BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax 2 - 3 : Johan Cruijff schaal 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 01:05   quote  deeplink  
Idd herhaal het maar...
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 01:05 schreef iAmsterdam het volgende:
Idd herhaal het maar...
original.gif
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 01:20   quote  deeplink  
Puber
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 01:20 schreef iAmsterdam het volgende:
Puber
original.gif
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 19:28 schreef Eide het volgende:

[..]

In de oefenronde met Osasuna en Werder Bremen zat Schone bij de reserves en Poulsen bij de basis.
Schone en Poulsen, ik denk dat die elkaar nog vaak gaan afwisselen. Net wat de verwachting is van een tegenstander.
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:42 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik ben hier nieuw en ik word zomaar aangevallen ongevraagd, en als degene er niet mee ophoud
Dan laat hij mij geen keus

Waarom meteen uitschelden? Laten we wel een beetje respectvol met elkaar omgaan dit is toch geen tmf chat van vroeger
Beetje puberaal gedrag nu..even inademen en rustig uit ademen... kalmpjes aan
In deze geef ik je toch echt een punt. En om dan Bufnukkel genoemd te worden is een beetje de omgekeerde wereld.

On: ik vond de wedstrijd teleurstellend. Een aantal spelers moeten snel verbeteren, willen ze hun plekje niet verliezen.
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Betrek niemand erbij tegen jou jankerd.. en niet zo schijnheilig want je weet t dondersgoed..
Ook de reden waarom je vorige keer bent aangepakt..
Mr ik laat t rusten mr geen praatjes maffert
Het lijkt hier soms wel een sekte.... Kunnen we niet gewoon over voetbal praten? Elkaar normaal behandelen? Gewoon lekker over voetbal praten!
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 07:40 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Het lijkt hier soms wel een sekte.... Kunnen we niet gewoon over voetbal praten? Elkaar normaal behandelen? Gewoon lekker over voetbal praten!
Goedemorgen allereerst.
Deze jongeman heeft hier een geschiedenis onder een andere naam mr jij bent hier nieuw dus je hebt daar geen weet van..
mr genoeg hierover..
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 08:12 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Goedemorgen allereerst.
Deze jongeman heeft hier een geschiedenis onder een andere naam mr jij bent hier nieuw dus je hebt daar geen weet van..
mr genoeg hierover..
Uiteraard ook een goedemorgen!

Ik wilde het even kwijt, inderdaad genoeg erover, laten we het gewoon over voetbal hebben. Gisteren heeft aangetoond, dat we nog wel wat stapje te maken hebben.

Heeft ook met ritme te maken. Ik hoop alleen dat nadat de afgelopen drie jaar de verliezer van de JC, nu eens de winnaar van JC kampioen wordt. Gewoon voor de afwisseling ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door chukkie76 --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 07:40 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Lijkt idd een sekte ja.. ik heb voor het eerst een account het voetbalnieuws volgde ik wel altijd op deze site
Ik zie hier de hele tijd mensen aangevallen worden om niks. Vooral die Nenam typetje begint meteen uit te schelden
Zeggen dat ik iemand anders ben beetje raar...

Maar genoeg relaxe gaste hier om over voetbal te praten
Ik zie dat infamous en neman de 2 bullys zijn.. nou die moeten maar is een toontje lager zingen
Met al dat gescheld.. over voetbal praten en geen gezeil om niks zou ik zeggen
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 08:52 schreef chukkie76 het volgende:

[..]

Uiteraard ook een goedemorgen!

Ik wilde het even kwijt, inderdaad genoeg erover, laten we het gewoon over voetbal hebben. Gisteren heeft aangetoond, dat we nog wel wat stapje te maken hebben.

