|
|
danior
|
|
|
GK Cillissen RV van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander/Boilesen LV Blind RM de Jong CVM Poulsen/Schone LM Eriksen RA Krkic CA Sigthorsson LA Fischer |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
GK Vermeer RV van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander LV Blind RM de Jong CVM Poulsen/Schone LM Eriksen RA Krkic CA Sigthorsson LA Fischer
Ps, dit wordt de opstelling van aankomende zaterdag als er niemand vertrekt. Poulsen/Schone hangt van de tegenstander af. Van Rhijn moet echt snel verbeteren, want ligeon is op dit moment misschien wel beter.
Maar ze mogen van mij ook best het 2e opstellen, dan winnen we nog:
GK Cillesen RV Ligeon RCV vd Hoorn LCV Denswil LV Boilesen RM Klaassen CVM Bazoer LM Serrero RA Sana CA Hoesen LA Boerrighter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juli 2013 door RJ -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahah, jouw topic ^^ |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Ons topic ;) ajax bestaat niet meer uit Rik vd Bogen.. |
|
|
|
|
goofy 1955
|
|
|
cillesen,van rhijn, Alderweireld,Moisander,Blindde Jong,Poulsen/Schone,Eriksen,Krkic,Sigthorsson,Fischer |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Vermeer, Alderweireld, vd hoorn, moisander, blind De jong, poulsen,eriksen Proud, sighterson,fischer |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
GK: Vermeer LV: Blind CV: Alderweireld (VD Hoorn) CV: Moisander RV: Van Rhijn VM: Schone CM: De Jong CM: Eriksen LA: Fischer CA: Sigthorsson RA: Bojan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 - 21:56 schreef mitch_amsterdam het volgende:Vermeer, Alderweireld, vd hoorn, moisander, blind De jong, poulsen,eriksen Proud, sighterson,fischer Proud ?? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 - 21:56 schreef mitch_amsterdam het volgende:Vermeer, Alderweireld, vd hoorn, moisander, blind De jong, poulsen,eriksen Proud, sighterson,fischer En Alderweireld rechtsback? |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Proud is krkic haha en ja alderweireldnop rechts |
|
|
|
|
Roger80
|
|
|
GK Vermeer RV van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander LV Blind RM de jong CVM Poulsen LM Eriksen RA Bojan CA Hoesen LA Fischer |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Van rhijn is echt slecht bezig, ik snap niet dat hij er nog instaat, daarom alderweireld op rechts. Doet hij ook bij nationaal elftal van belgië uitstekend |
|
|
|
|
Roger80
|
|
|
Van rhijn doet het inderdaad niet geweldig zal wel vermoeid zijn na al die wedstrijden van vorig jaar dat komt wel goed.
Ik koos mijn opstelling als iedereen 100% fit zou zijn anders zou ik op de LB positie ook bijv Boilesen hebben en geen Blind. Maar dan zou ik voor Ligeon op rechts gaan ipv Alderweireld vond hem het ook erg goed doen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Alderweireld is niet snel genoeg voor RB... Rhijn gewoon laten staan. Komt wel goed! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Aldeweireld als rechtsback een drama,gewoon van Rhijn laten staan en op doel Cillissen en voor hem Aldeweireld /Moisander en Boilessen op links. Mv.de Jong Blind Eriksen Bojan-Siggi-Fisher |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Blind wilt daar niet spelen!! Is nu de linksback van Oranje...als CVM kan hij het WK wel vergeten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alderweireld doet het anders heel goed op RB bij het belgisch elftal.
