BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is je ideale opstelling met de huidige Ajax selectie ??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi, vind jij het nuttig om nu al je ideale opstelling te plaatsen terwijl er nog diverse transfers kunnen komen? Ik maak me namelijk zorgen als zowel Alderweireld alsmede Eriksen verkocht gaan worden. En misschien Siem ook nog wel.
Nuttig niet. Leuk wel.

Precis hetzelfde als je voorafgaand aan een wedstrijd je opstelling neerzet die jij graag wilt zien voor die wedstrijd.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mooi, vind jij het nuttig om nu al je ideale opstelling te plaatsen terwijl er nog diverse transfers kunnen komen? Ik maak me namelijk zorgen als zowel Alderweireld alsmede Eriksen verkocht gaan worden. En misschien Siem ook nog wel.
Ik vind dat zeker nuttig ja. Een ieder heeft zijn ideeen en visie over de opstelling, en dat met hoe de selectie op het moment van posten nog in elkaar zit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

dus?
Dus we weten wat meer van elkaar en we kunnen wat meer van elkaar hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:49 schreef iAmsterdam het volgende:
Oke zullen we nu bier zuipuhhh!!
Lekker man, betaal jij?
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nuttig niet. Leuk wel.

Precis hetzelfde als je voorafgaand aan een wedstrijd je opstelling neerzet die jij graag wilt zien voor die wedstrijd.
of de verwachte eindstand post..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus we weten wat meer van elkaar en we kunnen wat meer van elkaar hebben.
ok, nou dat was niet te lezen in al die lieve berichten en toespelingen in het cafe.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker man, betaal jij?
Alleen het eerste rondje
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

of de verwachte eindstand post..
True.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

ok, nou dat was niet te lezen in al die lieve berichten en toespelingen in het cafe.
Wat jij niet weet ziet of leest is wat er via PB vaak gestuurd wordt tussen dezelfde mensen.. En ja ook bij ons is er wel eens onenigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Betekent niet dat we wat meer van elkaar kunnen hebben.
Dit speelt al veel langer. Toen was jij er nog lang niet.
Maar genoeg hierover.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:52 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Alleen het eerste rondje
Lekker man, proost dan maar.

Is er trouwens al een selectie voor vanavond bekend? Wil wel even een ideale opstelling daarvan maken voor de wedstrijd tegen AZ.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij niet weet ziet of leest is wat er via PB vaak gestuurd wordt tussen dezelfde mensen.. En ja ook bij ons is er wel eens onenigheid.
haha wel eens? Volgens mij is de helft weggehaald door de moderator.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:53 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Betekent niet dat we wat meer van elkaar kunnen hebben.
Dit speelt al veel langer. Toen was jij er nog lang niet.
Maar genoeg hierover.
knap, ik lees hier namelijk al zeker een jaar of 2 mee. Heb alleen nooit de moeite genomen een account te maken. Want de ruzies waren niet alleen in het cafe te lezen, dat weet jij net zo goed.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:57   quote  deeplink  
Valt wel mee, in het cafe laat ie meestal alles wel staan..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juli 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

knap, ik lees hier namelijk al zeker een jaar of 2 mee. Heb alleen nooit de moeite genomen een account te maken. Want de ruzies waren niet alleen in het cafe te lezen, dat weet jij net zo goed.
Dat klopt en is nu zo goed als over...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 12:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat klopt, maar omdat het nu over is, wordt het makkelijker opgenomen ipv dat er een ruzie oid ontstaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat klopt, maar omdat het nu over is, wordt het makkelijker opgenomen ipv dat er een ruzie oid ontstaat.
Of omdat meer dan de helft inmiddels is vertrokken?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of omdat meer dan de helft inmiddels is vertrokken?
Dat was geen ruzie met elkaar, dat was met Boudewijn. Daarom was ik zelf ook een lange tijd weg.
En ik denk niet dat dat zo zou zijn. Misschien dat er één mee zou doen. Maar het is tussen Nenam en Remco vooral geweest,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Hasjkoph --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat was geen ruzie met elkaar, dat was met Boudewijn. Daarom was ik zelf ook een lange tijd weg.
En ik denk niet dat dat zo zou zijn. Misschien dat er één mee zou doen. Maar het is tussen Nenam en Remco vooral geweest,
Ach, tis goed verder man. Laten we maar weer eens inhoudelijk gaan. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 13:22   quote  deeplink  
Alle begin is moeilijk.....in het begin had ik vooral bonje met Joduh.....nu heb ik hem op facebook gaat prima met ons ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Alle begin is moeilijk.....in het begin had ik vooral bonje met Joduh.....nu heb ik hem op facebook gaat prima met ons ;-)
Jij bent maar een druk mannetje.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Heb jij Facebook o.O
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij bent maar een druk mannetje.
Yep aard van het beessie......maar is wel iets anders dan me druk maken
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juli 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Heb jij Facebook o.O
Ja....en wel 5 vrienden ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juli 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep aard van het beessie......maar is wel iets anders dan me druk maken
Hahaha over dat laatste had ik het ook niet.

