BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:19 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wie is de ervaring op het veld dan...
Moisander, Siem de Jong, Poulsen, Bojan..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Moisander, Siem de Jong, Poulsen, Bojan..
Bojan van naam niet van faam en de rest valt mee wat betreft Europees gezien...
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:46 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bojan van naam niet van faam en de rest valt mee wat betreft Europees gezien...
Volgens mij spelen al deze jongens al een aantal jaren in Europa en in de CL. Moisander gaat zijn derde seizoen Cl in. de Jong zijn vierde. Bojan eental jaren bij Barca gespeeld..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 augustus 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij spelen al deze jongens al een aantal jaren in Europa en in de CL. Moisander gaat zijn derde seizoen Cl in. de Jong zijn vierde. Bojan eental jaren bij Barca gespeeld..
Bojan is jouw oogappel mr ik zou ogen laten laseren... no offence trouwens...
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2013 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker. Vind het alleen raar dat je nu het beleid gaat aanvallen..
Het beleid opzich niet eens. Maar ik vind wel dat Ajax wat meer risico mag nemen.
Remco eerlijk zijn he, vind jij Duarte wat voor Ajax? Zon speler hebben we toch wel in onze opleiding?

Heb je trouwens dat stuk op voetbalzone gelezen? Misschien spaart Ajax dat geld wel om van de beurs af te komen
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2013 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk wat dit betreft dat hij het bij het goede eind heeft.. Finbogason en Matavsz kunnen net zo min meevoetballen als Siggie.. Zit vrijwel geen verschil tussen deze spitsen..
Sigi voetbalt nog beter mee. Vind Finbogasson alleen medogenlozer
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2013 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nope, jij schreeuwt om een voetballende spits en roept vervolgens Finbogason en Matavz......
Een voetballende spits hebben we, Bojan
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2013 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ajax daar een prima mix heeft, uiteraard kan het nog beter, maar zelfs de selectie van een Barca of een Bayern kan nog beter.. En als je jeugd wil in passen heb je af en toee gewoon gedudl nodig als supporter..
Vind jij dat Ajax zich wel moet versterken? Zoja waar?
Ik hoop dat er een CVM en een AM komt. En wellicht iemand op rechts... Cuenca zou ik graag terug willen en Bojan in de spits
kruislandertje
 kruislandertje - vrijdag 30 augustus 2013 - 07:25   quote  deeplink  
ja, koulibaly verdediger,en tadic van twente, serero op het middenveld, en finbogasson ipv hoesen. wij missen meedogenloosheid achterin, en stootkracht voorin, de spelers gaan naar binnen ipv buitenom, mokhtar zou een leuke speler zijn.
kruislandertje
 kruislandertje - vrijdag 30 augustus 2013 - 07:41   quote  deeplink  
koop geen middelmaat maar goed in ipv hoesen, schone, poulsen,sana en iedereen weet dat je van achter het begint, dus geen kinderen van 1,65m maar een man zoals koulibaly een type stam waar je tegen op kijkt, van ooooh dat wordt geen makkelijke.Koop een tadic of kijk eens in belgie bij standard of genk daar loopt altijd wat rond voor een prikkie.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 07:25 schreef kruislandertje het volgende:
ja, koulibaly verdediger,en tadic van twente, serero op het middenveld, en finbogasson ipv hoesen. wij missen meedogenloosheid achterin, en stootkracht voorin, de spelers gaan naar binnen ipv buitenom, mokhtar zou een leuke speler zijn.
Tadic is veel te duur! Maher 6, 5 Djuricic 6 Chadli 6, 5
Tadic 15 miljoen nooit betalen! Zoals ik een half jaar geleden al riep koop
Djuricic maar nee Erikssen is er nog werd er geroepen.
Koop Maher dan vast laat hem wennen voor als Erikssen vertrekt nee
werd er gezegd kan niet op de bank bla bla. En nu? Duarte? Haha
Heracles gaat de hoofdprijs vragen en is hij nou echt goed?
riveco
 riveco - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waarom zou je met miljoenen smijten als de jeugd al 3x beter is..