Heeft ook met ritme te maken. Ik hoop alleen dat nadat de afgelopen drie jaar de verliezer van de JC, nu eens de winnaar van JC kampioen wordt. Gewoon voor de afwisseling ;)
Het is n traditie die in ere gehouden moet worden natuurlijk ;)
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 08:59 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Lijkt idd een sekte ja.. ik heb voor het eerst een account het voetbalnieuws volgde ik wel altijd op deze site
Ik zie hier de hele tijd mensen aangevallen worden om niks. Vooral die Nenam typetje begint meteen uit te schelden

Ik zie dat infamous en neman de 2 bullys zijn.. nou die moeten maar is een toontje lager zingen
Punt 1: Zij zijn totaal 2 verschillende mensen. Infamous heeft de verkeerde genen gekregen, want hij niet voor niets een PSV'r. Nenam is een oude ras ajacied met een groter hart voor Ajax als jij ooit zal kunnen aantonen.
Punt 2: Er zijn wel meer bully's hier, maar soms is het nodig. Af en toe kom ik ook hard over en soms kan je elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen, maar de volgende dag is dat weer vergeten. Zij zijn zeker de enige niet.
Punt 3: Ik zie jou vandaag voor het eerst. Als ik dan zie hoeveel posts je al hebt hou je je verre van rustig. Iets wat ik wel deed in het begin. Maar blijkbaar wil je graag popie jopie doen hier en dat accepteren ze niet zomaar.

In het begin dacht ik nog. Het zal wel met die gast, maar ik denk toch echt dat jij diegene bent die nu of later het toontje lager zingt en uiteindelijk weer sneller dan de zon van dit forum verdwijnt.
Ajuus vage gast.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Punt 1: Zij zijn totaal 2 verschillende mensen. Infamous heeft de verkeerde genen gekregen, want hij niet voor niets een PSV'r. Nenam is een oude ras ajacied met een groter hart voor Ajax als jij ooit zal kunnen aantonen.
Punt 2: Er zijn wel meer bully's hier, maar soms is het nodig. Af en toe kom ik ook hard over en soms kan je elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen, maar de volgende dag is dat weer vergeten. Zij zijn zeker de enige niet.
Punt 3: Ik zie jou vandaag voor het eerst. Als ik dan zie hoeveel posts je al hebt hou je je verre van rustig. Iets wat ik wel deed in het begin. Maar blijkbaar wil je graag popie jopie doen hier en dat accepteren ze niet zomaar.

In het begin dacht ik nog. Het zal wel met die gast, maar ik denk toch echt dat jij diegene bent die nu of later het toontje lager zingt en uiteindelijk weer sneller dan de zon van dit forum verdwijnt.
Ajuus vage gast.
Ondanks je verwijfde manier van schrijven heb je verdomme een goed stukkie tekst neergelegen ;)
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Ik zal eens een verwijfde hand op je gezicht leggen, kijken of je dat prettig vind ;-)
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 09:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajuus vage gast.
Rare tekst een grotere Ajax hart als ik kan aantonen?
1.je kent me niet dus waar basseer je dat op
2.ik ben Ajacied in hart en nieren en ik vergelijk me niet met andere waarom zou je dat willen doen?

En omdat ik veel post heb wil ik popi jopi doen?
Gast je kent me niet ik ben hier om over voetbal te praten. Doe even normaal
Waar ben ik beland??????
Is iedereen hier een commisielid waar ik doorheen moet komen omdat ik nieuw ben?
Laten we even gewoon normaal doen. En mensen uitschelden dat is niet nodig dat gaat nergens over
Ik ben hier om over voetbal te praten en gelukkig zijn er ook veel mensen doe dat doen

Maar ik pas voor al die onzin,
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:17 schreef Peterhs het volgende:
Ik zal eens een verwijfde hand op je gezicht leggen, kijken of je dat prettig vind ;-)
ghehehehe...

tumblr_lr6xlstNju1qiz3j8o1_500.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juli 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Welkom hier haha
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:28   quote  deeplink  
Blijkbaar heb je in een korte tijd zoveel los gemaakt. Zoveel dat ik uit ervaring weet dat dit raar is.
Dat jij je opwind over sommige gasten die al jaren hier komen is jou probleem. Jij kent ze niet en ik inmiddels een klein beetje.
Ik kan aantonen dat er maar weinig een groter Ajax hart hebben en ik vermoed dat jij daar echt niet aan voldoet.
Er is geen commissie hier, maar je brengt toch wel goede ideeen. Misschien moeten we dat gaan instellen.

