BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is je ideale opstelling met de huidige Ajax selectie ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
chukkie76
 chukkie76 - vrijdag 26 juli 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Ik ga voor de volgende opstelling:

Cellisten;
Van Rijn, Aldeweireld, Moisander, Blind;
De Jong, Poulsen, Eriksen;
Bojan, Hoessen, Fischer
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 26 juli 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Geweldig om de naam Bojan te zien in een Ajax opstelling.. wat een kwaliteit hebben we met Fischer,Eriksen,Bojan
Ongelofelijk! Ik heb zin in het komend seizoen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door iAmsterdam --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 juli 2013 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 13:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

GK Cillissen
RV van Rhijn
RCV Alderweireld
LCV Moisander/Boilesen
LV Blind
RM de Jong
CVM Bazoer
LM Eriksen
RA Krkic
CA Sigthorsson
LA Fischer

Schone als cvm ben ik niet kapot van en wordt zoals het er nu uitziet echt de twaalfde man. Poulsen kan je cvm laten spelen in de CL als je onder druk zou kunnen komen te staan. Voor de rest Bazoer laten spelen. Is een geweldig talent en wordt alleen beter.
Wil nog wel even zeggen dat ik het hoogst opmerkelijk vind dat velen hier Blind van de LB positie willen halen. Hij is international geworden op die plek en is een zekerheidje voor het wk. laten staan staan dus
Eens Brandje!
chukkie76
 chukkie76 - zaterdag 27 juli 2013 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 22:07 schreef iAmsterdam het volgende:
Geweldig om de naam Bojan te zien in een Ajax opstelling.. wat een kwaliteit hebben we met Fischer,Eriksen,Bojan
Ongelofelijk! Ik heb zin in het komend seizoen!
Moet er ook nog een beetje aan wennen... Ik hoop echt dat hij bij ons een belofte gaat inlossen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 16:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tering één grote letterbrij hierboven......geen hoofdletters en leestekens .....ik begin er niet eens aan
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Heb een poging gemaakt maar ik kom er niet uit.

Vriendelijke vriend, probeer het nog eens zou ik zeggen, maar dan met punten, komma's en hoofdletters alsjeblieft.
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 17:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ooit van interpunctie gehoord?
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Zo, ik krijg vaak zat gejammer te lezen, maar hier valt niet veel van te maken. Erg lastig om te lezen. Jammer.
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 21:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

teeeering(sorry voor het woord), wat een vreeeeselijk lang zin heb jij gemaakt, maar ik kom er ook niet uit :-(
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 21:58 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Aub, hou het even leesbaar voor een ieder. Tip, gebruik zo soms eens wat leestekens...
Was 1 reactie niet voldoende? Of dachten jullie dat die jongen het niet gelijk zou snappen? Die jongen doet zijn best om mee te discussiëren en wie weet heeft hij wel een vorm van dyslexie? Probeer gewoon de tekst te lezen, en als je er inderdaad niet uitkomt laat het dan gewoon maar ga die jongen niet lopen afzeiken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 09:46 schreef roy020 het volgende:
ja dat klopt man. het is niet direkt moeilijk uittevoeren als iemand van achter je inhaald en in de aanval gaat schuif je direkt in het gat wat achter deze speler ontstaat .Hoeven ze minder te lopen en zo blijven alle posities bezet ook verdedigend gezien. En ook omgekeerd als bv de buitenspelers die diep staan terug zakken. meestal gaan hun verdedigers mee dan kunnen bv middenvelders die opkomen of de backs de ruimte in. Zeg dat ze daar mee kunnen spelen, maar je heb helemaal gelijk dat het tegen verdediggende ploegen moeilijker is. maar een spits loopt in mij ogen in de weg voor al deze creatieve spelers. maar met het spel wat ajax speelt ben ik wel voor een spits. Maar in mij opstelling niet. kijk vroeger 95 hadden we bv rijkaard en blind die in de aanval gingen Uit de as. En bleef er 1 dus hangen maar nu zou ik dat met 1 met 2 er voor doen een linkspoot en een rechts poot zeker europees gezien is het handig snel veel verdedigers te hebben als je veel in de aanval bent en een overwicht op het middenveld te hebben.
Ajax probeert dat nu ook. Wanneer spelers als Alderweireld of Moisander inschuift zie je dat Poulsen zichzelf laat terugzakken. Ik denk, als je specifiek naar de spitspositie kijkt, dat ik daar liever Hoesen heb staan dan Sigi. Dan heeft alles te maken met de beweeglijkheid van deze speler. Maar ik begrijp je punt volkomen, alleen blijf ik van mening dat deze erg moeilijk uitvoerbaar is. Helemaal in een competitie als de Nederlandse, waar mening club zichzelf tegen Ajax gaat verstoppen. Je ziet vaak dat als een club besluit te gaan voetballen tegen Ajax ze worden overlopen en daarom kiezen ze ervoor zichzelf als een handbalverdediging op te stellen in de hoop op een off-day voor Ajax. Nu de Nederlandse successen zich weer aaneenrijgen zul je dat vaker gaan zien. Helaas.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 08:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

Was 1 reactie niet voldoende?
Nobel hoor, mooi sentiment :) Maareh....

