BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Slabbekoorn tekent deze week eerste profcontract'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 juli 2013 - 09:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Slabbekoorn tekent deze week eerste profcontract' (FR12.nl)

ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 30 juli 2013 - 11:40   quote  deeplink  
De 16-jarige Marlon Slabbekoorn zal deze week een medische keuring bij Feyenoord ondergaan om daarna vermoedelijk zijn eerste meerjarige profcontract bij de Rotterdammers te tekenen. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde @VarkenoordWatch. Het talent zal dit jaar uitkomen voor zowel de A1 als de B1 van de Feyenoord Academy.

Goed nieuws, hier gaan we nog veel plezier aan beleven!
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 11:54   quote  deeplink  
L kom er maar in:

jij-bent-zo-goed-echt-fantastisch.jpg
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 11:54 schreef JanM het volgende:
L kom er maar in:

[ afbeelding ]
Snap ik niet, middenvelder toch kan Mulder niet vervangen?
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 30 juli 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 12:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Snap ik niet, middenvelder toch kan Mulder niet vervangen?
Mwoah, veel minder zal Slabbekoorn het niet doen, haha.

Maar even on topic: Dit is echt een belofte die binnen 2-3 jaar in de basis speelt.
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 30 juli 2013 - 12:23   quote  deeplink  
als deze jongen zich zo blijft ontwikkelen komt hij volgend seizoen al denk ik.
is echt een top talent en als Jordi / vilhenna weg worden gekocht is hij er klaar voor.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 12:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Snap ik niet, middenvelder toch kan Mulder niet vervangen?
Nee dat niet , maar deze jongen heb ik afgelopen seizoen al meerdere keren aangekaart als een waanzinnig talent die zo snel mogelijk bij de prof selectie gehaald moet worden ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 12:23 schreef lord - adonis het volgende:
als deze jongen zich zo blijft ontwikkelen komt hij volgend seizoen al denk ik.
is echt een top talent en als Jordi / vilhenna weg worden gekocht is hij er klaar voor.
Deze jongen moet gewoon op de plek van Lex Immers , dat zou het spel veel goeds doen ...
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 11:40 schreef ViezeFurr het volgende:
De 16-jarige Marlon Slabbekoorn zal deze week een medische keuring bij Feyenoord ondergaan om daarna vermoedelijk zijn eerste meerjarige profcontract bij de Rotterdammers te tekenen. Dat meldt het doorgaans goed ingevoerde @VarkenoordWatch.

Het talent zal dit jaar uitkomen voor zowel de A1 als de B1 van de Feyenoord Academy.

Goed nieuws, hier gaan we nog veel plezier aan beleven!
Gelukkig gaan ze bij Feyenoord verstandig om met talenten i.p.v. onnodig risico te nemen ze kapot te maken door ze veel te vroeg voor de leeuwen te gooien! Maar daar zal onze zienerdT het wel weer niet mee eens zijn ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 juli 2013 - 14:50   quote  deeplink  
zijn vader leerde en werkte zijn eigen van jongs af aan de kolere..
Als hij zijn mentaliteit heeft overgedragen aan zijn zoon dan kan je hem volgend jaar
al langzaam brengen.
Ik zijn vader goed van vroeger...Een echte diehard in alles wat hij doet.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 13:38 schreef JanM het volgende:

[..]

Gelukkig gaan ze bij Feyenoord verstandig om met talenten i.p.v. onnodig risico te nemen ze kapot te maken door ze veel te vroeg voor de leeuwen te gooien! Maar daar zal onze zienerdT het wel weer niet mee eens zijn ...
Hey LUL als U niet weet waar U het over heb hoe dan gewoon je smoel!!
Ik zeg dat hij mee moet gaan trainen zoals ie afgelopen seizoen ook al een paar keer heeft gedaan en zo de speler klaar stomen voor zijn rentree in de kuip ... En om te debuteren in het eerste heeft geen ene reet met leeftijd te maken! Maar ja, jij zie liever spelers van middelmatige kwaliteit in het eerste, niet?
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 30 juli 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hey LUL als U niet weet waar U het over heb hoe dan gewoon je smoel!!
Ik zeg dat hij mee moet gaan trainen zoals ie afgelopen seizoen ook al een paar keer heeft gedaan en zo de speler klaar stomen voor zijn rentree in de kuip ... En om te debuteren in het eerste heeft geen ene reet met leeftijd te maken! Maar ja, jij zie liever spelers van middelmatige kwaliteit in het eerste, niet?
Ik citeer Lijdensweg: Deze jongen moet gewoon op de plek van Lex Immers , dat zou het spel veel goeds doen ...

