BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale centrale verdedigende middenvelder voor de CL??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 20:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks Jack :-)
Gelukkig ben ik niet de enige, hoor...
Ach, weet je, afkraken is zo gemakkelijk. Ikzelf heb me er in het verleden ook wel eens schuldig aan gemaakt, of je eigen spelers uitfluiten... Daar doe ik niet meer aan mee. Ook al gooien sommige spelers er af en toe met de pet naar, van afkraken en uitfluiten krijgen ze bepaald niet meer zelfvertrouwen. Laat afkraken of het hebben van kritiek maar over aan Frank de Boer. Die wordt er (ruim) voor betaald. Voor die wijsheid moest ik kennelijk 64 jaar worden. ;-)
Klopt het zou zo maar ens kunnen dat onze Sana ineens wel goed speelt...al denk ik dat hij in verdedigend opzicht te kort schiet...maar wie weet?? Kijk naar Blind!
Roger80
 Roger80 - dinsdag 23 juli 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Denk dat Bazoer er nog niet klaar voor is en poulsen vond ik het goed doen maar hij brengt niks extras.
Als Enoh en Alderweireld vertrekken hebben we denk genoeg geld om een van de volgende cvm te halen.

UD Levante - Iborra

Bologna Fc - Saphir Taider

Juventus - Ouasim bouy terug halen na mislukt avontuur juventus zou in dit ajax minimaal op de bank zitten(als het lukt qua salaris).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 juli 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 22:30 schreef Roger80 het volgende:
Denk dat Bazoer er nog niet klaar voor is en poulsen vond ik het goed doen maar hij brengt niks extras.
Als Enoh en Alderweireld vertrekken hebben we denk genoeg geld om een van de volgende cvm te halen.

UD Levante - Iborra

Juventus - Ouasim bouy terug halen na mislukt avontuur juventus zou in dit ajax minimaal op de bank zitten(als het lukt qua salaris).
We hebben nu ook voldoende in kas om eventueel Bouy terug te halen....is naast Maduro ook een optie!!
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Bouy was een super talent, maar twijfel bij hem tussen een aanvallende middenvelder of een CVM. Beiden kan hij namelijk goed spelen maar vaak is dat juist een valkeul van zon speler.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 24 juli 2013 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 22:30 schreef Roger80 het volgende:

UD Levante - Iborra

Niet om te zeuren hoor, maar moet iedere speler dat beetje extras brengen dan? Als iedereen zijn taak doet waarvoor hij er staat, sta je als team sterk en of je nu wel iets extras kan of niet is niet aan de orde.
nora
 nora - woensdag 24 juli 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Met paulsen en Schone en Bazoer heb je voldoende spelers voor die positie,en ik blijf daar bij ik zou graag Blind daar een keer willen zien spelen en Boilessen dan linksback.
Eide
 Eide - woensdag 24 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 09:26 schreef nora het volgende:
Met paulsen en Schone en Bazoer heb je voldoende spelers voor die positie,en ik blijf daar bij ik zou graag Blind daar een keer willen zien spelen en Boilessen dan linksback.
Eens, gewoon om eens te zien hoe dat loopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 juli 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 09:26 schreef nora het volgende:
Nogmaals we hebben twee elftallen te vullen...en Schone kon mij nog niet overtuigen op die positie...ik wet niet hoe ze het gaan invullen Bazoer misschien naar de jupiler divisie...alleen Poulsen vond ik een voldoende halen...
Eide
 Eide - woensdag 24 juli 2013 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 13:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ik wet niet hoe ze het gaan invullen Bazoer misschien naar de jupiler divisie...alleen Poulsen vond ik een voldoende halen...
Ik denk eigenlijk dat Bazoer op papier bij de A1 blijft. Dan kan die met de A1 de UEFA Youth League spelen, eventueel competitie maar blijft hij vrij inzetbaar voor de andere elftallen. Als hij in Ajax 1 of Jong Ajax wordt ingedeeld zit hij daaraan vast.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 juli 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 14:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat Bazoer op papier bij de A1 blijft. Dan kan die met de A1 de UEFA Youth League spelen, eventueel competitie maar blijft hij vrij inzetbaar voor de andere elftallen. Als hij in Ajax 1 of Jong Ajax wordt ingedeeld zit hij daaraan vast.
En dan Joeri de Kamps voor Jong Ajax?
Edit: Samen met Boccara?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door Hasjkoph --
Roger80
 Roger80 - woensdag 24 juli 2013 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 07:37 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Niet om te zeuren hoor, maar moet iedere speler dat beetje extras brengen dan? Als iedereen zijn taak doet waarvoor hij er staat, sta je als team sterk en of je nu wel iets extras kan of niet is niet aan de orde.
Begrijp wat je bedoelt maar kijk naar een de Jong valt ook niet echt zo op als bijv eriksen en toch vind ik hem wel iets extras brengen.
Als je in de CL ver wilt komen moet je gewoon op iedere positie iemand hebben staan die juist wel extra kwaliteiten heeft anders kunnen we enoh net zo goed behouden ook een matige speler vind poulsen voetballend beter maar de bal afpakken vind ik enoh weer beter in wij hebben eentje nodig die beiden bezit zoals een anita, davids, Nigel.

