BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Support your locals... eens of oneens

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juli 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Bas van Noortwijk op doel.

Dat niemand dat ziet...
TheMenace
 TheMenace - maandag 29 juli 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 18:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee.
Lees eens beter.
Of stel betere vragen.
wat eten we morgenavond?P:
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 juli 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 18:56 schreef TheMenace het volgende:

[..]

wat eten we morgenavond?P:
Lange vingers met oesters.
TheMenace
 TheMenace - maandag 29 juli 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 19:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lange vingers met oesters.
haha
playermark
 playermark - maandag 29 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
echt onzin ja! ik ben 33 en woon al 32 jaar in alkmaar , ben geboren in heemskerk, maar sinds ik op mijn vijfde meegnomen werd door mijn opa ben ik een feyenoorder in hart en nieren, nog steeds kippenvel zodra ik eraan denk, feyenoord stroomt door je bloed het is dat gevoel dat menig feyenoorder met me kan delen, dat gevoel zo uniek zo mooi ! heb totaal niks met az of wat er dan ook nog meer hier in de buurt is. dus inderdaad is je verhaal waardeloos. moest ff reageren : ben trots op mijn cluppie namelijk en voel me verbonden!
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 14:06 schreef craven het volgende:

[..]

Je bent hier om te generaliseren, dus optyften..zo voldoe ik aan je beeld??
Volgens mij heb je mijn eerste post toch echt duidelijk gelezen, want daar reageerde je ook op.
Dit was gewoon een normale post hoor. Je hoeft mij niet te beschuldigen, want dit slaat nergens op. Ik zei gewoon iets met een knip oog. Je weet zelf heel goed dat als je bij de kuip met bv in je auto een Ajax vaantje dat je auto niet lang heel is.
Dat jij dat generaliseren noemt? Dat heeft er niets mee te maken. Het is gewoon de waarheid. Dat zegt iets over een paar slechte ten opzichte van vele goede die niets doen.
Dat jij je hierdoor aangesproken voelt zegt dan denk ik meer over jezelf dan over mij, maar dit gaf je zelf al een beetje aan.
Nergens voor nodig om boos te worden, want het gaat nergens over verder. Ik reageerde on topic, maar omdat ik niet voor Feyenoord ben reageer je zo.
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:00 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat jij zielig bent ja dat had je moeder en vader je ook wel kunnen vertellen....
Zijn jullie serieus allemaal zo kortzichtig? Heb het met je te doen.
Hoe zielig kan je zijn om ouders erbij te betrekken? Veel to kort gekomen zeker vroeger en nu nog?
Peterhs
 Peterhs - maandag 29 juli 2013 - 23:51   quote  deeplink  
Maar goed een eenmalige goodwill bericht zonder verdere bij bedoelingen word zo behandeld. Jammer maar ok. Tot ziens.
sevillana
 sevillana - maandag 29 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 17:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat weet jij er nu iets vanaf als je een keeper als Mulder zo uitmuntend vind ?
Iemand poep (of l*l) geroepen?
sevillana
 sevillana - maandag 29 juli 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 23:51 schreef Peterhs het volgende:
Maar goed een eenmalige goodwill bericht zonder verdere bij bedoelingen word zo behandeld. Jammer maar ok. Tot ziens.
dag
Els
 Els - dinsdag 30 juli 2013 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 23:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb je mijn eerste post toch echt duidelijk gelezen, want daar reageerde je ook op.
Dit was gewoon een normale post hoor. Je hoeft mij niet te beschuldigen, want dit slaat nergens op. Ik zei gewoon iets met een knip oog. Je weet zelf heel goed dat als je bij de kuip met bv in je auto een Ajax vaantje dat je auto niet lang heel is.
Dat jij dat generaliseren noemt? Dat heeft er niets mee te maken. Het is gewoon de waarheid. Dat zegt iets over een paar slechte ten opzichte van vele goede die niets doen.
Dat jij je hierdoor aangesproken voelt zegt dan denk ik meer over jezelf dan over mij, maar dit gaf je zelf al een beetje aan.
Nergens voor nodig om boos te worden, want het gaat nergens over verder. Ik reageerde on topic, maar omdat ik niet voor Feyenoord ben reageer je zo.
Aha, je hint naar die reportage in de Nieuwe Revu. Dat kwaliteitsartikel waarin een paar leden van de harde kern betaald kregen om een auto met Ajaxvaantjes kort en klein te slaan, die door de redactie daar was neergezet maar al drie dagen onaangeroerd bij De Kuip stond......
craven
 craven - dinsdag 30 juli 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:47 schreef Peterhs het volgende:
Sneu? De manier wat jullie erop terug posten bedoel je zeker?
In Amsterdam wonen zeker ook geen mensen die voor Feyenoord zijn?
Kom op zeg. Beetje zielig, maar goed dat had ik kunnen weten.
laatste zin=generaliseren
craven
 craven - dinsdag 30 juli 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2013 - 23:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb je mijn eerste post toch echt duidelijk gelezen, want daar reageerde je ook op.
Dit was gewoon een normale post hoor. Je hoeft mij niet te beschuldigen, want dit slaat nergens op. Ik zei gewoon iets met een knip oog. Je weet zelf heel goed dat als je bij de kuip met bv in je auto een Ajax vaantje dat je auto niet lang heel is.
Dat jij dat generaliseren noemt? Dat heeft er niets mee te maken. Het is gewoon de waarheid. Dat zegt iets over een paar slechte ten opzichte van vele goede die niets doen.
Dat jij je hierdoor aangesproken voelt zegt dan denk ik meer over jezelf dan over mij, maar dit gaf je zelf al een beetje aan.
Nergens voor nodig om boos te worden, want het gaat nergens over verder. Ik reageerde on topic, maar omdat ik niet voor Feyenoord ben reageer je zo.
Onzin, er komen hier regelmatig "020-ers" posten die volgens mij prima "behandeld" worden...Overigens kom ik zelf niet op het ajaxforum
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 08:46 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, je hint naar die reportage in de Nieuwe Revu. Dat kwaliteitsartikel waarin een paar leden van de harde kern betaald kregen om een auto met Ajaxvaantjes kort en klein te slaan, die door de redactie daar was neergezet maar al drie dagen onaangeroerd bij De Kuip stond......
Normaal gezien wil je je handen daaraan ook niet vuil maken van wegen het gevaar op kruisbesmetting, maar voor geld vind je altijd wel iemand die een risico wil nemen. Ik ben zelf geen NR lezer, wel een grappig verhaal dit.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 30 juli 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 08:46 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, je hint naar die reportage in de Nieuwe Revu. Dat kwaliteitsartikel waarin een paar leden van de harde kern betaald kregen om een auto met Ajaxvaantjes kort en klein te slaan, die door de redactie daar was neergezet maar al drie dagen onaangeroerd bij De Kuip stond......
Ik ging altijd met mijn eigen auto met Feyenoord vaantjes en sjaals naar uitwedstrijden, ook naar Amsterdam, gebeurde nooit wat mee.

