BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als we al niet van hellas ??? Kenne winnen .......ach ja voorbereiding .......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Volgende week zwolle uit .....normaal zou je zegge.. 3 punten .....maar ik ben bang dat Ronald
Zijn grip kwijt iis met deze ploeg. Erg frusternd......
infamous psv
 infamous psv - woensdag 24 juli 2013 - 22:31   quote  deeplink  
SLOT...

pure onzin natuurlijk..
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Zonder versterking ga ik voor plek 5
Zonder Janmaat en ???in de tranferwindow
Ga je naar plek 8
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:28 schreef jerra het volgende:
Volgende week zwolle uit .....normaal zou je zegge.. 3 punten .....maar ik ben bang dat Ronald
Zijn grip kwijt iis met deze ploeg. Erg frusternd......
laat me niet lachen!feyenoord had deze wedstrijd moeten winnen kwa spelbeeld(ook al was het niet je van het)
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:31 schreef jerra het volgende:
Zonder versterking ga ik voor plek 5
Zonder Janmaat en ???in de tranferwindow
Ga je naar plek 8
feyenoord moet voor plek 1 gaan.assaidi erbij
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
SLOT...

pure onzin natuurlijk..
Pleur jij nou is naar je eiland joh
kuipje
 kuipje - woensdag 24 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:32 schreef jerra het volgende:

[..]

Pleur jij nou is naar je eiland joh
Hij heeft een realistischer beeld van voetbal dan jij.. dus liever pleur jij op
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:31 schreef infamous psv het volgende:
SLOT...

pure onzin natuurlijk..
PSV ...de pleeg moeder van Feyenoord
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Weer een 'NET NIET' seizoen ...
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:33 schreef kuipje het volgende:

[..]

Hij heeft een realistischer beeld van voetbal dan jij.. dus liever pleur jij op
Overloper
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Laat die pisvlek het gewoon bij zijn eige club houden ...ja toch
kuipje
 kuipje - woensdag 24 juli 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:34 schreef jerra het volgende:

[..]

Overloper
Waarom ben ik een overloper als ik het niet met iedereen eens ben die feyenoord support?
kuipje
 kuipje - woensdag 24 juli 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:35 schreef jerra het volgende:
Laat die pisvlek het gewoon bij zijn eige club houden ...ja toch
Wat een onzin..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 juli 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Mulder. En Bas.
jerra
 jerra - woensdag 24 juli 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 22:37 schreef kuipje het volgende:

[..]

Wat een onzin..
Hoezo ? Wat doet die gozer hier dan ,,,,,?
Ti's hier geen carnaval .......
Laat tie lekker ze eigen bemoeien met de lampen ....
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 23:10   quote  deeplink  
Heb je de wedstrijd gezien dan Jerra? Een foutje van de Vrij met Mulder op de achtergrond en het is gebeurt, voor de rest hebben die pastadraaierts de deur dicht gegooid maar heeft Feyenoord niet onaardig gevoetbald hoor. Het ontbrak voor het doel aan creativiteit om daar doorheen te komen maar je moet ook willen inzien dat zoiets niet eenvoudig is bij Italianen.

Gewoon blijven geloven in een goede start, jij bent n.l. die 12e man samen met alle anderen in de Kuip die er achter moet staan.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:10 schreef VVout het volgende:
Heb je de wedstrijd gezien dan Jerra? Een foutje van de Vrij met Mulder op de achtergrond en het is gebeurt, voor de rest hebben die pastadraaierts de deur dicht gegooid maar heeft Feyenoord niet onaardig gevoetbald hoor. Het ontbrak voor het doel aan creativiteit om daar doorheen te komen maar je moet ook willen inzien dat zoiets niet eenvoudig is bij Italianen.

Gewoon blijven geloven in een goede start, jij bent n.l. die 12e man samen met alle anderen in de Kuip die er achter moet staan.
hahaha pastadraaierts.ja maar je moet toegeven het is wel heuuul lekker!!
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:13 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha pastadraaierts.ja maar je moet toegeven het is wel heuuul lekker!!
Met zelfgemaakte tomatensaus, procuitto en parmigiane .... fuck ik ga noch ff in de keuken kijken.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 24 juli 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:18 schreef VVout het volgende:

[..]