Indien Enoh vertrekt hebben we eigenlijk maar 1 volwaardige cvm poulsen.
als bazoer nu al zo goed is om op de bank te zitten achter poulsen dan hebben we inderdaad geen nieuwe cvm nodig denk zelf dat het nog te vroeg komt maar de boer zal het denk ik beter kunnen inschatten hehehe
Is hij nog niet goed genoeg moeten we iemand halen aangezien de boer op iedere positie 2 spelers wilt hebben die kunnen concureren .
Wie concureert er met poulsen ??
Zou het voor blind wel sneu vinden als de boer heb cvm zet dit met uitzicht op het wk
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 24 juli 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 14:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En dan Joeri de Kamps voor Jong Ajax?
Edit: Samen met Boccara?
Boccara is toch al weer terug naar Frankrijk?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 juli 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nee toch? Hij ging niet mee op trainingskamp, maar zit toch nog gewoon bij Ajax?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 juli 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dacht ik ook
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 juli 2013 - 23:10   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/201437/Boccara_keert_na_%C3%A9%C3%A9n_seizoen_Ajax_alweer_terug_naar_Frankrijk

Is dus mogelijk. Dit had ik ook gelezen, maar niks officieels.
polleke1986
 polleke1986 - woensdag 24 juli 2013 - 23:21   quote  deeplink  
vergeet niet dat alle spelers die net niet mee komen in ajax "1" wel jupiler gaan spelen in ajax "2" en de jupiler is het voetbal een stuk harder.. de "mentale" vechtlust van de jupiler opdoen en met regelmaat samen laten trainen zodat de ervaring van de oude garde van belang gaat zijn in de ontwikkeling.. zo haal je meer effectiviteit uit de eigen jeugd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:21 schreef polleke1986 het volgende:
vergeet niet dat alle spelers die net niet mee komen in ajax "1" wel jupiler gaan spelen in ajax "2" en de jupiler is het voetbal een stuk harder.. de "mentale" vechtlust van de jupiler opdoen en met regelmaat samen laten trainen zodat de ervaring van de oude garde van belang gaat zijn in de ontwikkeling.. zo haal je meer effectiviteit uit de eigen jeugd..
Mee eens polleke!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 juli 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dacht ik ook
Ik ook maar dat maakt niets uit....de Boer ziet het niet in hem zitten dus als hij niet verhuist is zal hij hooguit in de Jupiler uitkomen...
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 18:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer een waarheid. Ik wil ook niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Er zullen zat clubs zijn waar Boccara met zijn kwaliteiten uitstekend zal renderen, ik twijfel alleen of Ajax wel een club is waar deze jongen op z'n best gaat zijn.

