BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aantal Nederlanders in de basisopstelling

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
morkanne
 morkanne - zaterdag 27 juli 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Ik vind 4 Nederlanders in de basis te weinig.
De Nederlanders die nu meedoen mogen alleen maar balletjes inleveren bij de echte voetballers....
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 27 juli 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 21:03 schreef morkanne het volgende:
De Nederlanders die nu meedoen mogen alleen maar balletjes inleveren bij de echte voetballers....
Als de buitenlanders beter zijn dan is het niet anders..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zaterdag 27 juli 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Okay Fischer,Eriksen,Bojan jullie moeten weg we willen meer nederlanders?

En De Jong doet meer dan een balletje inleveren Ajacied van het jaar Blind doet het goed
Vermeer belangrijk geweest bij de titels dus ben het niet met je eens.. aparte topic.
Dacht dat ik op de PVV site terrecht was gekomen haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 juli 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:39 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Okay Fischer,Eriksen,Bojan jullie moeten weg we willen meer nederlanders?

En De Jong doet meer dan een balletje inleveren Ajacied van het jaar Blind doet het goed
Vermeer belangrijk geweest bij de titels dus ben het niet met je eens.. aparte topic.
Dacht dat ik op de PVV site terrecht was gekomen haha
Mee eens kerel!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juli 2013 - 23:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mee eens kerel!!
Ik niet sjakie
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet sjakie
Who cares
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:35 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Who cares
ik..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ik..
Ja zijn bud buddy duhhhh
infamous psv
 infamous psv - zondag 28 juli 2013 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 00:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ja zijn bud buddy duhhhh
Yep...
Han Solo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door infamous psv --
Loetje
 Loetje - zondag 28 juli 2013 - 02:10   quote  deeplink  
Je moet opstellen wat het beste is. In dit geval 4 nederlanders.
chukkie76
 chukkie76 - zondag 28 juli 2013 - 07:26   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk een beetje onzin. We zijn Ajax en geen Nederlands elftal. We stellen het beste team op om prijzen te winnen. Wat maakt de nationaliteit dan nog uit?
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 07:31   quote  deeplink  
En de topicstarter begint daarover? Toen ik die naam zag, was het eerste waar ik aan dacht: Marokaan
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 07:31 schreef Peterhs het volgende:
En de topicstarter begint daarover? Toen ik die naam zag, was het eerste waar ik aan dacht: Marokaan
Haha dat dacht ik ook ja
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:08   quote  deeplink  
Wat een onzin allemaal zeg. Dus jongens als Suarez Ibrahimovic Eriksen en jaja Nenam ook Litmanen hadden nooit bij Ajax moeten spelen?? Of tellen die niet als Nederlanders?? Oja jamme Vertonghen maar er was geen plek hier voor je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door remco k --
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juli 2013 - 10:11   quote  deeplink  
Helaas Seedorf, Davids, Bogarde, Reiziger en ontelbaar veel anderen.
Sorry jullie waren maar half Nederlander.
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 10:44   quote  deeplink  
V Rhijn,Vermeer,Klaassen,De Jong,Blind,Denswil,Veltman,Vd Hoorn enz enz genoeg nederlanders

Zoveel nederlanders met de kwailiteiten van Eriksen,Fischer,Bojan enz die zijn er niet

En wie er ook instaat als hij maar alles geeft en Ajax beter maakt daar gaat het toch om???
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:08 schreef remco k het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg. Dus jongens als Suarez Ibrahimovic Eriksen en jaja Nenam ook Litmanen hadden nooit bij Ajax moeten spelen?? Of tellen die niet als Nederlanders?? Oja jamme Vertonghen maar er was geen plek hier voor je.
Nenam gaf hem geen gelijk omdat hij het met mee eens was enige reden.
Beetje kinderachtig maargoed nobody is perfect
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:45 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Nenam gaf hem geen gelijk omdat hij het met mee eens was enige reden.
Beetje kinderachtig maargoed nobody is perfect
1 tip. Nenam en ik kennen elkaar al een poosje en hebben een haat liefde verhouding die alleen wij twee begrijpen. Je mag er uiteraard alles van vinden wat je wil, daar is het per slot van rekening een forum voor. Maar ik zou niet al te veel moeite doen om er iets van te begrijpen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 10:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door Hasjkoph --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:51 schreef remco k het volgende:

[..]

1 tip. Nenam en ik kennen elkaar al een poosje en hebben een haat liefde verhouding die alleen wij twee begrijpen. Je mag er uiteraard alles van vinden wat je wil, daar is het per slot van rekening een forum voor. Maar ik zou niet al te veel moeite doen om er iets van te begrijpen.
Ik wil er ook niets van vinden en ik wil iedereen in zijn waarden laten... maar Nenam kan hier 100jaar al een vaste member zijn ik laat me door niemand uitschelden.. ik zeg zand erover over deze merkwaardige verwelkoming van een nieuwe member en gewoon normaal doen
Ik ben geen moeilijke jongen als iemand mij in me waarden laat en normaal op me reageer dan krijg je dat ook van mij terug. Word ik aangevallen om niets dan krijg je ook mijn mening terug wat ik van je vind...

Maargoed...
Ben er wel klaar mee laten we netjes blijven en bier zuipuhh;-)
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:57 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Ik wil er ook niets van vinden en ik wil iedereen in zijn waarden laten... maar Nenam kan hier 100jaar al een vaste member zijn ik laat me door niemand uitschelden.. ik zeg zand erover over deze merkwaardige verwelkoming van een nieuwe member en gewoon normaal doen
Ik ben geen moeilijke jongen als iemand mij in me waarden laat en normaal op me reageer dan krijg je dat ook van mij terug. Word ik aangevallen om niets dan krijg je ook mijn mening terug wat ik van je vind...

Maargoed...
Ben er wel klaar mee laten we netjes blijven en bier zuipuhh;-)
Waar heb je over gast. Ik zeg alleen iets over de relatie tussen Nenam en mij en krij een relaas over nieuw volk en weet ik veel wat van je. Reageer ff op wat een ander post ipv allemaal dingen erbij halen die helemaal niet van toepassing zijn
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 28 juli 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heb je over gast. Ik zeg alleen iets over de relatie tussen Nenam en mij en krij een relaas over nieuw volk en weet ik veel wat van je. Reageer ff op wat een ander post ipv allemaal dingen erbij halen die helemaal niet van toepassing zijn
Laat idd ook maar ik ben er klaar mee. Sinds ik hier ben word ik aangevallen door hem daar ging het toch over ik sei toch niks over jullie verstandhouding daar weet ik toch niks van.. maargoed klaar ermee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juli 2013 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:08 schreef remco k het volgende:
Dat zeg ik toch niet.....maar die buitenlander regel mag van mij weer ingevoerd worden.
Litmanen staat er zowiezo in ouwe
baco74
 baco74 - zondag 28 juli 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 10:51 schreef Hasjkoph het volgende:
-
eens :)
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet.....maar die buitenlander regel mag van mij weer ingevoerd worden.
Litmanen staat er zowiezo in ouwe
Wie zegt dat ik de k dat je het wel zegt. Ik nam alleen hem erbij omdat het een hele goede buitenlander was. En als je litmanen zegt zeg je Nenam.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juli 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 11:25 schreef baco74 het volgende:

[..]

