BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale centrale verdedigende middenvelder voor de CL??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
danior
 danior - maandag 22 juli 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Is naar mijn mening de achilleshiel van Ajax in de champions league, suggesties iemand ??
JOOD
 JOOD - maandag 22 juli 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Poulsen, maduro?
danior
 danior - maandag 22 juli 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Seedorf, ijdele hoop vrees ik, maar die man is van staal en boven alles een ontzettend balvaste & intelligente voetballer, voor mij de ultieme droom aanwinst voor het huidige Ajax.
tinus123
 tinus123 - maandag 22 juli 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Seedorf is volgens mij wel erg gelukkig in brazilie, zie ik niet snel terugkomen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 juli 2013 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 12:56 schreef tinus123 het volgende:
Seedorf is volgens mij wel erg gelukkig in brazilie, zie ik niet snel terugkomen
Cvm Seedorf? Zal verdedigend stuk minder worden..
Maduro met stand in Poulsen Bazoer langzaam brengen volgend jaar.
danior
 danior - maandag 22 juli 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 13:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cvm Seedorf? Zal verdedigend stuk minder worden..
Maduro met stand in Poulsen Bazoer langzaam brengen volgend jaar.
Seedorf is met zijn tactisch inzicht & fysieke kracht een betere verdedigende middenvelder dan Maduro & Poulsen bij elkaar.
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Poulsen is vorig jaar in zijn rol gegroeid, begon wankel maar werd naar mate het seizoen vorderde steeds beter. Dit had ook zeker te maken met een tactische opzetting waarbij niet Poulsen maar Moisander de opbouw voor zijn rekening nam. Poulsen in een puur controlerende rol is prima voor Ajax zolang de nieuwe garde er nog niet staat.

Ajax heeft met Schone dan ook een brok tactische flexibiliteit in huis, waar Schone kan spelen als Ajax minder druk verwacht of meer druk wil zetten. Ten slotte heeft Ajax met Bazoer de toekomst voor die positie wel verzekerd. Met 2 reserves achter Poulsen is die positie prima ingevuld.

Maduro zou mooi zijn maar zou toch stiekem ook wel een luxe probleem opleveren. Bovendien moet ook Maduro weer wennen aan het systeem. Ik weet het niet, in mijn ogen is de selectie behoorlijk compleet op dit moment. Ik zou niet kiezen voor Maduto zoals het nu staat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 22 juli 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 13:57 schreef Eide het volgende:
Poulsen is vorig jaar in zijn rol gegroeid, begon wankel maar werd naar mate het seizoen vorderde steeds beter. Dit had ook zeker te maken met een tactische opzetting waarbij niet Poulsen maar Moisander de opbouw voor zijn rekening nam. Poulsen in een puur controlerende rol is prima voor Ajax zolang de nieuwe garde er nog niet staat.

Ajax heeft met Schone dan ook een brok tactische flexibiliteit in huis, waar Schone kan spelen als Ajax minder druk verwacht of meer druk wil zetten. Ten slotte heeft Ajax met Bazoer de toekomst voor die positie wel verzekerd. Met 2 reserves achter Poulsen is die positie prima ingevuld.

Maduro zou mooi zijn maar zou toch stiekem ook wel een luxe probleem opleveren. Bovendien moet ook Maduro weer wennen aan het systeem. Ik weet het niet, in mijn ogen is de selectie behoorlijk compleet op dit moment. Ik zou niet kiezen voor Maduto zoals het nu staat.
+1!
infamous psv
 infamous psv - maandag 22 juli 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Engelaar is transfervrij ;)
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 16:31 schreef infamous psv het volgende:
Engelaar is transfervrij ;)
Zo houden zeg ik.
nora
 nora - maandag 22 juli 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 13:52 schreef danior het volgende:

[..]