Maar je hebt helemaal gelijk, nu al afschrijven is veel te vroeg.
Lag het probleem niet aan bepaald gedrag wat hij vertoonde Eide?
Of heb ik het helemaal mis?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 03:46   quote  deeplink  
We hebben geen aankopen meer nodig, ik heb alle vertrouwen Poulsen hij is heel belangrijk voor Ajax!
chukkie76
 chukkie76 - zaterdag 27 juli 2013 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juli 2013 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Poulsen heeft bij mij de voorkeur...Schone vond ik op de CVM positie niet zo sterk...Bazoer mag je nog niets van verwachten zal waarschijnlijk de CVM worden in de Jupiler divisie...Blind moet gewoon linksback blijven anders verliest hijn plaatsje in het Nederlands Elftal....dus we komen nog een goede CVM te kort...ik hoop op Maduro maar denk dat hij naar Anderlecht afreist...
Volgens mij heeft Poulsen het ook prima gedaan. Ik zie nog steeds voor me hoe hij in Eindhoven even liet zien aan Bommel en Strootman, wie de baas was op het middenveld.

Maduro zou een optie zijn. Ik heb alleen nog nooit geluiden gehoord, dat Ajax zoekende is voor deze positie. Denk dat Frank een groot vertrouwen heeft in Sporkslede en vooral Bazour.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 03:46 schreef iAmsterdam het volgende:
We hebben geen aankopen meer nodig, ik heb alle vertrouwen Poulsen hij is heel belangrijk voor Ajax!
Vond dat afgelopen jaar echt geweldig, in de makkelijkere wedstrijden was tie in het begin een drama en in elke topper was hij zowat de beste man op het veld
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond dat afgelopen jaar echt geweldig, in de makkelijkere wedstrijden was tie in het begin een drama en in elke topper was hij zowat de beste man op het veld
Vorig leek het aan het begin of de ploeg weer terug bij af was, alsof het een heel nieuwe ploeg was. Dat moet dit jaar anders, als Ajax de draad kan oppakken waar ze vorig jaar waren gebleven moet het goed komen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Precies geen inhaal race meer maar meteen uitlopen... een moeilijk begin van de competitie de eerste reeks wedstrijden
Maar ook meteen kans om afstand te nemen... ow wat hoop ik toch dat Eriksen blijft.

Hij moet toch ook denken van, Ajax staat er geweldig voor dus meer kans om de 2de ronde te halen, op een podium waar hij
Het kan laten zien.. dan komt er volgend jaar echt wel betere clubs dan Liverpool hoor!! Dan zou hij meer keus hebben dan nu

Volgend jaar zijn de Barca middenvelders ook weer een jaartje ouder, één van de concurrenten is al naar Bayern gegaan.. dus
Wie weet komen ze bij hem volgend jaar uit, hij staat al lang op hun lijsje..
Bij Liverpool die niet om de prijzen speelt daar kom je niet zo snel weg, zie suarez daar verlangen ze nu 64miljoen voor.

Hopelijk is Eriksen verstandig..en hopelijk blijven ze dit ook herhalen bij hem..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:01 schreef iAmsterdam het volgende:

Bij Liverpool die niet om de prijzen speelt daar kom je niet zo snel weg, zie suarez daar verlangen ze nu 64miljoen voor.

en terecht...
hij heeft vorige zomer zijn contract verlengt en had een zeer reeele kans topscorer van de BPL te worden als hij niet geschorst was. daarnaast is hij hun belangrijkste speler en Suarez' beste jaren moeten nog komen.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