Daarmee zeg ik niet dat ie er bij ons ook moet gaan spelen, maar dat hij er niet goed genoeg zou zijn vind ik niet correct. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
Een drama? Niet snel genoeg? Heb je hem wel is zien spelen dan op RB? Hij is een beest, zet altijd goed de slijding erin op het juiste moment. Hij is een slimme verdediger, die die snelheid niet nodig hebt( zie blind) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 18:21 schreef remco k het volgende:Alderweireld doet het anders heel goed op RB bij het belgisch elftal. Daarmee zeg ik niet dat ie er bij ons ook moet gaan spelen, maar dat hij er niet goed genoeg zou zijn vind ik niet correct. Helemaal mee eens Remco!! Overigens moet je Belgie niet onderschatten...hoop echt dat Oranje niet tegen Belgie hoeft te spelen op het WK... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 20:37 schreef mitch_amsterdam het volgende:Een drama? Niet snel genoeg? Heb je hem wel is zien spelen dan op RB? Hij is een beest, zet altijd goed de slijding erin op het juiste moment. Hij is een slimme verdediger, die die snelheid niet nodig hebt( zie blind) Juist Mitch.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal mee eens Remco!! Overigens moet je Belgie niet onderschatten...hoop echt dat Oranje niet tegen Belgie hoeft te spelen op het WK... Ach..EK......WK.....heb er helemaal niks mee,tering UEFA,FIFA is allemaal mafia. Wel leuk hoor al die oranje straten.....carnaval en thialf publiek.
Ajax zit in mijn bloed.....elke wedstrijd klopt mijn hart sneller.....zit op de punt van mijn stoel....heb de kolere erin als we verliezen heb ik bij het Nederlands elftal niet
Sorry mannen....aan mijn deur geen oranje vlaggies |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 00:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach..EK......WK.....heb er helemaal niks mee,tering UEFA,FIFA is allemaal mafia. Wel leuk hoor al die oranje straten.....carnaval en thialf publiek. Ajax zit in mijn bloed.....elke wedstrijd klopt mijn hart sneller.....zit op de punt van mijn stoel....heb de kolere erin als we verliezen heb ik bij het Nederlands elftal niet Sorry mannen....aan mijn deur geen oranje vlaggies Bij mij ook niet. Maar ik vind het nog wel grappig om de wedstrijden te zien. En dan ist leuk als ze ergens komen, maar meer niet echt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Boodschappen doen tijdens de wedstrijden. Heerlijk rustig! :-) Heb niks met het NL elftal! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Beste Jack en Mitch hij zou een prima engelse back zijn sterk en hard techn/onvoldoende volgens Ajax begrippen het korte tikwerk wat Frank er in wil bregen is aan hem niet besteed als back moeten wij techn/mensen hebben zoals Blind en van Rhijn en Boilessen en zeker geen Aldeweireld . |
|
|
|
|
roy020
|
|
|
vermeer .ligeon .aldewereld .boilese .dejong .poulse .serero .bojan .eriksen .boerichter .fisher
drie verdedigers met 2 werkers er voor die opkomen daarvoor een spelverdeler zonder spits met eerst 2 creatieve spelers en nog 2 vlak daar voor aan de buiten kanten zo kan iedereen over elkaar heen schuiven en dus ook snel elkaars verdedigende taken tegen grote clubs over nemen beetje barca zo kan iedereen aanvallen er is altijd nog een sterke opvanger achterin en benutten we zoveel mogelijk van onze creativiteit een spits is niet direkt nodig denk ik in nood kan je 2 spitsen in brengen siggi en hoesen 1 verdediger er uit en bv boerichter fisher lini terug en je hebt een sterke 4-4-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door roy020 -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 10:51 schreef roy020 het volgende:vermeer .ligeon .aldewereld .boilese .dejong .poulse .serero .bojan .eriksen .boerichter .fisher drie verdedigers met 2 werkers er voor die opkomen daarvoor een spelverdeler zonder spits met eerst 2 creatieve spelers en nog 2 vlak daar voor aan de buiten kanten zo kan iedereen over elkaar heen schuiven en dus ook snel elkaars verdedigende taken tegen grote clubs over nemen beetje barca zo kan iedereen aanvallen er is altijd nog een sterke opvanger achterin en benutten we zoveel mogelijk van onze creativiteit een spits is niet direkt nodig denk ik in nood kan je 2 spitsen in brengen siggi en hoesen 1 verdediger er uit en bv boerichter fisher lini terug en je hebt een sterke 4-4-2 ???? pfff wat een onzin is dit. Wij zij AJAX en hebben niks met 4-4-2 en Barca speelt niet zoals jij zegt hoor, jij haalt alle diepte en alle breedte uit het veld. |
