarkt. Ajax wil 15 miljoen hebben voor Eriksen en gaan ineens met aanzienlijk minder akkoord. Het is best een mooie prijs maar wat doen we, gaan we verdomme voor Duarte. Ik heb daar zeer sterk mijn twijfels over. Ajax koopt Van der Hoorn voor maarliefst 4 miljoen. Ze wilde zelfs 7 miljoen betalen voor Van Ginkel maar 7 miljoen voor Maher is te veel? Dat was in mijn optiek de ideale opvolger geweest van Eriksen.

Dit Ajax is volledig afhankelijk van Siem De Jong en Christian Eriksen. De Jong ligt er voorlopig uit en Eriksen vertrekt. Als je dan ook ziet dat er nu al cruciale wedstrijden aankomen in de Eredivisie en de CL gaat beginnen zonder deze twee hebben we in mijn optiek een groot probleem.
Kijk, Ajax hoeft geen absurde bedragen te betalen maar voor een goede speler zal je wat over moeten hebben.
Ajax moet ook weer volledig opnieuw beginnen. De kwaliteit is er grotendeels uit en Overmars komt uit bij Duarte, dat gaat mij te ver Pietje.
Klaasen en Serrero hebben kwaliteit maar zullen never nooit nu op kunnen staan op Ajax op sleeptouw te nemen, dat kan pas over een langere termijn.

Ik vind echt dat Ajax nu moet inversteren. PSV plaatst zich niet voor de CL dus krijgen we nog 7 miljoen extra. Probeer verdomme een fatsoenlijke VCM en een opvolger voor Eriksen te halen, probeer op zijn minst een poging bij Tadic. Haal een fatsoenlijke vleugelaanvaller.

Als Ajax bij Duarte uitkomt ga ik me ook sterk zorgen maken over onze jeugdopleiding, daar zal toch zeker wrl iemand rondlopen die beter dat Duarte is??? Bovendien wil Heracles een belachelijk hoge prijs.

Haal a.u.b. een aantal versterkingen en anders is de ellende niet te overzien in mijn ogen
In Nederland loopt er naar mijn idee bijna niemand rond waarmee Ajax direct een kwaliteitsinjectie ontvangt. Alleen Finnbogason en Tadic zouden een directe versterking kunnen blijken. Alleen spelen zij op andere posities dan Eriksen.
Intern kan dit wellicht met Fischer of Bojan opgelost worden. Dan is het wel te hopen dat de vorm snel terugkomt bij beide heren.
Zou Ajax wellicht proberen om van Ginkel alsnog te halen (op huurbasis)?
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:50 schreef Breijan het volgende:

[..]

In Nederland loopt er naar mijn idee bijna niemand rond waarmee Ajax direct een kwaliteitsinjectie ontvangt. Alleen Finnbogason en Tadic zouden een directe versterking kunnen blijken. Alleen spelen zij op andere posities dan Eriksen.
Intern kan dit wellicht met Fischer of Bojan opgelost worden. Dan is het wel te hopen dat de vorm snel terugkomt bij beide heren.
In de spits zijn we goed bezet alleen is de aanvoer hopeloos. Van Ginkel is meer een type Siem De Jong. Tadic is volgens mij een nummer 10, ik kan er naast zitten hoor. Kijk er lopen best goede spelers rond. Tadic, ook Martens is een fenomeen als hij weer fit is.

Overigens voor de CVM positie, is Jan Arie van der Heijden niet de ideale oplossing daarvoor. Hij kan daar spelen, is gruwelijk goed geworden
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 augustus 2013 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 12:38 schreef Gruber het volgende:

[..]

wel 1 van de slechtste reacties in tijden.

