|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:01 schreef Loetje het volgende:[..] Mag jij vinden. Ik ben nooit gecharmeerd geweest van het spel, wel van een aantal spelers. De afgelopen seizoenen wist je dat er nieuwe spelers gingen opstaan. Maar dat Ajax bij Duarte uitkomt is voor mij een vernedering voor onze jeugdopleiding Vind ik niet, is gewoon een goede voetballer die op veel posities uit de voeten kan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:45 schreef remco k het volgende:[..] Een jongen met extreem veel potentie wat Eriksen ook had, gewoon een super talent wat ieder jaar beter gaat worden, ik verwacht dit seizoen veel van hem. Het woordje drama vind ik in deze dan ook een beetje triest. Hij was eind vorig jaar vond ik al niet goed. Voorbereiding was slecht en tot noch toe is het niet om aan te gluren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zie jij Siggie wel eens een mannetje passeren?? Is hij passerend in de kleine ruimte zoals bijv. Kluivert die ook nog eens de bal goed kon vast houden voor aanstormende middenvelders ?? Ik niet dan zie jij een andere Siggie als ik... Hey gast, leg me nou geen woorden in de mond, waar in die post staat dat ik zeg dat Siggie dat wel doet?? Ik zeg zelfs dat hij een pure afmaker is..
Maar goed, als jij ergens een type Kluivert weet voor 5 miljoen horen we het allemaal graag denk ik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:46 schreef NatjosFC het volgende:[..] denk dat Andersen en Fischer in potentie minstens zo goed zijn, die jongens moet je ook ooit een kans geven. zeker Andersen die erg goed presteerde bij Jong Ajax moet je gewoon niet op de bank houden... Ik heb het niet over om ze geen kans te geven. Maar die jongens zijn nog niet zo ver. Ik vind dat er best een paar goede spelers mogen komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:03 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb het niet over om ze geen kans te geven. Maar die jongens zijn nog niet zo ver. Ik vind dat er best een paar goede spelers mogen komen als die jongens komen ga je weer terug naar het oude beleid, want die gasten kosten bakken met geld, zijn absoluut geen garantie voor goed voetbal of een titel en willen altijd spelen waardoor ze de talenten uit de opleiding weer in de weg staan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oke, jou mening. Dat mag. Ik erger me er inmiddels suf aan. Dat Ajax maar met wat beters op de proppen komt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:03 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb het niet over om ze geen kans te geven. Maar die jongens zijn nog niet zo ver. Ik vind dat er best een paar goede spelers mogen komen nee, maar zover gaan ze ook niet komen als je ze de kans niet geeft... weet zeker dat we Eriksen kunnen opvangen met Fischer en Andersen, kijk wat er bij Feyenoord en PSV gebeurt... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:05 schreef remco k het volgende:[..] als die jongens komen ga je weer terug naar het oude beleid, want die gasten kosten bakken met geld, zijn absoluut geen garantie voor goed voetbal of een titel en willen altijd spelen waardoor ze de talenten uit de opleiding weer in de weg staan.. Een speler kopen mag toch wel? Duarte, dan wijk je voor mij pas af van je beleid |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:07 schreef Loetje het volgende:[..] Oke, jou mening. Dat mag. Ik erger me er inmiddels suf aan. Dat Ajax maar met wat beters op de proppen komt Ja, want dan hebben we wel wat te vertellen tegen Milan en Barca.. Een kwartfinalist en halve finalist van afgelopen jaar.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] nee, maar zover gaan ze ook niet komen als je ze de kans niet geeft... weet zeker dat we Eriksen kunnen opvangen met Fischer en Andersen, kijk wat er bij Feyenoord en PSV gebeurt... Wat is er met hun dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Natuurlijk mag er gekocht worden. Maar misschien ziet de Boer wel dingen in Duarte die jij niet ziet, dat kan ook nog. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Ja, want dan hebben we wel wat te vertellen tegen Milan en Barca.. Een kwartfinalist en halve finalist van afgelopen jaar.. Heb het niet over kans of geen kans tegen hun. Elke club moet spelers hebben die het verschil maken. Die zijn er voor mij op De Jong na momenteel niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk mag er gekocht worden. Maar misschien ziet de Boer wel dingen in Duarte die jij niet ziet, dat kan ook nog. Dat kan. Maar ik mag dat toch vinden? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Als je drie keer op rij kampioen wordt en daarbij ieder jaar een aantal aangekochte speler moet inpassen kun je wel degelijk zeggen dat het aankoopbeleid goed is geweest.. Ajax is in 3 jaar tijd niet echt veel beter gaan voetballen...bovendien hebben de andere clubs onnodig punten laten liggen....het spel van Ajax had beter geweest met andere spelers als Sana-Poulsen-Moisander-Sigthorsson-Hoessen en Schone...is niet zo aantrekkelijk als in voorgaande jaren ....weliswaar werden we dan niet kampioen....je kan ook zeggen dat de andere clubs niet sterk spelen en dat het niveau van de competitie bedenkelijk is gezakt....de 3 kampioenschappen mag je zeker op het conto van de Boer zetten...hij heeft met middelmatige spelers naast kanjers als Eriksen en de Jong 3x op rij kampioen geworden... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:01 schreef remco k het volgende:[..] 3 keer kampioen is zeker goed voor de kas.. Maar jij wil toch net zo hard van de beurs af??? Voor zover ik het begrijp is dat het hele plan achter dit beleid, Drie jaar kampioen heb je gelijk in.... Maar zijn de spelers beter geworden die drie jaar of zijn de tegenstanders zwakker geworden???? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax is in 3 jaar tijd niet echt veel beter gaan voetballen...bovendien hebben de andere clubs onnodig punten laten liggen....het spel van Ajax had beter geweest met andere spelers als Sana-Poulsen-Moisander-Sigthorsson-Hoessen en Schone...is niet zo aantrekkelijk als in voorgaande jaren ....weliswaar werden we dan niet kampioen....je kan ook zeggen dat de andere clubs niet sterk spelen en dat het niveau van de competitie bedenkelijk is gezakt....de 3 kampioenschappen mag je zeker op het conto van de Boer zetten...hij heeft met middelmatige spelers naast kanjers als Eriksen en de Jong 3x op rij kampioen geworden... Eens. Zo goed was het lang niet altijd |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] onze spits past niet in ons spel...hij is te statisch...een voetballende spits zoals Matavs of Finnbogasson pst beter bij ons...van der Heijden zou idd een goede optie zijn voor de CVM positie maar ook Maduro is een optie... Te statisch??????? matavs is pas statisch en Finnbogasson speelt nu met veel minder druk, dus is niet gezegt dat hij bij AJAX wel uit de verf zou komen. En ook de CVM is niet nodig, want Bazoer en die Roemeen kunnen daar ook prima spelen. Ook een Rechtsbuiten aantrekken is waanzin, de Sa breekt dit jaar nog door let maar op. Ook Meleg is een super talent die op div plekken inzetbaar is. Laten we blij zijn met wat we hebben en de rest aan de staf overlaten. Als je Tadic nu zou halen voor een belachelijk bedrag, blokkeer je je eigen jeugd. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Volgens mij vond Frankie ook dat door deze verkopen de doelstellingen iets naar beneden moesten..... Dus hij had hier volgens mij geen rekening mee gehouden .... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom zou je met miljoenen smijten als de jeugd al 3x beter is..
Waarom de jeugd niet speelt is omdat je siem en eriksen niet op de bank zet. Schone het vorig jaar goed deed als siem in de spits speelde. Poulsen het goed deed als slot op de deur.
Nu spelen schone en poulsen niet goed. Maar meteen vervangers halen omdat ze nog niet in vorm zijn gaat wat ver. De jeugd zal oook denken ik moet meteen in vorm zijn en dat is onrealistisch. Siem is nu geblesseerd maar niet voor maanden.
Daarnaast heb je veel grotere talenten rond lopen dan eriksen ooit was. Als duarte word gehaald is dat voor de breedte en 3.5mil is eigenlijk te veel.
Waarom zou je fisher en meleg hebben gehaald.. enkel alleen voor jong ajax.. haha
Nu spelers halen omdat eriksen vertrekt haha laat mij niet lache..
Ajax heeft al jaren geleden spelers gehaald voor eriksen.. iedereen wist dat eriksen ooit weg zou gaan
15 miljoen voor tadic dan hoor ik martin jol praten dat hij een zak met geld wil..
De vervanger is er al en de spelers die niet goed spelen een lange tijd die komen er wel een keer op de bank hoor..
Ik heb er vertrouwen in dat ajax volgend jaar met de schaal staat en dat we volgend jaar weer naar de loting mogen kijken.
