|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als z'n auto maar niet gejat word dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die komt met stip op de schaduwlijst |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We zullen zien volgende week |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Let op mijn woorden ... Feyenoord gaat ooit spijt krijgen dat hij deze speler naar een andere club laat gaan. Dan krijg je de spreekwoordelijke deksel op de neus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voetballer , dus oprotten . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was al weg voor hij echt bij de selectie was. Verhuurd aan Eindhoven , en toen moest hij ineens weg schrijft hijzelf, ondanks eerdere berichten dan hij mocht blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:18 schreef van geil het volgende:Was al weg voor hij echt bij de selectie was. Verhuurd aan Eindhoven , en toen moest hij ineens weg schrijft hijzelf, ondanks eerdere berichten dan hij mocht blijven. Ja, maar wel van de trainer... Die had m niet nodig |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat zijn de keuzes van de trainer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar lees je dat dan ? hij speelde wel in de voorbereiding, ik noemde hem toen zelfs de kleine Cruijff . Als n trainer er niets in ziet , dat geeft hij m geen minuten , of ? Volgens mij kwamen er toen spelers op zijn positie . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, daar verschillen wij van mening. In mijn optiek bepaalt de trainer de opstelling en wie hij kan gebruiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige trainer Td die ik kende was Alex Pastoor. |
|
|
|