Waarom de jeugd niet speelt is omdat je siem en eriksen niet op de bank zet.
Schone het vorig jaar goed deed als siem in de spits speelde. Poulsen het goed deed als slot op de deur.

Nu spelen schone en poulsen niet goed. Maar meteen vervangers halen omdat ze nog niet in vorm zijn gaat wat ver. De jeugd zal oook denken ik moet meteen in vorm zijn en dat is onrealistisch.
Siem is nu geblesseerd maar niet voor maanden.

Daarnaast heb je veel grotere talenten rond lopen dan eriksen ooit was. Als duarte word gehaald is dat voor de breedte en 3.5mil is eigenlijk te veel.

Waarom zou je fisher en meleg hebben gehaald.. enkel alleen voor jong ajax.. haha

Nu spelers halen omdat eriksen vertrekt haha laat mij niet lache..

Ajax heeft al jaren geleden spelers gehaald voor eriksen.. iedereen wist dat eriksen ooit weg zou gaan

15 miljoen voor tadic dan hoor ik martin jol praten dat hij een zak met geld wil..

De vervanger is er al en de spelers die niet goed spelen een lange tijd die komen er wel een keer op de bank hoor..

Ik heb er vertrouwen in dat ajax volgend jaar met de schaal staat en dat we volgend jaar weer naar de loting mogen kijken.

De spelers die ajax gaan verlaten wens ik veel plezier bij hun nieuwe club. Ze kunnen lekker naar een mooie bankrekening kijken. Maar spelers van ajax naar een gevuld prijzenkast.
100% mee eens
riveco
 riveco - vrijdag 30 augustus 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat mij opvalt is dat de meeste onder ons zeggen dat onze tegenstanders in de competitie veel punten hebben laten liggen, maar is het niet zo dat wij, ons ajax, vaak de meeste punten verspeeld hebben in het begin van de competitie?

Oke, eriksen is weg, Alderweireld gaat waarschijnlijk ook, maar ik ben er van overtuigd dat er andere spelers op zullen staan en dan misschien wel iemand van wie het eigenlijk niet werd verwacht.

Laten we alsjeblieft vertrouwen houden in het TH van onze club.

Als je 3 keer op rij kampioen bent geworden, ligt dat echt niet alleen aan het feit dat onze tegenstanders punten hebben verspeeld op het eind. Dan kan je ook zeggen dat wij gewoon zeer constant hebben gepresteerd.

*** WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE ***
TOP!!!!
riveco
 riveco - vrijdag 30 augustus 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tadic is veel te duur! Maher 6, 5 Djuricic 6 Chadli 6, 5
Tadic 15 miljoen nooit betalen! Zoals ik een half jaar geleden al riep koop
Djuricic maar nee Erikssen is er nog werd er geroepen.
Koop Maher dan vast laat hem wennen voor als Erikssen vertrekt nee
werd er gezegd kan niet op de bank bla bla. En nu? Duarte? Haha
Heracles gaat de hoofdprijs vragen en is hij nou echt goed?
Maher doet leuk mee, maar is ook nog niet de dragende speler van PSV. En vergeet niet dat PSV nu wat makkelijker speelt omdat ze niks hoeven maar mogen. PSV moest vorig jaar kampioen worden, en nu is het een jaar om mee te kunnen doen boven in. Duarte heeft meer kwaliteit als menig één hier schijnt te denken, heeft loopvermogen, strooit met goede pases en heeft diepgang, scorend vermogen en verdedigende kwaliteiten. Hij kan zelfs spelen op cvm, dus wat moet een speler nog meer brengen. Ja hij is NOG niet zo goed als Eriksen, maar wie wel?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 30 augustus 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 20:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Ajax heeft al jaren geleden spelers gehaald voor eriksen.. iedereen wist dat eriksen ooit weg zou gaan

Waarom wil Ajax dan graag Duarte? Zelfs hebben ze wederom een poging gedaan om van Ginkel te huren. Als de Boer vertrouwen had in de jeugd (op deze positie)waren deze inspanningen voor niets. Ik denk dat de vervangende spelers (nog) niet goed genoeg zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:00 schreef riveco het volgende:

[..]

