|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo, dat boek kan ook weer gesloten worden. Waarom je beste spelers verkopen als je al aan het seizoen begonnen bent en je Europees je visitekaartje wilt afgeven? Zeg voortaan tegen dat soort clubs, "jammer, had je maar eerder moeten komen". Maar ja, de spelers zelf zijn hier ook debet aan. Eigenlijk is gewoon die hele transfermarkt verneukt met dank aan clubs die met miljoenen smijten alsof het hier om snoepjes gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zijn zonder meer frivole spelers die er wel komen...ook bij PSV lopen een paar van die frivole spelers rond...maar wat PSV en Ajax nu mist zijn kerels...wat meedogenlozer met name met meer body....van Ginkel en ik denk ook Duarte hebben dat iets meer...met name van Ginkel heeft veel loopvermogen en beiden hebben ook scorend vermogen... De Jong en Poulsen hebben anders body zat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als CVM?? Dat kan die helemaal niet, is hetzelfde als hem verdediger maken of Janssen op die plek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:Zo, dat boek kan ook weer gesloten worden. Waarom je beste spelers verkopen als je al aan het seizoen begonnen bent en je Europees je visitekaartje wilt afgeven? Zeg voortaan tegen dat soort clubs, "jammer, had je maar eerder moeten komen". Maar ja, de spelers zelf zijn hier ook debet aan. Eigenlijk is gewoon die hele transfermarkt verneukt met dank aan clubs die met miljoenen smijten alsof het hier om snoepjes gaat. Omdat Ajax al langer wist dat ze weg zouden gaan, een verassing is het dus niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Een verassing is het inderdaad niet, maar ga nou niet zeggen dat jij hier wel blij mee bent? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 20:17 schreef freakie het volgende:[..] Jaaa laten we toivonen halen... -_- Of beter laten we gewoon weer poepon halen... Duss uu nu serieus, ik denk dat je met de zin een plan B, C of D hebben wel iets goeds heb. Maar je wil het risico niet namen dat je een duarte haalt en die op de bank beland, toch denk ik dat het goed is als ze eerder hadden gehandeld met duarte, ik denk namelijk dat een duarte altijd van pas kan komen als je problemen hebt, alle spelers die je trouwens nu aankoopt moeten eerst maar het spelletje van ajax onder controle krijgen, iets dat voor veel spelers lastig is je wordt namelijk gevraagd om of sterk te zijn(de Jong) of een hele snelle handelingssnelheid te hebben(Eriksen) je ziet aan bijvoorbeeld schone, dat als hij even niet zijn moment heeft het een slechte speler is. Je ziet dus hoe hoog een niveau moet zijn van een speler. Kun je wel een beetje pathetisch doen met je debiele opmerking over poepon, maar kom jij dan maar eens met een betere en effectievere oplossing in Nederland die ook nog betaalbaar is en het spel snapt...
Noem maar op dan op serieuze namen graag;, haalbaar en klaar Ben benieuwd |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
In de zomer van 1994 gebeurde er ook iets wat veel ajacieden niet leuk vonden. Wim jonk en dennis Bergkamp gingen naar inter. Ajax haalde frank rijkaard terug. Die speelde enkel grootte wedstrijden. Ook toen werd er gezegd dat ajax vervangers moesten gaan halen. Gebeurde niet. Jari Litmanen en Patrick Kluivert zijn de spelers geweest die Ajax kampioen maakte. Zoveel is er dus niet veranderd. In vergelijking met 1994 is deze slectie meer ervaren. Ook nu willen mensen de grootste en belangrijkste spelers zien komen. Voor mij hoeft het niet. Als frank dat niet nodig vind dan hoeft het niet. Heeft hij het wel nodig dan wacht ik af wat er gebeurd. Ik vind het een beetje overdreven dat er zoveel gepost word om een speler waarvan we vorig wisten dat hij weg ging.
Als ajax een speler haalt dan zal dat waarschijnlijk een speler zijn die links of rechtsbuiten kan spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 11:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat als ajax hem graag wil hebben dat ze hem moeten halen. Dat gevoel over het van d beurs afgaan heb ik al heel lang en daar kan ik alleen maar achter staan. Hoop het ook.
