BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud jeugd spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dobias
 dobias - woensdag 31 juli 2013 - 09:10   quote  deeplink  
Gister naar pisvlek zitten kijken.
en het is me een doorn in het oog die drie exponenten van de jeugdopleiding daar in het elftal!!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 juli 2013 - 09:17   quote  deeplink  
Ja.
tomson
 tomson - woensdag 31 juli 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Clubs die opleiden, clubs die kopen. Waar zie je uiteindelijk je jeugdspelers rondlopen ? Juist ja.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 31 juli 2013 - 09:58   quote  deeplink  
ajaks en pisvlek zijn alletwee sowieso een lachertje.alletwee zijn ze door de gemeente geholpen met geld (de een stadion de ander is bekend) het zijn alletwee koopclubs.Ze kopen kopen en kopen en de een jat jeugd van Feyenoord.de ander jat ook jeugd en denen en noemt het dan hun eigen jeugdopleiding omdat ze jong Zijn zeker. hahahahaha er speelt geen enkele amsterdammer bij ajaks.en geen enkele eindhovenaar bij pisvlek.en dan noemt zwijnaldum ajaks nog als voorbeeld en over Feyenoord zegt die alleen maar ja, die ook whaha die halve neger is een schande voor woorden.

pisvlek mag nu stoer doen maar in de volgende ronde krijgen ze een zware tegenstander en ajaks ach ajaks ligt er gewoon weer uit zoals het hoort in de eerste ronde.hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - woensdag 31 juli 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 09:10 schreef dobias het volgende:
Gister naar pisvlek zitten kijken.
en het is me een doorn in het oog die drie exponenten van de jeugdopleiding daar in het elftal!!!
4 toch?

willems, zwijnaldum,bruma en die andere centrumverdediger?
dobias
 dobias - woensdag 31 juli 2013 - 10:09   quote  deeplink  
3 van feyenoord en 1 van Sparta
Willems is van Sparta.

Rekik Bruma en Wijnaldum feyenoord.

Doet gewoon pijn aan je ogen als je dat ziet!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 juli 2013 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 10:03 schreef TheMenace het volgende:

[..]

4 toch?

willems, zwijnaldum,bruma en die andere centrumverdediger?
Willems is een Rotterdammer, geen Feyenoorder toch?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 juli 2013 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 10:09 schreef dobias het volgende:
3 van feyenoord en 1 van Sparta
Willems is van Sparta.

Rekik Bruma en Wijnaldum feyenoord.

Doet gewoon pijn aan je ogen als je dat ziet!!
Ditdus.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 juli 2013 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 09:10 schreef dobias het volgende:
Gister naar pisvlek zitten kijken.
en het is me een doorn in het oog die drie exponenten van de jeugdopleiding daar in het elftal!!!
Verdomme, had ik dus ook.
Vooral die Rekik. Zei laatst nog voor een camera dat Feyenoord z'n club blijft.
Had ie er gvd ook moeten blijven.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Ik vind dit ook afschuwelijk. Zulke talentvolle jongens spelen gewoon bij die gasten.
Moet wel zeggen dat PSV er qua spelbeeld flink op vooruit is gegaan. Vergeet jongens als Labyad, Memphis Depay, Bakkali en Locadia ook niet. Zowel Feyenoord en PSV zetten in op de jeugd, en Ajax op de jeugd uit Denemarken.

Ik hoop dat we nog een goede vervanger krijgen voor Immers. Met Immers worden we 3e, staat daar een type Maher/Eriksen dan doe je gewoon mee om de titel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 10:42 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik vind dit ook afschuwelijk. Zulke talentvolle jongens spelen gewoon bij die gasten.
Moet wel zeggen dat PSV er qua spelbeeld flink op vooruit is gegaan. Vergeet jongens als Labyad, Memphis Depay, Bakkali en Locadia ook niet. Zowel Feyenoord en PSV zetten in op de jeugd, en Ajax op de jeugd uit Denemarken.