Maher doet leuk mee, maar is ook nog niet de dragende speler van PSV. En vergeet niet dat PSV nu wat makkelijker speelt omdat ze niks hoeven maar mogen. PSV moest vorig jaar kampioen worden, en nu is het een jaar om mee te kunnen doen boven in. Duarte heeft meer kwaliteit als menig één hier schijnt te denken, heeft loopvermogen, strooit met goede pases en heeft diepgang, scorend vermogen en verdedigende kwaliteiten. Hij kan zelfs spelen op cvm, dus wat moet een speler nog meer brengen. Ja hij is NOG niet zo goed als Eriksen, maar wie wel?
Ben ik wel met je eens maar als je de bedragen lees die
Ajax overgehouden heeft 70 a 80 miljoen en spelers als Djuricic, Chadli,
Maher tussen 6 en 8 miljoen moesten kosten.
Duarte zelfs hadden we allang op kunnen halen voor 2 miljoen.
Nu gaat Heracles poot stijf houden en kost ie je bijna het dubbele!
1 speler extra voor am of linksbuiten had je allang kunnen aantrekken
vooral na vertrek Boerrigter! Maar ja wie ben ik? Kopen is vloeken in de kerk
hier dat weten we nu al wel. Ik wil weer dat we echt de beste zijn
maar 3 kampioenschappen verbloemen een hoop! Geniet niet meer van het Ajax spel!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Vertrek Erikssen is echt zo zonde voor wie moet je nu naar het stadion?
Bojan misschien?
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 23:08 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bojan is jouw oogappel mr ik zou ogen laten laseren... no offence trouwens...
Helemaal geen oogappel. Maar een buitenlandse jongen waar iedereen hier lyrisch over was volledig gelijk maken met de grond na 4 wedstrijden vind ik simpelweg niet getuigen van veel intelligentie. No offence trouwens.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het beleid opzich niet eens. Maar ik vind wel dat Ajax wat meer risico mag nemen.
Remco eerlijk zijn he, vind jij Duarte wat voor Ajax? Zon speler hebben we toch wel in onze opleiding?

Heb je trouwens dat stuk op voetbalzone gelezen? Misschien spaart Ajax dat geld wel om van de beurs af te komen
Ik denk dat als ajax hem graag wil hebben dat ze hem moeten halen.

Dat gevoel over het van d beurs afgaan heb ik al heel lang en daar kan ik alleen maar achter staan.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sigi voetbalt nog beter mee. Vind Finbogasson alleen medogenlozer
Beiden missen weinig kansen op bet moment. Finnbogason heeft alleen veel meer ruimte achter de verdediging en dat is gewoon makkelijker spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Dat is al snel 30 miljoen uitgeven. Jij durft.
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:24 schreef Hummel10 het volgende:
Vertrek Erikssen is echt zo zonde voor wie moet je nu naar het stadion?
Bojan misschien?
Andersen. Of serrero
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Andersen. Of serrero
zou kunnen alleen ik hou niet zo van dat hypen..
Andersen heeft talent maar moet dat ook maar eens 10 wedstrijden laten zien.
van Rhijn was ook veel beter dan vd Wiel.. Dat is nu wel duidelijk.
Andersen of Sorerro ik hoop het van harte!
Het komt ook vast wel goed want Toby was in zijn hoofd toch al weg.
En Erikssen draaide aardig maar ook die gaat we opgevangen
worden. Ik hou gewoon van spelers als Elia,Aissaidi, Bakkali, Tadic, Chadli,
ga ik voor Bojan!
Maher, Arnoutovich, Suarez, Vertonghen, Djuricic enz enz. Als er niks bijkomt dan
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 30 augustus 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
kijk, hier kan ik nu helemaal mee eens zijn! Over Finbogason kun je twisten, maar een speler als Tadic wil je erbij hebben. Koulabaly kan ik zelf niet, maar ik zou graag een goede vleugelspeler erbij hebben en dan is Mokthar idd. een ideale speler. Misschien is Maarten Marten van AZ wel een optie! Verder zou ik ook de verdedigende middenvelders onder de loop nemen. Ik denk dat een goede VM veel werk bij de verdediging kan weghalen. Ik weet niet of Anita wekelijks speelt, maar van mij mag hij terug komen.
Overigens met goede vleugelspelers, komt Siggie ook veel beter tot zijn recht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2013 door Eindhovense Ajaxfan --
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