Je zegt dat hij de plek van Immers moet overpakken. Wat nou rustig brengen?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:24 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Ik citeer Lijdensweg: Deze jongen moet gewoon op de plek van Lex Immers , dat zou het spel veel goeds doen ...

Je zegt dat hij de plek van Immers moet overpakken. Wat nou rustig brengen?
Ja op den duur op de plak van Immers , zodra hij er toe in staat is. Wat mij betreft inderdaad per direct, maar ik kan zijn fysica niet beoordelen. Wel op de wedstrijden die ik van hem heb gezien in de jeugd. En daar steekt hij er met kop en schouders er boven uit betreft het technische en fysieke ...
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hey LUL als U niet weet waar U het over heb hoe dan gewoon je smoel!!
Ik zeg dat hij mee moet gaan trainen zoals ie afgelopen seizoen ook al een paar keer heeft gedaan en zo de speler klaar stomen voor zijn rentree in de kuip ... En om te debuteren in het eerste heeft geen ene reet met leeftijd te maken! Maar ja, jij zie liever spelers van middelmatige kwaliteit in het eerste, niet?
Oh dus Immers vervangen is af en toe meetrainen. Goh, dat wist ik niet. En welke rentree bedoel je eigenlijk ???

En ik zie graag betere spelers dan wij op dit moment hebben komen, maar die moet jij dan maar gaan betalen aangezien Feyenoord de middelen niet heeft. Tot die tijd heeft Immers mijn voorkeur boven een 16-jarig talentje, Mulder boven Lamprou, Mathijsen boven BMI centraal en BMI boven Nelom.

NepperT!
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 15:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja op den duur op de plak van Immers , zodra hij er toe in staat is. Wat mij betreft inderdaad per direct, maar ik kan zijn fysica niet beoordelen. Wel op de wedstrijden die ik van hem heb gezien in de jeugd. En daar steekt hij er met kop en schouders er boven uit betreft het technische en fysieke ...
Op den duur maar liefst direct. Waaibomenhout!

En fysica whahahahahahahahahahahaha
VVout
 VVout - dinsdag 30 juli 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Misschien ook een beetje weed-sign.gif worden we relaaaaaaax van, voordat de boel afbrand hier.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh dus Immers vervangen is af en toe meetrainen. Goh, dat wist ik niet. En welke rentree bedoel je eigenlijk ???

En ik zie graag betere spelers dan wij op dit moment hebben komen, maar die moet jij dan maar gaan betalen aangezien Feyenoord de middelen niet heeft. Tot die tijd heeft Immers mijn voorkeur boven een 16-jarig talentje, Mulder boven Lamprou, Mathijsen boven BMI centraal en BMI boven Nelom.

NepperT!
Tja hij heeft in het verleden al eens in de kuip gespeeld met de jeugd, dus dan heb je het over een rentree als ie zijn debuut zou maken in het eerste !! Of ga dat je je verstand te boven ??
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 30 juli 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:14 schreef JanM het volgende:

[..]

Oh dus Immers vervangen is af en toe meetrainen. Goh, dat wist ik niet. En welke rentree bedoel je eigenlijk ???

En ik zie graag betere spelers dan wij op dit moment hebben komen, maar die moet jij dan maar gaan betalen aangezien Feyenoord de middelen niet heeft. Tot die tijd heeft Immers mijn voorkeur boven een 16-jarig talentje, Mulder boven Lamprou, Mathijsen boven BMI centraal en BMI boven Nelom.

