BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hellas verona live online kijken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:42 schreef TheMenace het volgende:

[..]

lijdensweg is 100 procent feyenoorder daar ben ik van overtuigd.en hij heeft enigszins gelijk.ik bedoel de helft van de supporters (als het al niet meer is)is al tevreden als je derde en tweede wordt,ik bedoel dan roep je het toch ook over je af om jaren niks te presteren.er staat totaal geen druk op die volgevretene......kijk als het nou een paar jaar is ok maar 15 jaar fucking hell.alleen 1 knjbbeker en de uefa cup!@wtf gvd
Thanks, TheMenace! JanM zal ook wel een 100% Feyenoorder zijn , maar helaas eentje zoals velen. Die zijn snel tevreden met alles ...
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

tuurlijk, als men het niet met jou eens is zijn het neuzen ... Ga jij toch weer lekker met je speeltje spelen!
Een Feyenoord-supporter ben je overal en altijd! Dat maakt jou een nepperT! Maar één groot geluk bij een ongeluk: zodra je daar weer zegt te zijn ben je hier in ieder geval weer verdwenen!

P.S. stuur me nog wel ff je adres voor dat shirtje hè!
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Thanks, TheMenace! JanM zal ook wel een 100% Feyenoorder zijn , maar helaas eentje zoals velen. Die zijn snel tevreden met alles ...
Jij kunt echt niet lezen hè: als je mijn posts hier even terugleest lees je ook mijn ontevredenheid en kritiek. Geen enkele supporter zal blij/tevreden zijn met dit vertoonde spel! Maar dan moet je wel de piepkleine lichtpuntjes WILLEN zien en dat was vandaag m.i. uitsluitend Mulder met enkele zeer attente ingrepen, waardoor het niet erger dan 1-0 werd. Voor de rest was het bijzonder mager en moeten we hopen dat er nog spelers bijkomen die wel het verschil kunnen maken!
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 22:50   quote  deeplink  
En nu ben ik er even helemaal klaar mee!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:50 schreef JanM het volgende:
En nu ben ik er even helemaal klaar mee!
Dat bestaat niet met mij als je hobby ...
MMM
 MMM - woensdag 24 juli 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Er moeten gewoon versterkingen bij, vooral op de flanken is het om te janken. Cissé en Verhoek kunnen het niveau niet aan, weg ermee. Zelfde geldt voor Vormer, deze man heeft veel te veel tijd nodig bij het geven van een pass.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:41 schreef Stylzz het volgende:
Tis gewoon aanvallend onmachtig.
Te smal
Te eenzijdig
gaan we het nou weer over te smal hebben??hahaha
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Thanks, TheMenace! JanM zal ook wel een 100% Feyenoorder zijn , maar helaas eentje zoals velen. Die zijn snel tevreden met alles ...
tjah....ik weet niet of dat echt zo is (bij hem) maar het is er wel ingeslopen lijkt het in het algemeen...
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij kunt echt niet lezen hè: als je mijn posts hier even terugleest lees je ook mijn ontevredenheid en kritiek. Geen enkele supporter zal blij/tevreden zijn met dit vertoonde spel! Maar dan moet je wel de piepkleine lichtpuntjes WILLEN zien en dat was vandaag m.i. uitsluitend Mulder met enkele zeer attente ingrepen, waardoor het niet erger dan 1-0 werd. Voor de rest was het bijzonder mager en moeten we hopen dat er nog spelers bijkomen die wel het verschil kunnen maken!
heb ik nou een andere wedstrijd gezien want volgens mij had feyenoord verdient te winnen en niet andersom.
en mag mulder ook een keer een bal pakken of is het bij elk reddingtje horen we dat het een goede bal pakt kom op daar staat die lamme toch voor op doel??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:50 schreef JanM het volgende:
En nu ben ik er even helemaal klaar mee!
je lijkt wel een feyenoordspeler die geeft ook te snel op of die begint er niet eens aan haha niet leuk....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 09:07   quote  deeplink  
Hebben we gewonnen?
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 09:07 schreef hoogvliet010 het volgende:
Hebben we gewonnen?
Nee, dat staat als een paal boven water.
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij kunt echt niet lezen hè: als je mijn posts hier even terugleest lees je ook mijn ontevredenheid en kritiek. Geen enkele supporter zal blij/tevreden zijn met dit vertoonde spel! Maar dan moet je wel de piepkleine lichtpuntjes WILLEN zien en dat was vandaag m.i. uitsluitend Mulder met enkele zeer attente ingrepen, waardoor het niet erger dan 1-0 werd. Voor de rest was het bijzonder mager en moeten we hopen dat er nog spelers bijkomen die wel het verschil kunnen maken!
En hier reageert L dan weer niet op hè ... de nepperT!
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