|
|
|
|
roy020
|
|
|
dat is nou complete onzin breedte en diepte zijn opdrachten die je spelers mee geeft voor de duidelijkheid het echte ajax systeem draaien we al lang niet meer alleen het overnemen van posities en het voetballen tussen de linies maar het oude systeem was geen 4-3-3 ook al noemen ze bij ajax dit weleens zo maar een systeem waar je bij de jeugd in nederland al in leert voetballen met de as die door schuift laatsteman en daar voor een voorstopper dus semi middevelder en een 10 achter de spits ook semi midvelder/aanvaller nu is het totaal voetbal wat heerst allespelers moeten aanvallen maar ook makkelijk elkaars taken kunnen overnemen breedhouden moet je altijd en diep gaan staan dus ook maar dat hoeft niet persee met een spits dat kan ook met buiten spelers dan ontstaat het gevaar van de middenvelders en trouwens barca heeft dit aan ajax en cryff te danken en hebben het door ontwikkeld bijna ajax maar nog dreigender met spelers als eriksen bojan serero schone fisher etc moet je kort op elkaar spelen en breed houwen er overheen gaan en dan moet de ader iets in zakken voor ruimte maar ja laat ook maar zo en zo maken we nu een wat betere kans wat te bereiken en jammer van die moses daddy had er wel een goed gevoel bij als stand in maar ze zullen wel hun rede hebben want talent heeft hij zeker wel in mij ogen moeten er zelfs als je aanvalt mensen zakken dat is verwarrend en het zorgt voor direkte nieuwe ruimte maar dat is de vervolg stap van het totaal voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door roy020 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering één grote letterbrij hierboven......geen hoofdletters en leestekens .....ik begin er niet eens aan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 16:09 schreef Nenam_tiL het volgende:Tering één grote letterbrij hierboven......geen hoofdletters en leestekens .....ik begin er niet eens aan Heb een poging gemaakt maar ik kom er niet uit.
Vriendelijke vriend, probeer het nog eens zou ik zeggen, maar dan met punten, komma's en hoofdletters alsjeblieft. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 15:21 schreef roy020 het volgende:dat is nou complete onzin breedte en diepte zijn opdrachten die je spelers mee geeft voor de duidelijkheid het echte ajax systeem draaien we al lang niet meer alleen het overnemen van posities en het voetballen tussen de linies maar het oude systeem was geen 4-3-3 ook al noemen ze bij ajax dit weleens zo maar een systeem waar je bij de jeugd in nederland al in leert voetballen met de as die door schuift laatsteman en daar voor een voorstopper dus semi middevelder en een 10 achter de spits ook semi midvelder/aanvaller nu is het totaal voetbal wat heerst allespelers moeten aanvallen maar ook makkelijk elkaars taken kunnen overnemen breedhouden moet je altijd en diep gaan staan dus ook maar dat hoeft niet persee met een spits dat kan ook met buiten spelers dan ontstaat het gevaar van de middenvelders en trouwens barca heeft dit aan ajax en cryff te danken en hebben het door ontwikkeld bijna ajax maar nog dreigender met spelers als eriksen bojan serero schone fisher etc moet je kort op elkaar spelen en breed houwen er overheen gaan en dan moet de ader iets in zakken voor ruimte maar ja laat ook maar zo en zo maken we nu een wat betere kans wat te bereiken en jammer van die moses daddy had er wel een goed gevoel bij als stand in maar ze zullen wel hun rede hebben want talent heeft hij zeker wel in mij ogen moeten er zelfs als je aanvalt mensen zakken dat is verwarrend en het zorgt voor direkte nieuwe ruimte maar dat is de vervolg stap van het totaal voetbal Ooit van interpunctie gehoord? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Volgens mijn wil hij dat ze uit positie gaan lopen, om zo toch positie spel te kunnen spelen. Haha de insteek is makkelijk voetbal, maar als je dit uitlegt moet de spelers het opnemen op een bandrecorder en tijdens de wedstrijd minimaal 20x afdraaien. |
|
|
|
|
Glennieboy
|
|
|