Ik hoop dat we nog een goede vervanger krijgen voor Immers. Met Immers worden we 3e, staat daar een type Maher/Eriksen dan doe je gewoon mee om de titel.
Vervanger voor Immers loopt er al rond: Voor de korte termijn Joey Sleegers maar mijn voorkeur gaat uit naar Marlon Slabbekoorn ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 11:45   quote  deeplink  
En die Bakkali werd ooit door Feyenoord afgetest in de jeugd ...
En zoals vroeger Jan Boskamp vroeger ooit Fellaini heeft voor gedragen bij Feyenoord, daar deden ze ook niks mee!
JanM
 JanM - woensdag 31 juli 2013 - 11:51   quote  deeplink  
Lijdenswegtopic!
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 11:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vervanger voor Immers loopt er al rond: Voor de korte termijn Joey Sleegers maar mijn voorkeur gaat uit naar Marlon Slabbekoorn ...
Jaja maar Slabbekoorn wou je rustig brengen door hem meteen basis te zetten toch? Haha wat ben je ook een lachertje.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 12:13 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Jaja maar Slabbekoorn wou je rustig brengen door hem meteen basis te zetten toch? Haha wat ben je ook een lachertje.
Pisvee heeft wel bewezen dat leeftijd ondergeschikt is aan het talent.
En ik denk als Jean Paul van Gastel hoofdtrainer zou zijn dat er veel meer jongeren in de basis zouden staan ...
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pisvee heeft wel bewezen dat leeftijd ondergeschikt is aan het talent.
En ik denk als Jean Paul van Gastel hoofdtrainer zou zijn dat er veel meer jongeren in de basis zouden staan ...
En dat baseer jij op 1 wedstrijd, knap! Nu nog zien of zo'n jongen dat een seizoen lang volhoudt.

Erwin Mulder: 24 //HELD!
Darryl Janmaat: 24
Stefan de Vrij: 21 (debuteerde op zijn 18e)
Bruno Martins Indi: 21 (debuteerde op zijn 19e)
Miquel Nelom: 22 (Debuteerde bij Excelsior op zijn 19e)
Jordy Clasie: 22 (debuteerde bij Excelsior op zijn 19e)
Tonny Vilhena: 18 (debuteerde op zijn 17e)
Lex Immers: 27
Jean Paul Boetius: 19 (debuteerde op zijn 18e)
Graziano Pellè: 28
Ruben Schaken: 31

Van de 11 zijn er dus 8 24 of jonger (is jong in de voetballerij).Dus snap niet waarom je zegt dat Koeman geen jongeren in de basis zet?

Edit: Gemiddelde leeftijd 23,36.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door ViezeFurr --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:36 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

En dat baseer jij op 1 wedstrijd, knap! Nu nog zien of zo'n jongen dat een seizoen lang volhoudt.

Erwin Mulder: 24 //HELD!
Darryl Janmaat: 24
Stefan de Vrij: 21 (debuteerde op zijn 18e)
Bruno Martins Indi: 21 (debuteerde op zijn 19e)
Miquel Nelom: 22 (Debuteerde bij Excelsior op zijn 19e)
Jordy Clasie: 22 (debuteerde bij Excelsior op zijn 19e)
Tonny Vilhena: 18 (debuteerde op zijn 17e)
Lex Immers: 27
Jean Paul Boetius: 19 (debuteerde op zijn 18e)
Graziano Pellè: 28
Ruben Schaken: 31

Van de 11 zijn er dus 8 24 of jonger (is jong in de voetballerij).Dus snap niet waarom je zegt dat Koeman geen jongeren in de basis zet?

Edit: Gemiddelde leeftijd 23,36.
Ik zeg niet dat Ronald Koeman geen jongeren in de basis zet!
Ik zeg dat onder van Gastel er meer jongeren in de basis had gestaan ... Ik geloof dan niet dat Schaken en/of Immers erin hadden gestaan, het blijft koffiedik kijken natuurlijk!
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Ronald Koeman geen jongeren in de basis zet!
Ik zeg dat onder van Gastel er meer jongeren in de basis had gestaan ... Ik geloof dan niet dat Schaken en/of Immers erin hadden gestaan, het blijft koffiedik kijken natuurlijk!
Wie weet krijgt Sleegers dit jaar soms ook de voorkeur boven Immers, lijkt me beter dan Slabbekoorn voor de leeuwen gooien. Daarnaast heb je met Schaken gewoon een international in huis die Pellè prima bedient. Vergeet niet dat je minimaal 2-3 spelers nodig hebt van tussen de 27 en 33. Alleen jeugd gaat je ook niet verder brengen.