Yes, de zon gaat eindelijk schijnen. Ga even boodschappen doen. Fijne wedstrijd vanavond.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 13:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja....en wel 5 vrienden ;-)
Waaronder ik hahah. Heb btw Joduh nu ook toegevoegd :O
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Waaronder ik hahah. Heb btw Joduh nu ook toegevoegd :O
Lucky few huh? ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 14:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Lucky few huh? ;)
Hehe, Je mag ook joinen hoor haha
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hehe, Je mag ook joinen hoor haha
Al ;) Heb je al lang gezien gap.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 18:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Al ;) Heb je al lang gezien gap.
Zozo.. Stalker? :)
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 18:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zozo.. Stalker? :)
Je weet toch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 27 juli 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 18:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Je weet toch!

Maareh, neuh, zat even door de vriendenlijst van Peet heen te gluren en zag jou en 113 er tussen staan. Had je (nog) geen uitnodiging gestuurd omdat ik dat meestal even vraag of mensen dat ok vinden.
Bij deze vind ik dat oke hoor ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juli 2013 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 11:51   quote  deeplink  
Niet? :P
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:00   quote  deeplink  
......................Vermeer............
...........Veltman....Moisander.
...Aldeweireld..........................
...................Poulsen................
....Schøne..................Blind......
...................Eriksen..................
....Bojan................Fischer........
...............De Jong.....................

3-4-3
Wat kan onstaan in wedstrijden door verschillende redenen....
Siggi moet meer gaan scoren en constanter worden en mijn gevoel wegmemen dat De Jong in de spits bijna altijd zorgt voor goals. Siggi mist nog teveel kansen...

Als Ajax achter staat en niet goed draait en jog een half uur ofzo te spelen is dan lijkt me deze opstelling ook lekker
Aanvallend Boilessen bijvb kan centraal ook zijn mannetje staan.

.................Vermeer................
.................Moisander............
....Aldeweireld......Boilessen..
...................Poulsen...............
.......Schøne..............Fischer/Eriksen....
......................Eriksen/De Jong.......
.....Bojan....................Anderssen
...................De Jong/Siggi/Hoessen
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Ajax schuift bij balbezit altijd door naar een 3-4-3 systeem. Daarom heeft men vorig seizoen ook afgesproken dat OF Blind OF Van Rhijn mag inschuiven maar niet allebei tegelijkertijd. Schuift Blind in gaat Moisander wat breder spelen, doet Van Rhijn dat wordt die plek opgevuld door Alderweireld. En als Moisander inschuift blijven de backs staan.

In alle gevallen doet de CVM eigenlijk een stap achteruiten komt dan een paar meter voor de verdedigers te spelen. Dit was ook de speelwijze waarmee Ajax vorig seizoen constanter werd.

Het heeft, door die 3-4-3 formatie in balbezit, relatief weinig zin meer aanvallers op te stellen. Siem en Chris spelen centraal als aanvallende middenvelders waarbij met name Chris ook veel op de flanken opduikt. Er schuiven backs door en de vleugelaanvallers komen veelvuldig naar binnen. Het voorin nog drukker maken kan eigenlijk alleen maar contra productief werken.

Die systematiek werkt prima. Het is zeer aanvallend en vereist heel veel looparbeid van de backs en de aanvallende middenvelders maar het concept is prima. Ajax moet zich in mijn ogen eerder zorgen maken hoe het een wedstrijd verdedigend op slot kan gooien dan hoe er aanvallend een tand bijgezet kan worden.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Ajax schuift bij balbezit altijd door naar een 3-4-3 systeem. Daarom heeft men vorig seizoen ook afgesproken dat OF Blind OF Van Rhijn mag inschuiven maar niet allebei tegelijkertijd. Schuift Blind in gaat Moisander wat breder spelen, doet Van Rhijn dat wordt die plek opgevuld door Alderweireld. En als Moisander inschuift blijven de backs staan.

In alle gevallen doet de CVM eigenlijk een stap achteruiten komt dan een paar meter voor de verdedigers te spelen. Dit was ook de speelwijze waarmee Ajax vorig seizoen constanter werd.

Het heeft, door die 3-4-3 formatie in balbezit, relatief weinig zin meer aanvallers op te stellen. Siem en Chris spelen centraal als aanvallende middenvelders waarbij met name Chris ook veel op de flanken opduikt. Er schuiven backs door en de vleugelaanvallers komen veelvuldig naar binnen. Het voorin nog drukker maken kan eigenlijk alleen maar contra productief werken.