GK Vermeer RV Van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander LV Blind RM De Jong CVM Schone LM Eriksen RA Krkic CA Sigthorsson LA Fischer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo, ik krijg vaak zat gejammer te lezen, maar hier valt niet veel van te maken. Erg lastig om te lezen. Jammer. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 15:21 schreef roy020 het volgende:dat is nou complete onzin breedte en diepte zijn opdrachten die je spelers mee geeft voor de duidelijkheid het echte ajax systeem draaien we al lang niet meer alleen het overnemen van posities en het voetballen tussen de linies maar het oude systeem was geen 4-3-3 ook al noemen ze bij ajax dit weleens zo maar een systeem waar je bij de jeugd in nederland al in leert voetballen met de as die door schuift laatsteman en daar voor een voorstopper dus semi middevelder en een 10 achter de spits ook semi midvelder/aanvaller nu is het totaal voetbal wat heerst allespelers moeten aanvallen maar ook makkelijk elkaars taken kunnen overnemen breedhouden moet je altijd en diep gaan staan dus ook maar dat hoeft niet persee met een spits dat kan ook met buiten spelers dan ontstaat het gevaar van de middenvelders en trouwens barca heeft dit aan ajax en cryff te danken en hebben het door ontwikkeld bijna ajax maar nog dreigender met spelers als eriksen bojan serero schone fisher etc moet je kort op elkaar spelen en breed houwen er overheen gaan en dan moet de ader iets in zakken voor ruimte maar ja laat ook maar zo en zo maken we nu een wat betere kans wat te bereiken en jammer van die moses daddy had er wel een goed gevoel bij als stand in maar ze zullen wel hun rede hebben want talent heeft hij zeker wel in mij ogen moeten er zelfs als je aanvalt mensen zakken dat is verwarrend en het zorgt voor direkte nieuwe ruimte maar dat is de vervolg stap van het totaal voetbal teeeering(sorry voor het woord), wat een vreeeeselijk lang zin heb jij gemaakt, maar ik kom er ook niet uit :-( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 21:54 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] teeeering(sorry voor het woord), wat een vreeeeselijk lang zin heb jij gemaakt, maar ik kom er ook niet uit :-( Accepted Ronald.....ik scheld erger ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ken er zat die ook zo lekker kunne schelden. Het mooiste vind ik als echt jordanezen gaan schelden, heerlijk op z'n Amsterdamsch (zolang het maar niet tegen mij is ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 22:22 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ken er zat die ook zo lekker kunne schelden. Het mooiste vind ik als echt jordanezen gaan schelden, heerlijk op z'n Amsterdamsch (zolang het maar niet tegen mij is ;-)) hehehehe kan ik ook hoor....van mijn vader meegekregen.....maar niet tegen jou gap ;-) |
|
|
|
|
Teukie
|
|
|
GK Cillissen RV Van Rhijn RCV Alderweireld LCV. Moisander LV. Boilesen RM. De Jong CVM. Blind LM. Eriksen RA. Krikic CA. Sightorsson LA. Fischer
Bank: Vermeer, Vd Hoorn, Ligeon, Poulsen, Serero\ Klaassen, Boerichter en Hoesen
Boilesen is in potentie een betere back dan Blind!! Blind is opgeleid als CVM ik zou hem daar wel is een paar wedstrijden willen zien spelen, de lichting achter het eerste belooft een hoop goeds! Ben benieuwd komende jaren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door Teukie -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 15:21 schreef roy020 het volgende:dat is nou complete onzin breedte en diepte zijn opdrachten die je spelers mee geeft voor de duidelijkheid het echte ajax systeem draaien we al lang niet meer alleen het overnemen van posities en het voetballen tussen de linies maar het oude systeem was geen 4-3-3 ook al noemen ze bij ajax dit weleens zo maar een systeem waar je bij de jeugd in nederland al in leert voetballen met de as die door schuift laatsteman en daar voor een voorstopper dus semi middevelder en een 10 achter de spits ook semi midvelder/aanvaller nu is het totaal voetbal wat heerst allespelers moeten aanvallen maar ook makkelijk elkaars taken kunnen overnemen breedhouden moet je altijd en diep gaan staan dus ook maar dat hoeft niet persee met een spits dat kan ook met buiten spelers dan ontstaat het gevaar van de middenvelders en trouwens barca heeft dit aan ajax en cryff te danken en hebben het door ontwikkeld bijna ajax maar nog dreigender met spelers als eriksen bojan serero schone fisher etc moet je kort op elkaar spelen en breed houwen er overheen gaan en dan moet de ader iets in zakken voor ruimte maar ja laat ook maar zo en zo maken we nu een wat betere kans wat te bereiken en jammer