heb ik nou een andere wedstrijd gezien want volgens mij had feyenoord verdient te winnen en niet andersom.
en mag mulder ook een keer een bal pakken of is het bij elk reddingtje horen we dat het een goede bal pakt kom op daar staat die lamme toch voor op doel??
Blijkbaar hebben we dezelfde wedstrijd anders bekeken/beleefd.

Feyenoord komt knullig achter (zoals zo vaak) en moet dan het spel maken tegen een stugge/verdedigende ploeg (ook niet nieuw). Ik vind het dan behoorlijk zorgelijk om te moeten zien dat het dan niet of nauwelijks lukt om reële kansen te creëren. Er wordt m.i. teveel breed en/of achteruit gespeeld en het tempo is gewoon te laag om door zo'n hechte verdediging heen te breken. Alleen met Manu ontstond er enig gevaar. Verder maak ik me ernstig zorgen over de spelhervattingen. Net als vorig jaar blijkt het vreselijk moeilijk om een corner of vrije trap zo te nemen dat er iig enig gevaar uit ontstaat. Dat zijn dingen waarop je kunt trainen.

De pijnpunten liggen m.i. met name bij:

- de tegengoal laat zien dat onze verdediging weliswaar getalenteerd is maar op momenten te lief (OPLOSSING: toch Mathijsen in de basis?)

- Vilhena kan het niet alleen op het middenveld, Immers heeft het ook net niet en Vormer wil (te?) graag, maar komt helaas tekort (OPLOSSING: hopen dat Clasie weer op scherp staat na gepasseerd te zijn op zowel het EK als tegen Hellas!)

- Cissé werkt hard maar heeft niet de acties die beslissend kunnen zijn zoals Boëtius wel heeft en Manu ook (OPLOSSING: hopen dat Boëtius snel weer fit is en vanaf de 5e wedstrijd is ook Manu beschikbaar)

- Verhoek is een drama (OPLOSSING: Schaken opstellen en dan maar hopen dat Verhoek ooit de vorm terug gaat vinden die hij bij ADO destijds wel had)

- Pellè kan het niet alleen en wordt onvoldoende bereikt (OPLOSSING: zie hierboven)

Lichtpunten zijn er gelukkig ook:

- Mulder vond ik goed keepen

- Janmaat (al liet hij me wel schrikken met die onbesuisde actie waarbij hij zomaar ernstig geblesseerd had kunnen raken)

Maar eens kijken of het zondag tegen Getafe beter gaat ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 10:28 schreef JanM het volgende:

[..]

