|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Mario Been: 'Wil Van Geel nooit meer zien' (FR12.nl)
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zolang ze over Feyenoord praten heb ik er geen last van. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
En terrecht Henk... Ik praat hier ook over Feyenoord.. op het Psv forum over Psv enz.... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je heb van die 'racisten' hier rond dwarrelen die af en toe proberen er iets aan toe te voegen ... Ik zou hem niet meteen een racist noemen, maar ik begrijp soms de emotie maar ik blijf normaal doen Meer kan ik niet doen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:38 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik zou hem niet meteen een racist noemen, maar ik begrijp soms de emotie maar ik blijf normaal doen Meer kan ik niet doen... Meer moet je niet doen. Gaat erom dat hier het onderwerp Feyenoord is. En niet voor welke club je bent. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:38 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik zou hem niet meteen een racist noemen, maar ik begrijp soms de emotie maar ik blijf normaal doen Meer kan ik niet doen... Jawel toch? Wegblijven bijvoorbeeld. Ik ga ook niet op bezoek bij mensen die mij niet zien zitten. Uit respect voor mezelf en voor die andere mensen doe ik dat niet. Misschien iets om het komende kwartier over na te denken? |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:46 schreef Leonidas het volgende:[..] Jawel toch? Wegblijven bijvoorbeeld. Ik ga ook niet op bezoek bij mensen die mij niet zien zitten. Uit respect voor mezelf en voor die andere mensen doe ik dat niet. Misschien iets om het komende kwartier over na te denken? Ik sta anders in het leven, ik heb geen voetbal haat teveel gedoe man;-) Ik praat gewoon over voetbal en hier over Feyenoord als je me niet kent dan kun je me niet op voorhand niet mogen Alleen maar omdat ik als kind met een andere club ben opgegroeid ik weiger daarin mee te gaan het is de 2de wereld oorlog niet Ik doe gewoon normaal... reageer dan niet op me simpel zat, veel Feyenoorders hier die gewoon relax doen, ik heb in Rotjeknor gewoond En ik kan je zeggen dat gaat goed samen ligt er gewoon aan hoe je bent...
Denk daar maar is een kwartier aan;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:52 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Ik sta anders in het leven, ik heb geen voetbal haat teveel gedoe man;-) Ik praat gewoon over voetbal en hier over Feyenoord als je me niet kent dan kun je me niet op voorhand niet mogen Alleen maar omdat ik als kind met een andere club ben opgegroeid ik weiger daarin mee te gaan het is de 2de wereld oorlog niet Ik doe gewoon normaal... reageer dan niet op me simpel zat, veel Feyenoorders hier die gewoon relax doen, ik heb in Rotjeknor gewoond En ik kan je zeggen dat gaat goed samen ligt eraan gewoon aan hoe je bent... Mijn adviesje niet opgevolgd om eerst eens een kwartiertje na te denken. Jammer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door Leonidas -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Denk jij maar is een kwartier aan wat ik zei;-)
Ik hoef nergens dubbel over na te denken ik ben gewoon mezelf.. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:57 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Denk jij maar is een kwartier aan wat ik zei;-) Ik hoef nergens dubbel over na te denken ik ben gewoon mezelf.. Ik heb dit de laatste jaren al wat vaker mogen meemaken. Zo'n ajax-supporter die met een met een adhd-achtige vasthoudendheid hier een "positieve" inbreng moest kunnen leveren. Ach ja, je doet je best maar gozert. |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:57 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Denk jij maar is een kwartier aan wat ik zei;-) Ik hoef nergens dubbel over na te denken ik ben gewoon mezelf.. Ik heb dit de laatste jaren al wat vaker mogen meemaken. Zo'n ajax-supporter die met een met een adhd-achtige vasthoudendheid hier een "positieve" inbreng moest kunnen leveren. Ach ja, je doet je best maar gozert. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 15:04 schreef Leonidas het volgende:[..] Ik heb dit de laatste jaren al wat vaker mogen meemaken. Zo'n ajax-supporter die met een met een adhd-achtige vasthoudendheid hier een "positieve" inbreng moest kunnen leveren. Ach ja, je doet je best maar gozert. Je zoekt er teveel achter, ik praat hier gewoon over Feyenoord niets meer niets minder... Ik ben niet naief als ze verliezen zul je mij hier ff niet zien, met de klassieker hetzelfde... Maar verder kan ik hier al met wat Feyenoorders gewoon normaal over Voetbal praten.. Niks aan de hand in hand...