Punt is ook gewoon dat je PSV opeens geweldig vindt, terwijl ze 1 wedstrijd aardig hebben gespeeld tegen een slecht Zulte Waregem. Laat ze het maar een seizoen zien, jonge spelers krijgen vanzelf terugslagen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:51 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Wie weet krijgt Sleegers dit jaar soms ook de voorkeur boven Immers, lijkt me beter dan Slabbekoorn voor de leeuwen gooien. Daarnaast heb je met Schaken gewoon een international in huis die Pellè prima bedient. Vergeet niet dat je minimaal 2-3 spelers nodig hebt van tussen de 27 en 33. Alleen jeugd gaat je ook niet verder brengen.

Punt is ook gewoon dat je PSV opeens geweldig vindt, terwijl ze 1 wedstrijd aardig hebben gespeeld tegen een slecht Zulte Waregem. Laat ze het maar een seizoen zien, jonge spelers krijgen vanzelf terugslagen.
Pisvee bevestigd alleen mijn vermoedens betreft jeugdspelers om die in het eerste te zetten ... ondanks dat het maar de eerste wedstrijd is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 juli 2013 door lijdensweg --
JanM
 JanM - woensdag 31 juli 2013 - 14:00   quote  deeplink  
Sticker-Je-hoeft-niet-in-een-boom-te-hangen-om-een-eikel-te-24910257.jpg
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 14:00 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt Jan, haha!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 14:00 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkt wel weer waarom dit bij jouw thuis hang ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 juli 2013 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pisvee heeft wel bewezen dat leeftijd ondergeschikt is aan het talent.
En ik denk als Jean Paul van Gastel hoofdtrainer zou zijn dat er veel meer jongeren in de basis zouden staan ...
Mogelijk wel. Maar met dezelfde prestaties? Weet je niet.
Is dus non-discussie.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pisvee bevestigd alleen mijn vermoedens betreft jeugdspelers om die in het eerste te zetten ... ondanks dat het maar de eerste wedstrijd is.
Vandaar dat ze ook Ji-Sung Park hebben gekocht (à 32 jaar oud).
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 juli 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Punt bij Feyenoord is het ontbreken van leider(s). Als die opstaat/komt dan schiet een team vooruit.
psv heeft die niet. Vandaar dat het team labiel is, zodra ze onder druk worden gezet.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 14:40 schreef FR-Henk het volgende:
Punt bij Feyenoord is het ontbreken van leider(s). Als die opstaat/komt dan schiet een team vooruit.
psv heeft die niet. Vandaar dat het team labiel is, zodra ze onder druk worden gezet.
Is ook weer een beetje voorbarig. Wie weet dat Schaars deze taak op zich neemt. Zie Wijnaldum het in ieder geval nog niet doen. Soms staat er van nature iemand op, daarbij zijn die jonge gastjes wel gretig.
tomson
 tomson - woensdag 31 juli 2013 - 17:29   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/mokotjo-hoopt-op-stunt-tegen-feyenoord
infamous psv
 infamous psv - woensdag 31 juli 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Prima topic ..Hulde!;)
salemi
 salemi - woensdag 31 juli 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 09:10 schreef dobias het volgende:
Gister naar pisvlek zitten kijken.
en het is me een doorn in het oog die drie exponenten van de jeugdopleiding daar in het elftal!!!
Mij is het een doorn in het oog dat twee van de drie zomaar gratis weggelopen zijn. Gelukkig met van Geel gebeurt dat niet meer nu.
salemi
 salemi - woensdag 31 juli 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 13:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Pisvee bevestigd alleen mijn vermoedens betreft jeugdspelers om die in het eerste te zetten ... ondanks dat het maar de eerste wedstrijd is.
Vergeet niet, gisterenavond de eerste wedstrijd van Pisvlek met een nieuw elftal voor eigen publiek. Dan ook nog voorronde CL, dat kan zelfs psv'ers motiveren, en nog eens een heel zwakke tegenstander. Zaterdag uit naar Den Haag waar de messen geslepen zijn, dat is andere koffie. Kijken of die wonder boys ook dan ook nog drie punten halen. Geloof er niks van.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Ik gun Mokotjo een heel goed seizoen, maar in 2 wedstrijden mag ie rustig achterover hangen. Goede jongen met een goede mentaliteit, prima voor middenmoot - misschien subtop.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 31 juli 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 19:38 schreef salemi het volgende:

[..]