En hier reageert L dan weer niet op hè ... de nepperT!
Waarom? Omdat jij een grote supporter bent van ene Erwin Mulder die tegen Verona ALWEER bleef staan ... Ik vind dat ie NIKS uitstraalt, hij komt over als een dooie vogel! Dat is mijn mening. Als een bal zolang onderweg is zoals tegen Hellas Verona dan zou Mulder eens LOS kunnen roepen en er voor gaan. Als hij dat eens zou gaan doen dan zou ik progressie zien ... Dan worden de aanvallers ook wat angstiger om er voor te gaan! Maar ja wat lul ik nu? Het is toch tegen dovenmansoren gericht!
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Het wordt gewoon tijd dat da uitstraling van deze twee,

Erwin%20Mulder.jpg

stefan-de-vrij%28feyenoord%29%282%29.jpg

er een beetje meer zo uit gaan zien

26822855_2954614950.jpg

en geloof me heb geen moeite gedaan om deze foto's zo te plaatsen ze zijn allemaal het zelfde (lief of radeloos)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 11:47 schreef VVout het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat da uitstraling van deze twee,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

er een beetje meer zo uit gaan zien

[ afbeelding ]

en geloof me heb geen moeite gedaan om deze foto's zo te plaatsen ze zijn allemaal het zelfde (lief of radeloos)
Dat is een les die ze bij de jeugdopleiding eens mee moeten nemen ! Dat meedogenloze erin peperen ...
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 11:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom? Omdat jij een grote supporter bent van ene Erwin Mulder die tegen Verona ALWEER bleef staan ... Ik vind dat ie NIKS uitstraalt, hij komt over als een dooie vogel! Dat is mijn mening. Als een bal zolang onderweg is zoals tegen Hellas Verona dan zou Mulder eens LOS kunnen roepen en er voor gaan. Als hij dat eens zou gaan doen dan zou ik progressie zien ... Dan worden de aanvallers ook wat angstiger om er voor te gaan! Maar ja wat lul ik nu? Het is toch tegen dovenmansoren gericht!
Geenszins verrassend dat je (weer eens) niet inhoudelijk reageert en niet verder komt dan tot vervelends toe herhalen dat je het niet ziet zitten in onze doelman, terwijl hij er met enkele acties (waaronder nota bene een uitloopactie tot ver buiten de 16!) persoonlijk voor heeft gezorgd dat het 'maar' 1-0 werd.

Wanneer vertrek je?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 11:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Geenszins verrassend dat je (weer eens) niet inhoudelijk reageert en niet verder komt dan tot vervelends toe herhalen dat je het niet ziet zitten in onze doelman, terwijl hij er met enkele acties (waaronder nota bene een uitloopactie tot ver buiten de 16!) persoonlijk voor heeft gezorgd dat het 'maar' 1-0 werd.

Wanneer vertrek je?
Niet te snel ! Helaas ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 11:52 schreef JanM het volgende:

[..]

Geenszins verrassend dat je (weer eens) niet inhoudelijk reageert en niet verder komt dan tot vervelends toe herhalen dat je het niet ziet zitten in onze doelman, terwijl hij er met enkele acties (waaronder nota bene een uitloopactie tot ver buiten de 16!) persoonlijk voor heeft gezorgd dat het 'maar' 1-0 werd.

Wanneer vertrek je?
En U vind het niet inhoudelijk? Dat zegt meer iets over U !!
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 12:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En U vind het niet inhoudelijk? Dat zegt meer iets over U !!
Hé lijdensweg laat dat die gladde praat, ga dat maar op je werk doen niet hier :)
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 12:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Hé lijdensweg laat dat die gladde praat, ga dat maar op je werk doen niet hier :)
Op mijn werk? Welk werk? Rentenieren , tja als dat werk is ?
iAmsterdam
 iAmsterdam - vrijdag 26 juli 2013 - 12:39   quote  deeplink  
Tis maar een oefenpot en het is nog altijd beter dan voor het eggie
Tegen luxemburgse amateur elftal verliezen en gelijk spelen;-)
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 12:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Op mijn werk? Welk werk? Rentenieren , tja als dat werk is ?
Vandaar natuurlijk, je begint het te missen dus. Het verklaart ook je veelvuldige aanwezigheid hier, je verveelt je gg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 12:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Vandaar natuurlijk, je begint het te missen dus. Het verklaart ook je veelvuldige aanwezigheid hier, je verveelt je gg.
Jij ook al ?
VVout
 VVout - vrijdag 26 juli 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Tsja...
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 12:43 schreef VVout het volgende:

[..]