Seedorf is met zijn tactisch inzicht & fysieke kracht een betere verdedigende middenvelder dan Maduro & Poulsen bij elkaar.
Plus rolator is over met Seedorf WAS een topper
remco k
 remco k - maandag 22 juli 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Dat mag je Seedorf niet aan doen zelfs, is nu een wereldtopper van formaat die gewoon nog lekker balt in Brazillie, daar mag je niet meer van verwachten dat ie Ajax even zal gaan leiden.
baco74
 baco74 - maandag 22 juli 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:
Dat mag je Seedorf niet aan doen zelfs, is nu een wereldtopper van formaat die gewoon nog lekker balt in Brazillie, daar mag je niet meer van verwachten dat ie Ajax even zal gaan leiden.
Niet aan doen? Zal altijd zijn keus zijn.....maar ik snap je strekking. Verwacht niet dat Clarence het zelfde kunstje flikt als Rijkaard. Gewoon lekker in Brazilie laten spelen en misschien dat ie ooit als niet voetballer iets voor onze club kan betekenen. Ik vind hem vrij intelligent en denk dat ie bestuurlijk of organisatorisch wel wat kan. .... maar wie weet misschien voetbaltechnisch.
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 19:37 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik vind hem vrij intelligent en denk dat ie bestuurlijk of organisatorisch wel wat kan. .... maar wie weet misschien voetbaltechnisch.
Dat niet aleen, maar hij heeft zich altijd laten zien als iemand die maatschappelijk enorm betrokken is bij allerlei dingen. Ik zou Seedorf in een marketing/commerciele functie prima kunnen zien, in de rol van Ajax uitdragen in maatschappelijke, commerciele en scouting projecten in binnen- en buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 juli 2013 - 23:38   quote  deeplink  
Ben het eens met Eide...we hebben genoeg goede spelers in onze selectie....alleen vind ik Maduro die dus echt een VM is de echte goede voor Ajax....hij heeft al heel zijn leven op die positie gestaan...Poulsen was op het einde van de competitie beter gaan functioneren....edoch is hij de jongste niet meer....Schone vond ik niet zo geschikt op die positie...misschien Bazoer...ik zeg dus misschien...maar Maduro is een echte...is opbouwend erg sterk....ik zeg Maduro halen mocht Eriksen verkocht worden...uiteraard hebben we genoeg in huis om Eriksen op zijn positie te vervangen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 juli 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:
Maar hij kan het nog steeds...blijft een fenomeen die nog steeds erg fit is...toch zie ik meer in Maduro...maar dat roep ik hier al een paar jaar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 22 juli 2013 - 23:51   quote  deeplink  
opbokken met die Seedorf.....schei uit zeg.....
Pietje
 Pietje - maandag 22 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar hij kan het nog steeds...blijft een fenomeen die nog steeds erg fit is...toch zie ik meer in Maduro...maar dat roep ik hier al een paar jaar
En nu ben ik het met jou eens, Jack! Ik ben altijd een fan geweest van Maduro. Ik heb hem liever vandaag dan morgen terug. Met zijn grote passen. Nooit vergeet ik meer hoe hij zijn doelpunt maakte tegen Feyenoord. Hij stak met grote passen het hele veld over... Grandioos.
Baska
 Baska - dinsdag 23 juli 2013 - 00:26   quote  deeplink  
Dailey! Dat schijnt Frank's plan ook te zijn, heeft'ie vandeweek gezegd. Poulsen is bezig aan z'n laatste seizoen, Dailey heeft daar in de jeugd vaak gespeeld en als'ie heel eerlijk tegen zichzelf is denk ik dat'ie Boilesen als linksback weldegelijk beter vindt dan Dailey. Al zal'ie dat nu niet zo snel zeggen, na Dailey's uitverkiezing tot Ajacied van het jaar na een heel goed seizoen. Maar vergeet niet dat Boilesen destijds een werkelijk sensationele entree maakte en in die korte tijd wat mij betreft al meer heeft laten zien dan Dailey in al die tijd. Twee vliegen in 1 klap dus, volgend seizoen. En dit seizoen nog even volhouden met Poulsen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 23:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

En nu ben ik het met jou eens, Jack! Ik ben altijd een fan geweest van Maduro. Ik heb hem liever vandaag dan morgen terug. Met zijn grote passen. Nooit vergeet ik meer hoe hij zijn doelpunt maakte tegen Feyenoord. Hij stak met grote passen het hele veld over... Grandioos.
Hahahaha Pietje...zo zag ik het ook voor me....en wederom liggen wij weer op 1 lijn....ergens gek...
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2013 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

sorry maar dat is niet echt zo, de Braziliaanse competitie stelt helemaal niks voor, en daarbij speelt hij ook niet alles daar..