Behalve in Den haag, dan haalde ik alles eruit wat maar naar Feyenoord rook,
had geen trek in een fietsketting door de voorruit.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 12:35 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Ik ging altijd met mijn eigen auto met Feyenoord vaantjes en sjaals naar uitwedstrijden, ook naar Amsterdam, gebeurde nooit wat mee.

Behalve in Den haag, dan haalde ik alles eruit wat maar naar Feyenoord rook,
had geen trek in een fietsketting door de voorruit.
Ik heb in Den haag nooit problemen gehad met mijn Feyenoord vaantjes ...
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 13:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb in Den haag nooit problemen gehad met mijn Feyenoord vaantjes ...
Da's logisch want

jij-bent-zo-goed-echt-fantastisch.jpg
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 juli 2013 - 15:25   quote  deeplink  
@Els:
Eerlijk gezegd lees ik de revu niet. Weet dus niet af van het feit waar je over spreekt. Het was gewoon als voorbeeld benoemd, dat er tussen veel goede ook slechte supporters zitten en dit is zo bij iedere club.

@craven:
Die laatste zin die je bedoeld. Ik krijg als Ajacied best een rotopmerking terug terwijl de bedoelingen goed waren. Is het zo gek dat je het probeert, maar dat het toch uitkomt wat ik verwachte? Dan generaliseer ik toch niet?

@Gerard49
En zoals jij zegt hoort het ook te zijn. Iedereen moet met zijn klauwen van andermans spullen afblijven ongeacht de club waar je voor bent.

Ik ben niet voor jullie club, maar als ik zo haatdragend richting hun zou zijn, dan zou ik toch niet parkeren vlak naast jullie stadion en zou ik ook niet naar de pathe gaan die dezelfde naam draagt. In voetballend opzicht zijn jullie vijanden, maar daarnaast kan je elkaar gewoon met respect behandelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juli 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Kan het niet meer zo goed volgen hier!!

Doe anders een slotje!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 juli 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:25 schreef Peterhs het volgende:
@Els:
Eerlijk gezegd lees ik de revu niet. Weet dus niet af van het feit waar je over spreekt. Het was gewoon als voorbeeld benoemd, dat er tussen veel goede ook slechte supporters zitten en dit is zo bij iedere club.

@craven:
Die laatste zin die je bedoeld. Ik krijg als Ajacied best een rotopmerking terug terwijl de bedoelingen goed waren. Is het zo gek dat je het probeert, maar dat het toch uitkomt wat ik verwachte? Dan generaliseer ik toch niet?

@Gerard49
En zoals jij zegt hoort het ook te zijn. Iedereen moet met zijn klauwen van andermans spullen afblijven ongeacht de club waar je voor bent.

Ik ben niet voor jullie club, maar als ik zo haatdragend richting hun zou zijn, dan zou ik toch niet parkeren vlak naast jullie stadion en zou ik ook niet naar de pathe gaan die dezelfde naam draagt. In voetballend opzicht zijn jullie vijanden, maar daarnaast kan je elkaar gewoon met respect behandelen.
Fuck territoriumdrift.
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 17:33   quote  deeplink  
zinneke_petit.jpg&w=300
sevillana
 sevillana - woensdag 31 juli 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:33 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
humor (staat) op straat .... ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 augustus 2013 - 00:11   quote  deeplink  
oneens (zie titel)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 00:11 schreef FR-Roel het volgende:
oneens (zie titel)
Eens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 augustus 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 20:12 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik heb bij DoCos gespeelt in Leiden Beste club in omstreken;-)
VCL/GHC!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 augustus 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2013 - 20:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens..
goh
twitch
 twitch - zondag 04 augustus 2013 - 10:46   quote  deeplink  
WTF ik ben een Feyenoorder
En ik ben geboren in Alkmaar en ben opgegroeid in die 020 provincie en woon nu al ruim 14 jaar in Drenthe dus voor welke club moest ik dan wezen van jou ..020 , kaasdorp of zelfs Fc mEmmen
ik snap jou uitspraak echt niet .. Feyenoord zit in je hart en in je vezels niet in je postcode

ps die haat en nijd zit in het volk ..dat gaat verder dan voetbal
maar ..de spelers moeten knokken op het veld en niet de supporters op een plein
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 04 augustus 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 10:46 schreef twitch het volgende:

..de spelers moeten knokken op het veld en niet de supporters op een plein
Als je knokken figuurlijk bedoeld, en dat denk ik, dan vind ik dit een mooie uitspraak.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 augustus 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 09:55 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

goh
Joh kan moeilijk GPC supporten toch..
twitch
 twitch - zondag 04 augustus 2013 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 11:04 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Als je knokken figuurlijk bedoeld, en dat denk ik, dan vind ik dit een mooie uitspraak.
thanks
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 augustus 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joh kan moeilijk GPC supporten toch..
ik dan? voor PEC zijn? mwoehahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 augustus 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 13:44 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ik dan? voor PEC zijn? mwoehahahaha
Dan kan je niet verliezen vandaag !!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 augustus 2013 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:38 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan kan je niet verliezen vandaag !!!
denk toch dat ik flink zuur ben als de plaatselijke wint....
feyelinde
 feyelinde - zondag 04 augustus 2013 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:42 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

denk toch dat ik flink zuur ben als de plaatselijke wint....
maar heb je dan nog wel een zwak voor je local? ,bv mijn local is hier ga eagles en hoop ook echt dat ze het goed doen ,ze hebben nu in alle wedstrijden een streepje voor maar als ze feyenoord in de weg gaan zitten word het een ander verhaal,wanneer het gebeurd door goed voetbal van de eagles kan ik er nog goed mee leven ook
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 augustus 2013 - 15:00   quote  deeplink  
Das best erg..
craven
 craven - zondag 04 augustus 2013 - 15:03   quote  deeplink  
eensert...
feyelinde
 feyelinde - zondag 04 augustus 2013 - 15:08   quote  deeplink  
als je ervaring hebt of krijgt met een acceptatieproces ,dan zijn zulke dingen eenvoudig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 augustus 2013 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 15:08 schreef feyelinde het volgende:
als je ervaring hebt of krijgt met een acceptatieproces ,dan zijn zulke dingen eenvoudig
Heb ik niet, kan het niet accepteren als Feyenoord van de eagles zou verliezen..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 05 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Ok
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 augustus 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2013 - 14:53 schreef feyelinde het volgende:

[..]

maar heb je dan nog wel een zwak voor je local? ,bv mijn local is hier ga eagles en hoop ook echt dat ze het goed doen ,ze hebben nu in alle wedstrijden een streepje voor maar als ze feyenoord in de weg gaan zitten word het een ander verhaal,wanneer het gebeurd door goed voetbal van de eagles kan ik er nog goed mee leven ook
ik kan er niet mee leven, klote boeren hier. ik ben voor 1 club. niet de local one
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 06 augustus 2013 - 10:02   quote  deeplink  
Gefeliciteerd met je cluppie Roel!! ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 augustus 2013 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2013 - 10:02 schreef hoogvliet010 het volgende:
Gefeliciteerd met je cluppie Roel!! ;)
hahahaha, ouwe graftak!
pas maar op.... ben eerder naar hoogvliet afgereisd met een arsenaal aan wapens..... remember?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 06 augustus 2013 - 10:47   quote  deeplink  
Whahaha..Ja dat weet ik nog wel lol!
Ook die strijd had je verloren haha :))
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 06 augustus 2013 - 10:48   quote  deeplink  
forum-icon-FR-Roel-animated.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Support your locals... eens of oneens









0.0100240