De spelers die ajax gaan verlaten wens ik veel plezier bij hun nieuwe club. Ze kunnen lekker naar een mooie bankrekening kijken. Maar spelers van ajax naar een gevuld prijzenkast. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat zeggen de beelden...nogmaals en ik het al een paar x uitgelegd...Sigtorsson is een fantastische spits met name kopsterk...wanneer er goede voorzetten komen van onze backs maakt hij het wel af....onze buitenspelers spelen te kort op Siggie omdat zij naar binnen trekken...Fisher en Bojan zoeken niet de achterlijn op maar eerder de combinatie binnen door....nu en daar kan Siggie niet veel mee...anders had hij al veel vaker gescoord...ik denk dat Hoessen een meer voetballende spits is maar hij staat nog in de kinderschoenen...ik zeg dus niet dat Siggie geen goede spits is...er zit ook een wereld van verschil in van Persie en Huntelaar...comprendo ?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat zeggen de beelden...nogmaals en ik het al een paar x uitgelegd...Sigtorsson is een fantastische spits met name kopsterk...wanneer er goede voorzetten komen van onze backs maakt hij het wel af....onze buitenspelers spelen te kort op Siggie omdat zij naar binnen trekken...Fisher en Bojan zoeken niet de achterlijn op maar eerder de combinatie binnen door....nu en daar kan Siggie niet veel mee...anders had hij al veel vaker gescoord...ik denk dat Hoessen een meer voetballende spits is maar hij staat nog in de kinderschoenen...ik zeg dus niet dat Siggie geen goede spits is...er zit ook een wereld van verschil in van Persie en Huntelaar...comprendo ?? nu zeg je weer hoesen.... dan Matavz, wat gewoon hetzelfde type is als Sigi... dan weer Finbogason waar het zelfgde voor geld... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Hey gast, leg me nou geen woorden in de mond, waar in die post staat dat ik zeg dat Siggie dat wel doet?? Ik zeg zelfs dat hij een pure afmaker is.. Maar goed, als jij ergens een type Kluivert weet voor 5 miljoen horen we het allemaal graag denk ik.. Hey gast???? Hahaha zal niet meevallen 5 miljoen voor een speler als Kluivert Kees!! Maar goed Kees we hebben op dit moment wel een aardig zakcentje om een goede spits op te halen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:07 schreef Loetje het volgende:[..] Oke, jou mening. Dat mag. Ik erger me er inmiddels suf aan. Dat Ajax maar met wat beters op de proppen komt Eens Brabo... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Ja, want dan hebben we wel wat te vertellen tegen Milan en Barca.. Een kwartfinalist en halve finalist van afgelopen jaar.. Nu hebben we helemaal niks te vertellen...worden de eerste beste wedstrijd afgedroogd... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] nu zeg je weer hoesen.... dan Matavz, wat gewoon hetzelfde type is als Sigi... dan weer Finbogason waar het zelfgde voor geld... Jij snapt er niet veel van he... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
We zullen nu wel anders gaan spelen denk ik... fisher naar het middenveld bojan op links andersen op rechts.. Of iets heel anders.. maar er zijn talenten genoeg. Genoeg goeie trainers. Genoeg geld op de bank om het stadion te kopen. Het dak ervan af te halen en een 3de ring er op te zetten.. op naar de 100.000 man |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hey gast???? Hahaha zal niet meevallen 5 miljoen voor een speler als Kluivert Kees!! Maar goed Kees we hebben op dit moment wel een aardig zakcentje om een goede spits op te halen.... Ik denk dat Kluivert wel wil hoor, voor 5 miljoen :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] nu zeg je weer hoesen.... dan Matavz, wat gewoon hetzelfde type is als Sigi... dan weer Finbogason waar het zelfgde voor geld... Hoesen en Finnbogason kan je moeilijk vergelijken met Sigthorsson |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker. Vind het alleen raar dat je nu het beleid gaat aanvallen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Eriksen moet het zelf weten.. lekker op de bank naar een europa league wedstrijd kjjken en 3 miljoen op de bank of 1 mil op de bank en cl wedstrijd spelen tegen barca...
Maar zonder eriksen is er nog steeds niks aan de hand.. Ajax is nog steeds beter dan PSV en Feyenoord. Enkel moet de spelers die nu uit vorm zijn wel het niveua halen van vorig jaar..