Zeggen de namen:
Sneijder, Robben, Ibrahimovic, Suarez, Chivu, Vertonghen, Huntelaar je misschien iets? Of zijn dit geen toppers in jouw ogen?
Uhm Zlatan = Ibrahimovic?? Chivu is niet de topspeler zoals rijkaard dat was in mijn ogen, Robben = topspeler maar 10 jaar lang geblesseerd en uitgekotst en door de molen gehaald in Munchen, Huntelaar geflopt bij o.a Real, Suarez is goed, maar heeft de top nog niet bereikt zolang hij bij Liverpool blijft en rare dingen blijft doen, Vertonghen hoor ik niets meer van en blinkt niet elke week uit en Sneijder heeft alleen bij Inter goed gespeeld verder is het kut en speelt niet voor niets niet meer in Oranje en in Turkije op zijn hoogtepunt in zijn carriere, dus ja....
Gruber
 Gruber - donderdag 29 augustus 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Uhm Zlatan = Ibrahimovic?? Chivu is niet de topspeler zoals rijkaard dat was in mijn ogen, Robben = topspeler maar 10 jaar lang geblesseerd en uitgekotst en door de molen gehaald in Munchen, Huntelaar geflopt bij o.a Real, Suarez is goed, maar heeft de top nog niet bereikt zolang hij bij Liverpool blijft en rare dingen blijft doen, Vertonghen hoor ik niets meer van en blinkt niet elke week uit en Sneijder heeft alleen bij Inter goed gespeeld verder is het kut en speelt niet voor niets niet meer in Oranje en in Turkije op zijn hoogtepunt in zijn carriere, dus ja....
Haha vertonghen blinkt niet iedere week uit? Vorig jaar nog verkozen in premier league elftal van het jaar. Toch redelijk voor een debuut jaar in de premier league. Of zijn alleen Messi, Ronaldo, Xavi etc topspelers?

en ja ene zlatan is ibrahimovic...
Breijan
 Breijan - donderdag 29 augustus 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

In de spits zijn we goed bezet alleen is de aanvoer hopeloos. Van Ginkel is meer een type Siem De Jong. Tadic is volgens mij een nummer 10, ik kan er naast zitten hoor. Kijk er lopen best goede spelers rond. Tadic, ook Martens is een fenomeen als hij weer fit is.

Overigens voor de CVM positie, is Jan Arie van der Heijden niet de ideale oplossing daarvoor. Hij kan daar spelen, is gruwelijk goed geworden
Martens is zeker een goede speler, maar dan moet je telkens maar hopen dat hij fit blijft. Denk je dat Twente Tadic naar Ajax zou laten gaan?
Ajax had gewoon Maher moeten kopen en dan hadden we nu een goede vervanger in huis.
dennie
 dennie - donderdag 29 augustus 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:35 schreef Breijan het volgende:

[..]

Martens is zeker een goede speler, maar dan moet je telkens maar hopen dat hij fit blijft. Denk je dat Twente Tadic naar Ajax zou laten gaan?
Ajax had gewoon Maher moeten kopen en dan hadden we nu een goede vervanger in huis.
Tjaa toen mensen hier opperden dat ze Maher al moesten halen voor Eriksen werden ze afgeschoten met allemaal vergezochte theorieën. Ík vind het mooi om te zien dat al die mensen ongelijk hebben gekregen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik weet het niet. Maak me echt zorgen
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:

ja, maar hem nu halen zou weer enorm mismanagement zijn...
was transfervrij... hadden hem gewoon transfervrij over moeten nemen...
Glennieboy
 Glennieboy - donderdag 29 augustus 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Eriksen weg en dan duarte kopen is best wel een goeie keus........
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ajax bij Duarte uitkomt ga ik me ook sterk zorgen maken over onze jeugdopleiding, daar zal toch zeker wel iemand rondlopen die beter dan Duarte is??? Bovendien wil Heracles een belachelijk hoge prijs.

De NOS meld 13.5 miljoen. Dat is niet aanzienlijk veel minder toch. Daarbij is de transfermarkt open en kan je een transfer gewoon niet weigeren,

Eriksen kan wel zeggen dat ie bijtekend, maar doet dat uiteraard nooit als Ajax hem niet voor een redelijk bedrag laat gaan. 13.5 miljoen voor een speler met 1 jaar contract is gewoon prima voor Nl begrippen..

Maar jij wil dus dat ajax 15 miljoen voor Tadic gaat betalen?? Dat is namelijk wat Twente minimaal wil hebben.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:49 schreef Loetje het volgende:
Elk elftal heeft bepalende spelers nodig. Ik zie op dit moment ook niemand die nu op zal staan bij Ajax
Siem de Jong...Fischer..
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

De NOS meld 13.5 miljoen. Dat is niet aanzienlijk veel minder toch. Daarbij is de transfermarkt open en kan je een transfer gewoon niet weigeren,

Eriksen kan wel zeggen dat ie bijtekend, maar doet dat uiteraard nooit als Ajax hem niet voor een redelijk bedrag laat gaan. 13.5 miljoen voor een speler met 1 jaar contract is gewoon prima voor Nl begrippen..