en terecht...
hij heeft vorige zomer zijn contract verlengt en had een zeer reeele kans topscorer van de BPL te worden als hij niet geschorst was. daarnaast is hij hun belangrijkste speler en Suarez' beste jaren moeten nog komen.
Ik zeg ook niet dat het niet terrecht is;-)
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Vrij simpel, Suarez is beter dan Cavani, dus minimaal hetzelfde waard... Vind het niet zo raar dat Liverpool hem aan zn contract houd..
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:41 schreef remco k het volgende:
Vrij simpel, Suarez is beter dan Cavani, dus minimaal hetzelfde waard... Vind het niet zo raar dat Liverpool hem aan zn contract houd..
Logisch dat ze hem niet kwijt willen, maar ik weet niet of ze er sli aan doen om hem te houden als hij echt gaat staan op een vertrek.
Arbitragezaken enzo plus het feit dat het alleen maar onderling gezeik oplevert waar geen van beide kanten beter van word.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:40 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet terrecht is;-)
oké, t' leek me dat je met enige verbazing sprak.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:41 schreef remco k het volgende:
vind Cavani overigens een erg overgewaardeerde speler...
snap dan ook niet dat je daar 64 miljoen voor neerlegt... daar moet je toch beteren voor kunnen halen.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:43 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Logisch dat ze hem niet kwijt willen, maar ik weet niet of ze er sli aan doen om hem te houden als hij echt gaat staan op een vertrek.
Arbitragezaken enzo plus het feit dat het alleen maar onderling gezeik oplevert waar geen van beide kanten beter van word.
In Engeland worden contracten over het algemeen wat meer gewaardeerd als hier..
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

In Engeland worden contracten over het algemeen wat meer gewaardeerd als hier..
Ja ok, maar sommige spelers hebben daar denk ik niet zoveel boodschap aan.
Suarez zie ik wel voor zo'n speler aan.
Daar komt bij dat er onduidelijkheden zijn over het contract waar wij geen van allen inzage op hebben. De ene zegt, je moet me laten gaan want het bedrag is geboden en de andere partij zegt nee, want dit is geen minimale transfersom.
Dat kan dan toch echt wel een juridische strijd worden als Suarez het waard om voor te vechten.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:49 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vind Cavani overigens een erg overgewaardeerde speler...
snap dan ook niet dat je daar 64 miljoen voor neerlegt... daar moet je toch beteren voor kunnen halen.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens;-)
Cavani zijn scorendvermogen zijn dreiging en op de belangrijke momenten toeslaan vind hem heel goed
Hij is één van me favoriete spelers.. Uruguay echt me favorietste team om naar te kijken geweldige intensie
Brengen ze op de mat.. Vind Japan nu ook heel leuk om naar te kijken.
Suarez is een andere type dan Cavani ze vormen een geweldig duo
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja ok, maar sommige spelers hebben daar denk ik niet zoveel boodschap aan.
Suarez zie ik wel voor zo'n speler aan.
Daar komt bij dat er onduidelijkheden zijn over het contract waar wij geen van allen inzage op hebben. De ene zegt, je moet me laten gaan want het bedrag is geboden en de andere partij zegt nee, want dit is geen minimale transfersom.
Dat kan dan toch echt wel een juridische strijd worden als Suarez het waard om voor te vechten.
Maar die zal die denk ik daar niet kunnen winnen.. Maar goed, voor Ajax is het alleen maar goed als ie voor 64 miljoen verkocht wordt..
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens;-)
Cavani zijn scorendvermogen zijn dreiging en op de belangrijke momenten toeslaan vind hem heel goed
Hij is één van me favoriete spelers.. Uruguay echt me favorietste team om naar te kijken geweldige intensie
Brengen ze op de mat.. Vind Japan nu ook heel leuk om naar te kijken.
Suarez is een andere type dan Cavani ze vormen een geweldig duo
En Suarez wordt allom gezien als de beste en belangrijkste speler van Urugay..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

En Suarez wordt allom gezien als de beste en belangrijkste speler van Urugay..
Dat is hij zeker.. alleen mijn favoriete speler blijft Cavani vind hem een geweldige spits
In Italy 78 keer scoren in 104 wedstrijden is geen makkie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door iAmsterdam --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 18:36   quote  deeplink  
Ideale CVM ???? Schone was bagger tegen AZ...Poulsen gemiddeld...