Duarte is een aankoop voor volgend jaar want poulsen en siem en schone zullen dan er niet meer zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:11 schreef joduh het volgende:[..] Drie jaar kampioen heb je gelijk in.... Maar zijn de spelers beter geworden die drie jaar of zijn de tegenstanders zwakker geworden???? de spelers beter geworden. 3 jaar geleden wouden heel veel mensen van spelers als Eriksen en de Jong af, nu zijn het de beste middenvelders van de ED. Vermeer hel NL elftal gehaald, Blind is veel beter gaan spelen. Vertonghen heeft zijn beste seizoen onder de boer gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hey gast???? Hahaha zal niet meevallen 5 miljoen voor een speler als Kluivert Kees!! Maar goed Kees we hebben op dit moment wel een aardig zakcentje om een goede spits op te halen.... Maar waarom over hele dure spelers praten als je al weet dat Ajax het niet gaat betalen??
Daarbij wil ik het wel verhogen hoor. 10 miljoen dan voor een type Kluivert.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry, maar ik denk wat dit betreft dat hij het bij het goede eind heeft.. Finbogason en Matavsz kunnen net zo min meevoetballen als Siggie.. Zit vrijwel geen verschil tussen deze spitsen.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar ik denk wat dit betreft dat hij het bij het goede eind heeft.. Finbogason en Matavsz kunnen net zo min meevoetballen als Siggie.. Zit vrijwel geen verschil tussen deze spitsen.. Matavz is idd een houten klaas zoals Sigthorson of Huntelaar.
Maar Finnbogason is echt een goed meevoetballende spits hoor, het is geen Maradona of Suarez met eindeloze rushes, maar wel degelijk een goede aanjager, goede actie, etc.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Maar waarom over hele dure spelers praten als je al weet dat Ajax het niet gaat betalen?? Daarbij wil ik het wel verhogen hoor. 10 miljoen dan voor een type Kluivert.. Ik weet het... kluivert zelf... hij is gratis. Heeft alleen een conditie van een luiaard ben ik bang voor. Als mensen zeggen hij is te oud dan zeg ik... Seedorf Giggs scholes. Zijn ze jonger dan Kluivert en hoe groot is het verschil..
Niemand is goedkoper dan siggie. Beter wel maar niet haalbaar omdat ze meer verdienen bij hun club.
Ja david villa had gekund maar zag iemand die naar ajax gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:55 schreef moa het volgende:[..] Matavz is idd een houten klaas zoals Sigthorson of Huntelaar. Maar Finnbogason is echt een goed meevoetballende spits hoor, het is geen Maradona of Suarez met eindeloze rushes, maar wel degelijk een goede aanjager, goede actie, etc.. Aanjagen is niet de definitie van goed meevoetballen.. Aan de bal voor de verdeidging kan hij net zo veel als Siggie en dat is niks bijzonder. hij heeft een goede loopactie en is een goede afmaker. Maar wederom een speler die dat nu alleen maar laat zien met veel ruimte achter de verdedigers.. In welke wedstrijden heeft Ajax veel ruimte achter de spitsen?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Aanjagen is niet de definitie van goed meevoetballen.. Aan de bal voor de verdeidging kan hij net zo veel als Siggie en dat is niks bijzonder. hij heeft een goede loopactie en is een goede afmaker. Maar wederom een speler die dat nu alleen maar laat zien met veel ruimte achter de verdedigers.. In welke wedstrijden heeft Ajax veel ruimte achter de spitsen?? Ik heb uit een goeie bron vernomen dat morgen messi bij ajax een 4 jarig contract tekend Vandaag vond hij het een moeilijke loting. Niet voor barca maar voor ajax. Daarom zat overmars daar ook. hij wil messi meenemen naar adam. Messi is verbolgen dat hij geen Europese speler van het jaar is geworden! Daarom wil hij met ajax cl winnen. In zijn clausule staat wel dat barca hem voor het zelfde bedrag terug kan kopen..
