BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn dan Ajax Bijlmer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:51 schreef moa het volgende:

[..]

Dan mag je de conclusie trekken dat het bericht niet aan jou gericht was.
nounou jongen niet te terughoudend worden nou he haha P:
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:54   quote  deeplink  
Haha. Dan is het goed ;-)
Ik dacht ook niet dat ik ooit aanleiding had gegeven voor een dergelijke gedachte!
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:52 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nounou jongen niet te terughoudend worden nou he haha P:
Hahaha. Lol.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:54 schreef Pietje het volgende:
Haha. Dan is het goed ;-)
Ik dacht ook niet dat ik ooit aanleiding had gegeven voor een dergelijke gedachte!
nee wel jammer af en toe dat juist jij daar geen aanleding toegeeft...P:geintje
het zijn helaas altijd dezelfde kneuzen die daar aanleiding toegeven in het algemeen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
moa
 moa - zaterdag 27 juli 2013 - 23:56   quote  deeplink  
OT: Ik denk dat Feyenoord een even sterke of sterkere 11 neer kan zetten als PSV, Ajax, Vitesse en Twente.

In de breedte zal onze selectie het moeten afleggen tegen PSV en Ajax omdat we simpelweg de middelen NOG niet hebben om dure spelers op de bank en tribune te zetten. De afgelopen en komende jaren zal dit wel zo blijven omdat de begroting en salaris budgetten kunstmatig op een niveau onder dat van bijv. Twente te houden ivm. aflossen van schulden.

Ik verwacht dat Feyenoord pas weer echt elk jaar om de titel zal strijden wanneer we verlost zijn van alle schulden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:56 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee wel jammer af en toe dat juist jij daar geen aanleding toegeeft...P:geintje
Haha. Is goed. Ik snap je frustratie ;-) Ook geintje, hoor... Haha
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 27 juli 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Is goed. Ik snap je frustratie ;-) Ook geintje, hoor... Haha
dat klopt mag je best weten hoor het is ook een frustratie daar draai ik niet omheen.....
het zou pas echt erg wezen als het niet zo zou zijn....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juli 2013 door TheMenace --
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 juli 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:56 schreef moa het volgende:
OT: Ik denk dat Feyenoord een even sterke of sterkere 11 neer kan zetten als PSV, Ajax, Vitesse en Twente.

In de breedte zal onze selectie het moeten afleggen tegen PSV en Ajax omdat we simpelweg de middelen NOG niet hebben om dure spelers op de bank en tribune te zetten. De afgelopen en komende jaren zal dit wel zo blijven omdat de begroting en salaris budgetten kunstmatig op een niveau onder dat van bijv. Twente te houden ivm. aflossen van schulden.

Ik verwacht dat Feyenoord pas weer echt elk jaar om de titel zal strijden wanneer we verlost zijn van alle schulden.
Ik ben er serieus heilg van overtuigd, dat Feyenoord wel degelijk om de titel gaat spelen: Feyenoord, Ajax en PSV. De traditionele top drie, dus. FC Twente heeft in de voorbereiding echt helemaal geen potten kunnen breken en Vitesse was veel te afhankelijk van Bony, die nu vertrokken is.
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:58 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat klopt mag je best weten hoor het is ook een frustratie daar draai ik niet omheen.....
het zou pas echt erg wezen als het niet zo zou zijn....
Heb je overwogen om professionele hulp te zoeken? ;-)
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben er serieus heilg van overtuigd, dat Feyenoord wel degelijk om de titel gaat spelen: Feyenoord, Ajax en PSV. De traditionele top drie, dus. FC Twente heeft in de voorbereiding echt helemaal geen potten kunnen breken en Vitesse was veel te afhankelijk van Bony, die nu vertrokken is.
mooi zo dan zijn we daar ook weer over uit lol
TheMenace
 TheMenace - zondag 28 juli 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heb je overwogen om professionele hulp te zoeken? ;-)
ach dat maakt het alleen maar erger want dat wordt er alleen maar gezegt:rustig blijven en niet op reageren!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door TheMenace --
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben er serieus heilg van overtuigd, dat Feyenoord wel degelijk om de titel gaat spelen: Feyenoord, Ajax en PSV. De traditionele top drie, dus. FC Twente heeft in de voorbereiding echt helemaal geen potten kunnen breken en Vitesse was veel te afhankelijk van Bony, die nu vertrokken is.
Wat er in de voorbereiding gebeurd zegt me eigenlijk heel weinig, Ajax wint bijv. van Bremen, Feyenoord speelt gelijk tegen Dordt, Herhaal je deze wedstrijden op Champions League toneel of in het 2e geval in de KNVB beker dan heb je 9/10 keer een compleet ander resultaat.

Ik verwacht ook wel dat Feyenoord dit jaar voor de titel kan gaan spelen, het probleem bij Feyenoord is alleen dat deze selectie ontzettend kwetsbaar is bij blessures e.d. Loopt bijv. Pelle een schorsing op van een paar wedstrijden, of raken er 2 basisspelers in 1 linie geblesseerd, dan wordt dit Feyenoord direct veel zwakker.

Bij Ajax speelt dit probleem denk ik veel minder omdat Ajax voor vrijwel elke positie een reserve heeft met eredivisie ervaring e.d. PSV zie ik met hun huidige sterkste 11 veel punten verliezen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb je hartstikke gelijk in. Weet je, voor mijn laatste werkgever ben ik heel erg veel in het buitenland geweest, echt alle werelddelen. En overal vertelde ik dat ik van voetballen houd (zonder een club te noemen). En altijd (waar ook ter wereld) noemde men in één adem Feyenoord EN Ajax. Nooit een andere club, terwijl juist ook PSV behoorlijk wat succes heeft gehad. Maar die club werd nooit genoemd.
Omdat Feyenoord en Ajax al topclubs in de jaren 20 waren en PSV pas eind jaren 60 op koers kwam..

Maar zo slecht doen we het niet sindsdien ;)
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Waar kan ik ADHD downloaden? Elke keer als ik wat tik ben ik bijna een pagina verder met menace en pietje berichtjes :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:05 schreef moa het volgende:

[..]

Wat er in de voorbereiding gebeurd zegt me eigenlijk heel weinig, Ajax wint bijv. van Bremen, Feyenoord speelt gelijk tegen Dordt, Herhaal je deze wedstrijden op Champions League toneel of in het 2e geval in de KNVB beker dan heb je 9/10 keer een compleet ander resultaat.

Ik verwacht ook wel dat Feyenoord dit jaar voor de titel kan gaan spelen, het probleem bij Feyenoord is alleen dat deze selectie ontzettend kwetsbaar is bij blessures e.d. Loopt bijv. Pelle een schorsing op van een paar wedstrijden, of raken er 2 basisspelers in 1 linie geblesseerd, dan wordt dit Feyenoord direct veel zwakker.

Bij Ajax speelt dit probleem denk ik veel minder omdat Ajax voor vrijwel elke positie een reserve heeft met eredivisie ervaring e.d. PSV zie ik met hun huidige sterkste 11 veel punten verliezen.
we zullen het allemaal wel zien joh..
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:06 schreef moa het volgende:
Waar kan ik ADHD downloaden? Elke keer als ik wat tik ben ik bijna een pagina verder met menace en pietje berichtjes :)
google..
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord en Ajax al topclubs in de jaren 20 waren en PSV pas eind jaren 60 op koers kwam..

Maar zo slecht doen we het niet sindsdien ;)
Ik denk dat de merken Ajax en Feyenoord vooral elkaar versterken vanwege de klassieker, die wordt wereldwijd erg goed bekeken, de eeuwige rivaliteit tussen de 2 grootste steden van het land met beide een landelijke achterban maakt dit treffen elke keer weer bijzonder.

PSV heeft niet een dergelijke tegenpool.

Zou bijvoorbeeld Hearts 5 keer op rij Schots kampioen worden, dan zou dat nauwelijks gehoord worden in Nederland, en hebben wij het nog steeds alleen over Celtic en Rangers als de grootste ploegen van Schotland.
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

mooi zo dan zijn we daar ook weer over uit lol
Tuurlijk! Ronald Koeman, probeert zich aardig in te dekken. Maar ik vind dat een club als Feyenoord ALTIJD om de titel behoort te spelen en dat Feyenoord ALTIJD Europees moet voetballen. Dat heb ik hier (en ook op het Ajax-forum) al vaak geroepen. Feyenoord EN Ajax zijn toch echt wel trendsetters. Ik heb serieus een gigantisch bewondering voor Feyenoord hoe zij uit een enorm diep dal (in de tijd van v/d Herik) omhoog zijn geklommen. Als Amsterdammer hoop ik altijd dat Ajax kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop ook altijd op iets moois met en voor Feyenoord. Serieus. Feyenoord is echt een prachtige club met fantastische supporters. Dan meen ik echt. Daarom hoop ik ook echt op de klassiekers met ALLE supporters. Ik heb van de beide burgemeesters begrepen, dat het komende seizoen nog niet het geval zal zijn, maar het seizoen hierna mogelijk wel... Laten we het maar hopen, moa!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ach dat maakt het alleen maar erger want dat wordt er alleen maar gezegt:rustig blijven en niet op reageren!haha
Dat laatste lijkt me héél erg verstandig. Hahaha.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:11 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk dat de merken Ajax en Feyenoord vooral elkaar versterken vanwege de klassieker, die wordt wereldwijd erg goed bekeken, de eeuwige rivaliteit tussen de 2 grootste steden van het land met beide een landelijke achterban maakt dit treffen elke keer weer bijzonder.

PSV heeft niet een dergelijke tegenpool.

Zou bijvoorbeeld Hearts 5 keer op rij Schots kampioen worden, dan zou dat nauwelijks gehoord worden in Nederland, en hebben wij het nog steeds alleen over Celtic en Rangers als de grootste ploegen van Schotland.
En ze noemen het de klassieker omdat het al van vroeger stamt natuurlijk wat aansluit op mijn verhaal..

Mr ik ben trots dat we er tussen zijn gewrongen en Feyenoord zelfs opzij hebben geduwd,, no offence natuurlijk ;)
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:05 schreef moa het volgende:

[..]

Wat er in de voorbereiding gebeurd zegt me eigenlijk heel weinig, Ajax wint bijv. van Bremen, Feyenoord speelt gelijk tegen Dordt, Herhaal je deze wedstrijden op Champions League toneel of in het 2e geval in de KNVB beker dan heb je 9/10 keer een compleet ander resultaat.

Ik verwacht ook wel dat Feyenoord dit jaar voor de titel kan gaan spelen, het probleem bij Feyenoord is alleen dat deze selectie ontzettend kwetsbaar is bij blessures e.d. Loopt bijv. Pelle een schorsing op van een paar wedstrijden, of raken er 2 basisspelers in 1 linie geblesseerd, dan wordt dit Feyenoord direct veel zwakker.

Bij Ajax speelt dit probleem denk ik veel minder omdat Ajax voor vrijwel elke positie een reserve heeft met eredivisie ervaring e.d. PSV zie ik met hun huidige sterkste 11 veel punten verliezen.
Ja, dat ben ik zeker met je eens. Dat zag je vorig seizoen ook. Toen Pelle (wat een geweldige spits !!!) geschorst was, ging het prompt minder. Maar ook Ajax is erg kwetsbaar: veel te veel jeugdspelers. En één van de kenmerken van jeugdspelers is wisselvalligheid, en dat hebben we vorig seizoen ook gezien. Toch, al met al, reken ik op een mooie strijd tussen onze twee clubs!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord en Ajax al topclubs in de jaren 20 waren en PSV pas eind jaren 60 op koers kwam..

Maar zo slecht doen we het niet sindsdien ;)
Dat klopt helemaal, infamous en dat heb ik ook geschreven, dat PSV aardig wat successen heeft geboekt. Maar toch niet werd genoemd. Dat alles heeft te maken met de historie van de clubs Feyenoord en Ajax.
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, infamous en dat heb ik ook geschreven, dat PSV aardig wat successen heeft geboekt. Maar toch niet werd genoemd. Dat alles heeft te maken met de historie van de clubs Feyenoord en Ajax.
Ja allejezus Piet.. dat schrijf ik toch ook :)
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tuurlijk! Ronald Koeman, probeert zich aardig in te dekken. Maar ik vind dat een club als Feyenoord ALTIJD om de titel behoort te spelen en dat Feyenoord ALTIJD Europees moet voetballen. Dat heb ik hier (en ook op het Ajax-forum) al vaak geroepen. Feyenoord EN Ajax zijn toch echt wel trendsetters. Ik heb serieus een gigantisch bewondering voor Feyenoord hoe zij uit een enorm diep dal (in de tijd van v/d Herik) omhoog zijn geklommen. Als Amsterdammer hoop ik altijd dat Ajax kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop ook altijd op iets moois met en voor Feyenoord. Serieus. Feyenoord is echt een prachtige club met fantastische supporters. Dan meen ik echt. Daarom hoop ik ook echt op de klassiekers met ALLE supporters. Ik heb van de beide burgemeesters begrepen, dat het komende seizoen nog niet het geval zal zijn, maar het seizoen hierna mogelijk wel... Laten we het maar hopen, moa!
Ik heb niets tegen Ajax supporters in de kuip, ik kan prima omgaan (lees:genieten) met/van de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. De twee ploegen maken elkaar sterker, sterker door strijd, zonder sterke rivaal kan je zelf niet beter worden.
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:11 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk dat de merken Ajax en Feyenoord vooral elkaar versterken vanwege de klassieker, die wordt wereldwijd erg goed bekeken, de eeuwige rivaliteit tussen de 2 grootste steden van het land met beide een landelijke achterban maakt dit treffen elke keer weer bijzonder.

PSV heeft niet een dergelijke tegenpool.

Zou bijvoorbeeld Hearts 5 keer op rij Schots kampioen worden, dan zou dat nauwelijks gehoord worden in Nederland, en hebben wij het nog steeds alleen over Celtic en Rangers als de grootste ploegen van Schotland.
Ik ben ooit voor mijn werk in Spanje geweest en was erbij tijdens een wedstrijd in Madrid: Real Madrid-Barcelona: 2-6. Real werd echt he-le-maal gek gespeeld door zijn rivaal. Aan het einde van de wedstrijd kregen de spelers van Barcelona een staande ovatie van Madrilenen. Gigantisch mooi. Kun jij je voorstellen, dat Amsterdammers voor Feyenoord applaudiseren of dat Rotterdammers dat voor Ajax doen? Ik was serieus diep onder de indruk dat zoiets kon!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:21 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen Ajax supporters in de kuip, ik kan prima omgaan (lees:genieten) met/van de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord. De twee ploegen maken elkaar sterker, sterker door strijd, zonder sterke rivaal kan je zelf niet beter worden.
Precies! Dat heb ik een tijd geleden ook op het Ajax-forum geschreven: Zonder Ajax is Feyenoord kleiner en zonder Feyenoord is Ajax kleiner. Absoluut!!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:25   quote  deeplink  
Wow.... Het is nu in ons dorp (vlakbij Utrecht) gigantisch aan het onweren, pal boven ons. De ene klap na de andere. Volgens mij is de bliksem vlakbij ingeslagen.
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En ze noemen het de klassieker omdat het al van vroeger stamt natuurlijk wat aansluit op mijn verhaal..

Mr ik ben trots dat we er tussen zijn gewrongen en Feyenoord zelfs opzij hebben geduwd,, no offence natuurlijk ;)
Heeft niet alleen met leeftijd van de klassieker te maken, de klassieker is veel meer dan dat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_klassieker

En wat bedoel je met opzij geduwd?
VVout
 VVout - zondag 28 juli 2013 - 00:28   quote  deeplink  
Kudt stadion, kudt banken, kudt regering ff lekker over voetbal praten maar nee hoor je komt er gewoon niet aan onderuit dus ga ik lekker slapen, wordt er moe van.

N8!!!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:26 schreef moa het volgende:

[..]

Heeft niet alleen met leeftijd van de klassieker te maken, de klassieker is veel meer dan dat:

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_klassieker

En wat bedoel je met opzij geduwd?
Klopt helemaal, moa. Het is puur de historie van twee machtig mooie clubs. Ook de spelers van destijds hadden ongelooflijk veel respect voor elkaar. Ik ben een oude knar (64 jaar en grootvader) en heb een tijd meegemaakt, dat supporters van onze clubs door elkaar op de tribune zaten, hele families met kleine kinderen... Oergezellig. Serieus. Ook dat is nostalgie... en die tijd zal nooit meer terugkomen, vrees ik. Maar mooi was het wel!!
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:28 schreef VVout het volgende:
Kudt stadion, kudt banken, kudt regering ff lekker over voetbal praten maar nee hoor je komt er gewoon niet aan onderuit dus ga ik lekker slapen, wordt er moe van.

N8!!!
Slaap lekker!
moa
 moa - zondag 28 juli 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal, moa. Het is puur de historie van twee machtig mooie clubs. Ook de spelers van destijds hadden ongelooflijk veel respect voor elkaar. Ik ben een oude knar (64 jaar en grootvader) en heb een tijd meegemaakt, dat supporters van onze clubs door elkaar op de tribune zaten, hele families met kleine kinderen... Oergezellig. Serieus. Ook dat is nostalgie... en die tijd zal nooit meer terugkomen, vrees ik. Maar mooi was het wel!!
Daar ben ik ook bang voor, zolang het voor opgeschoten jeugd "stoer" is om andere voetballiefhebbers te molesteren zullen we er waarschijnlijk niet van af raken. Het blijft een vreemd fenomeen.
Pietje
 Pietje - zondag 28 juli 2013 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:37 schreef moa het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor, zolang het voor opgeschoten jeugd "stoer" is om andere voetballiefhebbers te molesteren zullen we er waarschijnlijk niet van af raken. Het blijft een vreemd fenomeen.
Het is een beetje een "geaccepteerd" fenomeen geworden, helaas. Het hoort er jammergenoeg bij. Ik kom lang niet meer iedere thuiswedstrijd bij Ajax. Zo'n ontzettend dreigende sfeer: ME, dreigende herdershonden met opgetrokken lippen en dreigende tanden, politiemannen op steigerende paarden, vechtpartijen... Nee, dank je, het is mij te link geworden. En kijk wat er een paar jaar geleden met Feyenoord is gebeurd in Nancy. Het had een feest moeten zijn, maar nee hoor, een handvol idioten verpesten het voor de massa, die hun club wilden steunen... Helaas, dat hoort er tegenwoordig allemaal bij.

Maar ja, ik ga m'n mandje opzoeken. Ik vond het erg leuk met je gepraat te hebben, moa. Héél veel succes het volgende weekeinde. Slaap lekker en een plezierige zondag.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 28 juli 2013 - 02:00   quote  deeplink  
Topic van lik me vestje!
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 28 juli 2013 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, investeer dan wel in plannen met grote kansen. Daar ontbrak het helaas aan.
Wat is een plan met een groot slagingspercentage in voetbaltermen?
Voetbal is en blijft gokken en dat moet zo blijven.

Het gaat om vertrouwen en optimisme in plaats van angst en pessimisme.
Als iedereen in deze tijd alleen maar gaat investeren in grote kansen komt er helemaal niks meer van de grond.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juli 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ach dat maakt het alleen maar erger want dat wordt er alleen maar gezegt:rustig blijven en niet op reageren!haha
Rustig blijven, M, en niet op reageren.

Accept-giro komt eraan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet realistisch als je zegt dat wij beter zijn dan Ajax Bijlmer









0.0069670