Waarom Boilesen niet??
Anita was ook een linkerback...later werd hij een sterke CVM...Bazoer zal waarschijnlijk in de Jupiler Leaque uitkomen... waarom niet uitproberen trainen met Boilesen?? Ik vind hem een geweldige back...die moet niet op de bank zitten!!
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Waarom Boilesen niet??
Anita was ook een linkerback...later werd hij een sterke CVM...Bazoer zal waarschijnlijk in de Jupiler Leaque uitkomen... waarom niet uitproberen trainen met Boilesen?? Ik vind hem een geweldige back...die moet niet op de bank zitten!!
Fysiek en verdedigend niet sterk genoeg voor die plek. Boilesen is ook een back die met name sterk is in het aanvallende gedeelte.. Dan eerder Blind daar neerzetten..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 augustus 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Waarom Boilesen niet??
Anita was cvm, werd door Jol linksback geplaatst omdat hij Blind niet goed genoeg vond.

al hoewel ik ook niet denk dat je nu ineens Blind op cvm moet gaan zetten zo voor de klassieker... zonder Siem de Jong zou ik dat niet gaan uitprobren...
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 19:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Anita was cvm, werd door Jol linksback geplaatst omdat hij Blind niet goed genoeg vond.

al hoewel ik ook niet denk dat je nu ineens Blind op cvm moet gaan zetten zo voor de klassieker... zonder Siem de Jong zou ik dat niet gaan uitprobren...
Voor de klassieker moet je daar gewoon Poulsen neerzetten. Klaassen of Andersen op de plek van de Jong de komende weken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Fysiek en verdedigend niet sterk genoeg voor die plek. Boilesen is ook een back die met name sterk is in het aanvallende gedeelte.. Dan eerder Blind daar neerzetten..
Anita was met name in het opkomen erg sterk Remco....Poulsen en Schone vele malen minder....daar ligt het heuvel....maar goed ook Blind kan erg sterk opkomen alleen zijn passing is niet zijn sterkste kant....Boilesen is echt wel verdedigend sterker als Poulsen en Schone....maar goed misschien is Blind wel de juiste man alleen wil hij niet in die positie spelen omdat hij in het nederlands elftal 1e keus voor de rechtsback positie is....het WK lonkt voor hem....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor de klassieker moet je daar gewoon Poulsen neerzetten. Klaassen of Andersen op de plek van de Jong de komende weken.
De klassieker idd nog met Poulsen spelen...denk dat de Boer helaas kiest voor Schone of voor Klaasen voor de positie van Siem....hij heeft zijn vaste stand-inns....Andersen is de stand-inn voor Bojan...
nora
 nora - maandag 12 augustus 2013 - 20:19   quote  deeplink  
Schone en Klaasen voor Siem denk ik
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies...
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Anita was met name in het opkomen erg sterk Remco....Poulsen en Schone vele malen minder....daar ligt het heuvel....maar goed ook Blind kan erg sterk opkomen alleen zijn passing is niet zijn sterkste kant....Boilesen is echt wel verdedigend sterker als Poulsen en Schone....maar goed misschien is Blind wel de juiste man alleen wil hij niet in die positie spelen omdat hij in het nederlands elftal 1e keus voor de rechtsback positie is....het WK lonkt voor hem....
Het euvel ligt hem niet in het voetballende gedeelte, we waren met zijn alles juist zo lovend over zijn vooruit verdedigen, en het onderscheppen van veelbelovende counters. Dat hij daarnaast ook goed kon ballen is een extra..
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 20:19 schreef nora het volgende:
Schone en Klaasen voor Siem denk ik
2 man voor 1?? Dat mag niet..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

2 man voor 1?? Dat mag niet..
No shit, Sherlock...
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 21:16   quote  deeplink  
goh
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het euvel ligt hem niet in het voetballende gedeelte, we waren met zijn alles juist zo lovend over zijn vooruit verdedigen, en het onderscheppen van veelbelovende counters. Dat hij daarnaast ook goed kon ballen is een extra..
En dat is op dit moment het verschil met onze huidige CVMers...
remco k
 remco k - maandag 12 augustus 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 21:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dat is op dit moment het verschil met onze huidige CVMers...
Yep, dat roep ik nu al 3 jaar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale centrale verdedigende middenvelder voor de CL??

0.0059170