Hij wilt laten zien dat hij de beste speler is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nope, jij schreeuwt om een voetballende spits en roept vervolgens Finbogason en Matavz...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:41 schreef remco k het volgende:[..] Maar waarom over hele dure spelers praten als je al weet dat Ajax het niet gaat betalen?? Daarbij wil ik het wel verhogen hoor. 10 miljoen dan voor een type Kluivert.. Dat is inderdaad het beleid van Ajax...hoop alleen op een uitzondering die er waarschijnlijk niet gaat komen.... PSV had voor miljoenen spelers binnen gehaald iedereen lachte ze uit(ik ook)toen ze weer eens niet kampioen werden...nu hebben ze een aantal van die spelers verkocht voor totaal 42 miljoen....ondanks dat ze geen kampioen werden....toch ergens knap van Brands.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik heb uit een goeie bron vernomen dat morgen messi bij ajax een 4 jarig contract tekend Vandaag vond hij het een moeilijke loting. Niet voor barca maar voor ajax. Daarom zat overmars daar ook. hij wil messi meenemen naar adam. Messi is verbolgen dat hij geen Europese speler van het jaar is geworden! Daarom wil hij met ajax cl winnen. In zijn clausule staat wel dat barca hem voor het zelfde bedrag terug kan kopen.. Hij wilt laten zien dat hij de beste speler is.. straks van Gaal die roept dat hij Ribery de beste heeft gemaakt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb geen trek meer om hier verder over door te drammen Natjos...ieder zijn idool ...vind Sigthorsson een zeer goede afmaker maar ga niet voor hem naar het stadion....gelukkig zien wij het samen wel goed tav de CVM namelijk Maduro halen...hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha inderdaad zou ik niet van staan te kijken....onvoorstelbaar vind Robben een klasse beter... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is inderdaad het beleid van Ajax...hoop alleen op een uitzondering die er waarschijnlijk niet gaat komen.... PSV had voor miljoenen spelers binnen gehaald iedereen lachte ze uit(ik ook)toen ze weer eens niet kampioen werden...nu hebben ze een aantal van die spelers verkocht voor totaal 42 miljoen....ondanks dat ze geen kampioen werden....toch ergens knap van Brands.... Ja klopt, maar transfers zijn geen zekerheden, PSV heeft nu geluk gehad en had zelfs de steun nodig van de gemeente op overeind te blijven.. Nee sorry, dan echt veel liever het beleid van Ajax.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat mij opvalt is dat de meeste onder ons zeggen dat onze tegenstanders in de competitie veel punten hebben laten liggen, maar is het niet zo dat wij, ons ajax, vaak de meeste punten verspeeld hebben in het begin van de competitie?
Oke, eriksen is weg, Alderweireld gaat waarschijnlijk ook, maar ik ben er van overtuigd dat er andere spelers op zullen staan en dan misschien wel iemand van wie het eigenlijk niet werd verwacht.
Laten we alsjeblieft vertrouwen houden in het TH van onze club.
Als je 3 keer op rij kampioen bent geworden, ligt dat echt niet alleen aan het feit dat onze tegenstanders punten hebben verspeeld op het eind. Dan kan je ook zeggen dat wij gewoon zeer constant hebben gepresteerd.
*** WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE *** |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Ja klopt, maar transfers zijn geen zekerheden, PSV heeft nu geluk gehad en had zelfs de steun nodig van de gemeente op overeind te blijven.. Nee sorry, dan echt veel liever het beleid van Ajax.. Dat heb ik niet gezegd...ben het daar wel mee eens...maar 1x een speler aantrekken van een categorie Tadic zou niet verkeerd zijn om daarmee Barca, Milan en Celtic tegemoet te kunnen treden...een speler halen waarvoor je naar het stadion gaat...het liefst een speler uit het buitenland want hier loopt niet zo heel veel meer rond.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat heb ik niet gezegd...ben het daar wel mee eens...maar 1x een speler aantrekken van een categorie Tadic zou niet verkeerd zijn om daarmee Barca, Milan en Celtic tegemoet te kunnen treden...een speler halen waarvoor je naar het stadion gaat...het liefst een speler uit het buitenland want hier loopt niet zo heel veel meer rond.... 15 miljoen moet Tadic kosten. Sorry dat ik het zeg hoor, maar ben je wel helemaal goed bij je hoofd???? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] 15 miljoen moet Tadic kosten. Sorry dat ik het zeg hoor, maar ben je wel helemaal goed bij je hoofd???? Jeugd en ervaring bracht je in 95 toch een prima prijs... Gaat niet specifiek over Tadic hoor!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Jeugd en ervaring bracht je in 95 toch een prima prijs... Gaat niet specifiek over Tadic hoor! Ik vind dat ajax daar een prima mix heeft, uiteraard kan het nog beter, maar zelfs de selectie van een Barca of een Bayern kan nog beter.. En als je jeugd wil in passen heb je af en toee gewoon gedudl nodig als supporter.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat ajax daar een prima mix heeft, uiteraard kan het nog beter, maar zelfs de selectie van een Barca of een Bayern kan nog beter.. En als je jeugd wil in passen heb je af en toee gewoon gedudl nodig als supporter.. Wie is de ervaring op het veld dan... |
|
|
|