Vandaar natuurlijk, je begint het te missen dus. Het verklaart ook je veelvuldige aanwezigheid hier, je verveelt je gg.
Rentenieren en op een forum gaan zitten zieken/zeiken ??? Ik zou dan toch echt op een andere manier gaan genieten!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 13:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Rentenieren en op een forum gaan zitten zieken/zeiken ??? Ik zou dan toch echt op een andere manier gaan genieten!
Oh? Dan heb jij nog niks van de wereld gezien zeker ...
JanM
 JanM - vrijdag 26 juli 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 13:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oh? Dan heb jij nog niks van de wereld gezien zeker ...
Ben jij al uitgekeken dan ???
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 13:58 schreef JanM het volgende:

[..]

Ben jij al uitgekeken dan ???
Ik wel ja. Ik heb genoeg gezien, misschien ooit nog eens die wereldreis afmaken die we toen wegens familie omstandigheden hebben moeten onderbreken.
Milo
 Milo - vrijdag 26 juli 2013 - 14:24   quote  deeplink  
jan en l houdt ff op met dat gejank!
Milo
 Milo - vrijdag 26 juli 2013 - 14:26   quote  deeplink  
mulder heeft een bek om op te schijten dat is zijn grootste nadeel! we gaan het wel zien ik denk dat het wel goed komt!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juli 2013 - 14:48   quote  deeplink  
ik denk dat Mulder en de Vrij eens met de koppen tegen elkaar aan moeten komen.
Wat littekenweefsel doet wonderen.
echte nummer10
 echte nummer10 - vrijdag 26 juli 2013 - 17:16   quote  deeplink  
Ronald Koeman vindt de selectie van Ajax op dit moment veel sterker dan die van Feyenoord. "Zij hebben veel meer mogelijkheden. Als je dat niet ziet, begrijp je er weinig van", vertelt de trainer aan RTV Rijnmond.

"Ajax heeft veel meer mogelijkheden", stelt Koeman. "Zij hebben veel meer, nog betere spelers. Het is niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn of kampioen worden. Wij kunnen Bojan niet halen. Ajax verkoopt spelers, maar haalt ook weer spelers van een vergelijkbaar niveau binnen. Feyenoord moet geduld hebben."

Dat Feyenoord steevast vijf vaste internationals bij Oranje heeft, doet daar in de ogen van de coach niets aan af. "Die jongens zijn nog jong en niet op hun top. Maar wat gebeurt er als er twee internationals wegvallen? Mitchell te Vrede doet het beter dan vorig seizoen, maar wat als Graziano Pellè wegvalt? Dan leveren wij 27 goals in. Als er bij Ajax iemand in de voorhoede wegvalt, hebben ze Derk Boerrigter achter de hand. Zij hebben meer mogelijkheden. Dat is de realiteit."
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 juli 2013 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wel ja. Ik heb genoeg gezien, misschien ooit nog eens die wereldreis afmaken die we toen wegens familie omstandigheden hebben moeten onderbreken.
dacht eerlijk gezegd dat je geemigreerd was naar Catalunia, .. valse hoop dus
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 juli 2013 - 00:52   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcSq4v6TYLZhp2aImggjDkQagma6iwtEjro338335ESf-grHzKYD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 00:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

dacht eerlijk gezegd dat je geemigreerd was naar Catalunia, .. valse hoop dus
Nee hoor, ik blijf even iets langer wegens familie omstandigheden ... en daarna weer snel terug naar Barcelona!
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 00:52 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
heh ik herken iemand van toen die klein was... Stefan ...of toch Erwin...
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 07:35 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

heh ik herken iemand van toen die klein was... Stefan ...of toch Erwin...
Haha, ff zijn teleurstelling aan het verwerken goeie plaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hellas verona live online kijken?









0.0093660