BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn dan Ajax Bijlmer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 16:29   quote  deeplink  
ronald effe voor de duidelijk:Feyenoord laatste 15 jaar geen kampioen.jij lult onzin en jij begrijpt er totaal niets van als jij zegt dat wij geduld moeten hebben.Bij Feyenoord moet je namelijk ook presteren hoe gek het ook klinkt.....zit je je nu alweer in te dekken?als je tegen dordrecht niet eens vrij kan spelen en tegen verona terwijl je ook beter bent een beetje als een chicken rondloopt dan win je ook niet.Beetje balletje rondspelen net zoals barcelona,als je maar balbezit houdt.rot toch op met je balbezit je moet naar het doel!niks balletje rondtikken!hoe lang duurt het nog voordat je eens wat meer lef toont met deze selectie? en ja ronald met deze selectie moet je ook kampioen worden.morgen thuis tegen getafe.zelfs heracles wint er van dus doe je best zou ik zeggen minimaal 3-0 winst dus!

succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:29 schreef TheMenace het volgende:
ronald effe voor de duidelijk:Feyenoord laatste 15 jaar geen kampioen.jij lult onzin en jij begrijpt er totaal niets van
Het is volgens mij in ieder geval niet Ronald die er totaal niets van begrijpt. Geduld is zeker het advies voor Feyenoord.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:36 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Het is volgens mij in ieder geval niet Ronald die er totaal niets van begrijpt. Geduld is zeker het advies voor Feyenoord.
bedunkt dat feyenoordsupporters geduld hebben.15 jaar niks wtf.heb je nog een ander advies?als feyenoord dit jaar geen kampioen wordt dan adviseer ik een staats/machtsgreep/revolutie bij feyenoord aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:43 schreef TheMenace het volgende:

[..]

bedunkt dat feyenoordsupporters geduld hebben.15 jaar niks wtf.heb je nog een ander advies?als feyenoord dit jaar geen kampioen wordt dan adviseer ik een staats/machtsgreep/revolutie bij feyenoord aan.
En een rijke arabier.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En een rijke arabier.
whehehe ja bijvoorbeeld.ajaks heeft gemeentegeld gehad voor het nieuwe stadion.psv krijgt geld van de gemeente,vitesse krijgt geld groningen en noem maar alleen feyenoord wordt nooit geholpen!Dan maar net als Chelsea worden want dit duurt mij te lang dit gewauwel van de trainers.het is elk jaar hetzelfde fucking liedje met die kwakzalvers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:29 schreef TheMenace het volgende:
ronald effe voor de duidelijk:Feyenoord laatste 15 jaar geen kampioen.jij lult onzin en jij begrijpt er totaal niets van als jij zegt dat wij geduld moeten hebben.Bij Feyenoord moet je namelijk ook presteren hoe gek het ook klinkt.....zit je je nu alweer in te dekken?als je tegen dordrecht niet eens vrij kan spelen en tegen verona terwijl je ook beter bent een beetje als een chicken rondloopt dan win je ook niet.hoe lang duurt het nog voordat je eens wat meer lef toont met deze selectie? en ja ronald met deze selectie moet je ook kampioen worden.morgen thuis tegen getafe.zelfs heracles wint er van dus doe je best zou ik zeggen minimaal 3-0 winst dus!

succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik snap je emotie,
Maar Feyenoord komt van ver dat weet jij..Ronald heeft geweldig werk afgeleverd 2de en 3de
En veel spelers beter gemaakt, hij kwam in een chaos terrecht en kijk waar Feyenoord nu staat,
Niet zo lang geleden streefde Az en Twente ze voorbij Feyenoord heeft ze nu weer bijgehaald,
Az zijn ze al voorbij gestreefd...
Financieel nog niet maar hulde dat ze die grote schuld hebben aangepakt met geduld en hard werken
Je moet niet snel vergeten...de keuzes die Ronald tot nu toe heeft gemaakt heeft Feyenoord weer terug
Gebracht waar het hoort in de top. Hij ziet ook dat er Financieel meer mogelijk is bij Ajax, dat geeft hij aan
En natuurlijk wilt hij kampioen worden en ze gaan er echt wel voor.. maar iets meer waardering voor Ronald
Is wel op zijn plaats..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:48 schreef TheMenace het volgende:

[..]

whehehe ja bijvoorbeeld.ajaks heeft gemeentegeld gehad voor het nieuwe stadion.
Nope, het stadion is van de gemeente namelijk. Ajax heeft meebetaald aan het stadion van de gemeente en is in ruil daarvoor hoofdgebruiker.

De keerzijde van die medaille is dat de ArenA na jaren werk nu eindelijk op een voetbalstadion begint te lijken in plaats van een evenementenbak. Maar als dat is wat je wilt moet je vooral je gang gaan hoor.
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 27 juli 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik snap je emotie,
Maar Feyenoord komt van ver dat weet jij..Ronald heeft geweldig werk afgeleverd 2de en 3de
En veel spelers beter gemaakt, hij kwam in een chaos terrecht en kijk waar Feyenoord nu staat,
Niet zo lang geleden streefde Az en Twente ze voorbij Feyenoord heeft ze nu weer bijgehaald,
Az zijn ze al voorbij gestreefd...
Financieel nog niet maar hulde dat ze die grote schuld hebben aangepakt met geduld en hard werken
Je moet niet snel vergeten...de keuzes die Ronald tot nu toe heeft gemaakt heeft Feyenoord weer terug
Gebracht waar het hoort in de top. Hij ziet ook dat er Financieel meer mogelijk is bij Ajax, dat geeft hij aan
En natuurlijk wilt hij kampioen worden en ze gaan er echt wel voor.. maar iets meer waardering voor Ronald
Is wel op zijn plaats..
Eens met deze reactie.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Nope, het stadion is van de gemeente namelijk. Ajax heeft meebetaald aan het stadion van de gemeente en is in ruil daarvoor hoofdgebruiker.

De keerzijde van die medaille is dat de ArenA na jaren werk nu eindelijk op een voetbalstadion begint te lijken in plaats van een evenementenbak. Maar als dat is wat je wilt moet je vooral je gang gaan hoor.
nog erger haha

en feyenoord krijgt helemaal geen steun?hoezo corruptie??
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 16:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik snap je emotie,
Maar Feyenoord komt van ver dat weet jij..Ronald heeft geweldig werk afgeleverd 2de en 3de
En veel spelers beter gemaakt, hij kwam in een chaos terrecht en kijk waar Feyenoord nu staat,
Niet zo lang geleden streefde Az en Twente ze voorbij Feyenoord heeft ze nu weer bijgehaald,
Az zijn ze al voorbij gestreefd...
Financieel nog niet maar hulde dat ze die grote schuld hebben aangepakt met geduld en hard werken
Je moet niet snel vergeten...de keuzes die Ronald tot nu toe heeft gemaakt heeft Feyenoord weer terug
Gebracht waar het hoort in de top. Hij ziet ook dat er Financieel meer mogelijk is bij Ajax, dat geeft hij aan
En natuurlijk wilt hij kampioen worden en ze gaan er echt wel voor.. maar iets meer waardering voor Ronald
Is wel op zijn plaats..
hij kan ook gewoon eens zijn muil houden en gewoon gaan voetballen en effe lekker geen doelstelling uitspreken want als feyenoord zijn doelstelling uitspreekt dan wekt dat alleen nog maar meer irritatie op!de eerste 5 wtf~!kijk ik vind koeman een goede trainer althans dat denk ik laat daar geen misverstand over zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Nope, het stadion is van de gemeente namelijk. Ajax heeft meebetaald aan het stadion van de gemeente en is in ruil daarvoor hoofdgebruiker.