Hij heeft een geweldige carriere achter de rug maar kan nu echt Ajax niet meer bij de hand nemen. Daar is ie echt te oud voor. hij wordt komend seizoen 38..
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 00:26 schreef Baska het volgende:
Dailey! Dat schijnt Frank's plan ook te zijn, heeft'ie vandeweek gezegd. Poulsen is bezig aan z'n laatste seizoen, Dailey heeft daar in de jeugd vaak gespeeld en als'ie heel eerlijk tegen zichzelf is denk ik dat'ie Boilesen als linksback weldegelijk beter vindt dan Dailey. Al zal'ie dat nu niet zo snel zeggen, na Dailey's uitverkiezing tot Ajacied van het jaar na een heel goed seizoen. Maar vergeet niet dat Boilesen destijds een werkelijk sensationele entree maakte en in die korte tijd wat mij betreft al meer heeft laten zien dan Dailey in al die tijd. Twee vliegen in 1 klap dus, volgend seizoen. En dit seizoen nog even volhouden met Poulsen.
Nou, hij zei van de week helemaal niet dat ie dat van plan is.. Op de vraag of en hoe Boilesen en Blind in 1 elftal zouden kunnen spelen, gaf de Boer als antwoord een aantal posities waar beide spelers uit de voeten zouden kunnen buiten de LB plek..
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 00:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha Pietje...zo zag ik het ook voor me....en wederom liggen wij weer op 1 lijn....ergens gek...
Maduro is een hele goede optie.. Ik had veel hoop op Boccara maar blijkbaar ziet de Boer het niet in hem zitten..
suratiAFCA
 suratiAFCA - dinsdag 23 juli 2013 - 01:50   quote  deeplink  
Ga toch weg met Maduro, ahahaha.. Die speelt toch nooit? Volgensmij is hij het spelletje allang verleerd. Poulsen doet het prima, dan kan Schöne daar nog spelen en heb je idd een groot talent erachter.. BAZOER!
nora
 nora - dinsdag 23 juli 2013 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 01:08 schreef remco k het volgende:

[..]

sorry maar dat is niet echt zo, de Braziliaanse competitie stelt helemaal niks voor, en daarbij speelt hij ook niet alles daar..

Hij heeft een geweldige carriere achter de rug maar kan nu echt Ajax niet meer bij de hand nemen. Daar is ie echt te oud voor. hij wordt komend seizoen 38..
+ 1 kan alleen maar slechter worden hij moet de Marketing kant op voor Ajax
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 23 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Denk niet dat er nog een cvm komt, Enoh mag ook al weg.
Maar anders zou ik ook Maduro oppikken.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 23 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Denk niet dat er nog een cvm komt, Enoh mag ook al weg.
Maar anders zou ik ook Maduro oppikken.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 01:50 schreef suratiAFCA het volgende:
Ga toch weg met Maduro, ahahaha.. Die speelt toch nooit? Volgensmij is hij het spelletje allang verleerd. Poulsen doet het prima, dan kan Schöne daar nog spelen en heb je idd een groot talent erachter.. BAZOER!
Speelt anders vrij veel.
JohnnyH
 JohnnyH - dinsdag 23 juli 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Absoluut Poulsen! Kan nog zeker een jaar mee. Door zijn ervaring en gogme zeker de beste optie voor CL
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt anders vrij veel.
Klopt Remco.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 13:24 schreef JohnnyH het volgende:
Absoluut Poulsen! Kan nog zeker een jaar mee. Door zijn ervaring en gogme zeker de beste optie voor CL
Is niet de beste CVM van de laatste jaren....op deze positie komt Ajax te kort of Bazoer moet zich super snel ontwikkelen maar is daar ergens te jong voor....nogmaals Maduro zou geen verkeerde keus zijn...
danior
 danior - dinsdag 23 juli 2013 - 15:02   quote  deeplink  
Toornstra, of misschien van Ginkel huren/kopen als blijkt dat ie bij Chelsea niet genoeg speelt ??, misschien een jong talent Sporkslede,Bocarra of wellicht wil Nigel de Jong wel terugkomen :)
Eide
 Eide - dinsdag 23 juli 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 15:02 schreef danior het volgende:
Toornstra, of misschien van Ginkel huren/kopen als blijkt dat ie bij Chelsea niet genoeg speelt ??, misschien een jong talent Sporkslede,Bocarra of wellicht wil Nigel de Jong wel terugkomen :)
Toornstra en Van Ginkel zijn aanvallende middenvelders, Boccara is voetballend niet goed genoeg, Sporkslede gaat bij jong Ajax spelen.