Ik wil het niet laten lopen, ik wil juist WEL de reacties van iedereen kunnen lezen. Dyslexie boeit me geen ruk, ik schrijf zelf ook verre van vaudtloos maar een beetje interpunctie kan iedereen, ook mensen die wat minder makkelijk schrijven.

Ik zou het slechter vinden als er geen reactie zou komen, als het niemand een ene reet zou schelen. De reacties tonen dat mensen het wel interesseert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 09:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Nobel hoor, mooi sentiment :) Maareh....

Ik wil het niet laten lopen, ik wil juist WEL de reacties van iedereen kunnen lezen. Dyslexie boeit me geen ruk, ik schrijf zelf ook verre van vaudtloos maar een beetje interpunctie kan iedereen, ook mensen die wat minder makkelijk schrijven.

Ik zou het slechter vinden als er geen reactie zou komen, als het niemand een ene reet zou schelen. De reacties tonen dat mensen het wel interesseert.
Doe niet aan nobel zijn of aan sentimenten. Vind gewoon dat je normaal kan reageren op iemand. En dat niet 6 man exact hetzelfde hoeven te roepen en verder niet eens inhoudelijk reageren. Beetje onzinnig, vind je ook niet?
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doe niet aan nobel zijn of aan sentimenten. Vind gewoon dat je normaal kan reageren op iemand. En dat niet 6 man exact hetzelfde hoeven te roepen en verder niet eens inhoudelijk reageren. Beetje onzinnig, vind je ook niet?
Ik had het erg gevonden als betrokkende was gevraagd op te donderen als hij zo schrijft. Dat was zeker niet, hij werd juist gevraagd het wat duidelijker te maken. 6 reacties is misschien veel maar tegelijkertijd toont dat ook wel weer aan hoe onduidelijk het op deze manier was.

Nee hoor, verre van onzinnig, juist een zinnige oproep. Een oproep die door vrijwel iedereen vrij netjes is verwoord. En geen inhoud omdat de tekst gewoon nauwelijks te lezen was. De oproep was er juist om inhoudelijk te kunnen reageren.

Kip en ei verhaal. Conclusie: als we met z'n allen een klein beetje moeite doen een leesbaar verhaal te plaatsen voorkom je veel gedoe.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Inherent aan een forum ouwe......maak je niet druk,doet Roy ook niet.....zijn volgende post stonden wel punten
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
zijn volgende post stonden wel punten
Precies, en daarmee geregeld toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:31 schreef Nenam_tiL het volgende:
Inherent aan een forum ouwe......maak je niet druk,doet Roy ook niet.....zijn volgende post stonden wel punten
Weet je, ik irriteer me er gewoon aan. Als 1 iemand het zegt is het toch ook voldoende? Moeten 5 man het dan nog gaan herhalen? Kom op zeg, het zijn hier gewoon een stel na-apers en papegaaien. Ga gewoon inhoudelijk door met de discussie en laat dit soort reacties achterwege. Maar dat is enkel en alleen mijn mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 10:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik had het erg gevonden als betrokkende was gevraagd op te donderen als hij zo schrijft. Dat was zeker niet, hij werd juist gevraagd het wat duidelijker te maken. 6 reacties is misschien veel maar tegelijkertijd toont dat ook wel weer aan hoe onduidelijk het op deze manier was.

Nee hoor, verre van onzinnig, juist een zinnige oproep. Een oproep die door vrijwel iedereen vrij netjes is verwoord. En geen inhoud omdat de tekst gewoon nauwelijks te lezen was. De oproep was er juist om inhoudelijk te kunnen reageren.

Kip en ei verhaal. Conclusie: als we met z'n allen een klein beetje moeite doen een leesbaar verhaal te plaatsen voorkom je veel gedoe.
Conclusie: Als we met zijn allen iets meer respect naar elkaar hebben hoeven we niet als een stel na-apers elke keer iemand te corrigeren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je, ik irriteer me er gewoon aan. Als 1 iemand het zegt is het toch ook voldoende? Moeten 5 man het dan nog gaan herhalen? Kom op zeg, het zijn hier gewoon een stel na-apers en papegaaien. Ga gewoon inhoudelijk door met de discussie en laat dit soort reacties achterwege. Maar dat is enkel en alleen mijn mening.
Dan ga je het niet lang volhouden op dit forum.....als je je nu al irriteert.....kom op man, tis alweer overgewaaid.
Oja off topic gaan.....daar heb ik nogal een handje van.....sorry bij voorbaat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan ga je het niet lang volhouden op dit forum.....als je je nu al irriteert.....kom op man, tis alweer overgewaaid.
Oja off topic gaan.....daar heb ik nogal een handje van.....sorry bij voorbaat
Dan ben je gewoon een lul. Is het dan zo moeilijk om een beetje normaal mee te discussiëren?
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Conclusie: Als we met zijn allen iets meer respect naar elkaar hebben hoeven we niet als een stel na-apers elke keer iemand te corrigeren.
Sorry hoor, maar ik vind het allemaal een beetje flauwekul zo ver als je het nu door trekt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind het allemaal een beetje flauwekul zo ver als je het nu door trekt.
Jij kan het flauwekul vinden, ik vind het inherent aan de maatschappij tegenwoordig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een lul. Is het dan zo moeilijk om een beetje normaal mee te discussiëren?
OOOOHW.......gaan we op die toer.....dan heb je aan mij een slechte slome
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij kan het flauwekul vinden, ik vind het inherent aan de maatschappij tegenwoordig.
Ook nog een moraal ridder?.....daar hebben wij hier een broertje dood aan.....jij gaat goede tijden tegemoet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

OOOOHW.......gaan we op die toer.....dan heb je aan mij een slechte slome
Wat jij wilt. Ik ga gewoon nu ontopic reageren. Ga jij je maar verder irriteren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook nog een moraal ridder?.....daar hebben wij hier een broertje dood aan.....jij gaat goede tijden tegemoet
Elke doordeweekse avond op RTL4 man. Succes, want het is nu zomerstop.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Ik ga gewoon nu ontopic reageren. Ga jij je maar verder irriteren.
Wie irriteert zich nu.....jij toch
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wie irriteert zich nu.....jij toch
Allang al niet meer, ik heb mijn punt wel gemaakt dacht ik zo.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 12:13   quote  deeplink  
ik maak er geen punt van ouwehoer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Haha, ik denk dat wat te zwaar trekt aan een onschuldig iets en jij gooit de hele maatschappij even op me af? Kom op man, ontspannen. :D
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat wat te zwaar trekt aan een onschuldig iets en jij gooit de hele maatschappij even op me af? Kom op man, ontspannen. :D
Ik gooi helemaal niets op je af. Ik zeg alleen dat dit gedrag inherent is aan hoe de maatschappij zich tegenwoordig moet gedragen. Doe normaal, heb respect en laat eenieder in zijn of haar waarde. Dus is in mijn ogen gewoon 1 reactie genoeg om een punt te maken en niet 6 verschillende personen met hetzelfde doel. Maar zoals ik net al zei is dat mijn eigen mening.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik gooi helemaal niets op je af. Ik zeg alleen dat dit gedrag inherent is aan hoe de maatschappij zich tegenwoordig moet gedragen. Doe normaal, heb respect en laat eenieder in zijn of haar waarde. Dus is in mijn ogen gewoon 1 reactie genoeg om een punt te maken en niet 6 verschillende personen met hetzelfde doel. Maar zoals ik net al zei is dat mijn eigen mening.
Zeg jij nou in niet zoveel woorden de ideale opstelling van Ajax? Of zit ik in een verkeerde topic;-)

Is dit nu de maatschappij tegenwoordig een Warrior die veel berichten nodig heeft over de maatschappij
Om een ideale opstelling van Ajax te formuleren....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:28 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Zeg jij nou in niet zoveel woorden de ideale opstelling van Ajax? Of zit ik in een verkeerde topic;-)

Is dit nu de maatschappij tegenwoordig een Warrior die veel berichten nodig heeft over de maatschappij
Om een ideale opstelling van Ajax te formuleren....
Jij wil van mij de ideale opstelling? Die geef ik pas op 3 september, aangezien tot die tijd nog allerlei spelers kunnen vertrekken. Natuurlijk zie ik graag een Eriksen en Alderweireld, maar de kans dat ze vertrekken is nog steeds 50%. En ik weet dondersgoed dat er huidige selectie staat, maar zolang de transfermarkt open is vind ik het zinloos die te geven. Mijn opstelling voor vanavond mag je overigens gewoon vragen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Ajax Warrior --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij wil van mij de ideale opstelling? Die geef ik pas op 3 september, aangezien tot die tijd nog allerlei spelers kunnen vertrekken. Natuurlijk zie ik graag een Eriksen en Alderweireld, maar de kans dat ze vertrekken is nog steeds 50%. En ik weet dondersgoed dat er huidige selectie staat, maar binnen een dag kan die al weer anders zijn.
Ik grapte maar met je.... ontspan..