Met zelfgemaakte tomatensaus, procuitto en parmigiane .... fuck ik ga noch ff in de keuken kijken.
haha nou het was weer gezellig.op naar zondag de eerste overwinning thuis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door TheMenace --
MMM
 MMM - woensdag 24 juli 2013 - 23:36   quote  deeplink  
Komst van Assaidi is nodig, dat is duidelijk.

Nu niet meteen dramatisch doen, zondag weer eens kijken tegen Getafe hoe het gaat. Vanaf Zwolle uit word het pas belangrijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juli 2013 - 07:23   quote  deeplink  
Dat Fenerbache was overigens net 1.5 dag in training ofzo, voor het Pisvee publiek weer neuzentrekjes krijgt.
moa
 moa - donderdag 25 juli 2013 - 08:27   quote  deeplink  
Boeiend allemaal, het is toch al lang bekend dat resultaten in oefenwedstrijden compleet niets zeggen?

Oefenwedstrijd gaan nu eenmaal im het uitproberen van statistieken en spelers, en om het inslijpen van auromatismen e.d. resultaat is geen factor.
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 09:12   quote  deeplink  
Als dat ene automatisme van de Vrij er dan maar niet ingeslepen wordt, soms krijg ik alleen het idee dat het er al erg diep in zit. Mulder zou het toch al zo langzaam automatisch moeten weten, ghehe.... maar die krijgt dat er ook niet ingeslepen.

Het was op zich niet verkeerd hoe ze de bal rondspeelde en dat zag er dus dan ook bij vlagen niet slecht uit maar als je tegen een stugge tegenstander achter komt te staan omdat de Vrij ff Luca kwijt was(aan het slapen) en de creativiteit ontbreekt om doelpunten te creëren verlies je gewoon. Ik ben daar dan ook van overtuigd dat het probleem de Vrij-Mulder een repeterende factor gaat worden waar op cruciale momenten wedstrijden verloren gaan worden, waarna we gefrustreerd zitten te wachten op een gelijkmaker. Let maar op dit is nog lang niet de laatste keer!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 juli 2013 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 09:12 schreef VVout het volgende:
Als dat ene automatisme van de Vrij er dan maar niet ingeslepen wordt, soms krijg ik alleen het idee dat het er al erg diep in zit. Mulder zou het toch al zo langzaam automatisch moeten weten, ghehe.... maar die krijgt dat er ook niet ingeslepen.

