BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax 2 - 3 : Johan Cruijff schaal 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:48 schreef baco74 het volgende:

[..]

Eeh Hasjie alles wel?
Jaja. Alleen iedereen is weg hier, dus ik moet mij een beetje door de verveling heen slaan haha.

Met u?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:47 schreef baco74 het volgende:

[..]

jijutsu?
Yep......lees maar ff op het Feijenoord forum,maar geef hem even het voordeel van de twijfel
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep......lees maar ff op het Feijenoord forum,maar geef hem even het voordeel van de twijfel
Welk topic?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Welk topic?
Pffff....je schat me iets te hoog in gap.....moet ik ff zoeken ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Pffff....je schat me iets te hoog in gap.....moet ik ff zoeken ;-)
Hahah, oke, ik hoor het over twee dagen wel ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 11:01   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-27075
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Dus omdat ik op het Feyenoord forum post ben ik een jiu nog wat... snap er allemaal niks van
Wil het ook niet snappen laten we over voetbal praten en bier zuipuh
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:01 schreef iAmsterdam het volgende:
Dus omdat ik op het Feyenoord forum post ben ik een jiu nog wat... snap er allemaal niks van
Wil het ook niet snappen laten we over voetbal praten en bier zuipuh
Bier zuipuh om 11 uur s'ochtends..
beetje vroeg of zit je in een ander werelddeel..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 juli 2013 - 11:04   quote  deeplink  
He manne... het is zondag, dus rustdag!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Ligt het aan mij of valt het wel mee?
Heb de laatste twee pagina's gezien, maar vind het wel meevallen?
Of is het nog verder terug?
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bier zuipuh om 11 uur s'ochtends..
beetje vroeg of zit je in een ander werelddeel..
Op Zondag mag alles...
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of valt het wel mee?
Heb de laatste twee pagina's gezien, maar vind het wel meevallen?
Of is het nog verder terug?
Ik begrijp er echt niks van..kan jij me zeggen waar ik in ben beland...
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:08 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik begrijp er echt niks van..kan jij me zeggen waar ik in ben beland...
Je wordt geassocieerd met iemand die hier in het verleden grote onzin postte en stookte.
Men denkt dit aan de hand van je gedrag en typwijze.
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

rustig aan gap.......ik ben blij dat ik 'terug' ben maar om nu gelijk naar kakkiesforum te gaan? Ik wacht nog ff :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:21 schreef baco74 het volgende:

[..]

rustig aan gap.......ik ben blij dat ik 'terug' ben maar om nu gelijk naar kakkiesforum te gaan? Ik wacht nog ff :)
Jij moet niets vriend.....ben ook blij dat je terug ben.....de inboedel is bijna weer compleet ;-)
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij moet niets vriend.....ben ook blij dat je terug ben.....de inboedel is bijna weer compleet ;-)
zit je me te fucken?........ik heb strax alleen nog maar een halve inboedel.....hihi
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je wordt geassocieerd met iemand die hier in het verleden grote onzin postte en stookte.
Men denkt dit aan de hand van je gedrag en typwijze.
Wat een gedoe nou ze denken maar lekker, ik ben er wel klaar mee nu. Ik praat liever over voetbal
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou toch echt eens een cursus begrijpt lezen moeten gaan volgen. Denk namelijk niet dat er nog zo heel veel mensen zijn die meer inhoudelijk over voetbal posten dan ik. Als ik dan jouw laatste 100 post erbij zal pakken de k ik niet dat er meer dan 20 überhaupt over voetbal gaan.

Misschien dus de volgende keer even nadenken voordat je iets roept wat totaal niet onder ouwe kan worden.
Echt joh.
Misschien deels gelijk, maar geen hond die gelooft dat die bijna 27000 posts van jou zo zijn. O nee verre van zelfs, maar goed als je het zelf allemaal maar gelooft joh.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Blijkbaar heb je de cursus nog niet gevolgd.. Waar staat dat alles van mij inhoudelijk over voetbal gaat??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:27 schreef baco74 het volgende:

[..]

zit je me te fucken?........ik heb strax alleen nog maar een halve inboedel.....hihi
Daar maak ik geen geintjes over ouwe....been there.....sta in volle lengte(al ben ik niet zo groot) achter je gap, dat weet je
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Ik geloof het wel........Remco zit hier al jaren....niet te snel roepen joh.....HL bestaat al ff.
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar maak ik geen geintjes over ouwe....been there.....sta in volle lengte(al ben ik niet zo groot) achter je gap, dat weet je
weet ik toch schat......ff naar het cafe gaan? voordat ze ons offtopic verklaren?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 11:46   quote  deeplink  
,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door NatjosFC --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:45 schreef baco74 het volgende:

[..]

weet ik toch schat......ff naar het cafe gaan? voordat ze ons offtopic verklaren?
BIJ DEZE VERKLAAR IK U OFFTOPIC.