De maatschappij heeft geen humor meer....;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zoals ik net al zei is dat mijn eigen mening.
Daar zijn we het dan over eens :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:33 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik grapte maar met je.... ontspan..

De maatschappij heeft geen humor meer....;-)
O jawel hoor. Maar wanneer ik reageer doe ik dat met serieuze ondertoon.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan over eens :)
Das dan weer mooi. En nu weer over tot de orde van de dag?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O jawel hoor. Maar wanneer ik reageer doe ik dat met serieuze ondertoon.
De maatschappij is veelste serieus geworden..alleen de ondertoon al.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:36 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

De maatschappij is veelste serieus geworden..alleen de ondertoon al.
Touché man hahaha, maar neem wel alle tijd voor de discussie en ga zeker niet haastig doen. ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 11:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies, en als jij dit 1 keer had gezegd was het ook voldoende, je hebt net zo veel posts nodig om je punt te maken..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ach moraalridder, doe ff normaal man..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de manke die zich aan van alles irriteert toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies, en als jij dit 1 keer had gezegd was het ook voldoende, je hebt net zo veel posts nodig om je punt te maken..
Ah, daar is die dan. Ik vroeg me al af wanneer je kwam. Het voordeel is alleen dat ik mijn punt alleen maak en jullie met zijn zessen. ;-)

Maar welkom, vind het wel leuk om eens op niveau te discussiëren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de manke die zich aan van alles irriteert toch?
manke? Ga je nu schelden? Ik loop gewoon op 2 benen hoor. 1 links en 1 rechts. Kwik en fit.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:44   quote  deeplink  
Nou doe dat dan ook eens kerel.

Je komt op mij een beetje over als een aansteller die wat aandacht wil... No offence..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

manke? Ga je nu schelden? Ik loop gewoon op 2 benen hoor. 1 links en 1 rechts. Kwik en fit.
Tis maar wat je schelden vind..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:44 schreef remco k het volgende:
Nou doe dat dan ook eens kerel.

Je komt op mij een beetje over als een aansteller die wat aandacht wil... No offence..
Lekker bezig man, jij bij mij vooral als een betweter. Maar dat neemt niet weg dat ik je normaal inhoudelijk erg sterk vind. Dus laten we het dan eens inhoudelijk gaan proberen op dit topic en hetgeen er net is gezet vergeten.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij neemt ook alles serieus en persoonlijk op he... ontspan en reageer niet overal zo fel op
Zonde van de Ajax topic... dit gaat nergens over
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker bezig man, jij bij mij vooral als een betweter. Maar dat neemt niet weg dat ik je normaal inhoudelijk erg sterk vind. Dus laten we het dan eens inhoudelijk gaan proberen op dit topic en hetgeen er net is gezet vergeten.
Ik reageer enkel op wat je post. Als jij inhoudelijk over voetbal praat doe ik het ook.. Geen probleem..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Tis maar wat je schelden vind..
Tja, dacht ergens in 1 van de topics gelezen te hebben dat jij ook voor manke werd uitgemaakt. Volgens mij door ene Joduh en Nenam of zoiets.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, dacht ergens in 1 van de topics gelezen te hebben dat jij ook voor manke werd uitgemaakt. Volgens mij door ene Joduh en Nenam of zoiets.
Maar die mensen kennen wel al langer dan 3 jaar ^^
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Iets andere reden en setting. Het achterliggende verhaal ken je niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer enkel op wat je post. Als jij inhoudelijk over voetbal praat doe ik het ook.. Geen probleem..
Mooi, vind jij het nuttig om nu al je ideale opstelling te plaatsen terwijl er nog diverse transfers kunnen komen? Ik maak me namelijk zorgen als zowel Alderweireld alsmede Eriksen verkocht gaan worden. En misschien Siem ook nog wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar die mensen kennen wel al langer dan 3 jaar ^^
dus?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Oke zullen we nu bier zuipuhhh!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is je ideale opstelling met de huidige Ajax selectie ??

0.0065541