Stelling van vandaag:
iAmsterdam mag blijven.

Ik stem tegen!
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:28 schreef Peterhs het volgende:
Blijkbaar heb je in een korte tijd zoveel los gemaakt. Zoveel dat ik uit ervaring weet dat dit raar is.
Dat jij je opwind over sommige gasten die al jaren hier komen is jou probleem. Jij kent ze niet en ik inmiddels een klein beetje.
Ik kan aantonen dat er maar weinig een groter Ajax hart hebben en ik vermoed dat jij daar echt niet aan voldoet.
Er is geen commissie hier, maar je brengt toch wel goede ideeen. Misschien moeten we dat gaan instellen.

Stelling van vandaag:
iAmsterdam mag blijven.

Ik stem tegen!
Mijn stem heb je..
Als lid van tegenpartij ;)
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:31 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mijn stem heb je..
Als lid van tegenpartij ;)
Begint nu wel eng te worden hoor. Eerst complimenten geven en dan met me eens zijn.
Sorry krijg een ongewoon gevoel van binnen hiervan... haha
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Welkom hier haha
Haha Bedankt

Ik ben geen moeilijke en wil alles vergeten en lekker over voetbal praten, hopelijk denken de andere ook zo over
Al dat gescheld en gezeur dat is nergens goed voor lijkt me
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:39   quote  deeplink  
Popie jopie doen is ook nergens goed voor.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:

Stelling van vandaag:
iAmsterdam mag blijven.

Ik stem tegen!
Al zijn ze hier 100 jaar ik laat me niet uitschelden enz..

En dat jij zegt dat ik geen grote Ajax hart heb slaat nergens op je kent me niet dus waar basseer je dat op
Ik kom uit een echte Ajax Famillie en heb al veel mooie tijden meegemaakt bij Ajax, vind het niet netjes dat
Je zomaar zegt dat ik geen grote Ajax hart heb nogmaals waar basseer je dat op
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 09:41   quote  deeplink  
Leer lezen pik. Ik heb gezegd geen groter hart dan Nenam...
Niks gezegd over of je geen hart voor Ajax hebt.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:39 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Al zijn ze hier 100 jaar ik laat me niet uitschelden enz..

En dat jij zegt dat ik geen grote Ajax hart heb slaat nergens op je kent me niet dus waar basseer je dat op
Ik kom uit een echte Ajax Famillie en heb al veel mooie tijden meegemaakt bij Ajax, vind het niet netjes dat
Je zomaar zegt dat ik geen grote Ajax hart heb nogmaals waar basseer je dat op
Je was op t Feyenoord forum ook aan t likken met je '' bij ons thuis praten we over Feyenoord hoor '..

In een echte Ajax familie praat je niet over een andere club op zo n strooplikkerige manier als jij..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:41 schreef Peterhs het volgende:
Leer lezen pik. Ik heb gezegd geen groter hart dan Nenam...
Niks gezegd over of je geen hart voor Ajax hebt.
Niet direct een reactie, maar meer een oproep in het algemeen...

Als we dan toch blijven gaan in dit eindeloze gezever, pleur er dan lekker een slotje op... Onee dan geen de kindjes weer verder in een ander topic.

Als we nu zeggen dat we over voetbal willen praten, doe dat dan gewoon en lekker. probeer niet eindeloos het laatste woord te hebben in dat gezever!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door chukkie76 --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je was op t Feyenoord forum ook aan t likken met je '' bij ons thuis praten we over Feyenoord hoor '..

In een echte Ajax familie praat je niet over een andere club op zo n strooplikkerige manier als jij..
Daar ga jij de fout in! Ik heb geen haat naar andere clubs mooi voorbeeld mister Ajax Sjaak Zwart kan ook heel goed opschieten met Feyenoorders.. ik was niet aan het likken maar over voetbal aan het praten, Bij ons in de Famillie zijn Rotterdammers en Feyenoorders welkom. Sportieve gevoelens die zijn er zeker.. Jij als Psver zie ik toch ook veel op een Ajax Forum en daar is toch niks verkeerds aan
Je wilt spoken zien en je stookt nu.

Maar laten we erover op houden en gewoon normaal doen!

