|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:09 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Tactiek bedoel je? Ik blijf jou niet snappen maar is ook vast niet belangrijk Je weet t wel he..
Ghehehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Laat de competitie mr gauw beginnen :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik heb geduld... Neem je tijd. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Jij bent vast de aparte op deze forum Infamous, Ach die moeten er ook wezen... Maar snappen doe ik het niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:18 schreef iAmsterdam het volgende:Jij bent vast de aparte op deze forum Infamous, Ach die moeten er ook wezen... Maar snappen doe ik het niet.. Ik ben Infamous |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vond bij Ajax Bojan, Moisander en Andersen goed spelen....bij AZ vond ik met name Mattias Johansson, Gudelje en Johann Berg Gudmundsson goed...met name Johansson vond ik sterk speelde Fisher uit de wedstrijd en kwam gevaarlijk en sterk mee op... Schone en van Rhijn moeten gepasseerd worden....roep met vele anderen al langer om een goede CVM...er is niet voor niets een topic hier over.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vond bij Ajax Bojan, Moisander en Andersen goed spelen....bij AZ vond ik met name Mattias Johansson, Gudelje en Johann Berg Gudmundsson goed...met name Johansson vond ik sterk speelde Fisher uit de wedstrijd en kwam gevaarlijk en sterk mee op... Schone en van Rhijn moeten gepasseerd worden....roep met vele anderen al langer om een goede CVM...er is niet voor niets een topic hier over.... Als niet Ajacied ben zelfs ik het daar mee eens.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Bericht van: infamous psv
blokkeer deze gebruikerVerzonden op: 2013-07-27 23:21 Onderwerp: ..Bericht: je dacht toch niet dat een aantal jongens hier gek zijn.. althans dat denk je wel en daar heb je ook gelijk in..
Waarom stuur jij mij deze bericht en waarom val je me lastig met ridicule toespelingen Beetje apart.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:26 schreef iAmsterdam het volgende:Bericht van: infamous psv blokkeer deze gebruikerVerzonden op: 2013-07-27 23:21 Onderwerp: ..Bericht: je dacht toch niet dat een aantal jongens hier gek zijn.. althans dat denk je wel en daar heb je ook gelijk in.. Waarom stuur jij mij deze bericht en waarom val je me lastig met ridicule toespelingen Beetje apart.... Dit is precies waarom.. hahahahaha |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Beetje een apart ventje ben je... maar ik laat iedereen in zijn waarden maar stuur mij geen berichten meer. En val me niet lastig met aparte berichten waar ik 99% niks van begrijp.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vond bij Ajax Bojan, Moisander en Andersen goed spelen....bij AZ vond ik met name Mattias Johansson, Gudelje en Johann Berg Gudmundsson goed...met name Johansson vond ik sterk speelde Fisher uit de wedstrijd en kwam gevaarlijk en sterk mee op... Schone en van Rhijn moeten gepasseerd worden....roep met vele anderen al langer om een goede CVM...er is niet voor niets een topic hier over.... Bravo, Jack. En alweer ben ik het he-le-maal met je eens. Ik heb het hierboven ook al geschreven. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:29 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Beetje een apart ventje ben je... maar ik laat iedereen in zijn waarden maar stuur mij geen berichten meer. En val me niet lastig met aparte berichten waar ik 99% niks van begrijp.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:26 schreef iAmsterdam het volgende:Bericht van: infamous psv blokkeer deze gebruikerVerzonden op: 2013-07-27 23:21 Onderwerp: ..Bericht: je dacht toch niet dat een aantal jongens hier gek zijn.. althans dat denk je wel en daar heb je ook gelijk in.. Waarom stuur jij mij deze bericht en waarom val je me lastig met ridicule toespelingen Beetje apart.... Jij bent nu ff fout bezig bufnukkel......dit is not done....pb's gooi je niet openbaar....je bent echt een eikel |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent nu ff fout bezig bufnukkel......dit is not done....pb's gooi je niet openbaar....je bent echt een eikel Ik ben hier nieuw en ik word zomaar aangevallen ongevraagd, en als degene er niet mee ophoud Dan laat hij mij geen keus
Waarom meteen uitschelden? Laten we wel een beetje respectvol met elkaar omgaan dit is toch geen tmf chat van vroeger Beetje puberaal gedrag nu..even inademen en rustig uit ademen... kalmpjes aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:33 schreef Pietje het volgende:[..] Bravo, Jack. En alweer ben ik het he-le-maal met je eens. Ik heb het hierboven ook al geschreven. Het moet niet gekker worden Pietje..wij zitten he-le-maal op 1 lijn!!! Hahahahaha
Ik vond overigens AZ heel goed voetballen...sterk...met veel lef...die Johansson zou zelfs voor Ajax een verrijking zijn....zonder te overdrijven werkelijk waar een hele goede speler...vindt het opmerkelijk dat AZ zonder Altidore en Maher toch weer goed stonden...gaan weer meedraaien in de top dit seizoen....met name hun verdediging was sterk!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het moet niet gekker worden Pietje..wij zitten he-le-maal op 1 lijn!!! Hahahahaha Ik vond overigens AZ heel goed voetballen...sterk...met veel lef...die Johansson zou zelfs voor Ajax een verrijking zijn....zonder te overdrijven werkelijk waar een hele goede speler...vindt het opmerkelijk dat AZ zonder Altidore en Maher toch weer goed stonden...gaan weer meedraaien in de top dit seizoen....met name hun verdediging was sterk!! Vond Az ook sterk alle waardering voor hun.. Heel groot verschil het verdedigings duo van nu en vorig jaar, nu gaan ze een Meer constantere seizoen draaien.. Vond hun counters ijzersterk, Ook al is Maher en Alti weg ik vind dat ze er toch sterker op zijn Geworden.. Het blijft een angstgetner van Ajax netzoals Psv en Utrecht |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het moet niet gekker worden Pietje..wij zitten he-le-maal op 1 lijn!!! Hahahahaha Ik vond overigens AZ heel goed voetballen...sterk...met veel lef...die Johansson zou zelfs voor Ajax een verrijking zijn....zonder te overdrijven werkelijk waar een hele goede speler...vindt het opmerkelijk dat AZ zonder Altidore en Maher toch weer goed stonden...gaan weer meedraaien in de top dit seizoen....met name hun verdediging was sterk!! Klopt, vriend. Ik vond Az in delen van de wedstrijd bepaald niet de mindere van Ajax. Zeer sterk in de counter. Ik verwacht inderdaad, dat zij niet meer zó'n dramatisch seizoen gaan draaien als het vorige seizoen. Ik vind het toch wel weer grote klasse van hun trainer, Gertjan Verbeek. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Verbeek moet volgend jaar de stap maken naar een topclub of middenmoot Duitsland of Engeland Weder Bremen of Wolfsburg lijkt me geschikt. Het is echt een vak man. Lijkt me een echte inspirator als trainer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:42 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik ben hier nieuw en ik word zomaar aangevallen ongevraagd, en als degene er niet mee ophoud Dan laat hij mij geen keus Waarom meteen uitschelden? Laten we wel een beetje respectvol met elkaar omgaan dit is toch geen tmf chat van vroeger Beetje puberaal gedrag nu..even inademen en rustig uit ademen... kalmpjes aan onbewust vraag je er toch om Joe Shitsu.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:52 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, vriend. Ik vond Az in delen van de wedstrijd bepaald niet de mindere van Ajax. Zeer sterk in de counter. Ik verwacht inderdaad, dat zij niet meer zó'n dramatisch seizoen gaan draaien als het vorige seizoen. Ik vind het toch wel weer grote klasse van hun trainer, Gertjan Verbeek. Krijgt Twente nog wel spijt van dat ze Gert Jan niet gevraagd hebben.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefeliciteerd met die overwinning ook al heeft AZ jullie aardig laten zweten. Ik zou het alleen niet overdrijven want die drie prijzen staan nog lang niet bij jullie in de kast, daar heeft Frons nog wel ff wat te doen met de selectie. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:02 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd met die overwinning ook al heeft AZ jullie aardig laten zweten. Ik zou het alleen niet overdrijven want die drie prijzen staan nog lang niet bij jullie in de kast, daar heeft Frons nog wel ff wat te doen met de selectie. Thx man;-)
En ja er is zeker werk aan de winkel word weer een spannend jaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:42 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik ben hier nieuw en ik word zomaar aangevallen ongevraagd, en als degene er niet mee ophoud Dan laat hij mij geen keus Waarom meteen uitschelden? Laten we wel een beetje respectvol met elkaar omgaan dit is toch geen tmf chat van vroeger Beetje puberaal gedrag nu..even inademen en rustig uit ademen... kalmpjes aan Dan nog....je plaats geen pb's op het forum....vecht het onderling uit. Ik scheld omdat ik daar niet tegen kan....heb er genoeg gezeik mee gehad |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog....je plaats geen pb's op het forum....vecht het onderling uit. Ik scheld omdat ik daar niet tegen kan....heb er genoeg gezeik mee gehad Hij is ouderwets back Jari.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan nog....je plaats geen pb's op het forum....vecht het onderling uit. Ik scheld omdat ik daar niet tegen kan....heb er genoeg gezeik mee gehad Weet ik wat de regels hier zijn? Er valt iemand mij lastig en betrekt andere erbij tegen mij Nou dan betrek ik ook zijn bericht erbij wie de bal kaatst....enz Maar nu weet ik dat dat gevoelig ligt of niet mag dus beloof ik dat niet meer te doen geen probleem En je hebt geluk dat Jari een voetbalheld van me is, anders had ik terug gescholden;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Op een vrolijke noot de nacht in :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:14 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Weet ik wat de regels hier zijn? Er valt iemand mij lastig en betrekt andere erbij tegen mij Nou dan betrek ik ook zijn bericht erbij wie de bal kaatst....enz Maar nu weet ik dat dat gevoelig ligt of niet mag dus beloof ik dat niet meer te doen geen probleem En je hebt geluk dat Jari een voetbalheld van me is, anders had ik terug gescholden;-) Betrek niemand erbij tegen jou jankerd.. en niet zo schijnheilig want je weet t dondersgoed.. Ook de reden waarom je vorige keer bent aangepakt.. Mr ik laat t rusten mr geen praatjes maffert |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:14 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Weet ik wat de regels hier zijn? Er valt iemand mij lastig en betrekt andere erbij tegen mij Nou dan betrek ik ook zijn bericht erbij wie de bal kaatst....enz Maar nu weet ik dat dat gevoelig ligt of niet mag dus beloof ik dat niet meer te doen geen probleem En je hebt geluk dat Jari een voetbalheld van me is, anders had ik terug gescholden;-) je mag tegen mij schelden hoor....des te feller word ik....ben jij wel gewend van me |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:15 schreef infamous psv het volgende:[..] Betrek niemand erbij tegen jou jankerd.. en niet zo schijnheilig want je weet t dondersgoed.. Ook de reden waarom je vorige keer bent aangepakt.. Mr ik laat t rusten mr geen praatjes maffert Aangepakt de vorige keer? Laat me met rust raar persoon heb je stemmen in je hoofd, ik ben hiet voor het eerst Val me niet lastig met stomiteiten heb daar geen trek in... Altijd die psvers he altijd ruzie willen zoeken zeg ik met een halve knipoog |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:15 schreef infamous psv het volgende:[..] Betrek niemand erbij tegen jou jankerd.. en niet zo schijnheilig want je weet t dondersgoed.. Ook de reden waarom je vorige keer bent aangepakt.. Mr ik laat t rusten mr geen praatjes maffert Eens D. ik laat het hier ook bij |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:18 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Aangepakt de vorige keer? Laat me met rust raar persoon heb je stemmen in je hoofd, ik ben hiet voor het eerst Val me niet lastig met stomiteiten heb daar geen trek in... Altijd die psvers he altijd ruzie willen zoeken zeg ik met een halve knipoog |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] je mag tegen mij schelden hoor....des te feller word ik....ben jij wel gewend van me Ik zei het met een knipoog..maargoed.. En van je gewend????
Mensen zijn Infamous en Nenam dezelfde account??? Kan niet anders dat dat zo is wat een raar gedoe zeg |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:19 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik zei het met een knipoog..maargoed.. En van je gewend???? Mensen zijn Infamous en Nenam dezelfde account??? Kan niet anders dat dat zo is wat een raar gedoe zeg |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ja je houd mij niet meer voor de gek.. infamous en nenam zijn 1 account Val iemand anders lastig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:22 schreef iAmsterdam het volgende:Ja je houd mij niet meer voor de gek.. infamous en nenam zijn 1 account Val iemand anders lastig Yep is mijn tweeling broer....hij is er met geweld uitgeperst.............. ik ging als een glijbaan naar buiten |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Yep is mijn tweeling broer....hij is er met geweld uitgeperst.............. ik ging als een glijbaan naar buiten Of jullie zijn een stelletje of 1 account |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Geen van beiden en jij laat je wel heel erg kennen. Je moet niet zo happen gap. Om mijn lijfspreuk nog maar eens van stal te halen: "schouders ophalen en doorgaan met ademhalen".
Met name dat laatste is vrij belangrijk trouwens :D |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hoort m eens.. de stiekemert |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:47 schreef Eide het volgende:[..] Geen van beiden en jij laat je wel heel erg kennen. Je moet niet zo happen gap. Om mijn lijfspreuk nog maar eens van stal te halen: "schouders ophalen en doorgaan met ademhalen". Met name dat laatste is vrij belangrijk trouwens :D Hahaha. Lol. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Yep is mijn tweeling broer....hij is er met geweld uitgeperst.............. ik ging als een glijbaan naar buiten shit man. En ik dan....? ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij bent de oudste , dus ook de meest wijze..kuch kuch |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:47 schreef Eide het volgende:[..] Geen van beiden en jij laat je wel heel erg kennen. Je moet niet zo happen gap. Om mijn lijfspreuk nog maar eens van stal te halen: "schouders ophalen en doorgaan met ademhalen". Met name dat laatste is vrij belangrijk trouwens :D Ik kan er alleen maar om lachen.. waar halen ze de tijd vandaan voor al die onzin Nenam is vast de ruzie zoeker hier zag toevallig dat tie vandaag ook al met iemand een woordewisseling had Wat een puber |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:55 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik kan er alleen maar om lachen.. waar halen ze de tijd vandaan voor al die onzin Nenam is vast de ruzie zoeker hier zag toevallig dat tie vandaag ook al met iemand een woordewisseling had Wat een puber Dat stel jij gelijk maar even vast omdat hij met iemand een discussie had. Daar bestaat een forum uit , knakker.. Alhoewel , een aantal hier hadden ook al gauw door dat jij weer terug was onder een ander accountnaampie. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 00:58 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat stel jij gelijk maar even vast omdat hij met iemand een discussie had. Daar bestaat een forum uit , knakker.. Alhoewel , een aantal hier hadden ook al gauw door dat jij weer terug was onder een ander accountnaampie. Dat stel ik idd vast op de manier van bejegenen en het schelden Denken dat ik iemand anders ben of doen alsof... ik denk dat jij ze niet helemaal op een rijtje heb |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 28 juli 2013 - 01:00 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Dat stel ik idd vast op de manier van bejegenen en het schelden Denken dat ik iemand anders ben of doen alsof... ik denk dat jij ze niet helemaal op een rijtje heb jij denkt mr ik weet.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Jij weet niks je komt een beetj dom over |
|
|
|