zou kunnen alleen ik hou niet zo van dat hypen..
Andersen heeft talent maar moet dat ook maar eens 10 wedstrijden laten zien.
van Rhijn was ook veel beter dan vd Wiel.. Dat is nu wel duidelijk.
Andersen of Sorerro ik hoop het van harte!
Het komt ook vast wel goed want Toby was in zijn hoofd toch al weg.
En Erikssen draaide aardig maar ook die gaat we opgevangen
worden. Ik hou gewoon van spelers als Elia,Aissaidi, Bakkali, Tadic, Chadli,
ga ik voor Bojan!
Maher, Arnoutovich, Suarez, Vertonghen, Djuricic enz enz. Als er niks bijkomt dan
Wie heeft het over hypen, zeggen dat een groot talent een kans moet krijgen is binnen Ajax gewoon de normaalste zaak van de wereld, alleen zijn er blijkbaar heel veel supporters die niet weten dat Ajax een opleidingsclub is..
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

kijk, hier kan ik nu helemaal mee eens zijn! Over Finbogason kun je twisten, maar een speler als Tadic wil je erbij hebben. Koulabaly kan ik zelf niet, maar ik zou graag een goede vleugelspeler erbij hebben en dan is Mokthar idd. een ideale speler. Misschien is Maarten Marten van AZ wel een optie! Verder zou ik ook de verdedigende middenvelders onder de loop nemen. Ik denk dat een goede VM veel werk bij de verdediging kan weghalen. Ik weet niet of Anita wekelijks speelt, maar van mij mag hij terug komen.
Overigens met goede vleugelspelers, komt Siggie ook veel beter tot zijn recht.
Je bedoelt de speler van AZ die gemiddeld 15 wedstrijden per seizoen speelt omdat ie vrijwel altijd blessures heeft??
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:35   quote  deeplink  
Duarte schijnt overigens alleen een aanvulling te zijn op de selectie als Eriksen vertrekt.
dat vind ik prima, kan op het middenveld en de vleugels uit de voeten...
Fischer op Eriksen's positie en Andersen linksbuiten zou ik prachtig vinden :)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft het over hypen, zeggen dat een groot talent een kans moet krijgen is binnen Ajax gewoon de normaalste zaak van de wereld, alleen zijn er blijkbaar heel veel supporters die niet weten dat Ajax een opleidingsclub is..
Ben ik met je eens dat hij een kans moet krijgen.
Net als Sorrero en bv Hoessen gewoon als het even niet loopt hoppa erin.
De Boer doet dat toch al niet snel dus misschien nu uit noodzaak.
Zeg ook niet dat jij meedoet aan het "hypen" maar het gebeurd wel vaak
te snel.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 13:00   quote  deeplink  
overigens geeft de verkoop van Eriksen wel aan dat Geld momenteel belangrijker is dan prestatie... een titel levert toch al gauw meer op dan 12 miljoen, inclusief CL... Eriksen is momenteel gewoon super belangrijk voor Ajax, misschien moeten we dan risico dan maar gewoon nemen...
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 13:00 schreef NatjosFC het volgende:
overigens geeft de verkoop van Eriksen wel aan dat Geld momenteel belangrijker is dan prestatie... een titel levert toch al gauw meer op dan 12 miljoen, inclusief CL... Eriksen is momenteel gewoon super belangrijk voor Ajax, misschien moeten we dan risico dan maar gewoon nemen...
Ben ik niet met je eens, als geld belangrijker was hadden ze hem afgelopen jaar moeten verkopen. Een speler gratis de deur uit laten lopen is natuurlijk funest voor een club als Ajax.