van die moses daddy had er wel een goed gevoel bij als stand in maar ze zullen wel hun rede hebben want talent heeft hij zeker wel in mij ogen moeten er zelfs als je aanvalt mensen zakken dat is verwarrend en het zorgt voor direkte nieuwe ruimte maar dat is de vervolg stap van het totaal voetbal Duidelijk omschreven man. Er zit een waarheid in je verhaal. Maar dit voetbal wat jij graag ziet is zo lastig te spelen en vraagt opperste concentratie en een stuk denkvermogen. Daarnaast moet je met ruimte voetballen en dat gebeurd in Nederland amper. Hier trekken ploegen zich massaal naar achteren en in de kleine ruimte is deze optie amper uit te spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
roy020
|
|
|
ja dat klopt man. het is niet direkt moeilijk uittevoeren als iemand van achter je inhaald en in de aanval gaat schuif je direkt in het gat wat achter deze speler ontstaat .Hoeven ze minder te lopen en zo blijven alle posities bezet ook verdedigend gezien. En ook omgekeerd als bv de buitenspelers die diep staan terug zakken. meestal gaan hun verdedigers mee dan kunnen bv middenvelders die opkomen of de backs de ruimte in. Zeg dat ze daar mee kunnen spelen, maar je heb helemaal gelijk dat het tegen verdediggende ploegen moeilijker is. maar een spits loopt in mij ogen in de weg voor al deze creatieve spelers. maar met het spel wat ajax speelt ben ik wel voor een spits. Maar in mij opstelling niet. kijk vroeger 95 hadden we bv rijkaard en blind die in de aanval gingen Uit de as. En bleef er 1 dus hangen maar nu zou ik dat met 1 met 2 er voor doen een linkspoot en een rechts poot zeker europees gezien is het handig snel veel verdedigers te hebben als je veel in de aanval bent en een overwicht op het middenveld te hebben. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Vermeer...............Cilessen V Rhijn..................Ligeon Aldeweireld..........Vd Hoorn/Veltman Moisander............Denswil Blind.....................Boilessen Poulsen................Schøne De Jong...............Klaassen Eriksen................Anderssen Bojan...................Sana/Meleg Siggi....................Hoessen Fischer................Boerrigter
Plus nog veel andere talent dammm wat een selectie!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 11:50 schreef iAmsterdam het volgende:Vermeer...............Cilessen V Rhijn..................Ligeon Aldeweireld..........Vd Hoorn/Veltman Moisander............Denswil Blind.....................Boilessen Poulsen................Schøne De Jong...............Klaassen Eriksen................Anderssen Bojan...................Sana/Meleg Siggi....................Hoessen Fischer................Boerrigter Plus nog veel andere talent dammm wat een selectie!!!!!! Ziet er goed uit iAmsterdam |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Als Basel kan stunten dan kan Ajax zomaar naar de laatste 4 ChamL gaan..met deze selectie Heb ik alle vertrouwen in dit seizoen...nu maar hopen dat Eriksen blijft...
Nederland word nu wel erg het lachertje van Europa Bedankt Utrecht!!! Tegen een Amateur elftal... Ajax gaat de eer weer goed verdedigen let maar op;-)
Barcalona,PSG,Ajax,Anderlecht lijkt me een heerlijke poule Man City van de mat gespeelt laat koopclub PSG ook maar komen;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 - 11:26 schreef danior het volgende:GK Cillissen RV van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander/Boilesen LV Blind RM de Jong CVM Poulsen/Schone LM Eriksen RA Krkic CA Sigthorsson LA Fischer GK Cillissen RV van Rhijn RCV Alderweireld LCV Moisander/Boilesen LV Blind RM de Jong CVM Bazoer LM Eriksen RA Krkic CA Sigthorsson LA Fischer
Schone als cvm ben ik niet kapot van en wordt zoals het er nu uitziet echt de twaalfde man. Poulsen kan je cvm laten spelen in de CL als je onder druk zou kunnen komen te staan. Voor de rest Bazoer laten spelen. Is een geweldig talent en wordt alleen beter. Wil nog wel even zeggen dat ik het hoogst opmerkelijk vind dat velen hier Blind van de LB positie willen halen. Hij is international geworden op die plek en is een zekerheidje voor het wk. laten staan staan dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door Brandje -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Gerucht Liverpool niet meer geinterreseerd in Eriksen, Rodgers zegt genoeg goede spelers te hebben voor die positie Prioriteit is de linksback positie....