Maar jij wil dus dat ajax 15 miljoen voor Tadic gaat betalen?? Dat is namelijk wat Twente minimaal wil hebben.
Als Ajax er iets wat onder zit wellicht dat het dan lukt. Maar het gaat me er meer over dat Ajax een aantal goede spelers terug koopt in plaats van die middelmatige spelers
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wat je zegt over Vertonghen klopt pertinent niet, die blinkt namelijk wel wekelijks uit, zit ook niet voor niets in het PL elftal van het jaar..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

15 miljoen voor Tadic kan ik overigens ook wel begrijpen...
die jongen is voor 7 miljoen gehaald, + salaris en tekengeld heeft Twente nu zeker 10 miljoen gekost...
gewoon heel redelijke vraagprijs, maar dat moet Ajax niet gaan uitegeven.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Siem de Jong...Fischer..
De Jong kan het niet in zijn eentje en Fischer is al heel lang een drama
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

15 miljoen voor Tadic kan ik overigens ook wel begrijpen...
die jongen is voor 7 miljoen gehaald, + salaris en tekengeld heeft Twente nu zeker 10 miljoen gekost...
gewoon heel redelijke vraagprijs, maar dat moet Ajax niet gaan uitegeven.
Als Ajax hem voor 11 of 12 miljoen kon halen deed ik het nog ook. Wat een speler zeg.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ajax er iets wat onder zit wellicht dat het dan lukt. Maar het gaat me er meer over dat Ajax een aantal goede spelers terug koopt in plaats van die middelmatige spelers
Twente wil niet aan Ajax verkopen, die zullen er dus zeker niet onder gaan zitten. En al helemaal niet met een 4 jarig contract..

Iedereen stond blij te schreeuwen van de daken over het nieuwe beleid, we worden 3 keer kampioen, spelen dan een aantal wat mindere wedstrijden en het beleid klopt niks meer van?? Wat een gelul man.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een jongen met extreem veel potentie wat Eriksen ook had, gewoon een super talent wat ieder jaar beter gaat worden, ik verwacht dit seizoen veel van hem. Het woordje drama vind ik in deze dan ook een beetje triest.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ajax hem voor 11 of 12 miljoen kon halen deed ik het nog ook. Wat een speler zeg.
denk dat Andersen en Fischer in potentie minstens zo goed zijn, die jongens moet je ook ooit een kans geven. zeker Andersen die erg goed presteerde bij Jong Ajax moet je gewoon niet op de bank houden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 15:48 schreef remco k het volgende:
Ik begrijp niet waarom Andersen niet gewoon voor de leeuwen wordt gegooid op die positie, de Boer deed destijds hetzelfde met Eriksen en dat is vrij goed uitgepakt..

Ik vind dat de Boer soms vrij lang wacht met het definitief laten doorbreken van jonge spelers..
Of Fisher op de positie Eriksen en Meleg op links...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of Fisher op de positie Eriksen en Meleg op links...
Meleg speelt veel als rechtsbuiten en Andersen lijkt me beter...
moa
 moa - donderdag 29 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Ajax doordrukt bij Duarte en hem haalt voor 4,5 tot 5,5 miljoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:50 schreef Breijan het volgende:

[..]

van Ginkel op huurbasis is mogelijk...omdat Chelsea niet in onze poule zit...spelers van Barca huren wordt nu een stuk lastiger...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Sergi Roberto huren is misschien nog een optie, das overigens echt een goede.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

onze spits past niet in ons spel...hij is te statisch...een voetballende spits zoals Matavs of Finnbogasson pst beter bij ons...van der Heijden zou idd een goede optie zijn voor de CVM positie maar ook Maduro is een optie...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Christian bedankt voor mooie jaren.
3 geweldige kampioenschappen!

BEDANKT!