En daarbij brengt ook Eriksen geen garanties..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
RAFAEL? - Frank de Boer was vrijdag aanwezig als 'eerste gast' bij de opnames van een nieuwe reeks College Tour afleveringen. Zoals altijd is het concept van College Tour dat de studenten voornamelijk de vragen stellen. Onder die vragen zat ook de vraag wie er nu als vervanger komt voor Christian Eriksen.

Bij de vraag wie er als vervanger wordt aangetrokken voor Eriksen, beaamde De Boer direct dat Ajax Lerin Duarte op het oog heeft. Daar bleef het echter niet bij. De hoofdtrainer van Ajax gaf aan dat Duarte één van de twee kandidaten is waar Ajax interesse in heeft.

Over de andere kandidaat wilde De Boer niet teveel kwijt, maar na doorvragen van de studenten kwam er uiteindelijk nog uit dat het een Nederlandse speler betreft die momenteel in het buitenland actief is. Enigszins opvallend was het toen iemand suggereerde dat het om Rafael van der Vaart zou gaan en De Boer maar al te goed wist dat de middenvelder op de training met een blessure was uitgevallen.

Van Ginkel, Emanuelson, Elia en Labyad

Bekend is dat Ajax heeft geprobeerd om Marco van Ginkel te huren van Chelsea. De Londense club zou echter hebben aangegeven dat Van Ginkel niet te huur is. Verder informeerde Ajax Showtime nog bij Urby Emanuelson, maar de speler van AC Milan zei niks te weten van interesse van Ajax. Ook de zaakwaarnemer van Eljero Elia en de zaakwaarnemer van Zakaria Labyad hebben aangegeven niet met Ajax in gesprek te zijn. De zaakwaarnemer van Van der Vaart was niet bereikbaar voor commentaar.
Eide
 Eide - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Je kan mij van het plafond schrapen als Raf terug komt. Ik geloof er weinig van maar hoop het van harte. Ik hoop het meer dan dat.
Enigma
 Enigma - vrijdag 30 augustus 2013 - 19:55   quote  deeplink  
Ondanks dat ik eriksen pas dit jaar goed vond worden is het voor beide partijen het beste wat nu gebeurt.
Wel wat ondankbaar en jammer want hij verlaat Ajax voor een onzekere toekomst en ik denk dat hij het niet gaat maken in fysiek Engeland.

Wat mij verbaast is dat Ajax niet al ruim van tevoren hier een plan B, c en d voor heeft. Dat hoort niet als je CL een keer wilt overwinteren. Je moet altijd voorbereid zijn met dergelijke gevallen. Ik blijf zeggen; haal direct Toivonen!!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:55 schreef Enigma het volgende:
Ondanks dat ik eriksen pas dit jaar goed vond worden is het voor beide partijen het beste wat nu gebeurt.
Wel wat ondankbaar en jammer want hij verlaat Ajax voor een onzekere toekomst en ik denk dat hij het niet gaat maken in fysiek Engeland.

Wat mij verbaast is dat Ajax niet al ruim van tevoren hier een plan B, c en d voor heeft. Dat hoort niet als je CL een keer wilt overwinteren. Je moet altijd voorbereid zijn met dergelijke gevallen. Ik blijf zeggen; haal direct Toivonen!!
ik denk dat Eriksen het prima in in Engeland kan gaan maken, Cazorla, Silva, zijn toch ook niet zo groot...
freakie
 freakie - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:55 schreef Enigma het volgende:

Jaaa laten we toivonen halen... -_-

Of beter laten we gewoon weer poepon halen... Duss uu nu serieus, ik denk dat je met de zin een plan B, C of D hebben wel iets goeds heb. Maar je wil het risico niet namen dat je een duarte haalt en die op de bank beland, toch denk ik dat het goed is als ze eerder hadden gehandeld met duarte, ik denk namelijk dat een duarte altijd van pas kan komen als je problemen hebt, alle spelers die je trouwens nu aankoopt moeten eerst maar het spelletje van ajax onder controle krijgen, iets dat voor veel spelers lastig is je wordt namelijk gevraagd om of sterk te zijn(de Jong) of een hele snelle handelingssnelheid te hebben(Eriksen) je ziet aan bijvoorbeeld schone, dat als hij even niet zijn moment heeft het een slechte speler is. Je ziet dus hoe hoog een niveau moet zijn van een speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een voetballende spits hebben we, Bojan
Juist jij begrijpt wat ik bedoel...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 02:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind jij dat Ajax zich wel moet versterken? Zoja waar?
Ik hoop dat er een CVM en een AM komt. En wellicht iemand op rechts... Cuenca zou ik graag terug willen en Bojan in de spits
Zou geen verkeerde keuze zijn...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 09:42 schreef riveco het volgende:

[..]

100% mee eens
we worden met onze jonge jongens weg geblazen in de poulefase...hahaha en dan heb je de poppen aan het dansen....Ajax mag verliezen maar liever niet opgerold worden....zonder Eriksen en de Jong zijn we middelmaat...dus gaan ze de markt op en terecht...volgens de Boer hebben ze twee spelers op het oog....goed gezien Frank!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 10:00 schreef riveco het volgende:

[..]

Duarte is niet verkeerd...de heren zullen het wel weten...vertrouwen houden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Andersen. Of serrero
Zijn zonder meer frivole spelers die er wel komen...ook bij PSV lopen een paar van die frivole spelers rond...maar wat PSV en Ajax nu mist zijn kerels...wat meedogenlozer met name met meer body....van Ginkel en ik denk ook Duarte hebben dat iets meer...met name van Ginkel heeft veel loopvermogen en beiden hebben ook scorend vermogen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 19:50 schreef Eide het volgende:
Je kan mij van het plafond schrapen als Raf terug komt. Ik geloof er weinig van maar hoop het van harte. Ik hoop het meer dan dat.
Hoop het ook maar dan als CVM...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Maduro is ook nederlander die in het buitenland speelt Natjos!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maduro is ook nederlander die in het buitenland speelt Natjos!!
Ik vrees dat Maduro niet wendbaar genoeg is, maar ook ik kan er wel eens naast zitten....
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Maduro niet wendbaar genoeg is, maar ook ik kan er wel eens naast zitten....
Maduro en vd Vaart dan maar haha zal wel een stunt zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha je zit er een x naast...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maduro en vd Vaart dan maar haha zal wel een stunt zijn
de Boer heeft laten weten dat ze naast Duarte nog 1 op het oog hebben....ze halen dus hooguit 2 spelers...dus 1 van de 2 kan....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk, echt waar onbegrijpelijk. Welke mafkees gaat nu aan het eind van het transferseizoen, terwijl de competitie alweer is begonnen en de seizoenkaarten weer zijn betaald, 2 van zijn beste spelers verkopen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 augustus 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2013 - 21:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

hahaha je zit er een x naast...
Liever nu dan vanavond ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Ajax en Tottenham akkoord over Eriksen

30 augustus 2013
Ajax en Tottenham Hotspur hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Christian Eriksen. Met de overgang naar de Engelse club is een totaalbedrag gemoeid van maximaal € 13,5 miljoen. De speler stond nog tot en met 30 juni 2014 onder contract bij Ajax.
Eriksen werd op 14 februari 1992 geboren in Middelfart, Denemarken. De aanvallende middenvelder kwam in 2008 op 16-jarige leeftijd van Odense BK naar de jeugdopleiding van Ajax. De Deense international debuteerde op 17 januari 2010 in het eerste elftal (NAC Breda Ajax, 1-1). Hij speelde in totaal 162 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 33 doelpunten maakte.

Met Ajax won Eriksen eenmaal de KNVB Beker (2010), driemaal de landstitel (2011, 2012 en 2013) en eenmaal de Johan Cruijff Schaal (2013).

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

Bronneke
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Dag Chris bon voyage......pak je kans Andersen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen

0.0092749