NepperT!
Waarom is L. een neppert? Is toch heel verstandig Forumlid?
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 17:38   quote  deeplink  
Ik snap het! Iedere pupil die wel eens een (voor)wedstrijd in De Kuip gespeeld heeft en naar het eerste doorstroomt maakt dus zijn rentree. Bedankt voor de uitleg!
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarom is L. een neppert? Is toch heel verstandig Forumlid?
Omdat 'ie alleen voor Feyenoord is (of beweert te zijn) als 'ie weer eens een tijdelijke verblijfsvergunning heeft weten te ritselen!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 juli 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:38 schreef JanM het volgende:
Ik snap het! Iedere pupil die wel eens een (voor)wedstrijd in De Kuip gespeeld heeft en naar het eerste doorstroomt maakt dus zijn rentree. Bedankt voor de uitleg!
En de jeugdspelers op de tribune tijdens elke wedstrijd maken ook hun rentree. Afgelopen zondag maakten de supporters ook hun rentree in De Kuip. Jongen, iedereen maakt zijn rentree!
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 18:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En de jeugdspelers op de tribune tijdens elke wedstrijd maken ook hun rentree. Afgelopen zondag maakten de supporters ook hun rentree in De Kuip. Jongen, iedereen maakt zijn rentree!
Dus binnenkort ook Kuijt en VdHerik?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 juli 2013 - 21:46   quote  deeplink  
Zien jullie Bakkali spelen bij Pisvee? Dus de leeftijd van Slabbekoorn hoeft absoluut geen probleem te zijn om hem bij het eerste te halen zoals anderen hier beweren ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Andere positie. Scheelt
Is volgens mij 17.
Terwijl Slabbekoorn nog 16 moet worden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Wijnaldum was volgens mij ook 16 bij debuut.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 30 juli 2013 - 22:42   quote  deeplink  
rentree ;-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 juli 2013 - 22:43   quote  deeplink  
De tyfus ;-)
JanM
 JanM - dinsdag 30 juli 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Mijn neefje van 13 kan heeeeeeeeeel goed keepen!
iAmsterdam
 iAmsterdam - woensdag 31 juli 2013 - 00:15   quote  deeplink  
Wel een cult naam;-)
craven
 craven - woensdag 31 juli 2013 - 11:37   quote  deeplink  
Heerlijk topic dit, om van te smullen...
JanM
 JanM - vrijdag 02 augustus 2013 - 13:33   quote  deeplink  
Benieuwd of en zo ja wanneer hij zijn debuut rentree gaat maken ;-)
VVout
 VVout - vrijdag 02 augustus 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Wordt er wel maf van, en vraag me dan ook af of het een debuut of een rentree zou zijn als ik zeg, dat die zagerts hier van mij part op een Amsterdammertje kunnen gaan zitten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 augustus 2013 door VVout --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 augustus 2013 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 21:46 schreef lijdensweg het volgende:
Zien jullie Bakkali spelen bij Pisvee? Dus de leeftijd van Slabbekoorn hoeft absoluut geen probleem te zijn om hem bij het eerste te halen zoals anderen hier beweren ...
Raakte geen bal tegen ADO. Talent is er, maar stabiliteit komt met de jaren.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:46   quote  deeplink  
Weet iemand of Marlon Slabbekoorn links, rechts of misschien zelfs tweebenig is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 augustus 2013 - 11:19   quote  deeplink  
Een nummer 10 en dan ga ik er vanuit dat hij 2 benig is..
Opvallende kenmerken zijn scorend vermogen en zijn fysieke gesteldheid voor een klein mannetje..
sevillana
 sevillana - zaterdag 24 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarom is L. een neppert? Is toch heel verstandig Forumlid?
vooralsnog heeft ie 't wel mooi geregeld dat Feyenoord die Slabbekoorn vast heeft gelegd, of niet soms? ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 augustus 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 12:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

vooralsnog heeft ie 't wel mooi geregeld dat Feyenoord die Slabbekoorn vast heeft gelegd, of niet soms? ;)
Ja-ah! Is 2e goede actie van L.
Heeft ook enige tijd terug contractverlenging van Erwin Mulder gefinancierd.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 24 augustus 2013 - 15:03   quote  deeplink  
MarlonEJþ@MarlonEJ_Protected account42s
3-0 gewonnen van Excelsior 1gescoord & 1assist !!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 07 september 2013 - 13:53   quote  deeplink  
Feyenoord þ@feyenoordpings 6m
Marlon Slabbekoorn scoort tweemaal in de 1-5 gewonnen wedstrijd van Feyenoord B1 tegen Sparta. Andere goals van Fernandes(2x) en Schuurman.
van geil
 van geil - zondag 08 september 2013 - 21:39   quote  deeplink  
scorend vermogen komt er aan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Slabbekoorn tekent deze week eerste profcontract'









0.0105879