eens :)
WHoeh! :)
morkanne
 morkanne - zondag 28 juli 2013 - 15:28   quote  deeplink  
Wij hebben het allemaal over financiƫl fairplay, en dat ploegen als Manchester City alleen maar kopen en geen Engelsen in de basis hebben, maar de pot verwijt de ketel. Ik vind dat je bepaalde spelers moet kopen als ze meerwaarde hebben, maar ik kan mij niet voorstellen dat je met 5 Denen moet spelen en dat er in Nederland niet beter loopt. Als ik gisteren Alderweireld zie schutteren kan ik mij niet voorstellen dat Van der Hoorn slechter is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juli 2013 door morkanne --
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Wat meer Nederlanders zou inderdaad mooi zijn. Echter is onze jeugdscouting en onze opleiding jaren niet op orde geweest. Met de jeugdscouting bedoel ik dat er geen speler vanaf de e-tjes in de opleiding zitten en echte sterren zijn.
Maar geeft het beleid de tijd zou ik zeggen
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 15:28 schreef morkanne het volgende:
Wij hebben het allemaal over financiƫl fairplay, en dat ploegen als Manchester City alleen maar kopen en geen Engelsen in de basis hebben, maar de pot verwijt de ketel. Ik vind dat je bepaalde spelers moet kopen als ze meerwaarde hebben, maar ik kan mij niet voorstellen dat je met 5 Denen moet spelen en dat er in Nederland niet beter loopt. Als ik gisteren Alderweireld zie schutteren kan ik mij niet voorstellen dat Van der Hoorn slechter is.
Alderweireld deed AZ gisteren gewoon goed de 2e helft. Die lieten hem bewust vrij en zette een mannetje op Moisander die voetballend veel beter is. Ajax zette daar niks tegenover. vd Hoorn is voetballend iets beter dan Alderweireld maar houdt ook niet echt over
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Toch komt daar de 2e goal uit.. Overigens zetten ze niet Moisander echt vast, maar was Schone niet in staat m uit de rug weg te komen van de 2 aanjagers bij AZ
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:
Toch komt daar de 2e goal uit.. Overigens zetten ze niet Moisander echt vast, maar was Schone niet in staat m uit de rug weg te komen van de 2 aanjagers bij AZ
Kan wel zijn maar als Alderweireld op komt begint hij veel belovend en vervolgens weet hij het vaak niet meer. en Moisander werd wel degelijk vast gezet wat goed te zien was in het stadion
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan wel zijn maar als Alderweireld op komt begint hij veel belovend en vervolgens weet hij het vaak niet meer. en Moisander werd wel degelijk vast gezet wat goed te zien was in het stadion
Daarvoor hoef je echt niet in het stadion te zitten. Alder was de eerste die vrij kwam, en dat dit niet Moisander of Schone was, is volledig op het conto van Schone toe te schrijven.

Je hebt gelijk dat hij niet iedere keer wist wat ie moest doen als ie door kwam.. Wat dat betreft is VEltman een verademing..
Brandje
 Brandje - zondag 28 juli 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarvoor hoef je echt niet in het stadion te zitten. Alder was de eerste die vrij kwam, en dat dit niet Moisander of Schone was, is volledig op het conto van Schone toe te schrijven.

Je hebt gelijk dat hij niet iedere keer wist wat ie moest doen als ie door kwam.. Wat dat betreft is VEltman een verademing..
Over Veltman eens maar een duo Moisander/Veltman is ook weer te lief denk ik. Onze cvm is echt de achilleshiel. Davids zo'n type moet daar staan. Gemeen maar ook een goede voetballer
remco k
 remco k - zondag 28 juli 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juli 2013 - 18:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Over Veltman eens maar een duo Moisander/Veltman is ook weer te lief denk ik. Onze cvm is echt de achilleshiel. Davids zo'n type moet daar staan. Gemeen maar ook een goede voetballer
Helemaal mee eens.. Het is onze achilleshiel sinds de Boer er is, dat bedoel ik uiteraard niet verkeerd maar de Boer is met 1 CVM gaan spelen, aanvallend zijn we stukken beter geworden, niet alleen aan de bal maar met name in het druk zetten en vooruit verdedigen. Verdedigend op zich zijn we ook beter geworden onder de Boer, alleen is die CVM plek maar niet goed ingevuld, in 2012 heeft Anita daar heel erg goed gespeeld, ik had ook echt de hoop dat die jongen was gebleven want nu speelt hij namelijk vrijwel niet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aantal Nederlanders in de basisopstelling

0.0069520