De keerzijde van die medaille is dat de ArenA na jaren werk nu eindelijk op een voetbalstadion begint te lijken in plaats van een evenementenbak. Maar als dat is wat je wilt moet je vooral je gang gaan hoor.
En ze hebben laatst meer dan 20miljoen eigen geld erin gestoken voor de verbouwing

Maargoed ik begrijp de emotie, alleen vind ik dat er alle rede is om trots te zijn op Feyenoord de afgelopen jaren
Ze komen van ver en ze hebben weer perspectief om kampioen te worden veel oranje internatoonals afgeleverd dus naar
Mijn idee gaat het de goede kant.. spms vergeten mensen snel en raken snel gewend aan een goede periode en willen
Dan natuurlijk meer in een sneller tempo..netzoals veel Ajax supporters die 14jaar wanbeleid zijn vergeten... goed weten
Uit welke periode je vandaan komt en leven in het hier nu en meer waardering hebben voor het harde werk die geleverd is
Door mensen die je club weer helpen erboven op te komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:10 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hij kan ook gewoon eens zijn muil houden en gewoon gaan voetballen en effe lekker geen doelstelling uitspreken want als feyenoord zijn doelstelling uitspreekt dan wekt dat alleen nog maar meer irritatie op!de eerste 5 wtf~!kijk ik vind koeman een goede trainer althans dat denk ik laat daar geen misverstand over zijn.
Komt allemaal goed;-)
De titel gaat sowiezo tussen Feyenoord en Ajax... Succes may the best club win
Al ben ik Ajax supporter als ik het een club gun om kampioen te worden als Ajax het
Niet word dan is dat Feyenoord, vooral wat ik eerder aangaf waar ze vandaan komen
De club verdien dat en vooral de supporters.. tis een kwestie van tijd wanneer ze kampioen
Worden het gaat de goede kant op met de club
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:12 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

En ze hebben laatst meer dan 20miljoen eigen geld erin gestoken voor de verbouwing

Maargoed ik begrijp de emotie, alleen vind ik dat er alle rede is om trots te zijn op Feyenoord de afgelopen jaren
Ze komen van ver en ze weer perspectief om kampioen te worden veel oranje internatoonals afgeleverd dus naar
Mijn idee gaat het de goede kant.. spms vergeten mensen snel en raken snel gewend aan een goede periode en willen
Dan natuurlijk meer in een sneller tempo..netzoals veel Ajax supporters die 14jaar wanbeleid zijn vergeten... goed weten
Uit welke periode je vandaan komt en leven in het hier nu en meer waardering hebben voor het harde werk die geleverd is
Door mensen die je club weer helpen erboven op te komen
de cl is ook corruptie schandalig hoeveel geld erin om gaat en dan maar zeiken over een crisis wanneer wort dat eens aangepakt.je mag blij zijn wie dan ook dat ze op tv mogen komen.voor een gewonnen wedstrijd 2 miljoen wat een lachertje.kijken wat de normale (man) erbij krijgt en alles wordt duurder.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 juli 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Calimero jankmuil topic
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:
Calimero jankmuil topic
hahahahahaha gezellig.ben jij er ook???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:15 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Komt allemaal goed;-)
De titel gaat sowiezo tussen Feyenoord en Ajax... Succes may the best club win
Al ben ik Ajax supporter als ik het een club gun om kampioen te worden als Ajax het
Niet word dan is dat Feyenoord, vooral wat ik eerder aangaf waar ze vandaan komen
De club verdien dat en vooral de supporters.. tis een kwestie van tijd wanneer ze kampioen
Worden het gaat de goede kant op met de club
haha als jullie 15 jaar geen kampioen worden dan gun ik het jullie ook wel 1 keer haha.laten we het voor de gein eens omkeren.
toch bedankt dat je aan ons denkt!
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:16 schreef TheMenace het volgende:

[..]

de cl is ook corruptie schandalig hoeveel geld erin om gaat en dan maar zeiken over een crisis wanneer wort dat eens aangepakt.je mag blij zijn wie dan ook dat ze op tv mogen komen.voor een gewonnen wedstrijd 2 miljoen wat een lachertje.kijken wat de normale (man) erbij krijgt en alles wordt duurder.
Ook hierin begrijp ik je emotie, alleen kun je de gewone man niet vergelijken met top sport en de gelden die in sport omgaat
Hoe meer aandacht en kijkers hoe meer sponsors hoe meer geld voor de organisatie dus ook voor de deelnemende clubs
De NBA daar gaat nog veel meer geld in om dat hou je niet tegen. En waarom zou je dat tegen willen houden.

Maar naar mijn mening moeten clubs als Madrid en Barca geweerd worden van europees voetbal...
Honderde miljoenen schuld en toch reserveerd Madrid 200miljoen voor transfers en koopt Barca Neymar
Voor meer dan 50miljoen..oneerlijke concurrentie, vooral tegen clubs die zich aan de regels moeten houden en
Er ook aan houden.. als ze alle ploegen weren uit de ChamL die de zaakjes niet goed inorde hebben en alleen clubs
Die met goed beleid de club runnen dan zou Feyenoord en Ajax minimaal laatste 8 spelen in de ChamL...

De Fairplay is ver te zoeken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door iAmsterdam --
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:24 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ook hierin begrijp ik je emotie, alleen kun je de gewone man niet vergelijken met top sport en de gelden die in sport omgaat
Hoe meer aandacht en kijkers hoe meer sponsors hoe meer geld voor de organisatie dus ook voor de deelnemende clubs
De NBA daar gaat nog veel meer geld in om dat hou je niet tegen. En waarom zou je dat tegen willen houden.

Maar naar mijn mening moeten clubs als Madrid en Barca geweerd worden van europees voetbal...
Honderde miljoenen schuld en toch reserveerd Madrid 200miljoen voor transfers en koopt Barca Neymar
Voor meer dan 50miljoen..oneerlijke concurrentie, vooral tegen clubs die zich aan de regels moeten houden en
Er ook aan houden.. als ze alle ploegen weren uit de ChamL die de zaakjes niet goed inorde hebben en alleem clubs
Die met goed beleid de club runnen dan zou Feyenoord en Ajax minimaal laatste 8 spelen in de ChamL...

De Fairplay is ver te zoeken
topsport hahaha dit is allang geen topsport meer lol.en jawel de gewone man moet juist wel met zgn topsport vergeleken worden want de gewone man stelt meer voor als die volgevreten nietsnutten!maar ik ben blij dat je mijn emoties begrijpt haha
ps en ja het moet tegengehouden worden want de zgn crisis moet betaald worden.dus hun moeten payen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:19 schreef Stylzz het volgende:
Calimero jankmuil topic
yep!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:27 schreef TheMenace het volgende:

[..]

topsport hahaha dit is allang geen topsport meer lol.en jawel de gewone man moet juist wel met zgn topsport vergeleken worden want de gewone man stelt meer voor als die volgevreten nietsnutten!maar ik ben blij dat je mijn emoties begrijpt haha
ps en ja het moet tegengehouden worden want de zgn crisis moet betaald worden.dus hun moeten payen!!!
Haha ieder zijn eigen kijk erop..

Ben het wel iig met je eens dat ze volgevreten geldvarkens zijn, bij de Conferderationscup
Na de Finale Brazilie - Spanje bij de prijsuitreiking heb ik me lopen ergeren daar stonden al die
Bobo's heel klef kuste ze bijna elke speler en omhelste ze heel eng om te zien om zo te willen opvallen
Een zo bobo kuste scolari, Scolari keek hem heel raar aan van wat flik jij me nou! Echt hele enge mensen
Zijn dat.... heel graag erbij willen horen daarom durven en willen ze niet de grote clubs als Madrid en Barcalona
Aanpakken en daarom is Fairplay niets meer dan een woord geen daden maar woorden
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:31 schreef VVout het volgende:

[..]

yep!
ik had wel wat je negatieve reacties van bepaalde mensen verwacht maar juist niet van mijn mede- Feyenoorders.hahaha
jank is effe mee dan!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:35 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Haha ieder zijn eigen kijk erop..

Ben het wel iig met je eens dat ze volgevreten geldvarkens zijn, bij de Conferderationscup
Na de Finale Brazilie - Spanje bij de prijsuitreiking heb ik me lopen ergeren daar stonden al die
Bobo's heel klef kuste ze bijna elke speler en omhelste ze heel eng om te zien om zo te willen opvallen
Een zo bobo kuste scolari, Scolari keek hem heel raar aan van wat flik jij me nou! Echt hele enge mensen
Zijn dat.... heel graag erbij willen horen daarom durven en willen ze niet de grote clubs als Madrid en Barcalona
Aanpakken en daarom is Fairplay niets meer dan een woord geen daden maar woorden
hahaha
ik dacht dat je steeds netjes bleef lullen lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:36 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahaha
ik dacht dat je steeds netjes bleef lullen lol
Over sommige onderwerpen is het onmogelijk om netjes te blijven lullen;-)
moa
 moa - zaterdag 27 juli 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Meelezende neuzen weer geactiveerd door een uitspraak van Koeman, verrassend.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:26 schreef moa het volgende:
Meelezende neuzen weer geactiveerd door een uitspraak van Koeman, verrassend.
haha hoe bedoel je dat?
VVout
 VVout - zaterdag 27 juli 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Hier begon dat geloof ik.

http://forum.headliner.nl/topic-22640/p29/#1056763

het schijnt ze bezig te houden ons Koemannetje.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:35 schreef VVout het volgende:
Hier begon dat geloof ik.

http://forum.headliner.nl/topic-22640/p29/#1056763

het schijnt ze bezig te houden ons Koemannetje.
haha ach ja.....morgen tegen getafe op zo een onkatholieke tijd!16:30
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:26 schreef moa het volgende:
Meelezende neuzen weer geactiveerd door een uitspraak van Koeman, verrassend.
Sorry, maar ik kom hier wel vaker hoor...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, maar ik kom hier wel vaker hoor...
Gaat waarschijnlijk niet over jou..
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 22:49   quote  deeplink  
OK. Haha. Maar ik voelde me enigszins aangesproken. En eerlijk gezegd vond ik de bijdragen van Eide en iAmsterdam nou niet bepaald negatief...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:49 schreef Pietje het volgende:
OK. Haha. Maar ik voelde me enigszins aangesproken. En eerlijk gezegd vond ik de bijdragen van Eide en iAmsterdam nou niet bepaald negatief...
Klopt, Piet.
Vaak is het ook slap gelul op een houtvlot.
Maar dan digitaal.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Klopt, Piet.
Vaak is het ook slap gelul op een houtvlot.
Maar dan digitaal.
Haha. OK, Henk. Kan ik in meegaan. ;-)
Heb je ook zo;n zin in de nieuwe competitie? Volgend weekeinde de aftrap. We hebben er lang genoeg op moeten wachten. Wat denk je wie er voor de titel gaan?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 juli 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Nope, het stadion is van de gemeente namelijk. Ajax heeft meebetaald aan het stadion van de gemeente en is in ruil daarvoor hoofdgebruiker.

De keerzijde van die medaille is dat de ArenA na jaren werk nu eindelijk op een voetbalstadion begint te lijken in plaats van een evenementenbak. Maar als dat is wat je wilt moet je vooral je gang gaan hoor.
In Amsterdam is de gemeente helaas beter voor Ajax dan de gemeente Rotterdam voor Feyenoord ooit is geweest ... Angsthazen politiek regeert in Rotterdam!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:00   quote  deeplink  
Haha Piet, hoe staat het met het goeie vrijwilligerswerk?

De titel? Da's in dit land redelijk onvoorspelbaar. Een slechte zondag (of 2) kan je de kop kosten. Da's het nivo in de eredivisie.
Laat het dit seizoen maar Go Ahead worden. ook een mooie club. Haha!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In Amsterdam is de gemeente helaas beter voor Ajax dan de gemeente Rotterdam voor Feyenoord ooit is geweest ... Angsthazen politiek regeert in Rotterdam!!
Misschien de nieuwe Kuip in de vorm van een moskee..
Dan staat hij er nog voor de kerst.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In Amsterdam is de gemeente helaas beter voor Ajax dan de gemeente Rotterdam voor Feyenoord ooit is geweest ... Angsthazen politiek regeert in Rotterdam!!
Uitleggen maat.
De plannen deugden niet, dus kan ook reëele politiek zijn. Goed met je miljoenen omgaan.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:
Haha Piet, hoe staat het met het goeie vrijwilligerswerk?

De titel? Da's in dit land redelijk onvoorspelbaar. Een slechte zondag (of 2) kan je de kop kosten. Da's het nivo in de eredivisie.
Laat het dit seizoen maar Go Ahead worden. ook een mooie club. Haha!
Druk, vriend en het wordt steeds drukker bij de voedselbank. Met dank aan de bezuinigingen..

Ik hoop op een mooie strijd tussen de aloude rivalen: Ajax en Feyenoord. En dat het dan pas op de laatste dag beslist gaat worden. En natuurlijk hoop ik dat binnen niet al te lange tijd de supporters van de uitspelende clubs weer gewoon erbij kunnen zijn. Er is niks mooiers dan de enige echte klassiekers: Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord, MET alle supporters!!
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In Amsterdam is de gemeente helaas beter voor Ajax dan de gemeente Rotterdam voor Feyenoord ooit is geweest ... Angsthazen politiek regeert in Rotterdam!!
Dat is een beetje symptomatisch in Nederland momenteel. Als het geld kost mag het niet. Niemand durft echter verder dan de volgende verkiezing de toekomst in te kijken. Investeringen zijn zo onvoorstelbaar belangrijk voor een land als Nederland dat drijft op kennis en export. In de voetballerij zijn kennis (opleiden) en export (spelers) ook onze voornaamste pijlers... niet durven te investeren is uiteindelijk verliezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Eide --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Druk, vriend en het wordt steeds drukker bij de voedselbank. Met dank aan de bezuinigingen..

Ik hoop op een mooie strijd tussen de aloude rivalen: Ajax en Feyenoord. En dat het dan pas op de laatste dag beslist gaat worden. En natuurlijk hoop ik dat binnen niet al te lange tijd de supporters van de uitspelende clubs weer gewoon erbij kunnen zijn. Er is niks mooiers dan de enige echte klassiekers: Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord, MET alle supporters!!
Wrang juist ook voor deze mensen om geen perspectieven naar beter te krijgen: geen banenplannen, Robeco-bonussen...
Ik zie en ervaar het om me heen: Toename van oplopende huur- en andere schulden, spanningen binnen gezinnen, echtscheidingen... De echte helden zijn zij die tegen hun wil uitgerangeerd zijn geraakt. Moet je sterke geest hebben.

En de klassieker: lijkt erop dat gezonde rivaliteit weer boventoon gaat voeren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een beetje symptomatisch in Nederland momenteel. Als het geld kost mag het niet. Niemand durft echter verder dan de volgende verkiezing de toekomst in te kijken. Investeringen zijn zo onvoorstelbaar belangrijk voor een land als Nederland dat drijft op kennis en export. In de voetballerij zijn kennis (opleiden) en export (spelers) ook onze voornaamste pijlers... niet durven te investeren is uiteindelijk verliezen.
Mwah, investeer dan wel in plannen met grote kansen. Daar ontbrak het helaas aan.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een beetje symptomatisch in Nederland momenteel. Als het geld kost mag het niet. Niemand durft echter verder dan de volgende verkiezing de toekomst in te kijken. Investeringen zijn zo onvoorstelbaar belangrijk voor een land als Nederland dat drijft op kennis en export. In de voetballerij zijn kennis (opleiden) en export (spelers) ook onze voornaamste pijlers... niet durven te investeren is uiteindelijk verliezen.
Maar dat is nou helemaal het punt, Eide. In ons land wordt helenmaal niet (meer) geïnvesteerd. Bezuinigen is het parool. De hele economie gaat daardoor naar de verdommenis. "Leve" Brussel en ja, dat vind je dus in de voetballerij ook weer terug. Investeren is inderdaad ontzettend belangrijk, maar niemand durft (meer). In de landen om ons heen is een mix van bezuinigen en investeren en juist in die landen gaat het economisch beter...
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wrang juist ook voor deze mensen om geen perspectieven naar beter te krijgen: geen banenplannen, Robeco-bonussen...
Ik zie en ervaar het om me heen: Toename van oplopende huur- en andere schulden, spanningen binnen gezinnen, echtscheidingen... De echte helden zijn zij die tegen hun wil uitgerangeerd zijn geraakt. Moet je sterke geest hebben.

En de klassieker: lijkt erop dat gezonde rivaliteit weer boventoon gaat voeren.
Ik heb helaas ook een flink aantal werklozen om me heen. Ook vrijwilligers bij de voedselbank, Het is echt te triest voor woorden. En geloof me, Henk, het einde is nog niet in zicht, helaas.

Ik hoop het zeker, dat we nou eens gewoon met elkaar naar Feyenoord-Ajax en Ajax Feyenoord kunnen kijken. Zonder teringbende (sorry voor het woord...) maar gewoon om het voetbal. Tuurlijk, een plagerijtje moet kunnen, nee sterker, is leuk, van twee kanten. Rivaliteit is leuk en gezond, maar geen oorlog. Het is uiteindelijk "maar" voetbal. Als ik aan onze clubs denk, komt steeds het beeld van "Beverwijk" bovendrijven... Wat een debilo's van twee kanten. Echt waar Henk, andere clubs interesseren me niks, maar Feyenoord en Ajax... echt prachtig met een rijke historie.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar dat is nou helemaal het punt, Eide. In ons land wordt helenmaal niet (meer) geïnvesteerd. Bezuinigen is het parool. De hele economie gaat daardoor naar de verdommenis. "Leve" Brussel en ja, dat vind je dus in de voetballerij ook weer terug. Investeren is inderdaad ontzettend belangrijk, maar niemand durft (meer). In de landen om ons heen is een mix van bezuinigen en investeren en juist in die landen gaat het economisch beter...
Of de aloude socialistische gedachte: koopkracht in stand houden.
Is ook investeren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juli 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb helaas ook een flink aantal werklozen om me heen. Ook vrijwilligers bij de voedselbank, Het is echt te triest voor woorden. En geloof me, Henk, het einde is nog niet in zicht, helaas.

Ik hoop het zeker, dat we nou eens gewoon met elkaar naar Feyenoord-Ajax en Ajax Feyenoord kunnen kijken. Zonder teringbende (sorry voor het woord...) maar gewoon om het voetbal. Tuurlijk, een plagerijtje moet kunnen, nee sterker, is leuk, van twee kanten. Rivaliteit is leuk en gezond, maar geen oorlog. Het is uiteindelijk "maar" voetbal. Als ik aan onze clubs denk, komt steeds het beeld van "Beverwijk" bovendrijven... Wat een debilo's van twee kanten. Echt waar Henk, andere clubs interesseren me niks, maar Feyenoord en Ajax... echt prachtig met een rijke historie.
Gaat me vooral om clubs waar mensen, supporters, zich in blijven herkennen. Dat geeft die clubs extra kracht. Door de historie én door het feit dat elke club van de supporter blijft.
moa
 moa - zaterdag 27 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 22:30 schreef TheMenace het volgende:

[..]

haha hoe bedoel je dat?
Sorry, dacht de enige te zijn op et forum :)

Gewoon, een discutabel onderwerpje, en ineens zie je weer allemaal 020 volk hier.
Elke keer als er slecht nieuws is bij Feyenoord, een relletje, ongelukkige verkoop, twijfelachtige uitlating, etc.. dan ploppen die joden hier als paddenstoelen uit de grond en staan ze vooraan om zgn. gezellig mee te discussiëren.

Laat ze dan iig. proberen objectief over te komen door ook bij goed nieuws mee te babbelen, in plaats van dit hypocriete gedoe steeds. Misschien te veel gevraagd van werelds minst populaire minderheid, maar et moet toch es gezegd.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juli 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, investeer dan wel in plannen met grote kansen. Daar ontbrak het helaas aan.
Ik spreek me niet uit als voor- of tegenstander van HNS danwel RDK. Ik weet er te weinig vanaf om een onderbouwde mening te hebben. Maar ik ben wel van mening dat het belangrijk is dat er op nationaal niveau in de voetballerij wordt geinvesteerd. De een stadion in Rotterdam maakt daar deel van uit.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of de aloude socialistische gedachte: koopkracht in stand houden.
Is ook investeren.
Koopkracht is gierend belangrijk voor het consumentenvertrouwen, één van de belangrijkste pijlers van de economie. Tja... ik ben econoom, hè... (en politicooog). Ik ben niet zo'n rasechte socialist, hoewel... actief lid van GroenLinks, maar er moet een mix worden gevonden van investeren én bezuinigen... En daar schort het helaas aan in dit land, onder druk van "Brussel". Maar ja, als mensen hun koopkracht kunnen behouden, gaan ze (weer) geld uitgeven en dat is weer belangrijkrijk voor (met name) het midden- en kleinbedrijf, dus goed voor de economie. Met het huidige kabinetsbeleid houd iedereen de knip in de achterzak... Mijn zoon is verkoopleider bij een autobedrijf... Er wordt bijna niks meer verkocht, alleen wat kleinere auto's waarop nauwelijks marge is. De eerste ontslagen zijn vorige maand gevallen.

Laten we het maar weer over voetballen hebben, dat is véél leuker...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaat me vooral om clubs waar mensen, supporters, zich in blijven herkennen. Dat geeft die clubs extra kracht. Door de historie én door het feit dat elke club van de supporter blijft.
Daar heb je hartstikke gelijk in. Weet je, voor mijn laatste werkgever ben ik heel erg veel in het buitenland geweest, echt alle werelddelen. En overal vertelde ik dat ik van voetballen houd (zonder een club te noemen). En altijd (waar ook ter wereld) noemde men in één adem Feyenoord EN Ajax. Nooit een andere club, terwijl juist ook PSV behoorlijk wat succes heeft gehad. Maar die club werd nooit genoemd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:39 schreef moa het volgende:

[..]

Sorry, dacht de enige te zijn op et forum :)

Gewoon, een discutabel onderwerpje, en ineens zie je weer allemaal 020 volk hier.
Elke keer als er slecht nieuws is bij Feyenoord, een relletje, ongelukkige verkoop, twijfelachtige uitlating, etc.. dan ploppen die joden hier als paddenstoelen uit de grond en staan ze vooraan om zgn. gezellig mee te discussiëren.

Laat ze dan iig. proberen objectief over te komen door ook bij goed nieuws mee te babbelen, in plaats van dit hypocriete gedoe steeds. Misschien te veel gevraagd van werelds minst populaire minderheid, maar et moet toch es gezegd.
Sorry, moa, maar ik voel me niet aangesproken...
moa
 moa - zaterdag 27 juli 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, moa, maar ik voel me niet aangesproken...
Dan mag je de conclusie trekken dat het bericht niet aan jou gericht was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn dan Ajax Bijlmer









0.0075039