Die systematiek werkt prima. Het is zeer aanvallend en vereist heel veel looparbeid van de backs en de aanvallende middenvelders maar het concept is prima. Ajax moet zich in mijn ogen eerder zorgen maken hoe het een wedstrijd verdedigend op slot kan gooien dan hoe er aanvallend een tand bijgezet kan worden.
Naar mijn mening is vaak de verdediging opslot als je aanvallend speelt, Veel ploegen die voor staan wisselen vaak een verdediger voor een middenvelder, Maar je gaat dan juist naar achter lopen en geeft zodoende veel ruimte weg.. Frank wisselde vaak aanvallend als slot op de deur. Zodoende blijf je naar voren spelen en druk houden, Druk waar je tegenstander meer moeilijkheden mee heeft dan dat je ze alle ruimte zou geven...
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 14:22 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Naar mijn mening is vaak de verdediging opslot als je aanvallend speelt, Veel ploegen die voor staan wisselen vaak een verdediger voor een middenvelder, Maar je gaat dan juist naar achter lopen en geeft zodoende veel ruimte weg..
Dat klopt, maar je hebt ook met een stukje mentaal te maken. De mentalitiet van ploegen veranderd in die situaties. Sommige ploegen kunnen daar heel goed mee overweg, Ajax heeft dat veel minder.

Overigens, het aanvallend bijschakelen van FdB was vrijwel altijd door het inbrengen van een CVM met voetballend vermogen, vaak Schone. Frank zet geen aanvallers bij (terecht gezien de ruimte) maar zet voetballend vermogen bij. Dat is een wezelijk andere keuze dan andere ploegen die meestal in 4-4-2 spelen en er dan voor kiezen om 3-4-3 of 4-3-3 te gaan spelen.

De situatie bij Ajax ligt wat dat betreft toch anders, ook al omdat Ajax geen stormram heeft waar je de laatste 10 a 20 minuten opportunisctisch mee kan spelen (gewoon blind ballen de 16 in pompen). Zonder zo'n stormram kan Ajax eigenlijk alleen maar inzetten op creativiteit en voetballend vermogen en dat doet FdB dus ook steevast.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 14:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je hebt ook met een stukje mentaal te maken. De mentalitiet van ploegen veranderd in die situaties. Sommige ploegen kunnen daar heel goed mee overweg, Ajax heeft dat veel minder.

Overigens, het aanvallend bijschakelen van FdB was vrijwel altijd door het inbrengen van een CVM met voetballend vermogen, vaak Schone. Frank zet geen aanvallers bij (terecht gezien de ruimte) maar zet voetballend vermogen bij. Dat is een wezelijk andere keuze dan andere ploegen die meestal in 4-4-2 spelen en er dan voor kiezen om 3-4-3 of 4-3-3 te gaan spelen.

De situatie bij Ajax ligt wat dat betreft toch anders, ook al omdat Ajax geen stormram heeft waar je de laatste 10 a 20 minuten opportunisctisch mee kan spelen (gewoon blind ballen de 16 in pompen). Zonder zo'n stormram kan Ajax eigenlijk alleen maar inzetten op creativiteit en voetballend vermogen en dat doet FdB dus ook steevast.
Ik vind Ajax juist mentaal heel sterk de afgelopen seizoenen, vaak achter gestaan in wedstrijden en weer goed gemaakt.
In de competitie grote achterstanden weer ingehaald, In die periode met al die geblesseerde onterrecht uit de ChamL 2 goals tegen Madrid onterecht afgekeurd, En dat Zagreb verhaal, Die beker wedstrijd tegen Az waar niks aan de hand was toen die Wesley gek alles verpeste..en de bestuurlijke onrust allemaal in 1 periode en de geblesseerde was echt een waslijst.. plus dat Ajax achter stond in de competitie.. maar toch zoals elk seizoen vocht Ajax zich terug en liet het zijn mentale weerbaarheid zien en kwam terug en overwon ondanks alle moeilijkheden. Ajax is mentaal de sterkste club gebleken afgelopen jaren..

Ik durf wel te zeggen dat Ajax mentaal sterker was dan op technisch vlak afgelopen jaren..

