|
|
Eide
|
|
|
Goed voorbeeld doet goed volgen
Er vertrekken elk seizoen spelers bij Ajax. Soms gaan ze naar echte topclubs, vaker gaan Ajax spelers tegenwoordig naar subtoppers in grote competities. Denk aan ploegen als Liverpool (Suarez), Tottenham (Vertonghen) en Newcastle (Anita), de bestemmingen van de drie meest spraakmakende transfers van Ajax spelers de afgelopen jaren. Transfers waar ik niet bepaald warm van wordt. Ik heb geen idee of dat mooie clubs zijn of niet, maar ik vind het schrijnend dat een buitenlandse subtopper of zelfs middenmoter kennelijk een prettigere bestemming is dan Ajax.
Nog pijnlijker wordt het...
Lees verder op Foebele.blogspot.nl!
Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad Eide het zou toch geweldig zijn als onze topspelers is gaan nadenken over of het wel zo noodzakelijk is om weg tegaan op 21 of 22 jarige leeftijd naar clubs uit de middenmood van de PL of BL.Het geld is gewoon nr.1 en wat jij al aanhaalde in je collom clubs als Tottenham/Liverpool en Newcastle zijn subtop en in mijn ogen geen stap hoger dan Ajax en spelen ook geen CL en doen niet mee voor het kampioenschap, dus is en blijft het gewoon geld.Volgens mij als jij 10 jaar bij Ajax voetbalt ben je ook onafhankelijk voor de rest van je leven dus hoeft zo,n overstap naar de B clubs van diverse van landen niet een noodzaak te zijn. Ik hoop dat er eindelijk is besef komt dat je ook nog met je 26/27 jarige leeftijd de overstap kan maken omdat je alles wel hebt gezien in de eredivisie en je gewoon is een andere competitie wil spelen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een prachtige column, Eide. Ik sta er helemaal achter. Bovendien, al die vertrekkende Ajacieden de afgelopen jaren, eindigden vroeg of laat op de diverse reservebanken, zodra er daar een nieuwe trainer werd aangesteld. Voor mij is het duidelijk, dat er veel te vroeg voor het grote geld is gekozen en niet voor de sportieve ambitie.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Helaas is het inherent aan t voetbal.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 22 juli 2013 - 20:58 schreef Pietje het volgende:Een prachtige column, Eide. Ik sta er helemaal achter. Bovendien, al die vertrekkende Ajacieden de afgelopen jaren, eindigden vroeg of laat op de diverse reservebanken, zodra er daar een nieuwe trainer werd aangesteld. Voor mij is het duidelijk, dat er veel te vroeg voor het grote geld is gekozen en niet voor de sportieve ambitie.. We zijn het weer eens Pietje....wederom een prachtig column Eide!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar