BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met meer goals meer punten maar helaas.....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
echte nummer10
 echte nummer10 - donderdag 25 juli 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Met meer goals meer punten maar helaas.....dit elftal zal niet ineens meer gaan scoren daarbij Verona en Dordrecht en afgelopen seizoen vers in mijn geheugen.

Laten we maar weer gaan hopen net als zovele jaren want hoop doet leven ( Het blijft behelpen )
zucht we zitten al weer 14 jaar op een kampioenschap te wachten . Het blijkt dat hopen niet helpt als de selectie voldoende kwaliteit mist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2013 door Boudewijn --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 25 juli 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juli 2013 - 21:02 schreef echte nummer10 het volgende:
Laten we maar weer gaan hopen net als zovele jaren want hoop doet leven ( Het blijft behelpen )
Meen je niet!?
echte nummer10
 echte nummer10 - vrijdag 26 juli 2013 - 20:35   quote  deeplink  
Ronald Koeman vindt de selectie van Ajax op dit moment veel sterker dan die van Feyenoord. "Zij hebben veel meer mogelijkheden. Als je dat niet ziet, begrijp je er weinig van", vertelt de trainer aan RTV Rijnmond.

"Ajax heeft veel meer mogelijkheden", stelt Koeman. "Zij hebben veel meer, nog betere spelers. Het is niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn of kampioen worden. Wij kunnen Bojan niet halen. Ajax verkoopt spelers, maar haalt ook weer spelers van een vergelijkbaar niveau binnen. Feyenoord moet geduld hebben."

Dat Feyenoord steevast vijf vaste internationals bij Oranje heeft, doet daar in de ogen van de coach niets aan af. "Die jongens zijn nog jong en niet op hun top. Maar wat gebeurt er als er twee internationals wegvallen? Mitchell te Vrede doet het beter dan vorig seizoen, maar wat als Graziano Pellè wegvalt? Dan leveren wij 27 goals in. Als er bij Ajax iemand in de voorhoede wegvalt, hebben ze Derk Boerrigter achter de hand. Zij hebben meer mogelijkheden. Dat is de realiteit."
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 21:25   quote  deeplink  
Wat een groter en nieuw stadion allemaal opbrengt !!!

Nee, lekker in de ouwe kuip blijven zitten ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2013 door lijdensweg --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 26 juli 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 21:25 schreef lijdensweg het volgende:
Wat een groter en nieuw stadion allemaal opbrengt !!!

Nee, lekker in de ouwe kuip blijven zitten ...
Hoeveel dan ?
Graag concrete cijfertjes aub...
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2013 - 22:52   quote  deeplink  
Koeman beweegt al ontspannen richting de underdog positie, maar ook zijn elftal is weer een jaar ouder en meer ervaren met spelers die zeker nog niet aan hun top zitten. Denk dat het verschil toch minder groot is dan dat Koeman probeert te schetsen.

Die breedte bij Ajax zijn toch ook voornamelijk jeugdspelers dus zo enorm is dat verschil ook weer niet lijkt mij.
nagell14
 nagell14 - vrijdag 26 juli 2013 - 23:04   quote  deeplink  
houden we iedereen binnenboord gaan we gewoon meedoen om de titel,iedere verandering is nog geen verbetering
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 26 juli 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2013 - 23:04 schreef nagell14 het volgende:
houden we iedereen binnenboord gaan we gewoon meedoen om de titel,iedere verandering is nog geen verbetering
keep on dreaming ...
nagell14
 nagell14 - vrijdag 26 juli 2013 - 23:13   quote  deeplink  
soms is een droom leuk, zeker als ie nog uitkomt ook
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 06:33   quote  deeplink  
jullie draaien er weer om heen. Zal anders formuleren,
Wie gaat de de exta doelpunten maken om meer wedstrijden punten te pakken.
Het elftal mistte vorig jaar ook de nodige kansen laat staan kansen creeren zoals tegen veron en dordrecht. Wie o wie gaat dat doen ?
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 06:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door echte nummer10 --
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 06:33 schreef echte nummer10 het volgende:
jullie draaien er weer om heen. Zal anders formuleren,
Wie gaat de de exta doelpunten maken om meer wedstrijden punten te pakken.
Het elftal mistte vorig jaar ook de nodige kansen laat staan kansen creeren zoals tegen veron en dordrecht. Wie o wie gaat dat doen ?
Elvis.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 06:33 schreef echte nummer10 het volgende:
jullie draaien er weer om heen. Zal anders formuleren,
Wie gaat de de exta doelpunten maken om meer wedstrijden punten te pakken.
Het elftal mistte vorig jaar ook de nodige kansen laat staan kansen creeren zoals tegen veron en dordrecht. Wie o wie gaat dat doen ?
Bruno, Immers, Mitchewll, Elvis, Vormer, Boëtuius, Tonny.
Gekke vragen stel jij?
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 06:33 schreef echte nummer10 het volgende:
jullie draaien er weer om heen. Zal anders formuleren,
Wie gaat de de exta doelpunten maken om meer wedstrijden punten te pakken.
Het elftal mistte vorig jaar ook de nodige kansen laat staan kansen creeren zoals tegen veron en dordrecht. Wie o wie gaat dat doen ?
Het zal mij niet verbazen als Koeman kiest voor Goossens op het middenveld. Dan heeft Feyenoord een man die kan scoren bij vrije trappen rond het zestien meter gebied of met schoten van afstand.
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 15:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bruno, Immers, Mitchewll, Elvis, Vormer, Boëtuius, Tonny.
Gekke vragen stel jij?
weer zón dromer zeker afgelopen seizoen en dordrecht en verona niet gezien .
Gelukkig hadden we pelle want de anderen (bv. immers) schieten de bal bij een leeg doel nog over
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 19:36 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

weer zón dromer zeker afgelopen seizoen en dordrecht en verona niet gezien .
Gelukkig hadden we pelle want de anderen (bv. immers) schieten de bal bij een leeg doel nog over
Andere spelpatronen, waarmee anderen scoringsmogelijkheden, met andere spelers. TD is working at it.
Blijf in je ei met drab hangen en je wereld blijft kut.
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 20:19   quote  deeplink  
heb er nog nix van gemerkt van die andere patronen...scoren heb je of heb je niet, probleem is er zijn teweing spelers die er 8 a 15 in het netje leggen. Dat kost punten...
ferfan
 ferfan - zaterdag 27 juli 2013 - 20:55   quote  deeplink  
net de1ste helft van onze "vrienden" zitten kijken.. Al zijn er geen uitgespeelde kansen zie je gewoon dat er zeer veel kwaliteit en creativiteit in zit... Ik ben bang dat het niet haalbaar is om boven die gasten te eindigen dit jaar. Of er moeten nog een paar spelers wegvallen waardoor ze opnieuw moeten bouwen.... Dan hebben we een klein voordeel.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 20:55 schreef ferfan het volgende:
net de1ste helft van onze "vrienden" zitten kijken.. Al zijn er geen uitgespeelde kansen zie je gewoon dat er zeer veel kwaliteit en creativiteit in zit... Ik ben bang dat het niet haalbaar is om boven die gasten te eindigen dit jaar. Of er moeten nog een paar spelers wegvallen waardoor ze opnieuw moeten bouwen.... Dan hebben we een klein voordeel.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2013 - 21:12   quote  deeplink  
Ik vind het van beide kanten niet veel
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 20:55 schreef ferfan het volgende:
net de1ste helft van onze "vrienden" zitten kijken.. Al zijn er geen uitgespeelde kansen zie je gewoon dat er zeer veel kwaliteit en creativiteit in zit... Ik ben bang dat het niet haalbaar is om boven die gasten te eindigen dit jaar. Of er moeten nog een paar spelers wegvallen waardoor ze opnieuw moeten bouwen.... Dan hebben we een klein voordeel.
eens. ben blij dat hier ook nog realistische mensen zijn dan een paar sukkels die alleen maar zitten te hopen en te dromen
echte nummer10
 echte nummer10 - zaterdag 27 juli 2013 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 21:14 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

eens. ben blij dat hier ook nog realistische mensen zijn dan een paar sukkels die alleen maar zitten te hopen en te dromen. die denken dat je martins indi in de spits zet er ook wel 30 zAL MAKEN. Valt me op dat hier een vast kliekje is die alleen hoop heeft en dus niet realistisch kunnen denken of heel de dag lam zijn
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 20:19 schreef echte nummer10 het volgende:
heb er nog nix van gemerkt van die andere patronen...scoren heb je of heb je niet, probleem is er zijn teweing spelers die er 8 a 15 in het netje leggen. Dat kost punten...
Die pikkies uit 020 hadden ook geen topscorers...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 21:14 schreef echte nummer10 het volgende:

[..]

eens. ben blij dat hier ook nog realistische mensen zijn dan een paar sukkels die alleen maar zitten te hopen en te dromen
Niet zo laatdunkend over jezelf zijn.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:03   quote  deeplink  
We worden kampioen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:03   quote  deeplink  
We gaan eraan!!!!
echte nummer10
 echte nummer10 - zondag 28 juli 2013 - 05:21   quote  deeplink  
Ok heren en dame we zullen vanavond zien wie er gelijk heeft.
Waarbij ik HOOP dat ik ongelijk heb.
Maar ben bang dat we opnieuw niet voldoende gaols maken en misschien zelfs wel (veel) te weinig kansen creeren.
Daarbij teken ik aan dat ik creativiteit op het middenveld mis.Het zijn talent volle jongens maar is niet uitgebalanceerd.
Immers is een apart verhaal ( kansemisser) vilhena staat momenteel een beetje stil in zijn ontwikkeling net als classie en
dan kunne we wel hopen dat het snel beter wordt maar het zal ondertussen wel punten kosten of blijven kosten.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juli 2013 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 05:21 schreef echte nummer10 het volgende:
Ok heren en dame we zullen vanavond zien wie er gelijk heeft.
Waarbij ik HOOP dat ik ongelijk heb.
Maar ben bang dat we opnieuw niet voldoende gaols maken en misschien zelfs wel (veel) te weinig kansen creeren.
Daarbij teken ik aan dat ik creativiteit op het middenveld mis.Het zijn talent volle jongens maar is niet uitgebalanceerd.
Immers is een apart verhaal ( kansemisser) vilhena staat momenteel een beetje stil in zijn ontwikkeling net als classie en
dan kunne we wel hopen dat het snel beter wordt maar het zal ondertussen wel punten kosten of blijven kosten.
Gelul.
Ik geloof niet in oefenwedstrijden.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 juli 2013 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gelul.
Ik geloof niet in oefenwedstrijden.
Jij geloof niet in oefenwedstrijden, ik geloof niet in Erwin Mulder. Dat is gisteren weer eens goed bevestigd ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juli 2013 - 07:31   quote  deeplink  
Muldertje was weer ouderwets

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met meer goals meer punten maar helaas.....









0.0063250