Vergeet niet, gisterenavond de eerste wedstrijd van Pisvlek met een nieuw elftal voor eigen publiek. Dan ook nog voorronde CL, dat kan zelfs psv'ers motiveren, en nog eens een heel zwakke tegenstander. Zaterdag uit naar Den Haag waar de messen geslepen zijn, dat is andere koffie. Kijken of die wonder boys ook dan ook nog drie punten halen. Geloof er niks van.
Daarom, zodra het een beetje hard gaat, en Maher de bal 1x verkeerd aanneemt, wordt het al lastiger voor ze. Maar ben wel een beetje onder de indruk.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 juli 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 19:31 schreef salemi het volgende:

[..]

Mij is het een doorn in het oog dat twee van de drie zomaar gratis weggelopen zijn. Gelukkig met van Geel gebeurt dat niet meer nu.
Tja van Geel zat er net toen Ake en Rekik weg gingen , maar bij hun eigen families was de financiële situatie heel penibel en hebben mede voor het geld gekozen ...
JanM
 JanM - donderdag 01 augustus 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja van Geel zat er net toen Ake en Rekik weg gingen , maar bij hun eigen families was de financiële situatie heel penibel en hebben mede voor het geld gekozen ...
En dat had JIJ kunnen voorkomen L!
craven
 craven - donderdag 01 augustus 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 - 20:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja van Geel zat er net toen Ake en Rekik weg gingen , maar bij hun eigen families was de financiële situatie heel penibel en hebben mede voor het geld gekozen ...
Kan van Geel niks aan doen
theo neijenhuis
 theo neijenhuis - maandag 05 augustus 2013 - 14:35   quote  deeplink  
psv een wedstrid gezien ik vraag me af al ze onderdruk komt te staan.ik zet feyenoord bij de eerste drie
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 14:35 schreef theo neijenhuis het volgende:
psv een wedstrid gezien ik vraag me af al ze onderdruk komt te staan.ik zet feyenoord bij de eerste drie
Dan krijgen ze hooguit 2 wedstrijden onder druk! Tegen 020 ...
JanM
 JanM - maandag 05 augustus 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 14:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan krijgen ze hooguit 2 wedstrijden onder druk! Tegen 020 ...
Jouw cluppie hè nepperT!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 augustus 2013 - 20:21   quote  deeplink  
hup!
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 augustus 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Psv kopen kopen kopen Waterreus ik zie een goede ploeg kope jeugd wegkopen kopen kopen lenen Eindhoven kopen kopen en dan ineens pang weg psv kwestie van tijd
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 augustus 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 19:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Jouw cluppie hè nepperT!
Haha , loser. Heb je niks anders te verzinnen ...
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 augustus 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2013 - 20:31 schreef piet de paler het volgende:
Psv kopen kopen kopen Waterreus ik zie een goede ploeg kope jeugd wegkopen kopen kopen lenen Eindhoven kopen kopen en dan ineens pang weg psv kwestie van tijd
We wachten gewoon af Piet...
twitch
 twitch - maandag 05 augustus 2013 - 22:06   quote  deeplink  
pisvee heeft veel gekocht idd maar kijk eens wat er weg is gegaan en voor hoeveel miljoen !!

maar de jeugd is wel klote om zo rond zien te lopen bij andere clubs maar wat wil je als je al 4 jaar de beste jeugd opleiding heb in Nederland en je maar 11 man op het veld kan zetten

dankzij de ex jeugd spelers heeft Feijenoord nu wel mooi een leuk centje verdient met niks doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oud jeugd spelers









0.0097570