Het was op zich niet verkeerd hoe ze de bal rondspeelde en dat zag er dus dan ook bij vlagen niet slecht uit maar als je tegen een stugge tegenstander achter komt te staan omdat de Vrij ff Luca kwijt was(aan het slapen) en de creativiteit ontbreekt om doelpunten te creëren verlies je gewoon. Ik ben daar dan ook van overtuigd dat het probleem de Vrij-Mulder een repeterende factor gaat worden waar op cruciale momenten wedstrijden verloren gaan worden, waarna we gefrustreerd zitten te wachten op een gelijkmaker. Let maar op dit is nog lang niet de laatste keer!
Ach, nu zijn er ineens meer mensen die het in gaan zien ... Beter laat dan nooit , nu de trainers bij Feyenoord zelf nog!!!
Els
 Els - donderdag 25 juli 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 10:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach, nu zijn er ineens meer mensen die het in gaan zien ... Beter laat dan nooit , nu de trainers bij Feyenoord zelf nog!!!
Ik ga er zo langzamerhand aan denken dat jij Johan Cruijff bent die hier zit te vervelen, voorkeur voor Barcelona, belabberd Nederlands en de onstuitbare overtuiging over elk onderwerp meer te weten dan wie dan ook.
En je bent ook beter dan wie dan ook op de hoogte van de opleiding van elke club, is het niet?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 juli 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 11:21 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ga er zo langzamerhand aan denken dat jij Johan Cruijff bent die hier zit te vervelen, voorkeur voor Barcelona, belabberd Nederlands en de onstuitbare overtuiging over elk onderwerp meer te weten dan wie dan ook.
En je bent ook beter dan wie dan ook op de hoogte van de opleiding van elke club, is het niet?
Ach Els, nu jij nog ... Of heb jij zo genoten van de laatste wedstrijden tegen Dordrecht en Verona ?? Of hoor jij ook bij die bende die zo snel tevreden zijn met alles bij Feyenoord ??
dennie
 dennie - donderdag 25 juli 2013 - 11:52   quote  deeplink  
Tjaa we missen al jaren de creativiteit om kansen te creeren. Wat buitenspelers betreft is het allemaal wel aardig zeker als ook Assaidi komt, maar we hebben geen nummer 10. Onze nummer 10 moet techniek en overzicht hebben. Niet alleen af en toe een simpel balletje breed geven en dan naar voren sprinten, hij heeft al de grootste moeite om een bal aan te nemen.. Met Immers als spelbepaler achter de aanval is het logisch dat je niets creëert lijkt me.. Was trouwens wel positief verrast over Manu in die paar minuutjes ging veel dreiging vanuit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door dennie --
Els
 Els - donderdag 25 juli 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 11:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach Els, nu jij nog ... Of heb jij zo genoten van de laatste wedstrijden tegen Dordrecht en Verona ?? Of hoor jij ook bij die bende die zo snel tevreden zijn met alles bij Feyenoord ??
Nee, uiteraard ben ik niet tevreden over de laatste oefenwedstrijden. Maar ik ben ook geen azijnzeiker en ben zeker niet iemand die wild om zich heenslaat als iets niet loopt zoals ik gewild had. En ik zal me bij teamprestaties ook nooit op één persoon richten.
Als jij iets genuanceerder zou reageren, zou ik het vaak met je eens kunnen zijn, maar ik krijg gewoon hele akelige beelden bij die scherpe kantjes van jou. Het doet mij denken aan een groepje op een schoolplein die het ventje met de verkeerde schoenen en schooltas pest.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 25 juli 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 12:48 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, uiteraard ben ik niet tevreden over de laatste oefenwedstrijden. Maar ik ben ook geen azijnzeiker en ben zeker niet iemand die wild om zich heenslaat als iets niet loopt zoals ik gewild had. En ik zal me bij teamprestaties ook nooit op één persoon richten.
Als jij iets genuanceerder zou reageren, zou ik het vaak met je eens kunnen zijn, maar ik krijg gewoon hele akelige beelden bij die scherpe kantjes van jou. Het doet mij denken aan een groepje op een schoolplein die het ventje met de verkeerde schoenen en schooltas pest.
Och, beste Els . Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik blijf tenminste bij mijn standpunten , kan ik van anderen niet zeggen. Die draaien met alle winden mee ...
En dan ben ik liever een azijnzeiker die zijn standpunten niet verloochent. En natuurlijk is het ten alle tijden een teamprestatie maar daarom heb ik nog wel eigen mening over spelers die in mijn ogen geen versterking zijn voor Feyenoord en wat in het belang van Feyenoord is. Ik laat mij niet door sentimenten leiden ...
melrdam010
 melrdam010 - donderdag 25 juli 2013 - 14:17   quote  deeplink  
Ik denk dat Els zelf dat kindje met de verkeerde schoenen en schooltas was. vandaar dat calimero gedrag, als zij zich nu al aangevallen voelt
Leonidas
 Leonidas - donderdag 25 juli 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 14:17 schreef melrdam010 het volgende:
Ik denk dat Els zelf dat kindje met de verkeerde schoenen en schooltas was. vandaar dat calimero gedrag, als zij zich nu al aangevallen voelt
Je reactie lezend vermoed ik dat je het verhaal van Els misschien wel niet helemaal goed begrepen hebt. Probeer het nog een keer, dan valt misschien het kwartje..
moa
 moa - donderdag 25 juli 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 09:12 schreef VVout het volgende:
Als dat ene automatisme van de Vrij er dan maar niet ingeslepen wordt, soms krijg ik alleen het idee dat het er al erg diep in zit. Mulder zou het toch al zo langzaam automatisch moeten weten, ghehe.... maar die krijgt dat er ook niet ingeslepen.