Bovendien heeft Ajax met Poulsen, Schone, Blind en Bazoer nog meer dan voldoende opties. Opties die afgelopen seizoen prima gepresteerd hebben. Waarom kopen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2013 door Eide --
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 00:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha. Nee, hoor is helemaal niet gek. Kwestie van allebei de juiste visie hebben... ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 01:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Maduro is een hele goede optie.. Ik had veel hoop op Boccara maar blijkbaar ziet de Boer het niet in hem zitten..
Remco, ik denk eerlijk gezegd, dat Frank de Boer het NOG niet in hem ziet zitten. We moeten wat meer geduld hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt anders vrij veel.
Klopt !!
Eide
 Eide - dinsdag 23 juli 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 17:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Remco, ik denk eerlijk gezegd, dat Frank de Boer het NOG niet in hem ziet zitten. We moeten wat meer geduld hebben.
Boccara is wel heel erg tegen gevallen hoor. Sterke vent die buffelt als de beste maar voetballend komt hij wel heel erg tekort, en dat is toch een essentieel onderdeel van het functioneren van een Ajax CVM. Zie maar hoe Ajax nu min of meer om Poulsen heen speelt. Poulsen kan dan op ervaring nog veel oplossen maar dat heeft Boccara ook niet.

Bovendien wordt in de voorbereiding de pikorde vrij duidelijk en Boccara komt in die pikorde gewoon niet voor. Hij heeft zelfs de piepjonge Bazoer voor zich. Dat alles doet vrezen dat de rol van Boccara bij Ajax nu al is uitgespeeld.
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Dat zou best wel waar kunnen zijn, Eide maar toch... Boccara is nog jong, hij kan nog heel veel leren. Ik heb inmiddels wel geleerd om (jonge) spelers niet te vroeg af te schrijven.
Eide
 Eide - dinsdag 23 juli 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 18:01 schreef Pietje het volgende:
Dat zou best wel waar kunnen zijn, Eide maar toch... Boccara is nog jong, hij kan nog heel veel leren. Ik heb inmiddels wel geleerd om (jonge) spelers niet te vroeg af te schrijven.
Dat is ook wel weer een waarheid. Ik wil ook niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Er zullen zat clubs zijn waar Boccara met zijn kwaliteiten uitstekend zal renderen, ik twijfel alleen of Ajax wel een club is waar deze jongen op z'n best gaat zijn.

Maar je hebt helemaal gelijk, nu al afschrijven is veel te vroeg.
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 18:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer een waarheid. Ik wil ook niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Er zullen zat clubs zijn waar Boccara met zijn kwaliteiten uitstekend zal renderen, ik twijfel alleen of Ajax wel een club is waar deze jongen op z'n best gaat zijn.

Maar je hebt helemaal gelijk, nu al afschrijven is veel te vroeg.
Zo is het Eide, die jongen is net twee maanden 20 jaar. Laten we hem met z'n allen blijven steunen, zoals een echte supporter hoort te doen. Ik ken wel meer spelers, die door "ons" vroegtijdig werden afgeschreven. Al dan niet jong. Ik denk aan Daley Blind, maar ook aan de wat oudere Christian Poulsen, die door velen hier al direct werden afgeschreven of op z'n minst als Ajax-onwaardig werden bestempeld. Ik heb daar zeker van geleerd...
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 17:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Boccara is wel heel erg tegen gevallen hoor. Sterke vent die buffelt als de beste maar voetballend komt hij wel heel erg tekort, en dat is toch een essentieel onderdeel van het functioneren van een Ajax CVM. Zie maar hoe Ajax nu min of meer om Poulsen heen speelt. Poulsen kan dan op ervaring nog veel oplossen maar dat heeft Boccara ook niet.