En nu?
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En nu?
slap lullen daar waar het mag.....cafetopic
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 28 juli 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:48 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En nu?
samuel-l-jackson-banned.gif
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:44 schreef baco74 het volgende:
Ik geloof het wel........Remco zit hier al jaren....niet te snel roepen joh.....HL bestaat al ff.
thanks man...
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

thanks man...
you're welcome maar zeg nix anders dan hoe het volgens mij is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door baco74 --
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nah begint lekker......gelijk een ban van Natjos
nora
 nora - zondag 28 juli 2013 - 12:24   quote  deeplink  
Terug naar af zou ik zeggen het lijkt de kroeg wel,maar goed over die k.t wedstrijd van gisteren valt ook weinig te lullen,van Rhijn moeten ze de eerste drie wedstrijden verbieden nog een bal terug te spelen want daar wordt ik helemaal krankjorum dol van wat een scheidbroek,Toby speelde degelijk en Vermeer sprong een keer weer ouderwets onder de bal door maar voor de rest goed,Blind is er niet sneller op geworden en is nog zeker niet in topvorm,Schone was driekwart van de wedstrijd veel te verdedigend in zijn positie en dat is niet zijn sterkste punt en volgens mij was hij driekwart van dewedstrijd geblesseerd,de Jong bijna niet gezien maar maakt toch weer een belangrijk doelpunt,Eriksen met Bojan ver boven de rest,Fisher zeer slecht had ook al lang gewisseld moeten worden halverwege tweede helft,Siggi werkt hard scoord weer maar techn/gisteren niet zijn beste dag.Al met al mijn hoera stemming was beneden peil toen ik na de wedstrijd nog een pokke eind moest lopen naar P 10.
Voor de rest leuk weer die ouwe knakkers op het forum te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juli 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ten eerste is het Sjaak Swart.....en daarbij ben je op dat Feijenoord forum door de mand gevallen.
Ik woon samen met een diehard Feijenoordse die vanmiddag op uitnodiging van die club naar de kuip gaat
De manier hoe jij op dat forum post.....zoals je alter ego jui jitisu...ga ik over mijn nek ouwe.....ik heb geen hekel aan Feijenoord, maar ga het niet mijn liefde verklaren zoals jij doet,dat geslijm van jou....jak
Gast is niet Jiu Jitsu. JJ lulde teveel woorden en kuste z'n eigen stront. Slimmer kon ie niet.
iAm is lof en pies en gaat zich constant verantwoorden.
joduh
 joduh - zondag 28 juli 2013 - 13:00   quote  deeplink  
Mongolen
joduh
 joduh - zondag 28 juli 2013 - 13:01   quote  deeplink  
Leuk topic!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 13:00 schreef joduh het volgende:
Mongolen
ook goedemiddag
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gast is niet Jiu Jitsu. JJ lulde teveel woorden en kuste z'n eigen stront. Slimmer kon ie niet.
Ach heel die nenam figuur neem ik niet meer serieus wat een heet hoofd
Ik praat gewoon met Feyenoorders over voetbal als hij dat geslijm noemt dat is dan
Zijn trieste zaak.. en die jiu figuur wil ik wel een keer spreken hahaha
Ze zien echt spoken hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door iAmsterdam --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 juli 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 13:00 schreef joduh het volgende:
Mongolen
he gezelligerd ;-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 12:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Its the man himself..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 13:07 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ach heel die nenam figuur neem ik niet meer serieus wat een heet hoofd
Ik praat gewoon met Feyenoorders over voetbal als hij dat geslijm noemt dat is dan
Zijn trieste zaak.. en die jiu figuur wil ik wel een keer spreken hahaha
Ze zien echt spoken hier
Dat zeg je continu mr wel blijven reageren op hem..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 14:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat zeg je continu mr wel blijven reageren op hem..
Lekker weer is het he, geniet van de zon en maak je niet zo druk de hele tijd
Woef woef haha
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 14:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Its the man himself..
Ach als jij me ziet als iemand anders dat is jou ding
Heb nog nooit zo vreemde begin gehad op een forum haha
Enigma
 Enigma - zondag 28 juli 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Toch ook maar even mijn gal spugen over gister, kan het nergens anders kwijt
zonder mensen te irriteren dus doe ik dat graag hier!

Eerste kwartiertje was heel mooi,dwingend en straks spel van Ajax. Even tussen haakjes, ik ben wel helemaal gevallen voor het nieuwe uittenue, bij het Sjaak Swart tribute zag ik het al maar hier viel het echt super op. Wil hem ook!
Maar goed, daarna viel bijna de helft van het team weg. Geen kansen gezien, bijna geen splijtpasses en bijna geen mannetje voorbij komen.
Vond Blind ernstig tekort schieten, jammer want ik gun hem juist veel na vorig jaar. Ook moisander twee levensgevaarlijke fouten waar niet van werd geprofiteerd. Toby was Toby; degelijk, van rhijn; tja hebben we daar nu echt niets beter voor? Wat liep die te kutten. Die kan oranje vergeten met concurrent Janmaat. Wat the fuck was schone mee bezig? Als je had gezegd dat Ajax met tien man speelde had ik je geloofd! Wat was die zwak, verkeerde keuzes en stond niet waar hij hoort. Vermeer had trouwens de 1-0 beter kunnen voorkomen dan gister. Voor de rest was hij ok. Eriksen, blijft gewoon niet mijn speler maar wat een rust en techniek dit keer. Weet niet wat hij gegeten heeft ed maar hij is nu wel een beer aan het worden. Corners waren zwak van hem, vrije trappen ok, en speelde meer dwingend. Toch in mijn ogen een overschatte speler ook al vind ik hem wel een vd sympathiekste. Gun hem een toptransfer en nog meer ons het geld. Siem vond ik juist wel goed en dienend dit keer. Fischer had een offday. Siggie mist techniek en wordt niet goed bediend ook omdat hij niet snel genoeg was. Maar BOJAN...!!! Wat een speler. Vond het al een paar jaar terug jammer dat hij niet kwam vorig naar niet veel gezien bij Milan bij roma ook niet daarvoor bij barca wel met mooie acties. Hij is echt een speler om voor te komen naar stadion, magnifiek. Wordt o ze topper dit jaar. Andersen; nieuwe laudrup, vorig jaar al gezegd; wat een juweel van een speler, boilesen!! Gaat dit jaar doorbreken en dan houd je hem ook niet, wordt topper in Engeland straks. Veldman erg nuttig !!! Dankzij hem geen strafschoppen op eind.

Was flutwedstrijd maar pluspunt is eindelijk beetje meer weerbaar na achterstand. Ik had al opgegeven want ik zag vorig jaar weer voor me.
Moet nog veel gebeuren maar ziet d'r leuk uit. Blijf.bij: Fischer voor eriksen of bojan daar. Andersen op rechts. Dus vertrek eriksen is intern op te lossen.

Op naar vrijdag! Succes mannen!
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 17:40 schreef Enigma het volgende:

Eerste kwartiertje was heel mooi,dwingend en straks spel van Ajax. Even tussen haakjes, ik ben wel helemaal gevallen voor het nieuwe uittenue, bij het Sjaak Swart tribute zag ik het al maar hier viel het echt super op. Wil hem ook!
Maar goed, daarna viel bijna de helft van het team weg. Geen kansen gezien, bijna geen splijtpasses en bijna geen mannetje voorbij komen.
Vond Blind ernstig tekort schieten, jammer want ik gun hem juist veel na vorig jaar. Ook moisander twee levensgevaarlijke fouten waar niet van werd geprofiteerd. Toby was Toby; degelijk, van rhijn; tja hebben we daar nu echt niets beter voor? Wat liep die te kutten. Die kan oranje vergeten met concurrent Janmaat. Wat the fuck was schone mee bezig? Als je had gezegd dat Ajax met tien man speelde had ik je geloofd! Wat was die zwak, verkeerde keuzes en stond niet waar hij hoort. Vermeer had trouwens de 1-0 beter kunnen voorkomen dan gister. Voor de rest was hij ok. Eriksen, blijft gewoon niet mijn speler maar wat een rust en techniek dit keer. Weet niet wat hij gegeten heeft ed maar hij is nu wel een beer aan het worden. Corners waren zwak van hem, vrije trappen ok, en speelde meer dwingend. Toch in mijn ogen een overschatte speler ook al vind ik hem wel een vd sympathiekste. Gun hem een toptransfer en nog meer ons het geld. Siem vond ik juist wel goed en dienend dit keer. Fischer had een offday. Siggie mist techniek en wordt niet goed bediend ook omdat hij niet snel genoeg was. Maar BOJAN...!!! Wat een speler. Vond het al een paar jaar terug jammer dat hij niet kwam vorig naar niet veel gezien bij Milan bij roma ook niet daarvoor bij barca wel met mooie acties. Hij is echt een speler om voor te komen naar stadion, magnifiek. Wordt o ze topper dit jaar. Andersen; nieuwe laudrup, vorig jaar al gezegd; wat een juweel van een speler, boilesen!! Gaat dit jaar doorbreken en dan houd je hem ook niet, wordt topper in Engeland straks. Veldman erg nuttig !!! Dankzij hem geen strafschoppen op eind.

Was flutwedstrijd maar pluspunt is eindelijk beetje meer weerbaar na achterstand. Ik had al opgegeven want ik zag vorig jaar weer voor me.
Moet nog veel gebeuren maar ziet d'r leuk uit. Blijf.bij: Fischer voor eriksen of bojan daar. Andersen op rechts. Dus vertrek eriksen is intern op te lossen.

Gebeurt niet zo heel vaak, maar sluit me volledig bij je aan. Op 1 ding na en dat is dat ik niet vind dat Alderweireld degelijk speelde, vond hem zwak en gezien zijn staat van dienst bij Ajax en het feit dat ie vind klaar te zijn voor een volgende stap moet hij meer coachen en dwingender aanwezig zijn..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 17:40 schreef Enigma het volgende:

Goed analyse
Alleen vond Blind wel goed opkomen en pakte aardig wat 2de ballen terug..
En idd Veltman!! Die bal die hij pakte met een mooie sliding geweldig!
Het was wel benauwd en de automatisme en ritme nog niet 100% wat logisch is
Maar zag al wel veel beteringen ten aanzien van voorgaande jaren.
Een goede voorbereiding afgesloten. De weerbaarheid en mentale kracht is weer
Aanwezig ze vechten echt voor elkaar al liep het niet goed het spel ze blijven vechten
Dat is goed om te zien zo blijft die ondergrens wel weg en blijven ze stabiel en daardoor
Gevaarlijk. Maar nu moet het elke wedstrijd beter leren van de foutenen winnen tegen Roda
Een moeilijke reeks van wedstrijden krijgt Ajax. Meteen goed beginnen!

Ik miste op het middenveld toch Poulsen, hij is een dragende de kracht met de hoofd letter K
Krachtig op het middenveld en draait goed mee in het Ajax systeem vind hem belangrijk op het middenveld
Schøne vind ik beter aan de flank of als vervanger van De Jong.. als Eriksen weggaat De Jong op
Plek van Eriksen en Schøne op de plek van De Jong... genoeg mogelijkheden voor Schøne maar
Poulsen moet natuurlijk merendeel van de wedstrijden in de basis staan.

En Bojan.... ja daar gaan we nog veel van genieten wat een klasbak!!!!!!

En natuurlijk alle lof voor AZ vind ze juist erop voorruit gegaan vergeleken met vorig seizoen
Maher en Alti ja veel goals maar we zagen het al bij Psv je kunt meer dan 100keer scoren maar als je
Een zwakke verdediging heb dan loop je vaak achter de feiten aan. Az eindigde ook niet hoog.
Wuytens maakte Vd Hoorn beter, wat hij nu ook met talent Gouweleeuw gaat doen een sterk duo is dat
Ze speelde goed op de counter Az en waren gevaarlijk Fischer werd knap uit de wedstrijd gespeeld Az deed
Het gewoon heel goed.. Psv,Az en Utrecht blijven de ploegen waar Ajax vaak niet makkelijk van wint.