Zou mooi zijn!!!
Eriksen weet ook nog een goed jaar ook in de ChamL dan komen er echt wel grotere clubs als Liverpool |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 13:18 schreef iAmsterdam het volgende:Gerucht Liverpool niet meer geinterreseerd in Eriksen, Rodgers zegt genoeg goede spelers te hebben voor die positie Prioriteit is de linksback positie.... Zou mooi zijn!!! Eriksen weet ook nog een goed jaar ook in de ChamL dan komen er echt wel grotere clubs als Liverpool Verkeerde topic ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Nee hoor heeft alles met de opstelling te maken Eriksen in het elftal of niet Vandaar deze aanvullende informatie;-) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 - 09:46 schreef roy020 het volgende:ja dat klopt man. het is niet direkt moeilijk uittevoeren als iemand van achter je inhaald en in de aanval gaat schuif je direkt in het gat wat achter deze speler ontstaat .Hoeven ze minder te lopen en zo blijven alle posities bezet ook verdedigend gezien. En ook omgekeerd als bv de buitenspelers die diep staan terug zakken. meestal gaan hun verdedigers mee dan kunnen bv middenvelders die opkomen of de backs de ruimte in. Zeg dat ze daar mee kunnen spelen, maar je heb helemaal gelijk dat het tegen verdediggende ploegen moeilijker is. maar een spits loopt in mij ogen in de weg voor al deze creatieve spelers. maar met het spel wat ajax speelt ben ik wel voor een spits. Maar in mij opstelling niet. kijk vroeger 95 hadden we bv rijkaard en blind die in de aanval gingen Uit de as. En bleef er 1 dus hangen maar nu zou ik dat met 1 met 2 er voor doen een linkspoot en een rechts poot zeker europees gezien is het handig snel veel verdedigers te hebben als je veel in de aanval bent en een overwicht op het middenveld te hebben. Hoe ziet dat er uit als de rb opkomt tot de achterlijn? uit jou verhaal begrijp ik dat de middenvelder dan back staat en de rechtsvoor op het middenveld beland. En Barca speelt ook met spits, het mag dan wel een hangende in plaats van diepe spits zijn, maar bij jou staat de eerste centrale man achter de middenvelders. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 15:21 schreef roy020 het volgende:dat is nou complete onzin breedte en diepte zijn opdrachten die je spelers mee geeft voor de duidelijkheid het echte ajax systeem draaien we al lang niet meer alleen het overnemen van posities en het voetballen tussen de linies maar het oude systeem was geen 4-3-3 ook al noemen ze bij ajax dit weleens zo maar een systeem waar je bij de jeugd in nederland al in leert voetballen met de as die door schuift laatsteman en daar voor een voorstopper dus semi middevelder en een 10 achter de spits ook semi midvelder/aanvaller nu is het totaal voetbal wat heerst allespelers moeten aanvallen maar ook makkelijk elkaars taken kunnen overnemen breedhouden moet je altijd en diep gaan staan dus ook maar dat hoeft niet persee met een spits dat kan ook met buiten spelers dan ontstaat het gevaar van de middenvelders en trouwens barca heeft dit aan ajax en cryff te danken en hebben het door ontwikkeld bijna ajax maar nog dreigender met spelers als eriksen bojan serero schone fisher etc moet je kort op elkaar spelen en breed houwen er overheen gaan en dan moet de ader iets in zakken voor ruimte maar ja laat ook maar zo en zo maken we nu een wat betere kans wat te bereiken en jammer van die moses daddy had er wel een goed gevoel bij als stand in maar ze zullen wel hun rede hebben want talent heeft hij zeker wel in mij ogen moeten er zelfs als je aanvalt mensen zakken dat is verwarrend en het zorgt voor direkte nieuwe ruimte maar dat is de vervolg stap van het totaal voetbal Aub, hou het even leesbaar voor een ieder. Tip, gebruik zo soms eens wat leestekens... |
|
|
|