Ik praat graag over voetbal en bijvb op het Feyenoord Forum word ik niet uitgescholden zoals hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 09:54   quote  deeplink  
Ik heb bijvb ook niks tegen Psv infamous ... ze hebben vandaag een goede aankoop gedaan Park ji sung is terug

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajuus vage gast.
Over het grootste deel van je post: pfffffffffffffffffffffffffff. Tering man. Ga
Lekker buitenspelen man.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:

Stelling van vandaag:
iAmsterdam mag blijven.

Ik stem tegen!
Mag jij van mij aantonen dan. Ben benieuwde naar het bewijs.
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij van mij aantonen dan. Ben benieuwde naar het bewijs.
Ga lekker naar de kuip ofzo man. Daar hoor je thuis misselijke pisvlek die je altijd en overal uithangt.
Als er iemand een groter bijdehandje is dan de nieuweling ben jij het wel.
Altijd praatjes en komt nooit met ook maar iets nuttigs.
Zeiken is enige wat jij kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:22 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ga lekker naar de kuip ofzo man. Daar hoor je thuis misselijke pisvlek die je altijd en overal uithangt.
Als er iemand een groter bijdehandje is dan de nieuweling ben jij het wel.
Altijd praatjes en komt nooit met ook maar iets nuttigs.
Zeiken is enige wat jij kan.
Nou nou. Wat een fustie mannetje ben jij zeg. Wat is er kereltje. Houd je niet van een beetje tegenspraak??? Gaan we nu huilen???

Hey mafketel. Je post iets en het enige dat ik doe is een vraag stellen.

Een ander nieuw ieman d gaan aanvallen alleen omdat je zelf hier graag aardig gevonden wil worden. Beetje triest man.
VVout
 VVout - zondag 28 juli 2013 - 10:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Die hebben hun holmaat Boudewijn en die doet ze dan ook wel eens in de ban, jammer voor je dat je sneller hapt als een pitbul zijn ze gek op die jongens.

Zo ga weer eens in mijn eigen kroeg een biertje halen frühshoppen noemen ze dat ook wel in dat dorp bij, veel plezier nog pik.
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Ik ben totaal niet frustie.
Tegenspraak is prima, maar jij zit altijd op iedereen hun posts te zeiken terwijl er uit je eigen bakkes niets zinnings komt.

Of mensen mij hier aardig vinden of niet, dat interesseerd mij geen ene reet. Ben niet met jullie getrouwd noch zijn jullie mijn familie of vrienden.
Beetje triest dat jij zo denkt.

Misschien ben je wel zo'n rare snuiter omdat je vroeger te weinig aandacht hebt gekregen.
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Met deze groep moet Ajax eigenlijk 1e worden..
Als we een normale cvm krijgen wel. Wat begin ik mij aan schone te irriteren. Die moet gvd bij elke aktie eerst kappen en draaien en was gisteren wederom zo vaak de vertragende factor. Je kan hem niet in de dekking aan spelen want dan komt hij in de moeilijkheden.
Ik was/ben geen fan van Poulsen maar die doet gewoon wat hij moet doen. De bal zsm bij Eriksen of De Jong inleveren. Schone gaat eerst met volle overtuiging in dribbelen om vervolgens een pass breed te geven. Loopt alles dus zodoende dicht en de snelheid is uit de aanval.
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geef me 2 weken.....
haha mafkezen...komen weer met die jujutsu op de proppen.......wat heb ik gelachen toen
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geef me 2 weken.....
haha mafkezen...komen weer met die jujutsu op de proppen.......wat heb ik gelachen toen
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:33   quote  deeplink  
Weet ik ook niet wat je probeert te bereiken met je agressieve houding. Accepteer nou eens dat dit een forum is en dat een ieder h recht heeft iets te willen posten over dat wat ze hier zien.