Het was op zich niet verkeerd hoe ze de bal rondspeelde en dat zag er dus dan ook bij vlagen niet slecht uit maar als je tegen een stugge tegenstander achter komt te staan omdat de Vrij ff Luca kwijt was(aan het slapen) en de creativiteit ontbreekt om doelpunten te creëren verlies je gewoon. Ik ben daar dan ook van overtuigd dat het probleem de Vrij-Mulder een repeterende factor gaat worden waar op cruciale momenten wedstrijden verloren gaan worden, waarna we gefrustreerd zitten te wachten op een gelijkmaker. Let maar op dit is nog lang niet de laatste keer!
Dat de Vrij zo'n fout maakt zegt me eigenlijk niks, tijdens zo'n oefenwedstrijd liggen de accenten gewoon op andere punten en niet op het winnen van de wedstrijd, een team staat dan met een heel andere instelling in het veld.
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 10:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach, nu zijn er ineens meer mensen die het in gaan zien ... Beter laat dan nooit , nu de trainers bij Feyenoord zelf nog!!!
Lijdensweg dat heb ik nooit geheel ontkent maar dan moeten er wel te realiseren opties zijn om het daadwerkelijk te verbeteren en daar zit het met de mogelijkheden die Feyenoord niet zo makkelijk. Iets afkraken en dat doorgaans weer is makkelijk, een oplossing te vinden niet.

Dus L. kom met een te realiseren oplossing en wie dan ook zal er voor open staan waarschijnlijk.
pat
 pat - donderdag 25 juli 2013 - 16:39   quote  deeplink  
echt wat een onzinnig topic dit.
indi werd in de verkoop gedaan, vormer kreeg een kans netals verhoek.
het is oefenen, dat deed koeman ook.

koeman de grip kwijt hahaha mafkees.
die psver zei het nog goed ook. slotje op die onzinnige topic.

er hoeft niemand bij, manu is goed. te vrede de 2de helft niet gelukkig maar komt wel hoor.

hellas deed 1 ding, met 11 man in de 16. tja dan wordt het moeilijk een gaatje vinden.
ik vond het een goede wedstrijd waar spelers persoonlijk iets mee konden doen.
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 15:45 schreef moa het volgende:

[..]

Dat de Vrij zo'n fout maakt zegt me eigenlijk niks, tijdens zo'n oefenwedstrijd liggen de accenten gewoon op andere punten en niet op het winnen van de wedstrijd, een team staat dan met een heel andere instelling in het veld.
In zijn geheel was het een aardige wedstrijd maar de wederkerende fout van de Vrij viel op en dat hebben we vaker gezien, Koeman haalde dit ook nog even aan en voor de rest kunnen we tevreden zijn.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juli 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Allways look at the brite site of life.We zien het wel plaats 2 is haalbaar
moa
 moa - donderdag 25 juli 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 18:00 schreef VVout het volgende:

[..]

In zijn geheel was het een aardige wedstrijd maar de wederkerende fout van de Vrij viel op en dat hebben we vaker gezien, Koeman haalde dit ook nog even aan en voor de rest kunnen we tevreden zijn.
Vertel eens, waar hebben we dat vaker gezien.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juli 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Verdedigend ach dst is wel te leren of bij te scholen,ik maak mijzelf meer zorgrn om het scorend vermogen
echte nummer10
 echte nummer10 - donderdag 25 juli 2013 - 20:22   quote  deeplink  
ik ben bang dat sommige gelijk hebben ook al vinden we het niet leuk ( bv. els )
Realitisch is dat ik al 35 jaar zit te hopen en dat vaak niet hielp maar hoop doet leven !1111
vorig jaar mistte we ook goals wat ons de tweede plek en eventuel het kampionschap kosten want met meer goals pak je meer punten !
het is weer hetzelde eltal als vorig jaar waarbij we dus alleen kunnen HOPEN dat ze allemaal meer gaan scoren. Ben me rot geschrokken tegen verona maar ook tegen Dordrecht !11 Gaat de shit gewoon verder ?
Kortom we missen creativiteit en voldoende kwaliteit naar voren op het middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door echte nummer10 --
VVout
 VVout - donderdag 25 juli 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Dit hebben we vaker gezien in volgende wedstrijden wat me zo bij blijft.