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nooit doen Tadic is geen 15 miljoen waard...hooguit 9....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

onze spits past niet in ons spel...hij is te statisch...een voetballende spits zoals Matavs of Finnbogasson pst beter bij ons...van der Heijden zou idd een goede optie zijn voor de CVM positie maar ook Maduro is een optie...
Matavz een voetballende spits?

o ja, want die is al 2 jaar lang topscorer bij PSV omdat ie zelf zo goed kan voetballen... als er iemand afhankelijk is van een voorzet is het Matavz wel...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 29 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
Vervanger heeft ajax al in huis.. duarte word gehaald voor volgend jaar als schone poulsen en de jong vertrekken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat dan weer wel...maar goed misschien niet op de positie van Eriksen...overigens willen ze Duarte halen voor zijn positie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Twente wil niet aan Ajax verkopen, die zullen er dus zeker niet onder gaan zitten. En al helemaal niet met een 4 jarig contract..

Iedereen stond blij te schreeuwen van de daken over het nieuwe beleid, we worden 3 keer kampioen, spelen dan een aantal wat mindere wedstrijden en het beleid klopt niks meer van?? Wat een gelul man.
Dat wil niks zeggen dat het aankoopbeleid flut is....het kan nl. veel beter...
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die twee die jij noemt zijn exact dezelfde types spitsen als Siggie. Beiden kunnen namelijk niet voetballen, alleen goed lopen en scoren, net zoals Siggie..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Meleg speelt veel als rechtsbuiten en Andersen lijkt me beter...
Meleg speelt net zo goed vanaf links...
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat wil niks zeggen dat het aankoopbeleid flut is....het kan nl. veel beter...
Als je drie keer op rij kampioen wordt en daarbij ieder jaar een aantal aangekochte speler moet inpassen kun je wel degelijk zeggen dat het aankoopbeleid goed is geweest..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Die twee die jij noemt zijn exact dezelfde types spitsen als Siggie. Beiden kunnen namelijk niet voetballen, alleen goed lopen en scoren, net zoals Siggie..
idd! hij wil het alleen zelf niet inzien...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Matavz een voetballende spits?

o ja, want die is al 2 jaar lang topscorer bij PSV omdat ie zelf zo goed kan voetballen... als er iemand afhankelijk is van een voorzet is het Matavz wel...
Hij kan een mannetje passeren dat zag je in de thuiswedstrijd tegen Milan...Sigthorsson is een afmaker in een keer raken...
joduh
 joduh - donderdag 29 augustus 2013 - 20:00   quote  deeplink  
Dit nieuwe beleid is alleen maar goed voor de kas..... Geloof me maar....
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan een mannetje passeren dat zag je in de thuiswedstrijd tegen Milan...Sigthorsson is een afmaker in een keer raken...
Hij loopt 1 keer een man voorbij??? Kom op man, Matavsz is gewoon een afmaker..Evenals Sigthorson..

Maar goed, blijkbaar kan die jongen niks goed doen. Hij heeft in de laatste wedstrijden van het jaar gewoon veel gescoord en heeft er nu ook al weer 3 in liggen, werkt keihard en superscherp voor de goal.. Als dat niet genoeg is denk ik echt dat jij je eisen moet gaan bijstellen..
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik ben nooit gecharmeerd geweest van het spel, wel van een aantal spelers. De afgelopen seizoenen wist je dat er nieuwe spelers gingen opstaan. Maar dat Ajax bij Duarte uitkomt is voor mij een vernedering voor onze jeugdopleiding
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:00 schreef joduh het volgende:
Dit nieuwe beleid is alleen maar goed voor de kas..... Geloof me maar....
3 keer kampioen is zeker goed voor de kas..

Maar jij wil toch net zo hard van de beurs af???

Voor zover ik het begrijp is dat het hele plan achter dit beleid,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie jij Siggie wel eens een mannetje passeren?? Is hij passerend in de kleine ruimte zoals bijv. Kluivert die ook nog eens de bal goed kon vast houden voor aanstormende middenvelders ?? Ik niet dan zie jij een andere Siggie als ik...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hij passeerde hem in de loop actie... en je raad het al... ook deze actie was op de counter...

daarnaast heeft Sigi meer gescoord dan Matavz dit seizoen...
riveco
 riveco - donderdag 29 augustus 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 17:37 schreef dennie het volgende:

[..]

Tjaa toen mensen hier opperden dat ze Maher al moesten halen voor Eriksen werden ze afgeschoten met allemaal vergezochte theorieën. Ík vind het mooi om te zien dat al die mensen ongelijk hebben gekregen.
Hoezo, draagt hij het elftal van PSV?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

0.0077757