Je verdere analyse volg ik wel, ben het meestal ook wel met je eens je onderbouwd het iig altijd heel goed..
Een goede kijk op voetbal dat moet moet ik je nageven..
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 15:00   quote  deeplink  
Of bedoel je dit elftal in de het verloop van de wedstrijd als verdedigende blok

....................Vermeer...............
......Veltman/Vd Hoorn..Moisander
...Aldeweireld...............Boilessen..
......................Poulsen..................
........De Jong................Blind.........
...................................Eriksen.......
........Schøne...................................
.....................Siggi.......................
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 14:41 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik vind Ajax juist mentaal heel sterk de afgelopen seizoenen,
Ik zeg ook niet dat Ajax mentaal zwak is, ik zeg alleen wel dat Ajax de juiste mentaliteit mist om een wedstrijd in het slot te gooien, juist ook als een tegenstander va banque gaat spelen.

Dat is een aspect dat echt beter moet.
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 02 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2013 - 15:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Ajax mentaal zwak is, ik zeg alleen wel dat Ajax de juiste mentaliteit mist om een wedstrijd in het slot te gooien, juist ook als een tegenstander va banque gaat spelen.

Dat is een aspect dat echt beter moet.
Op die manier, Ja dat moet ook zeker beter soms sluipt er gemakzucht in het spel daarom was de wedstrijd tegen Az ook goed
Ze moeten altijd top zijn en geconcentreerd zijn! En hopelijk gaat de 3de titel oprij onbewust geen gemakzucht veroorzaken in de jacht op de 4de titel... Daarom vind ik spelers als Poulsen ook erg belangrijk voor dit Ajax
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 augustus 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Ik lees net op twitter dat er getraind wordt met Boilesen in het basisteam. Blind bij het reserveteam. Is-ie niet tevreden over Blind, of is het zand in de ogen gooien voor de wedstrijd tegen Heerenveen?

Ben benieuwd voor de komende wedstrijd
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 augustus 2013 - 12:17   quote  deeplink  
Overigens bedenk ik me net, dat dit ook een mooi moment zou kunnen zijn om Blind eens als VM te proberen. Komen we misschien ook van "tikkie terug" Schône af. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Schône wel een goede voetballer, maar niet als VM.
Ik denk dat Blind meer diepgang heeft op die plek.

Wat denken jullie?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 12:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Overigens bedenk ik me net, dat dit ook een mooi moment zou kunnen zijn om Blind eens als VM te proberen. Komen we misschien ook van "tikkie terug" Schône af. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Schône wel een goede voetballer, maar niet als VM.

Wat denken jullie?
Misschien een keertje uitproberen. Erger dan Schöne zal het wss niet zijn.
Robinho
 Robinho - donderdag 22 augustus 2013 - 12:52   quote  deeplink  
Tegen Heerenveen zeg ik op basis van huidige vorm en blessures:
Vermeer
Ligeon-Alderweireld-Moisander-Boilesen
Eriksen-Bazoer-Serero
Krkic-Siggi-Fischer
Uitslag: 2-5 voor ons.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 22 augustus 2013 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 12:52 schreef Robinho het volgende:
Tegen Heerenveen zeg ik op basis van huidige vorm en blessures:
Vermeer
Ligeon-Alderweireld-Moisander-Boilesen
Eriksen-Bazoer-Serero
Krkic-Siggi-Fischer
Uitslag: 2-5 voor ons.
Hardop denkend: zou je ook een (realistische) opstelling kunnen bedenken met Siggie EN Hoessen? Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van de klasse van onze spaanse vriend. Serero heeft ook nog niet mijn persoonlijke voorkeur. Zou je op die posities iets kunnen met Siggie of Hoessen?
Robinho
 Robinho - donderdag 22 augustus 2013 - 14:07   quote  deeplink  
Dan Bazoer eruit en Hoesen in de spits, Siggi van rechts en Krkic op 10. dan wordt het 3-6 voor ons of 4-7 ;-)
Of Serero eruit en een middenveld met Eriksen Bazoer en Krkic. Alles kan, of het werkt weet ik alleen niet, hahaha.
Dit geldt natuurlijk alleen in de Nederlandse competitie..... Daar kunnen we ook met 10 man gaan spelen als het moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Robinho --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 augustus 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 12:17 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

Wat denken jullie?
Blind heeft lichte lies blessure en dat is dus de reden.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Blind inderdaad geblesseerd. Maar desalniettemin een goede kans voor Boilesen.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 14:07 schreef Robinho het volgende:
Dan Bazoer eruit en Hoesen in de spits, Siggi van rechts en Krkic op 10. dan wordt het 3-6 voor ons of 4-7 ;-)
Of Serero eruit en een middenveld met Eriksen Bazoer en Krkic. Alles kan, of het werkt weet ik alleen niet, hahaha.
Dit geldt natuurlijk alleen in de Nederlandse competitie..... Daar kunnen we ook met 10 man gaan spelen als het moet.
Ja man, met het hele elftal uit elkaar halen zorgen we er in ieder geval voor dat er een op elkaar ingespeeld team staat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is je ideale opstelling met de huidige Ajax selectie ??

0.0078749