Zoek er niet teveel achter, ik beoordeel mensen iig niet aan de hand met voetbalclubs...ik weiger dat |
|
|
|
|
Leonidas
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 15:09 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Je zoekt er teveel achter, ik praat hier gewoon over Feyenoord niets meer niets minder... Ik ben niet naief als ze verliezen zul je mij hier ff niet zien, met de klassieker hetzelfde... Maar verder kan ik hier al met wat Feyenoorders gewoon normaal over Voetbal praten.. Niks aan de hand in hand... Zoek er niet teveel achter, ik beoordeel mensen iig niet aan de hand met voetbalclubs...ik weiger dat Ik constateer dat je er kennelijk geen zak van snapt. Ook niet erg maar ik doe er geen moeite meer voor. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 15:12 schreef Leonidas het volgende:[..] Ik constateer dat je er kennelijk geen zak van snapt. Ook niet erg maar ik doe er geen moeite meer voor. Ik snap wat je bedoelt maar ik ben er grote gedeelte niet mee eens, Dan snappen we elkaar niet ook goed een fijne dag nog Laterz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
je zal waarschijnlijk goede bedoelingen hebben maar sommige forumleden hebben liever niet dat er "buitenstaanders" komen lullen op een Feyenoord forum. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 17:44 schreef craven het volgende:je zal waarschijnlijk goede bedoelingen hebben maar sommige forumleden hebben liever niet dat er "buitenstaanders" komen lullen op een Feyenoord forum. Gelukkig zijn er genoeg die wel normaal tegen me kunnen doen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Iedereen is anders he..persoonlijk zie je mij niet op het ajoxforum, maar goed.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Naar een plant kijken is idd minder saai. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
van geel wil hem ook niet zien dus..... |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
goh dit jaar weer geen uitpubliek bij de klassieker .ik snap niet waarom |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Terecht! Ze moeten gewoon overal het uitpubliek verbieden ... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik ook niet, zou Aboutaleb zijn beslissingen nemen aan de hand van gesprekken/discussies/beledigingen op dit forum?
Lijkt me niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: In de JL zijn ze er alvast mee begonnen. Bij Sparta - Jong PSV zijn er 0 (!) kaarten verkocht voor het uitvak. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Maar wat vindt Ted daarvan? |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
welke ted ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:47 schreef Bosifyable het volgende:[..] In de JL zijn ze er alvast mee begonnen. Bij Sparta - Jong PSV zijn er 0 (!) kaarten verkocht voor het uitvak. famous for non travelling. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 18:47 schreef Bosifyable het volgende:[..] In de JL zijn ze er alvast mee begonnen. Bij Sparta - Jong PSV zijn er 0 (!) kaarten verkocht voor het uitvak. Haha , gaat een trend worden dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Haha één van me favoriete spelers!!! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Update Been in gesprek met Manchester City over Huur Guidetti Dan kan je toch niet geloven ver beneden zijn stand Genk en Belgie V Geel zit je vriend dwars en ga nu naar City om Guidetti weg te halen
Maarja wie ben ik... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: teddy ruxpin...superted..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2013 door craven -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2013 - 14:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je heb van die 'racisten' hier rond dwarrelen die af en toe proberen er iets aan toe te voegen ... racist gaat me net iets te ver, .. als het over gluurders uit 020 gaat dus. overigens hebben we hier op het forum ook zo nu en dan posters met een niet nader te bepalen fobie .. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2013 - 00:16 schreef sevillana het volgende:[..] racist gaat me net iets te ver, .. als het over gluurders uit 020 gaat dus. overigens hebben we hier op het forum ook zo nu en dan posters met een niet nader te bepalen fobie .. Ajaksnofobia, schijnt je niet aan geholpen te kunnen worden, toch. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Mij bekruipt toch het gevoel dat Sevi het over een andere, zeldzamere, fobie heeft. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ach het blijft zeiken om niks! |
|
|
|