Bovendien wordt in de voorbereiding de pikorde vrij duidelijk en Boccara komt in die pikorde gewoon niet voor. Hij heeft zelfs de piepjonge Bazoer voor zich. Dat alles doet vrezen dat de rol van Boccara bij Ajax nu al is uitgespeeld.
Ik ben het daar dus niet mee eens, ook voetballend vond ik hem bij Jong Ajax positief goed opvallen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het daar dus niet mee eens, ook voetballend vond ik hem bij Jong Ajax positief goed opvallen.
Ik heb hem (Boccara) zelf niet zien spelen bij Jong Ajax, maar ik heb beslist goede en positieve verhalen over hem gehoord.
Aan de andere kant, Frank de Boer heeft hem niet opgenomen in de selectie voor Ajax I, dat zegt ook wel wat. Maar zoals gezegd, hij is nog jong.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 19:25   quote  deeplink  
Ik sta ook achter de Boer hoor, als de Boer hem er niet bij wil hebben voorlopig of helemaal niet dan zal hij daar zijn redenen voor hebben. Persoonlijk zou ik de reden van de Boer graag eens horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2013 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 18:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het Eide, die jongen is net twee maanden 20 jaar. Laten we hem met z'n allen blijven steunen, zoals een echte supporter hoort te doen. Ik ken wel meer spelers, die door "ons" vroegtijdig werden afgeschreven. Al dan niet jong. Ik denk aan Daley Blind, maar ook aan de wat oudere Christian Poulsen, die door velen hier al direct werden afgeschreven of op z'n minst als Ajax-onwaardig werden bestempeld. Ik heb daar zeker van geleerd...
Je bent een echte supporter, Chapeau Pietje!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 19:25 schreef remco k het volgende:
Ik sta ook achter de Boer hoor, als de Boer hem er niet bij wil hebben voorlopig of helemaal niet dan zal hij daar zijn redenen voor hebben. Persoonlijk zou ik de reden van de Boer graag eens horen.
Inderdaad Remco...ook ik zou graag zijn visie over Boccara willen horen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Toornstra en Van Ginkel zijn aanvallende middenvelders, Boccara is voetballend niet goed genoeg, Sporkslede gaat bij jong Ajax spelen.

Bovendien heeft Ajax met Poulsen, Schone, Blind en Bazoer nog meer dan voldoende opties. Opties die afgelopen seizoen prima gepresteerd hebben. Waarom kopen?
Poulsen heeft bij mij de voorkeur...Schone vond ik op de CVM positie niet zo sterk...Bazoer mag je nog niets van verwachten zal waarschijnlijk de CVM worden in de Jupiler divisie...Blind moet gewoon linksback blijven anders verliest hijn plaatsje in het Nederlands Elftal....dus we komen nog een goede CVM te kort...ik hoop op Maduro maar denk dat hij naar Anderlecht afreist...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2013 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je bent een echte supporter, Chapeau Pietje!!
Thanks Jack :-)
Gelukkig ben ik niet de enige, hoor...
Ach, weet je, afkraken is zo gemakkelijk. Ikzelf heb me er in het verleden ook wel eens schuldig aan gemaakt, of je eigen spelers uitfluiten... Daar doe ik niet meer aan mee. Ook al gooien sommige spelers er af en toe met de pet naar, van afkraken en uitfluiten krijgen ze bepaald niet meer zelfvertrouwen. Laat afkraken of het hebben van kritiek maar over aan Frank de Boer. Die wordt er (ruim) voor betaald. Voor die wijsheid moest ik kennelijk 64 jaar worden. ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 23 juli 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Nou, afkraken zie ik hier niet veel. Wel veel onderbouwde kritiek waar we dan wweer overmatige scherpe discussies over voeren maar kleinigheidjes hou je toch :)
Pietje
 Pietje - dinsdag 23 juli 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 20:35 schreef Eide het volgende:
Nou, afkraken zie ik hier niet veel. Wel veel onderbouwde kritiek waar we dan wweer overmatige scherpe discussies over voeren maar kleinigheidjes hou je toch :)
Met afkraken doel ik niet op dit onderwerp over Boccara, maar over spelers in zijn algemeenheid.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 20:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Met afkraken doel ik niet op dit onderwerp over Boccara, maar over spelers in zijn algemeenheid.
Klopt Pietje alleen Eide is over het algemeen wel positief..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale centrale verdedigende middenvelder voor de CL??

0.0091378