Uit tegen RKC was meneer Duits kwijt een fatale fout 1-1
Jong Oranje tegen Duitsland bijna fataal. 3-2 (de 2-1)
Feyenoor-Utrecht Cedric kwijt 2-1

Dit zijn allemaal concentratiefouten geweest en daar moet hij zich in verbeteren, moeten hem natuurlijk wel de kans geven want dat heeft ie zekers verdient.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door VVout --
echte nummer10
 echte nummer10 - donderdag 25 juli 2013 - 20:29   quote  deeplink  
ik ben bang dat sommige gelijk hebben ook al vinden we het niet leuk ( bv. els )
Realitisch is dat ik al 35 jaar zit te hopen en dat vaak niet hielp maar hoop doet leven !1111
vorig jaar mistte we ook goals wat ons de tweede plek en eventuel het kampionschap kosten want met meer goals pak je meer punten !
het is weer hetzelde eltal als vorig jaar waarbij we dus alleen kunnen HOPEN dat ze allemaal meer gaan scoren. Ben me rot geschrokken tegen verona maar ook tegen Dordrecht !11 Gaat de shit gewoon verder ?
Kortom we missen creativiteit en voldoende kwaliteit naar voren op het middenveld en tel daarbij de fouten van achteren bij op !

e-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door echte nummer10 --

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door echte nummer10 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 juli 2013 - 20:43   quote  deeplink  
Tja Meneer de Vrij vindt zichzelf een hele stoere verdediger. Hij is ook wel redelijk maar om een topper te worden moet hij stappen maken in zijn spel. Ik vind dat hij dat (nog steeds) niet doet. Dus even wakker worden voordat het voor ons en jou te laat is.
Els
 Els - donderdag 25 juli 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 14:17 schreef melrdam010 het volgende:
Ik denk dat Els zelf dat kindje met de verkeerde schoenen en schooltas was. vandaar dat calimero gedrag, als zij zich nu al aangevallen voelt
Nope, maar lief dat je het vraagt. Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij. Wat meer compassie voor de medemens is altijd goed. Bij mij in de klas werd niet gepest, ik dus ook niet.
tomson
 tomson - donderdag 25 juli 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Alleen jammer dat ie iedereen van buiten Rotterdam de Kuip uit wenst ;)
Els
 Els - donderdag 25 juli 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Ach, dat vind ik eigenlijk ook wel weer ontroerend. Een beetje xenofobie in een man vind ik reuzevermakelijk.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Opzich niet eens een slecht idee, ken ik me auto dichterbij zetten. :)
Els
 Els - donderdag 25 juli 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Hmmm, als je het zo stelt, vóór!
Lopen is voor kamelen.
melrdam010
 melrdam010 - vrijdag 26 juli 2013 - 00:40   quote  deeplink  
ajoh elsje ik zit alleen op dit forum als ik niets te doen heb.. beetje jullie zieken. ik neem het allemaal noet zo serieus als jullie
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 26 juli 2013 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 00:40 schreef melrdam010 het volgende:
ajoh elsje ik zit alleen op dit forum als ik niets te doen heb.. beetje jullie zieken. ik neem het allemaal noet zo serieus als jullie
Zolang je jezelf ook maar niet te serieus neemt.
jerra
 jerra - vrijdag 26 juli 2013 - 09:47   quote  deeplink  
Tuurlijk is Ronald de grip op de groep niet kwijt,
Want Ronald is de Baas.
Ik bedoel eigenlijk dat wat de trainers en met
Name Koeman proberen over te brengen dat sommige
Dat niet kunnen of snappencq kunnen uitvoeren en
Zeker wat betreft op het commentaar geven op elkaar
Ff lekker iemand indien nodig hard aanpakken.

En Stefan moet dit seizoen grotere vorderingen gaan maken
Anders krijgt hij zware concurrentie van oa bruma....dit dat tov
Nederlands elftal ....

Kalispera

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als we al niet van hellas ??? Kenne winnen .......ach ja voorbereiding .......









0.0063328