Een aantal oud gedienden hier is weer terug omdat het lekker rustig was, dat vieze gestook van jou helpt daar niet echt bij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 09:50 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Daar ga jij de fout in! Ik heb geen haat naar andere clubs mooi voorbeeld mister Ajax Sjaak Zwart kan ook heel goed opschieten met Feyenoorders.. ik was niet aan het likken maar over voetbal aan het praten, Bij ons in de Famillie zijn Rotterdammers en Feyenoorders welkom. Sportieve gevoelens die zijn er zeker.. Jij als Psver zie ik toch ook veel op een Ajax Forum en daar is toch niks verkeerds aan
Je wilt spoken zien en je stookt nu.

Maar laten we erover op houden en gewoon normaal doen!

Ik praat graag over voetbal en bijvb op het Feyenoord Forum word ik niet uitgescholden zoals hier
Ten eerste is het Sjaak Swart.....en daarbij ben je op dat Feijenoord forum door de mand gevallen.
Ik woon samen met een diehard Feijenoordse die vanmiddag op uitnodiging van die club naar de kuip gaat
De manier hoe jij op dat forum post.....zoals je alter ego jui jitisu...ga ik over mijn nek ouwe.....ik heb geen hekel aan Feijenoord, maar ga het niet mijn liefde verklaren zoals jij doet,dat geslijm van jou....jak
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:31 schreef Peterhs het volgende:
Ik ben totaal niet frustie.
Tegenspraak is prima, maar jij zit altijd op iedereen hun posts te zeiken terwijl er uit je eigen bakkes niets zinnings komt.

Of mensen mij hier aardig vinden of niet, dat interesseerd mij geen ene reet. Ben niet met jullie getrouwd noch zijn jullie mijn familie of vrienden.
Beetje triest dat jij zo denkt.

Misschien ben je wel zo'n rare snuiter omdat je vroeger te weinig aandacht hebt gekregen.
Je zou toch echt eens een cursus begrijpt lezen moeten gaan volgen. Denk namelijk niet dat er nog zo heel veel mensen zijn die meer inhoudelijk over voetbal posten dan ik. Als ik dan jouw laatste 100 post erbij zal pakken de k ik niet dat er meer dan 20 überhaupt over voetbal gaan.

Misschien dus de volgende keer even nadenken voordat je iets roept wat totaal niet onder ouwe kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door remco k --
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:55 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik kan er alleen maar om lachen.. waar halen ze de tijd vandaan voor al die onzin
Nenam is vast de ruzie zoeker hier zag toevallig dat tie vandaag ook al met iemand een woordewisseling had
Wat een puber
ja vast wel.......altijd hetzelfde liedje hier.....haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou toch echt eens een cursus begrijpt lezen moeten gaan volgen. De k namelijk dat er nog zo heel veel mensen zijn die meer inhoudelijk over voetbal posten dan ik. Als ik dan jouw laatste 100 post erbij zal pakken de k ik niet dat er meer dan 20 überhaupt over voetbal gaan.

Misschien dus de volgende keer even nadenken voordat je iets roept wat totaal niet onder ouwe kan worden.
Pak die 26000 van mij er dan eens bij Remco.....spreek ik je eind van de maand wel.....ok ;-)
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pak die 26000 van mij er dan eens bij Remco.....spreek ik je eind van de maand wel.....ok ;-)
Maar jij beschuldigd er een ander niet van he pik.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Jaja. Die Nenam is me er eentje.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:40   quote  deeplink  
Soms zelfs twee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:40 schreef remco k het volgende:
Soms zelfs twee
Als ik in mijn parallelle wereld zit wel ja.......dan kom ik spoken bij jou.
Feit is wel dat mijn grote vriend weer terug is
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als ik in mijn parallelle wereld zit wel ja.......dan kom ik spoken bij jou.
Feit is wel dat mijn grote vriend weer terug is
jijutsu?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:33 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hehe, mooie tijden :)
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hehe, mooie tijden :)
Eeh Hasjie alles wel?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:47 schreef baco74 het volgende:

[..]

jijutsu?
Zo word ik steeds genoemd?
Ik ben hier nieuw en ik krijg nu al bijnamen.. maar ik vind het allemaal maar een beetje vreemd
Had gehoopt hier gewoon over voetbal te kunnen praten. Al die bejegeningen en gescheld
Snap er niets van....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax 2 - 3 : Johan Cruijff schaal 2013

0.0112259