Als Ajax nou dit weekend een speler aantrekt, mogen ze dat melden of mag dat op maandag pas? I.v.m beurs |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarwel Chris. Dit heb je verdiend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:36 schreef Loetje het volgende:[..] Hoop het ook. Als Ajax nou dit weekend een speler aantrekt, mogen ze dat melden of mag dat op maandag pas? I.v.m beurs Maandag gap....ivm met de aandelen....het weekend ligt het praktisch stil |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] Als CVM?? Dat kan die helemaal niet, is hetzelfde als hem verdediger maken of Janssen op die plek. Wel opletten...in de finale van het WK werd de Jong in de 99e minuut gewisseld door Rafael van de Vaart... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt dat zijn ook de enigen...er mag er minmaal wel 1 bijkomen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad Christian...veel succes bij Chelsea, hoop dat je de revelatie wordt aldaar... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nieuwe optie, namelijk dat wij Carroll kregen aangeboden om te huren? Nu is dat wel een goede, alleen dat huren is nou niet zo geweldig weer. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad Christian...veel succes bij Chelsea, hoop dat je de revelatie wordt aldaar... Weet jij dingen die niemand verder weet ? ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad Christian...veel succes bij Chelsea, hoop dat je de revelatie wordt aldaar... ?????? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij gaat toch naar de 'Spurs' of heb nu echt liggen slapen???
hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Excuse me heren....ik bedoel Tottenham....hahahaha het moet niet gekker worden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tijdens jouw slaap is hij toch maar veranderd van club.....hahahahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
van die Carrol hoef je geen wonderen te verwachten hoor, is niet verder dan een Fischer of Serero... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 22:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:In de zomer van 1994 gebeurde er ook iets wat veel ajacieden niet leuk vonden. Wim jonk en dennis Bergkamp gingen naar inter. Ajax haalde frank rijkaard terug. Die speelde enkel grootte wedstrijden. Ook toen werd er gezegd dat ajax vervangers moesten gaan halen. Gebeurde niet. Jari Litmanen en Patrick Kluivert zijn de spelers geweest die Ajax kampioen maakte. Zoveel is er dus niet veranderd. In vergelijking met 1994 is deze slectie meer ervaren. Ook nu willen mensen de grootste en belangrijkste spelers zien komen. Voor mij hoeft het niet. Als frank dat niet nodig vind dan hoeft het niet. Heeft hij het wel nodig dan wacht ik af wat er gebeurd. Ik vind het een beetje overdreven dat er zoveel gepost word om een speler waarvan we vorig wisten dat hij weg ging. Als ajax een speler haalt dan zal dat waarschijnlijk een speler zijn die links of rechtsbuiten kan spelen. Sterker nog, Eriksen schijnt nu ineens onmisbaar te zijn voor dezelfde mensen die 3 maanden geleden nog keihard riepen dat het niks was, nooit wat zou worden en gewoon een matige voetbalelr was. Diezelfde mensen roepen nu dat ajax het niet kan maken hem te verkopen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wel opletten...in de finale van het WK werd de Jong in de 99e minuut gewisseld door Rafael van de Vaart... Ja, en dat deed ie dusdanig goed dat zijn man de winnende goal maakte.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 09:58 schreef Hasjkoph het volgende:Nieuwe optie, namelijk dat wij Carroll kregen aangeboden om te huren? Nu is dat wel een goede, alleen dat huren is nou niet zo geweldig weer. je bedoelt die spits??? Nee man dat is een matige waardloze spits die een goed seizoen heeft gedraaid bij Newcastle. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 14:24 schreef remco k het volgende:[..] je bedoelt die spits??? Nee man dat is een matige waardloze spits die een goed seizoen heeft gedraaid bij Newcastle. Nee, Andere Carrol, een middenvelder die bij Jong Engeland zit maar bij Spurs geen minuten krijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 14:42 schreef Eide het volgende:[..] Nee, Andere Carrol, een middenvelder die bij Jong Engeland zit maar bij Spurs geen minuten krijgt. Oke.. Ken ik niet, ga hem zoeken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 - 14:23 schreef remco k het volgende:[..] Sterker nog, Eriksen schijnt nu ineens onmisbaar te zijn voor dezelfde mensen die 3 maanden geleden nog keihard riepen dat het niks was, nooit wat zou worden en gewoon een matige voetbalelr was. Diezelfde mensen roepen nu dat ajax het niet kan maken hem te verkopen... Wie roepen dat ??? de meesten hier geven aan dat we daar iets voor terug willen...is heel begrijpelijk....voor 3 september gaan we deze 2 versterkingen bij Ajax begroeten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat was geen best moment nee...maar hij heeft daar daadwerkelijk gespeeld en zelfs niet zo heel onverdienstelijk vond ik...Rafael op de CVM positie zou niet gek zijn al denk ik dat hij gewoon op zijn eigen positie LM gaat spelen mocht hij terug keren naar Ajax... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax heeft laten weten geen interesse te hebben... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik las dat Overmars Van Ginkel wilde halen, aangezien Chelsea niet meewerkte lukte dit niet. Nu lees ik dat Otman Bakkal tranfervrij is, is dat niet een ideale optie dan? Vond hem altijd erg goed en werdt vaak onderschat door vele. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
overigens wou die Carrol wel graag naar Ajax, schijnt daar 1 van de beste vrienden van Jan Vertonghen te zijn... |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
pffff wat mis ik eriksen nu al,als ik hem zie voetballen,zo makkelijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja, en dan te bedenken dat er hier veel mensen waren die hem niet zo goed vonden. Speelde al weer erg goed bij Tottenham.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: die actie bij de 2-0 dan, heel erg sterk en goed. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nog niet gezien, heb Arsenal live zitten kijken maar Spurs vanavond gewoon op BBC bij MOTM dus.
viel Eriksen veel op dan? of heb je alleen de goals gezien? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 18:52 schreef NatjosFC het volgende:[..] Nog niet gezien, heb Arsenal live zitten kijken maar Spurs vanavond gewoon op BBC bij MOTM dus. viel Eriksen veel op dan? of heb je alleen de goals gezien? Ik vond hem prima spelen, bij beide goals betrokken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
dacht dat Serero betrokken was bij beide goals....hehehe... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Eriksen nu al held in Noord-London... Of tenminste in witte deel van Noord-london. Dat deel dat in de schaduw ligt van het prachtige rode Noord-london! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Leuk voor eriksen dat hij het goed doet in het witte deel van noord london. Ik heb veel wedstrijden gezien in de oefenduels en ik zag een betere eriksen. Werd gevaarlijk in de direct vrije trappen. Corners die sinds vorig seizoen gevaarlijk werden. Jaar daarvoor was het niks. Eriksen nam de vrije trappen niet eens, dat deed jan Vertonghen. Corners waren toen een drama. Jaar daarvoor nam hij de corners niet. Dat deed ene meneer suarez
Iedereen moet in zijn rol groeien en dat kan uitstekend bij ajax. Daarvoor hoef je niet eens uitstekend te zijn om kampioen te worden. Ideaal voor kleine kinderen die groot moeten worden.
Begin dit seizoen was duidelijk dat eriksen geen klein kind weer was. Met meteen 2 mooie doelpunten in duitseland. Ja als iemand volwassen is geworden bij ajax dan staan ze op de stoep. Dat is helaas de realiteit.
Ik ben er klaar mee met de mensen die zeggen dat ajax een pruts elftal heeft. Er is weinig verschil met vorig seizoen en de jaar daarvoor. Na de winsterstop staat er weer iemand op en word de schaal weer omhoog gehaald. In de zomer staat een club uit europa met een zak geld om siem de jong op te halen. Dan word er weer gezegd dat ajax opnieuw moet beginnen. Zo kan je de kranten wel vol blijven maken he Er verandert niks. Ajax is kampioen en ajax blijft kampioen |
|
|
|