Veel plezier Vrijdag!!
Hopelijk zien we dan verbeterpunten vergeleken met het duel tegen Az..
De eindpas moet beter en soms over minder schijven maar eerder de aanval zoeken
Hopen op een goede start, ik heb er alle vertrouwen in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door iAmsterdam --
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Schone moet helemaal niet in de eerste 11 zitten.. Prima 12e of 13e man. Maar geen basis
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:
Schone moet helemaal niet in de eerste 11 zitten.. Prima 12e of 13e man. Maar geen basis
Met Bojan erbij niet nodig nu idd.. vorig jaar vond ik hem wel vaak belangrijk het was prettig hem erbij te hebben.
Hij verraste me ook wel hoor en miss verrast hij ons weer door vaak in de basis te staan. Als Eriksen weggaat dan zal hij
wellicht vaak in de basis staan. Maar voor nu zie ik hem idd als de perfecte 12de man.
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Ook vorig jaar was ik tegen zijn opstellen. Gewoon niet goed genoeg voor de as van Ajax..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 19:28 schreef remco k het volgende:
Ook vorig jaar was ik tegen zijn opstellen. Gewoon niet goed genoeg voor de as van Ajax..
Vorig jaar vond ik hem goed en zelfs vaak belangrijk voor Ajax
Enigma
 Enigma - zondag 28 juli 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Gebeurt niet zo heel vaak, maar sluit me volledig bij je aan. Op 1 ding na en dat is dat ik niet vind dat Alderweireld degelijk speelde, vond hem zwak en gezien zijn staat van dienst bij Ajax en het feit dat ie vind klaar te zijn voor een volgende stap moet hij meer coachen en dwingender aanwezig zijn..
Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik ben van mening dat we, met alle respect voor de sympathieke backs van ons,
gister met twee en een halve man moesten verdedigen. In ieder geval
was de balans weg uit het centrum omdat zowel Toby als niklas veel onnodig werk moesten verrichten voor de twee backs.
Daardoor leek, naar mijn mening, inderdaad wat jij bedoelt. Maar hij was echt wel nuttig. En natuurlijk speelt wel of geen transfer mee, lijkt mij logisch.
Mede daarom vind ik, ja klinkt eng uit mij mond, dat eriksen een dikke pluim verdient. Hij was goed betrokken en dat heb ik juist vaak bij hem gemist!

Nou ja, daar zijn we ook Ajacieden voor hè? We zijn nooit tevreden omdat we altijd meer willen en iedereen willen overklassen. Niet voor niets is Ajax een vorm van kunst en kunst is nooit af...
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 19:37 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik ben van mening dat we, met alle respect voor de sympathieke backs van ons,
gister met twee en een halve man moesten verdedigen. In ieder geval
was de balans weg uit het centrum omdat zowel Toby als niklas veel onnodig werk moesten verrichten voor de twee backs.
Daardoor leek, naar mijn mening, inderdaad wat jij bedoelt. Maar hij was echt wel nuttig. En natuurlijk speelt wel of geen transfer mee, lijkt mij logisch.
Mede daarom vind ik, ja klinkt eng uit mij mond, dat eriksen een dikke pluim verdient. Hij was goed betrokken en dat heb ik juist vaak bij hem gemist!

Nou ja, daar zijn we ook Ajacieden voor hè? We zijn nooit tevreden omdat we altijd meer willen en iedereen willen overklassen. Niet voor niets is Ajax een vorm van kunst en kunst is nooit af...
Die laatste zin is ook alleen maar goed. Je mag niet te snel tevreden zijn.. En ondanks dat Ajax de afgelopen 2 seizoenen in mijn optiek wel veel wedstrijden heeft gedomineerd, is het lang niet altijd fris en sprankelend geweest. Daarom hoop ik dat die stap dit jaar gezet kan worden in NL, met Bojan erbij moet dat lukken als Eriksen en de Jong blijven.

Ik hoop echt dat de Boer inziet dat we een probleem hebben op de CVM plek qua bezetting.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 19:45   quote  deeplink  
Update Boerrigter voor 3,5 miljoen maar Celtic.. een goede zaak beter voor beide partijen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax 2 - 3 : Johan Cruijff schaal 2013

0.0106499