BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dico Koppers naar FC Twente

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 juli 2013 - 23:06   quote  deeplink  
Ajax en Twente akkoord over Koppers

24 juli 2013
Ajax en FC Twente hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Dico Koppers. De overgang naar de club uit Enschede is per direct. De linksbenige verdediger stond nog tot en met 30 juni 2015 onder contract bij Ajax.
Koppers werd op 31 januari 1992 geboren in Harmelen. De speler maakte op 24 oktober 2011 zijn debuut in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Ajax - Feyenoord (1-1). Afgelopen seizoen kwam hij in de tweede seizoenshelft op huurbasis uit voor ADO Den Haag. In totaal speelde hij elf officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.

Koppers werd in Amsterdamse dienst één keer landskampioen (2012).

Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst

http://www.ajax.nl/Ajax-nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/Ajax-en-Twente-akkoord-over-Koppers.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 juli 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Goede zaak. Door de concurrentie met Blind, Dijks en eigenlijk ook Boilesen werd het te lastig voor hem. Nu kan hij zijn geluk proeven bij Twente.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 juli 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 23:07 schreef Hasjkoph het volgende:
Goede zaak. Door de concurrentie met Blind, Dijks en eigenlijk ook Boilesen werd het te lastig voor hem. Nu kan hij zijn geluk proeven bij Twente.
Ja vind ik ook Hasjkoph...hoop ergens voor hem op een mooie toekomst bij Twente...
Eide
 Eide - donderdag 25 juli 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Jongen heeft altijd z'n best gedaan bij Ajax en moet kiezen voor z'n eigen toekomst. Ik wens hem in ieder geval veel succes, hoewel ik hoop dat hij iets minder succes zal hebben dan Blind en Boilesen.
chukkie76
 chukkie76 - vrijdag 26 juli 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Bedankt voor bewezen diensten, anderen zijn hem voorbij gegaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 juli 2013 - 03:37   quote  deeplink  
Was te verwachten. Hij heeft 3 veel en veel betere backs voor zich. Vind hem onzeker overgekomen en zelfs bij ADO vond ik hem niet overtuigend. Moet ook maar zien of hij het zal redden in Enschede.

Desalniettemin kon ik zijn inzet wep waarderen. Maar gewoon iemand die tekort komt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dico Koppers naar FC Twente

0.0085339